Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Väkivaltalapsuuden omaavat: mikä on ollut pienin syy saada selkäsauna?

Vierailija
17.01.2018 |

Tämä siis spin-off ketju tuohon väkivaltainen mies - ketjuun. Mistä mitättömyyksistä sait lapsena selkäsaunan? Selkäsaunaksi luettakoon kaikki pikku luunappia isommat ”interventiot”.

Minua on hakattu remmillä, risulla, sähköjohdolla, mattopiiskalla ja kepillä mm seuraavista:
- maitolasi kastui vahingossa
- kengät oli epäjärjestyksessä kenkätelineessä
- olin veljen kanssa hippaa ja matot meni kurttuun
- paiskasin jääkaapin oven ”liian kovaa ja väärin” kiinni
- uskalsin olla jostain eri mieltä isän kanssa
- katsoin isää mukamas jotenkin pahasti
- kun sain kokeesta kerran seiskan (aina piti olla 9 tai 10)

Ja kyllä,, koko lapsuus oli pelkoa ja kauhua täynnä kun isä oli raivohullu despootti jolla napsahti aina vähän väliä pikkuasioista. Sitten hakattiin lapset niin ettei pystynyt kunnolla istumaan viikkoon. Koulussa ope näki piiskausjäljet mutta ei tehnyt mitään asialle, 70-80luvulla lapsen hakkaaminen oli ”perheen sisäinen asia”. Isä on hullu vieläkin, yhtään ei ole meno rauhoittunut vaikka jo yli seitsenkymppinen.

Kommentit (472)

Vierailija
221/472 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kyllä jonkun pitäisi piiskata tuo ”kakkapylly”! :)

Vierailija
222/472 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En edes kyennyt lukemaan näitä juttuja, ahdistaa niin pahasti. Lapsiraukat.

Kysyisin kuitenkin teiltä joita pahoinpideltiin kotona lapsina, oletteko enää tekemisissä vanhempienne kanssa? Kummankaan? Oletteko ottaneet asian puheeksi vanhempienne kanssa aikuisena? Loppuiko pahoinpitely ennenkuin muututte kotoa, jos loppui niin koska, miksi? Puuttuiko kukaan tilanteeseen koskaan tai missään?

Vastaan puheluihin jos soittavat, muutoin en juurikaan ole tekemisissä. Kukaan kodin ulkopuolinen ei puuttunut, koska aihe oli hys hys ja itse pelkäsin sijaiskotiin joutumista.

Kerran pari vuotta vanhempi sisko puuttui kun asiat meinasi mennä liian pitkälle nahkavyön kanssa, siihen äiti tokaisi "Aijaa, no näytä sä miten se pitää tehdä" eli pakotti siskon antamaan selkäsaunan, muistan että sisko itki ja tärisi, äiti paheksuu vieressä kun tyttö ei osaa edes selkäsaunaa antaa. Tuon jälkeen ei edes sisko puuttunut.

Meillä selkäsaunaa käytettiin kurituskeinona jos teki jotain väärin/ei totellut, valitettavasti riitti ihan pienikin syy. Jos ei vaikka jaksanut syödä ruokaa loppuun tai kävi jääkaapilla. Etenkin jos oli nirsoilut ruuan kanssa (ei jaksanut syödä aikuisen annosta), niin silloin ei ollut asiaa jääkaapille, edes illalla. Meilläkin selkäsaunaan riitti myös se että itki.

Inhottavin asia omasta mielestä mistä sain selkään oli se kun pissasin yöllä unissani sänkyyn. Taisin olla 6v eli tuossa iässä monella saattaa vielä käydä vahinko. Itse en usein uskaltanut käydä nukkumaanmenoajan jälkeen vessassa, koska siitä saatettiin suuttua ja meillä oli usein ryyppäjäiset menossa niin en edes uskaltanut.

Häpesin lapsena pitkään sitä että pissasin housuun niin vanhana. Siitä tehtiin kotona pilkkaa ja äiti kerto mun kavereillekin sen ja ne kerto sitten omille kavereille eli pian kaikki tiesi että olin kussut housuun, mistä mua sitten kiusattiin, etenkin vähän isommat lapset osasi olla tosi ilkeitä.

Olen jo unohtanut valtaosan mitä tapahtui, mutta kaikkea ei voi unohtaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/472 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka eräissä väkivaltaisissa kodeissa on hallinnut "mitään tunteita ei saa näyttää" -ilmapiiri, mitä mahtaa väkivaltaisen vanhemman päässä liikkua, kun HÄN mielestään saa näyttää vihansa. Mutta lasta, joka pelosta alkaa itkemään (kuin refleksinomaisesti),  piestään, mätkitään, retuutetaan tai hakataan. Väkivaltainen vanhempi ei ole viisas, eikä terve mieleltään.

Vierailija
224/472 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ettekö tunne hirvittävää vihaa vanhempianne kohtaan? Miten tuollaisen rääkkäyksen jälkeen voi olla enää mitään jäljellä vanhempia kohtaan? Siis kiintymystä, rakkautta, lojaaliutta tms?

En tunne yhtään mitään, ei ole nähty 25 vuoteen. Olen onnellinen oman perheeni kanssa, jossa ei todellakaan huudeta tai lyödä.

Jos olisin tekemisissä äitini kanssa, varmaan olisi yhä painajaisia ja pahaa oloa. Eli minun ohjeeni: välit poikki kokonaan väkivaltaisiin vanhempiin, eläköön siinä minkä itselleen rakensivat.

Miten olet onnistunut tuossa? Siis ettet tunne kiukkua, katkeruutta tai epäoikeudenmukaisuuden tunteita äitiäsi kohtaan? Nimim. katkera vaikken haluaisi olla

Välimatkalla ja ennen kaikkea sillä ettei se ihminen ole millään tavalla enää elämässäni. Minä ajattelen että niistä asioista alkaa olla 40 v aikaa, ja että tilanne voisi olla huonompikin. Vanhempi olisi voinut olla pedofiili, tai juoda jo raskauden aikana siten etten koskaan olisi saanut hyvää elämää.

Ja on siinä sekin pohja-ajatus, että hän olisi varmaan tyytyväinen jos olisin katkera tai miettisin menneitä. Hän on onneton ihminen, ja se etten minä ole samanlainen, on kostoista paras.

Vierailija
225/472 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon lukenut tätä ketjua tänään ja yrittänyt saada omaa viestiä aikaseks. Tuntuu etten löydä sanoja. Rankkoja ja ahdistavia asioita. Monet viestit ovat kuin meidän perheen elämästä. Mut ja sisarukset on kasvatettu pelolla, väkivallalla ja uhkailulla. En jaksa kertoa koko stooria. Tästä ketjusta tunnen saaneeni vertaistukea. Haluankin kiittää teitä viesteistä. En tiennyt , että meitä hakattuja ja nöyryytettyjä on näin paljon. Voimia ja hyvää jatkoa!

A

Vierailija
226/472 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka eräissä väkivaltaisissa kodeissa on hallinnut "mitään tunteita ei saa näyttää" -ilmapiiri, mitä mahtaa väkivaltaisen vanhemman päässä liikkua, kun HÄN mielestään saa näyttää vihansa. Mutta lasta, joka pelosta alkaa itkemään (kuin refleksinomaisesti),  piestään, mätkitään, retuutetaan tai hakataan. Väkivaltainen vanhempi ei ole viisas, eikä terve mieleltään.

Nimenomaan, väkivaltasadistilla oli omat säännöt.

Jos minä otin liikaa ruokaa, sain selkään. Isä sai kyllä rohmuta ekana kattilan tyhjäksi ja lapset jäi nälkäiseksi

Jos minä vahingossa rikoin jotain tai tiputin lasin, sain selkään. Jos isä tiputti, niin joko minä sain selkään (minun syy että lasi oli pöydän reunalla) tai asia ohitettiin,

Jos myöhästyin 5min sain selkään, jos isä muöhästyi tunnin niin muut vasn kiltisti odotti eikä asiasta saanut huomauttaa.

Jos oli suihkussa yli 5 min, sai selkään. Isä sai kyllä lotrata vaikka tunnin.

Tätä juuri on mielivaltaisuus. Säännöt ja rangaistukset on lapsilla muttei despootti isällä itsellään.

Vierailija
227/472 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hakkavat väkivaltapaskavanhemmat vetävät marttyyrivaihteen silmään jos vähänkään lapsuusaikoja muistelee. Tietenkin kieltävät että pahoinpitelyitä olisi ollutkaan (niitä oli ja paljon, ja me sisarukset muistamme kaiken koska näimme toisiamme pieksettävän) , mutta korneimmalta tuntuu se että aloittavat värisevällä äänellä marttyyriulinan, eli näin:

- kaikkemme annettiin ja hyvä lapsuus rakennettiin, saisit olla kiitollinen!

- sullekin kaikki valmiiksi pedattu ja maksettu ja helpolla olet kaiken saanut! (En ole saanut penniäkään tukea kotoa lähfön jälkeen)

- saisit olla kiitollinen, näin hyvät vanhemmat!

- kyllä sulla oli helppo lapsuus ilman huolia ja murheita!

Niin se harhaisuus toimii. Lapsuus oli jokapäiväistä kauhua ja pelkoa ja kipua pahoinpitelyistä ja stressipelosta johtuen. Mutta nuo harhaiset hullut ovat ”unohtaneet” kaiken ja sepittäneet valetodellisuuden. Valetodellisuudessa ovat loistovanhempia ja ongelmat suhteessa aikuisiin lapsiin johtuvat ainoastaan siitä kun lapset on niin ”vaikeita”.

Olen kuullut aivan samat repliikit, käsittämätöntä. Hyvät vanhemmat sen sijaan tuntuvat tuntevan pitkään syyllisyyttä pikkujutuista tyyliin "vieläkin harmittaa kun en tehnyt vauvakirjaa".

Minun vanhempani ovat sanoneet myös täsmälleen samoin! Jo lapsena siis. Erityisesti meitä lapsia haukuttiin aina kiittämättömiksi ja kerrottiin, miten huonosti muilla on ja naureskeltiin meidän kärsimyksille.

En ole ollut vanhempiin enää yhteydessä.

Vierailija
228/472 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon lukenut tätä ketjua tänään ja yrittänyt saada omaa viestiä aikaseks. Tuntuu etten löydä sanoja. Rankkoja ja ahdistavia asioita. Monet viestit ovat kuin meidän perheen elämästä. Mut ja sisarukset on kasvatettu pelolla, väkivallalla ja uhkailulla. En jaksa kertoa koko stooria. Tästä ketjusta tunnen saaneeni vertaistukea. Haluankin kiittää teitä viesteistä. En tiennyt , että meitä hakattuja ja nöyryytettyjä on näin paljon. Voimia ja hyvää jatkoa!

A

Vertaistukea löydät myös täältä:

https://www.vauva.fi/keskustelu/4217894/ketju/70_luvulla_syntyneiden_ai…

Vierailija
229/472 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karmeita tarinoita. Tulee mieleen Vilja Eerika :-(

Vierailija
230/472 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Karua luettavaa ja itse en ole saanut muistaakseni koskaan väkivaltaista kohtelua, mutta jo sen vitsan pelko oli mieleenpainuva.

En muista mitä tein mummolassa, mutta isäni käski minut itse hakemaan pihakoivusta vitsan millä sitten rankaisisi.

Itkin ja Huusin enkä olisi hakenut ja lopulta hain ja se laitettiin oven yläpuolelle odottamaan jos sitä tarvitaan.

Ei tarvittu.

Olen ollut uhmakas ja oikeasti hankala luonteinen eli hyvin olisi voinut selkään saadakin jossain toisessa perheessä.

Mulla sama. Oon kyllä saanut selkäsaunojakin. Mutta mutsi tosiaan myös halusi vimmaisena että se risu pitää itse hakea ja sitten kun prosessi on ohi, se pannaan näkyvälle paikalle pelotukseksi. Silloin kun sitä risua tuli, ei saanut itkeä vaan piti kai nauttia hiljaisesti. Ja jälkeenpäin piti pyytää mutsilta anteeksi kaulassa roikkuen. Tää oli erityisen inhottavaa. Meillä ei koskaa halattu tms. muutenkaan .

Vierailija
231/472 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko täällä palstalla ketään joka on auttanut pahoinpideltyä lasta.Kertokaa kokemuksia.Olivatko kiitollisia avusta ym:)

Autoin sisarustani. Hän oli uhrina syvästi psyykattu hyväksymään henkinen ja fyysinen väkivalta, eikä erottanut enää mikä on oikein ja mikä väärin.

ei vaan sinua yritettiin auttaa eroon alkoholi-ongelmastasi ja humeriippuvuudestasi, ja muutenkin aikuistumaan, ottamaan vastuuta toilailuistasi, ei auttanut. Edelleen olet "uhri". Mitään kasvatusta et ole koskaan ansainnut. Mikään ei ole koskaan sinun vikaa.

Vierailija
232/472 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

A

Vierailija
233/472 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko täällä palstalla ketään joka on auttanut pahoinpideltyä lasta.Kertokaa kokemuksia.Olivatko kiitollisia avusta ym:)

Autoin sisarustani. Hän oli uhrina syvästi psyykattu hyväksymään henkinen ja fyysinen väkivalta, eikä erottanut enää mikä on oikein ja mikä väärin.

ei vaan sinua yritettiin auttaa eroon alkoholi-ongelmastasi ja humeriippuvuudestasi, ja muutenkin aikuistumaan, ottamaan vastuuta toilailuistasi, ei auttanut. Edelleen olet "uhri". Mitään kasvatusta et ole koskaan ansainnut. Mikään ei ole koskaan sinun vikaa.

Älä sekoita huonoa vanhemmuuttasi tänne sitä puolustellen. Katso kasvattajana peiliin, jos lapsellasi on päihdeongelmia.

Vierailija
234/472 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole olemassa sellaista syytä, joka antaisi oikeuden kajota lapseen väkivaltaisesti. Ei edes harvinaisimpiin, mahdottomiin ja geneettisen psykopatian omaaviin lapsiin. Sellaiset kärrätään hoitoon.

nooooo....itseasiassa on. Olen nähnyt Youtubesta videoita esim. missä poikakodista karannut teinihirviö oteaan kiinni ostarilla, kaksi sosiaalityöntekijämiestä joutuu (LAIN SALLIMANA) ottamaan kiinni ja pidätämään poikaa aloillaan mikä on heille sallittu. Näitä "vapaan kasvatuksen hetelmiä" kun ei saisi estää, vai? hah hah! 

Poika oli kai tuttu karkuri. Samoin youtubessa on videoita autistisen raivokohtauksen saaneista joita sidotaan kiinni, ja pidätellään aloillaan , vanhempi joutuu istumaan päälle ja pitämän käsistä kiinni. Asiantuntijoiden ohje. EI näiden anneta vapaasti riehua. Erityisopettajille tuttua työtä. Lapsi pannaan istumaan syliin ja aikuinen panee kädet ympärille, ja pidetän siinä kunnes raivo tyyntyy.

Olet nähnyt, muttet ymmärrä näkemääsi. Lapsiin, mukaan lukien erityislapset ja autistit, ei saa koskea VÄKIVALTAISESTI ikinä. Kuvailemissasi tilanteissa voidaan käyttää tarvittaessa voimakeinoja, mutta niiden tulee olla oikein mitoitettuja ja RAKKAUDELLA tehtyjä, ei vahingoittamistarkoituksessa ikinä. Tarkoitus on vain ja ainoastaan estää lasta/nuorta vahingoittamasta itseään tai ympäristöään ja auttaa häntä rauhoittumaan. Kyseessä ei ole rangaistus.

ei muuten pidä paikkaansa, nimittäin kyllä saa, ja ei anoastaan saa vaan PITÄÄ. Mene youtubeen kattomaan esim. videoita "Poliisi pidättää jonnen": tai jonne riehuu ostarilla tai koulussa. Videoita on lukemattomia. Nämä on teidän perheen poikia, joita ei ole saanut rajoittaa, ei kotona, ei koulussa, ja poliisi on helisemässä näiden kanssa. Juuri tänään lehdessä oli että miesopettaja otti loparit koska ei enää jaksanut riehuvia nuoria. Tässä on lopputulos. Poliisi on lopen kyllästynyt teidän perheen poikiin, ja tyttöihin. Ja vanhemmat voi sitten itkeskellä elämänsä loppuun kun "iskä suuttui vuonna -56 ja antoi luunapin" ja "äiti antoi risusta pyllylle". 

Aiheesta annettu suurin osa. 

Vierailija
235/472 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvinnut mitään syytä. Jos niillä itsellä oli stressiä tai vaikeuksia niin kummalle tahansa tuli oikeasti sellainen "hullun kiilto" silmiin tai virne naamalle. Käskivät luokse ja isä joko väänsi raajoja pois paikaltaan niin kauan, että Alko oikeasti huutaa kivusta, jos se epäili et feikkasi huudon sai niin monta uusintaa et tuli oikeesti ja varmasti huudettiin kivusta. Toisinaan se löi nyrkillä vatsaan. Äiti taas poltti hetken aikaa sytkäri raudalla, hiustenkuivaimella, hiuskihartimella, hellan levyllä, kuumalla patterilla, kynttilällä tai silitysraudalla. Jos ei mennyt vapaaehtoisesti niin otettiin kiinni ja kävi pahemmin. Äiti jätti antamatta hengitystäavaavan lääkkeen ja kiherteli naurusta kun meinasin tukehtua. Isä sitten onneksi antoi aina lääkkeen kun tajusi tilanteen. Oon jälkikäteen miettinyt oliko noi joko jotain omien traumojen uudelleen käsittelyä vai saiko ne vaan kiksejä siitä.

Suljettiin pimeään, piiskattiin kädellä niin kovaa kun pystyttiin, hakattiin kevyesti päivittäin pahimmassa vaiheessa. Huumattiin. Yritettiin tappaa. Läpsittiin kovaa naamaan, tukistettiin. Raahattiin kädestä roikottaen, Luunappeja otsaan. Yks rautahammas revittiin huvin vuoks. Tönittiin, käytettiin seksuaalisestihyväksi ja annettiin muidenkin käyttää. Äiti oli täysin välinpitämätön tai sitten vittuili aiheesta. Henkinen väkivalta. Liian vähän ruokaa ja sairaanhoitoa. Kerran äiti löi kun huusin häntä apuun enkä kuullut vastausta (Olin lähes kuuro hoitamattomien korvatulehdusta takia). Eristettiin osasta sukulaisia ja muista lapsista. Jos oli liian sairas syömään niin kunnon litsari vaan.

Ekoja muistoja Mulla hyväkskäytöt ja se kun yritän suojata äitiä omalla kropalla ja isä käskee päästää irti tai saan piiskaa. En tottele vaikka pelottaa, Oon kerräny pitkään rohkeutta puuttua. Isä uhkaa sulkea pimeään komeroon. Pelkään pimeää ihan hulluna mutta en lähe. Isä repii mut kovakouraisesti irti äidistä, riepottaa mut yhdenkädenvarassa lastenhuoneessa ja paiskaa naama edellä pimeään komeroon jonka eteen jää seisomaan etten pääse pois. Äiti on kokoajan passiivinen. Oon alasti koska en osaa vielä pukea. Oon ehkä 4-vuotias. Kun isä lähtee ovelta, juoksen uudestaan tappelemaan, mutta se on jo saanut rahaa ja painuu ulos ovesta.

Ajatelkaa omalle kohdalle tällaista paskaa 4?-10 vuotiaana ja sitten pitäis yrittää pärjätä normaalisti.

Vierailija
236/472 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

VeeÄn kirjoitti:

Sain tukkapöllyä ja selkäsaunaa milloin mistäkin. Nurkassa piti seistä häpeämässä 'pahoja' tekojaan (olin uhmakas, johtuen epäreiluuksista kotonamme). Kerran äiti nakkasi kesken tukkapöllyn minut seinään ja muistan miten itsekin säikähti kun veri lensi kaarena nenästäni.

Minulla on mielikuva että heitti kerran paskat kasvoilleni kun olin kakannut housuinini. Pelkäsin kuollakseni pissan tai kakan tuloa, niistä jäi traumat joiden kanssa painin edelleen yli nelikymppisenä. Minua kutsuttiin pojan nimellä kun ei ollut muita kuulemassa. Tuotin pettymyksen olemalla tyttö.

Isäni stalkkasi suihkukäymisiä ovenraosta tai kylppärin yläikkunasta.

Järkytyksellä luin tarinoitanne. Onko meitä niin paljon, jotka ponnistaa huonoista olosuhteista :-(

nno vähälläpä olet päässyt. On peräti "mielikuva", muttei kuitenkaan mitään varmaa. Tätähän on mukava puida maailman tappiin feikki terapioissa, "kun jotenkin muisteleisin että näin tehtiin, mutten ole varma". Ja feikkiterapeutti mielellään jatkaa terapoimissessioitaan että saataisiin vielä jotain kaiveltua. Tosiasia on että te olitte pikku kakaroita jotka varasteli, hajoitti ikkunoita, joi viinaa, poltti tupakka, kiusasi nuorempia, tappeli, harrasti seksiä lapsina ja muuta asiaan kuuluvaa. Mitä teidän mielestä olisi pitänyt vapaasti saada tehdä, eikö? Ja joka kokeesta toitte kympin aina. Niiinnnnn just....

Kammottava ajatus että edes joku kaltaisesi lukee palstajuttuja Vauva-sivustoilla. Hommaa kastraatio välittömästi.

Vierailija
237/472 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs ystäväni on syönyt itsensä  muodottomaksi,  kärsii unettomuudesta ja on ollut väkivaltainen poikaystäväänsä kohtaan, ihan selvinpäinkin. Äitinsä häpeää ja itkee kaikille, että ei ymmärrä mikä " Piian" kanssa meni pieleen,  niin hyvä lapsuus kun  heidän ainokaisellaan oli! 

Todellisuudessa  ystävääni mm.  Revittiin hiuksista, pidettiin nälässä, huudettiin, lukittiin talvipakkasessa parvekkeelle.. Olemme tunteneet  ala-asteelta asti ja minä itse todistin  huutamista sekä näin mustelmat, ruhjeet, päästä kohdat josta hiuksia revitty... Olemme syntyneet 72 ja 73,  eli ystäväni lapsuus oli 70/80-lukua jolloin asioihin ei puututtu kuten nykyisin.

Vierailija
238/472 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nimenomaan, väkivaltasadistilla oli omat säännöt.

Jos minä otin liikaa ruokaa, sain selkään. Isä sai kyllä rohmuta ekana kattilan tyhjäksi ja lapset jäi nälkäiseksi

Jos minä vahingossa rikoin jotain tai tiputin lasin, sain selkään. Jos isä tiputti, niin joko minä sain selkään (minun syy että lasi oli pöydän reunalla) tai asia ohitettiin,

Jos myöhästyin 5min sain selkään, jos isä muöhästyi tunnin niin muut vasn kiltisti odotti eikä asiasta saanut huomauttaa.

Jos oli suihkussa yli 5 min, sai selkään. Isä sai kyllä lotrata vaikka tunnin.

Tätä juuri on mielivaltaisuus. Säännöt ja rangaistukset on lapsilla muttei despootti isällä itsellään.

Aikasi on koittanut ..isäsi on housuunsa paskova vanha dementikko..menet ruokkimaan häntä...vie luskikka suulle , mutta vetäise se viimehetkellä omaan suuhun..maiskuttele ja sano et ompas hyvää:)Sit otat esiin lidlin halvimman koiranruuan..lämmität sen mikrossa ja sekoitat kaurapuuroon,Ota nenästä kiinni jos ei niele.Lisäksi syötä väkisin voita 1 kg joka kerta...Hoitajat ihastelee kun on kerranki8n lihava vanhus jota pyyhepestä.

Vierailija
239/472 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

😥 hirveitä kokemuksia olette joutuneet kokemaan...

- Oma kokemukseni äitini tukisti, läpsi poskelle tai antoi luunapin päähän (vain silloin jos en totellut)

- Olen yhden kerran riidellyt isäni kaa, mutta isäni ei käyttänyt väkivaltaa vaa huusi mulle... Sitkun tilanne rauhottui pyysi anteeksi

- Vaari on yhden kerran antanut luunapin päähän, koska piti olla hiljaa ja mä naurahdin kovaa ääneen niin siitä vaari otti nokkiinsa.

Muuten näillä kaikilla on syynsä miksi näin tehtiin...

Harmittaa teidän puolesta jotka ovat kokeneet hirvempiä kokemuksia ja toivon että teillä menee nykyään paremmin! 😔❤

Vierailija
240/472 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

😥 hirveitä kokemuksia olette joutuneet kokemaan...

- Oma kokemukseni äitini tukisti, läpsi poskelle tai antoi luunapin päähän (vain silloin jos en totellut)

- Olen yhden kerran riidellyt isäni kaa, mutta isäni ei käyttänyt väkivaltaa vaa huusi mulle... Sitkun tilanne rauhottui pyysi anteeksi

- Vaari on yhden kerran antanut luunapin päähän, koska piti olla hiljaa ja mä naurahdin kovaa ääneen niin siitä vaari otti nokkiinsa.

Muuten näillä kaikilla on syynsä miksi näin tehtiin...

Harmittaa teidän puolesta jotka ovat kokeneet hirvempiä kokemuksia ja toivon että teillä menee nykyään paremmin! 😔❤

Sinulla ei ole aavistustakaan millaista tuskaa tunnen..tulet ja häpäiset tämän ketjun luunappitraumallasi häpeä sinä KAKKAPYLLY

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yhdeksän