Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milloin sinusta tuli Vauvapalsta-addikti?

kerro se meille
17.01.2018 |

Mikä sai aikaan tämän?

Kommentit (143)

Vierailija
61/143 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus 2015 olin tosi pahassa av-koukussa, mutta pääsin eroon kun eksyin murolle zinzino-keskustelua seuraamaan ja luin jo silloin yli 900 sivuisen keskustelun kokonaan :D viime kesänä hairahduin tänne takaisin, en muista enää miksi mutta jäin sivujuonteena koukkuun "viininmaistelu raskausaikana"- ketjuun. Munkkiketjujen lukeminen on aika viihdyttävää, mutta kun ne ei enää nykyään pysy täällä 😒

Vierailija
62/143 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satuin vahingossa osumaan kaksplussalle kun googletin jotain ongelmaa, ja kaksplussalta jotenkin eksyin tänne. En heti mutta parin kuukauden päästä. Vuosi oli jotain 2013? Silloin sai palstailla yölläkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/143 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus vuosi sitten, kun olin työttömänä.

Mulle sopivaa viihdettä.

Usein vain lueskelen.

Kansan syvien rivien aatokset kiehtoo.

Samoin toisinaan kukkiva hyvä läppä.

Tän turhan vakavasti ottavat joskus hieman ärsyttää.

Paras ketju ikinä oli Halloween kutsut ja millaisena tulet paikalle!

Vierailija
64/143 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

2003, kun olin ekasta vauvasta kotona

Vierailija
65/143 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voivoi viis minsaa enää niin joutuu taas odottelemaan aamuun että pääsee kirjottelemaan.

Vierailija
66/143 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkomaankomennuksella loppuvuonna 2010 jotain nettihakua tehdessäni löysin palstan. Hyvin pääsi Suomen päivänpolttavia aiheita päivittämään, taisi lieventää pientä koti-ikävääkin. 😀

Sittemmin maa on vaihtunut muutaman kerran, mutta edelleen täällä pitää välillä käydä kurkistamassa "kuulumiset". On keskustelupalstaksi todella monipuolinen, kiinni ajassa, suomalaisella tavalla elämänmakuinen ja sopivasti hullunkurinenkin.

Vierailija
67/143 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulin tänne esikoista odottaessani v 2000, mutta en addiktoinut vielä silloin. Soitin modeemilla palstalle vain kerran päivässä.

Addiktoitunut olin joskus v 2007-2015 välillä. Mutta en sitä ole. Tämä palsta ei enää addiktoi, vaan ärsyttää.

Tää on niin totta! Joskus täällä oli tosi kivaa. Ja aika paljon palstaa pilas se, että miehetkin löysi tänne, anteeksi vaan. t: 8

Vierailija
68/143 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun täällä pysty trollata vapaasti ympäri vuorokauden.

Vierailija
69/143 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silloin Enkeli-Elisan aikaan, luin aluksi erityisesti sitä pitkää ketjua ja sitten muitakin ja koukkuunhan minä jäin. Olikohan se 2012?

Enkeli-Elisasta minäkin kimmokkeen sain.

Vierailija
70/143 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin tänne joskus huvittavan ja epä-älykkään aivopierukeskustelun perässä ja käyn välillä yhä lukemassa kommentoimatta näitä huvittavia ja yhteiskunnan matala-asteisemman äo:n omaavien populaatioiden (haters gonna hate) uusia aivopieruja. Hitsi, ensimmäinen ja viimeinen kerta kun kehtasin kommentoida tänne. :D

Vierailija
71/143 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme vuotta sitten eksyin palstalle jonkun googletuksen myötä. Olin pitkällä sairaslomalla leikkauksen jälkeen ja käytännössä yksin jumissa kotona viikkotolkulla. Jotkut ketjut ovat olleet hullun hauskoja ja kommentit nasevasti kirjoitettuja. Vedet silmissä on saanut nauraa.

Nykyään käyn lähinnä lukemassa palstaa. Pidän tätä sellaisena ajankuvan välittäjänä. On paljon asioita, joita täällä kasitaan samaan tapaan kuin työpaikan taukotiloissa tai lähikapakan pöydässä. Kun en enää käy baareissa, saan lätistä muiden kanssa täällä.

Vierailija
72/143 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuukauden ajan olen ollut käyttäjä. Viestejä kirjoitan viiden minuutin välein. Neljän tunnin jälkeen alkaa heikottaa.

Vierailija
73/143 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

2004 tai 2005 alussa. Olin 19v ja odotin esikoista. Tajusin juuri pyörineeni täällä koko aikuisuuteni....

Vierailija
74/143 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäisiä kertoja täällä, kun lapsettomuushoidot alkoivat v. 2001. Sitten uudelleen, kun Verkkoklinikka kaatui, olisiko se ollut 2007. Sen jälkeen täällä onkin tullut oltua ihan säännöllisesti. 

Vierailija
75/143 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin raskaaksi pitkän yrityksen jälkeen 2000-luvun alkupuolella. Kirjoitin Altavistas hakupalvelimeen sanan "vauva" ja päädyin tänne. Siinäpä se lyhyesti. 

Vierailija
76/143 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulin tänne esikoista odottaessani v 2000, mutta en addiktoinut vielä silloin. Soitin modeemilla palstalle vain kerran päivässä.

Addiktoitunut olin joskus v 2007-2015 välillä. Mutta en sitä ole. Tämä palsta ei enää addiktoi, vaan ärsyttää.

Tää on niin totta! Joskus täällä oli tosi kivaa. Ja aika paljon palstaa pilas se, että miehetkin löysi tänne, anteeksi vaan. t: 8

Väität siis että sukupuoli määrittelee ihmisen kommunikoinnin sisällön? Miltä vuosisadalta asenteesi ovat? Tarkoitatko sukupuolella sitä miksi ihminen itsensä kokee vai siksi kumpaan sukupuoleen hänet on oletettu syntyneen ulkoisten piirteiden perusteella?

Minä koen alkukantaisen yleistyksesi hyvin loukkaavana.

Vierailija
77/143 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Väität siis että sukupuoli määrittelee ihmisen kommunikoinnin sisällön? Miltä vuosisadalta asenteesi ovat? Tarkoitatko sukupuolella sitä miksi ihminen itsensä kokee vai siksi kumpaan sukupuoleen hänet on oletettu syntyneen ulkoisten piirteiden perusteella?

Minä koen alkukantaisen yleistyksesi hyvin loukkaavana.

Siinähän koet. 2000-luvun alkupuolella tämä oli yhteisöllinen kolo. Nyt kun palstalla pyörii jos jonkilaista kuspäätä, on naisvihan ja jankkauksen määrä huipussaan.

Vierailija
78/143 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloin kun eka vauva oli pieni.. nyt kaksi lasta, 3 ja 5....

Vierailija
79/143 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maltillinen käyttäjä olen ollut ehkä viisi vuotta. Googlen kautta eksyin ja jäin lueskelemaan enemmänkin. Joskus tätä ei jaksa yhtään ja joskus vierähtää monta tuntia. Todella hyvää keskustelua ja huumoria täältä löytyy, meinaa vaan välillä upota roskan alle, mutta roskan voi ohittaa.

Vierailija
80/143 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli joskus vuonna norppa ja emätin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kolme