Milloin sinusta tuli Vauvapalsta-addikti?
Kommentit (143)
Kun Suomi24:lle tuli kuvallisiin kysymyksiin perustuva bottivarmistus. Tyyliin montako henkilöautoa kuvassa näet? Todella ärsyttävää! Ja kun mun perustarpeisiin kuuluu kirjoitella palstoille.
Vierailija kirjoitti:
noin. 4v sitten kuin työpaikallani oli paljon luppo aikaa. Olin kuvilla 2015-2016, mutta 2017 retkahdin ja nyt tilanne on pahempi kuin koskaan. AUTTAKAA!!! Iltaisin huudan sisäisesti apua, mutta eihän täällä pyörimisestä voi kellekään puhua.
Mitäs pahaa tässä on? Olen 47 vuotias mies ja koukussa tähän palstaan. Olisiko parempi kun vaihtaisin tämän päihteisiin? Riippuvuuksien määrä on vakio. Pelit, päihteet, seksi, netti.
Vierailin palstalla satunnaisesti jo 2002 esikoista odottaessani. Varsinaisesti jäin kyllä koukkuun vasta 2004 toista lasta odottaessani ja täällä sitä roikutaan vieläkin. Tykkään keskustella kaikesta maan ja taivaan välillä, välillä se täällä onnistuu välillä ei. Toisaalta monen lapsen äitinä mulla on ehkä jotain annettavaa apua etsiville nuoremmille äideille ja ammattini puolesta taas osaan vastata muihin kysymyksiin. Tämä on omanlaisensa paikka ja toisinaan täällä on niin hervottoman hauskoja ketjuja että niille nauraessaan tulee vähintään 50 vuotta ikää lisää...
2004 ollessani raskaana ainoalle lapselleni. Mun synnytyskin ekoine supisteluineen alkoi vauvajuttuja lukiessa täältä.
Syy miksi tulin tänne oli että kaikki muu paitsi tentteihin lukeminen kiinnosti enemmän.
Muistan etenkin -04 tsunamikeskustelut täältä. Ja mm. Tempakan, Äitimammasen, vauvaperunat-ketjun. Sitten tuli monta välivuotta ettei vauvajutut tai aihe vapaa voinu vähempää kiinnostaa mutta täällä taas ollu vuoden pari sivistymässä. :)
Koen tarvetta keskustella. Ajattelen myös naisia hyvin paljon, kun minulla ei ole sitä naisystävää. Varmaan siksi.
Vuonna 1998 kun odotin ensimmäistä lastani
Jumankauta mitä porukkaa sitä on tullut hankittua iltaseuraksi. Yksi kokeilee tukehtuuko lapsi maitoon kun pullo vivutaan kitaan kiinni, ja toinen on omalle lapselleen raskaana.
Ääh kääk. Täytyypä ottaa tauko. Pitkä sellainen.
Viime syksynä. Googlailin jotain, ja "vastaus" löytyi täältä. Minulla ei ole edes lapsia! :)
N51
Silloin, kun tajusin oman elämäni olevan täysin sisällötöntä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
noin. 4v sitten kuin työpaikallani oli paljon luppo aikaa. Olin kuvilla 2015-2016, mutta 2017 retkahdin ja nyt tilanne on pahempi kuin koskaan. AUTTAKAA!!! Iltaisin huudan sisäisesti apua, mutta eihän täällä pyörimisestä voi kellekään puhua.
Mitäs pahaa tässä on? Olen 47 vuotias mies ja koukussa tähän palstaan. Olisiko parempi kun vaihtaisin tämän päihteisiin? Riippuvuuksien määrä on vakio. Pelit, päihteet, seksi, netti.
Iltaisin minua hävettää, kuin olen kirjoitellut kaikkea paskaa tänne päivät pitkät. Päihteissä en kirjoituksillani olisi aiheuttanut muille pahaa mieltä tai raivoa
Vierailija kirjoitti:
Silloin Enkeli-Elisan aikaan, luin aluksi erityisesti sitä pitkää ketjua ja sitten muitakin ja koukkuunhan minä jäin. Olikohan se 2012?
Mulla sama. Kyllä harmittaa.
Vuonna 2003. Silloin palsta oli ihana, kannustava ja hauska. Vieläkin täällä käyn lähes päivittäin mutta nykyään ärsyttää provoilu ja tyhmät viestiketjut. Huumori ei ole enää hauskaa niin kuin ennen vaikka joskus kyllä vieläkin hyviäkin ketjuja löytyy ja sen takia täällä vielä palstailenkin.
2000, odottaessani ainokaista. Lopetin 2005, pidin 10 vuoden tauon ja täällä ollaan taas.
Tavallaan puoli vuotta 'koukussa' mutta vuosien varrella tullut googletettua kaikenlaista ja usein jäljet johtavat sylttytehtaalle eli Vauva-palstalle :)
Aluksi olen päätynyt palstalle Googlen kautta, kun olen googletellut jotain ongelmia tai oireita. Silloin saatoin muutaman keskustelun lukea, mutta en innostunut. Tämä oli varmaan joskus vuonna 2007 kun aloin aktiivisesti käyttämään Internetiä.
Noin kaksi vuotta olen nyt käynyt täällä päivittäin. Nykyään on aina älypuhelimessa selain Vauva-palstalle valmiudessa. Tämä palsta sekä viihdyttävä, myös informatiivinen. Saatan lukea monet ajankohtaiset asiat ensimmäiseksi täältä.
Vierailija kirjoitti:
Löysin kaipausketjun ja jäin koukkuun😂😂 vuosi on vierähtänyt nopeaan.
Kaikkea se rakkaus teettää..
Vuonna 2009 tuli tänne eksyttyä ja pois en ole päässyt.
Helmikuussa tulee vuosi kun ekan kerran jonkun haun tuloksena linkin kautta seurasin ja ihmettelin, että onpas täällä vilkasta keskustelua laidasta laitaan. En ole koukussa, mutta viikottain muutamina iltoina ja aamuina kun ei ole muita kiireitä surffailen sohvalta tabletilla ja käyn täälläkin. Jos on mielenkiintoisia keskusteluja saatan viihtyä tunnin pari, jos parilla ekalla sivulla ei ole kiinnostavia, jatkan muualle ja palaan taas joku aamu tai ilta.
18-vuotiaana mammalomalaisena vuonna 2008.
Vuonna 1999 ollessani raskaana.