Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Milloin sinusta tuli Vauvapalsta-addikti?

kerro se meille
17.01.2018 |

Mikä sai aikaan tämän?

Kommentit (143)

Vierailija
41/143 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tulin raskaaksi 😁

Vierailija
42/143 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun täytyy ylänuolettaa positiivisia viestejä. Olen koukussa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/143 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan n. vuosi sitten. Käyn täällä joka päivä katsomassa uusimmat ja kuumimmat ketjut ja kommentoin usein.

Vierailija
44/143 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun sain kuukauden bannin helluntalaisten foorumille kännijuttujen takia ja piti jatkaa aivopieruilua sen aikaa muuualle ja sitten en päääsyt eroon enäää trollailustani.joskus kai viime kesällä

Vierailija
45/143 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulin tänne esikoista odottaessani v 2000, mutta en addiktoinut vielä silloin. Soitin modeemilla palstalle vain kerran päivässä.

Addiktoitunut olin joskus v 2007-2015 välillä. Mutta en sitä ole. Tämä palsta ei enää addiktoi, vaan ärsyttää.

Mutta eikö itse addiktion määritelmä pidäkin sisällään juuri erilaisten ärsykkeiden tavoittelun tai hankkimisen jollain keinolla,  jonkun tyydytyksentilan (vaikkapa sitten vain henkisen sellaisen) itselleen niiden avulla ja niiden kautta saamiseksi ?

Sehän se nimenomaan on juuri se siinä, joka käyttäjänsä  addiktoi ja mehän nimenomaan käytämme (tätä palstaa).

Vierailija
46/143 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puoltoista vuotta sitten kun olin työttömänä kotona, mutta lapsi päivähoidossa. Peilailin täältä ihmisarvoani ja välttelin kotitöitä.

Pikkuhiljaa uskalsin alkaa vastaileen ja kyseleen (ensimmäiset kerrat oli tosi jännittäviä!) ja huomasin että täältä löytyy paljon porukkaa, tietoa ja mielipidettä. Olin kuivilla siinä välissä jonkin aikaa, meni kivasti, mutta palasin (ikäväkyllä) tässä kun määräaikainen työ loppui. Ihan täyttä ajanhukkaa, jopa tuntitolkulla päivässä!!

Vierailija
47/143 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista milloin, mutta ensin kävin kauhistelemassa ihmisten törkeitä kirjoituksia. Nyt Nämä tuntuvat ihan normaalilta.

Vierailija
48/143 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuonna 1999, kun esikoinen syntyi.

Vierailija
49/143 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin aktiivinen Vauva Onlinen käyttäjä vuodesta 2000.

Vierailija
50/143 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tammikuussa 2013 kun aloin odottaa esikoista.

Vierailija
51/143 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silloin Enkeli-Elisan aikaan, luin aluksi erityisesti sitä pitkää ketjua ja sitten muitakin ja koukkuunhan minä jäin. Olikohan se 2012?

Minulla sama. En tosin tiennyt koko tapauksesta ennen av:ta, mutta Ilta-Sanomien sivupalkissa oli ketjuun linkki ja sitä uteliaana klikkasin. Sitten luin kaikki Muru-ketjut. Niille jotka eivät tiedä, niin täällä oli Muruksi kutsuttu nuori nainen (provoilija minun mielestäni), joka kertoili värikkäitä tapahtumia elämästään.

Vierailija
52/143 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin aika yksinäinen nuori, joka ajankuluksi luki Demin keskusteluja. Sitten vanhenin ja en oikein kokenut saavani demistä enää irti niin paljon kuin ennen, niin siirryin sitten tänne :D Seurailen lähinnä edelleen ajan tappamiseksi mutta myös siksi, että porukka täällä on niin erilaista mitä minä ja ihmiset ympyröissäni. Olen siis parikymppinen opiskelija.

Vierailija
53/143 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama vuosi sitten eksyin googlen kautta tänne, ja koska elämäntilanteeni oli sellainen (paljon luppoaikaa) jäin koukkuun.

Vierailija
54/143 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

1999 toisen lapsen odotuksen aikoihin.

Vierailija
55/143 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa-a, silloin kun tämä palsta on avattu. Milloinkohan se oli? Vuonna 2000? Luin tästä jo etukäteen jostain mainoksesta ja odotin palstan avautumista kuin kuuta nousevaa :D Tätä ennen kävin päivittäin Kaksplussalla. 

Vierailija
56/143 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime kesänä. Koukkuun jäin siksi kun luin ketjua jossa aloittaja haukkui jotain tyyppiä pinnallisesta asiasta ja yllätyin iloisesti kun ketju ei ollutkaan täynnä samaa haukkumista. Olikin täynnä vastauksia jossa puolustettiin tuota tuntematonta ja haukuttiinkin aloittajaa huonosta käytöksestä.

On tässä palstassa (ja meissä ihmisissä) jotain hyvääkin. Minä aina iloitsen niistä ketjuista missä "jengin voimalla" puolustetaan henkilöä jota kukaan ei edes tunne. ❤

Vierailija
57/143 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari-kolme vuotta sitten, kun etsin tietoa raskaudesta. Päädyin tänne ja koukkuunnuin. Täältä saa tietää, mistä tässä maassa puhutaan!

Vierailija
58/143 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuonna 2005 löysin av:n ja koukkuun jäin.

Vierailija
59/143 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika tasan 18 vuotta sitten kun aloin odottaan esikoista.

Vierailija
60/143 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosi 2000. Olin tilannut vauvalehden ja siinä oli joku linkki keskustelupalstalle. Eka lapsi oli syntynyt 11/99 ja olin raskaana toiselle.

Tuli liityttyä kaikkiin ryhmiin. Ja täälläkin oli joku vauvat 2000. Tai oli joku odotuspalsta. Sinne kaikki kertoi raskauden kulusta ja synnytyksestä.

Siitä se sitten lähti. ..