Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milloin sinusta tuli Vauvapalsta-addikti?

kerro se meille
17.01.2018 |

Mikä sai aikaan tämän?

Kommentit (143)

Vierailija
121/143 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se taisi olla vuosi 2003. Kirjoitin googleen vauva, mutta en etsinyt tälläistä sivustoa. Olin pienen lapsen äiti. Täytyy kyllä sanoa, että muutaman vuoden aikana en enää ole käynyt täällä kovin säännöllisesti. Ennen taisin käydä päivittäin.

Vierailija
122/143 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vuonna 2012 kun lapset olivat pieniä. Tämä palsta oli silloin vielä teknisesti todella kökkö. Viestiin tulleet vastaukset olivat sellaisia linkkiketjuja, joita sai klikkailla ees taas, jos halusi nähdä kaikki vastaukset.

Porukka oli ainakin kuvitelmissani aika paljon pienempi, oli vakituisia nimimerkkejä ja oli enemmän kavereita ja ystävällisiä ihmisiä kuin trolleja. Joskin niitäkin oli. Huumori kukki, ja silloin syntyi osa niistä vieläkin ihmisten muistamista klassikkoketjuista.

Jossain vaiheessa tuli joku tekninen uudistus, jota iso osa vastusti henkeen  ja vereen. En enää muista, mikä se oli, mutta kauheasti tunteita se herätti. Osa porukasta häipyi ja perusti omia pienempiä keskusteluryhmiä. En tiedä, onko niistä mikään enää elossa.

Olin tosi addikti pari kolme vuotta, sitten kyllästyin ja olin vuosikaupalla poissa. Nyt olen pandemian aikana käynyt kurkistelemassa, mutta enää en tunne samanlaista vetoa tähän paikkaan.

Valitettavasti en muista muiden nimimerkkejä, vain omani.

Korjaan vielä lyöntivirheen eli vuosiluku oli 2002 ei 2012.

Juu se oli just tuo 2002 ulkoasu-uudistus, kun meikäläinenkin vieraantui hetkeksi kokonaan palstalta ellien  ja suomi24:n keskusteluihin. Jotain pikkuisia keskustelufoorumeita perustettiin myös jollekin valmiille foorumipohjalle, joita silloin käytettiin tosi paljon (ei ollut fb:ta vielä), mutta ne ei sitten kuitenkaan käytännössä toimineet kun liian vähän porukkaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/143 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä joskus 2001. Mut viime aikoina olen täällä tosi vähän ollut. Tää meni tylsäksi kun miehetkin löysi tänne.

Vierailija
124/143 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä leikkaan sun kurkkusi auki lihaveitsellä, kun sun lapset katsoo vierestä.

Mä käytän kurkun ja muiden vihannesten pilkkomiseen keraamista hedelmäveistä, ostin Lidlistä. Hyvä on opettaa lapsillekin ruuanlaittoa, pisteet sulle siitä.

Vierailija
125/143 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

kIRJOtius Vihre!

Vierailija
126/143 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koronan takia vuosi sitten. Uutisten selailu alkoi tympimään, kun aina pelkkää koronaa. Täällä riittää luettavaa, aivot saa narikkaan ja joskus oppii jotain uutta.

Vierailija
127/143 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasta muutama kuukausi sitten. Olen lukenut läpi kaikkia vanhoja ketjuja.

Paljon olen ihmetellyt, että ai tälläistäkin on Suomenmaassa. En olisi tiennytkään. On mielenkiintoisiakin juttuja, mutta hyvin paljon sellaista, että ei viitsi lukea. Myös kinaamista ja negatiivisuutta. Sukupolvien välisiä eroja tulee vastaa. Näkee missä suunnilleen mennään, kun vähän suodattaa.

Kesällä en täällä tule pyörimään, koska on niin paljon muuta tekemistä.

Vierailija
128/143 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä silloin ennen vanhaan tarkoitti nimimerkin perässä EV tai OV?

Vierailija
129/143 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuonna 2001 kun olin äitiyslomalla toisen lapsen kanssa eli rapeat 20 vuotta av:ta. Kertoo varmaan kaiken mun elämästä.

Vierailija
130/143 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ev = ei viestiä viestikentässä ja ov että viesti on

Kirjoiteltiin usein ihan vaan otsikoita. Osalla porukasta oli netti hidas (puhelimien nettejä ei ollut ja jotkut tosi hitaat selainyhteydet yleensä ja koneet mopoja) niin oli tosi tärkeää, ettei aikaa mennyt turhaan tyhjien viestien aukiklikkailuun

Vierailija
131/143 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tais olla joskus 1993, kun ei paljon muita palveluita Internetissä ollut kuin treffi, seksi ja vauva palstat. Tietenkin tässä järjestyksessä niitä käytinkin!

Vierailija
132/143 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loppuvuodesta asti on täällä häiriköity. Eli ei kauaa. Nyt kun tulee kesä ja alkaa remontit, pihatyöt, perunapellon alustus sun muut hommat, niin uskon että tämä tuttavuus loppuu toivottavasti tähän. Koronasta huolimatta alkaa arki taas lutviutua ja palautua ennalleen.

Vierailija
133/143 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoista odottaessani vuonna 1998 koukutuin.

Ennen oli vakkarit nimimerkeillä ja meno viattomampaa. Vakkarikirjoittelijat tunsivat toisensa ja keroivat henkilökohtaisiakin asioita. Oli muutamia tapaamisia. Jutut olivat välillä syvällisiä ja välillä hervotonta hauskaa sekoilua. Tyhmiä juttuja ja trollaamista oli silloinkin.

Vierailija
134/143 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

EV ”ei viestiä” ja OV ”on viesti”. Otsikkoon pystyi silloin kirjoittamaan asiansa ja sisältöön ei ollut pakko kirjoittaa. Jos kirjoitti ev tai ov niin tiesi kannattaako viestiä kokonaan klikata auki.

Vierailija
135/143 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime vuonna ja ärsyttää, sillä suurin osa on niin negatiivista shaibaa, että tulee vaan huono fiilis. Kun olis enemmän positiivisia niin ei ottais päähän niin paljon tää ajanhukkaa.

Vierailija
136/143 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

2000, ainokaista odottaessa. Meillä tosiaan oli nikit, miittejä ja jopa T-paita, *reps*. Käytin harvoin omaani, asteriskit olivat nännien kohdalla.

Tytär ei palstaile, Luojan kiitos.

Vierailija
137/143 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu ja kaikki eeveet oli nikillisten mielestä pahiksia koska kehtasivat pitää anonyymiteettinsa.

Vierailija
138/143 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäisiä kertoja palstailin 1999, kun vauva-asiat alkoi kiinnosta. Olisinkohan käynyt täällä kerran viikkossa. En oikein päässyt jyvälle palstasta. Löysin Verkkoklinikan silloiset palstat ja se oli mun paikka muutaman vuoden.

Sitten joskus 2005 taisin kiihdyttää tahtia täällä. Lähinnä yöllä. Enkä nyt nähnyt, että olisi addikti silloinkaan ollut. Hyvin pystyin olemaan viikkoja poiskin, kuten nykyäänkin.

Vierailija
139/143 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä joskus 2001. Mut viime aikoina olen täällä tosi vähän ollut. Tää meni tylsäksi kun miehetkin löysi tänne.

Eihän miehet kirjoita kun AV tai seksipalstalle. Mikä pakko sinun on juuri niitä palstoja päivystää?

Täällä on näitä alaosastoja vaikka kuinka monta, jossa et törmää miehiin.

Vierailija
140/143 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ekat, ehkä 15v, niinkin addikti, että kävin joka päivä ja vähintään selasin KAIKKI otsikot.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän seitsemän