Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisitko seurustella vegaanin kanssa?

Vierailija
16.01.2018 |

saa perustella

Voisitko seurustella vegaanin kanssa?

Vaihtoehdot

Kommentit (84)

Vierailija
1/84 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin. Ehkä itsekin muuttuusin vegeksi.

Vierailija
2/84 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vegaani ja seurustelen vegaanin kanssa. Maailmankuvien ja arvojen samanlaisuus on hyvä peruste suhteelle, oli kyse sekasyöjästä tai ei

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/84 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän juustoja maitotuotteena joskus, kananmunia syön viikottain ja kalaa/merenelävä kuuluu myös ruokavalioon. Olen syönyt myös täysin vegaanisesti. Sellaista punaista lihaa päivittäin syövän kanssa voisin toki asua, mutta meillä olisi varmasti useampia arvoeroja, jotka estäisivät suhteen kehittymisen. Normaalin sekasyöjän, joka voi syödä myös kasvisruokaa ja ei koe ihmisyytensä olevan uhattuna ilman joka aterialle ilmestyvää liha-annosta kanssa voisin seurustella.

Vierailija
4/84 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin, mutta hän joutuisi sopeutumaan siihen, että minä syön välillä liha, veri- ja maksaruokia, että rauta-arvoni pysyisivät hyvinä.

Vierailija
5/84 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen vegaani ja seurustelen vegaanin kanssa. Maailmankuvien ja arvojen samanlaisuus on hyvä peruste suhteelle, oli kyse sekasyöjästä tai ei

jep, ne arvot on nimenomaan siinä tärkeitä. 

Vierailija
6/84 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. En yksinkertaisesti jaksaisi ruoka-aineiden valikointia ja kaikesta kieltäytymistä syystä n. Kaikki ääriajattelu myös turn off.

Vierailija
7/84 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytän juustoja maitotuotteena joskus, kananmunia syön viikottain ja kalaa/merenelävä kuuluu myös ruokavalioon. Olen syönyt myös täysin vegaanisesti. Sellaista punaista lihaa päivittäin syövän kanssa voisin toki asua, mutta meillä olisi varmasti useampia arvoeroja, jotka estäisivät suhteen kehittymisen. Normaalin sekasyöjän, joka voi syödä myös kasvisruokaa ja ei koe ihmisyytensä olevan uhattuna ilman joka aterialle ilmestyvää liha-annosta kanssa voisin seurustella.

Herää kysymys, kuinka kevyesti oikein muutat ihmisten kanssa yhteen? Onko järkeä muuttaa avoliittoon, jos on useampia arvoeroja eri sanojesi mukaan voi estää suhteen kehittymisen? Eikös ensin kannata keskustella arvoasioista ja miettiä, voiko suhteesta tulla mitään, ja sitten vasta avoliittoon?

Vierailija
8/84 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi kyse ei edes ole ruokavaliosta vaan ideologian takia, ei hullujen kanssa kannata seurustella. Ehdottomasti vastustan eläintuotantoa, mutta koskaan en valitsisi synteettistä myrkyttämään maailmaa, vain jotta eläinperäistä ei tulisi käytettyä. Vegaanius ei ole tarpeeksi tiedostavaa mielestäni. Sitä paitsi kalastan ja minulla on palkokasviallergia.

Vierailija
9/84 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi koska kokemukseni vegaaneista on se että juhlissa vegaanit tarvitsevat oman grillin jossa ei ole koskaan grillattu lihaa. Paitsi sitten kun ovat tarpeeksi kännissä ja lihagrilli osoittautuu paremmaksi niin kaikki periaatteet voi heittää nurkkaan

Vierailija
10/84 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En voisi koska kokemukseni vegaaneista on se että juhlissa vegaanit tarvitsevat oman grillin jossa ei ole koskaan grillattu lihaa. Paitsi sitten kun ovat tarpeeksi kännissä ja lihagrilli osoittautuu paremmaksi niin kaikki periaatteet voi heittää nurkkaan

just kesällä grillattiin ja kaikki oli samassa grillissä, vegemakkarat ja soijafileepihvit, lihamakkarat jne

eikä ollu ongelma

Vierailija
11/84 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vegaani ja seurustelen sekasyöjän kanssa.

Vierailija
12/84 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin. Itsekään en syö punaista lihaa tai broileria. Vegaanit pysyy usein hoikempina, nuorekkaampina ja energisempinä pidempään, ja ovat muutenkin kiinnostuneet omasta-, sekä planeetan hyvinvoinnista. Elämäni parasta seksiä olen saanut joogaa harrastavalta vegaanilta.

Vierailija
13/84 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vegaanisuus on loppujen lopuksi aika pieni osa arvoja. Esim. Suvi Auvinen ja Mari Kosonen ovat molemmat vegaaneja, mutta muut arvot ovat päinvastaisia.

Vierailija
14/84 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai voisin. Harmittaa kun yks kiva mies ei halua mitään vakavaa koska en ole kasvissyöjä. :(

Vierailija
15/84 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vegaanisuus on loppujen lopuksi aika pieni osa arvoja. Esim. Suvi Auvinen ja Mari Kosonen ovat molemmat vegaaneja, mutta muut arvot ovat päinvastaisia.

Aika ison osan vegaanius on trendiä. Toki uskovaisiakin on.

Vierailija
16/84 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelin aikoinaan kasvissyöjän kanssa, asuttiin yhdessäkin jonkin aikaa, josta ajasta hän välillä oli jokseenkin vegaani. Ei siitä tullut mitään ongelmaa, sillä pystyn kyllä syömään kasvisruokaa, ja hän taas ei nipottanut siitä, jos joskus hankin itselleni lihaa tai kalaa. Yleensä söin niitä vain kodin ulkopuolella. 

Isompi ongelma oli se, että hän oli aika pullahiiri ja leipoi paljon, ja minäkin sitten houkutuin syömään niitä makeita juttuja, vaikken oikeastaan edes pitänyt niistä. 

Vierailija
17/84 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

riippuu minkä takia on vegaani. Jos on täysin vegaani ympäristön, eläinten, terveyden vuoksi niin se näkyy sitten jo muissakin elämäntavoissa jollain tapaa. Ja eläimiä ajatellaan eri tavalla. 

Vierailija
18/84 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustella varmaan voisin, mutta saman katon alla asuminen voisi olla jo haasteellisempaa. Ainakin molempien pitäisi kokata silti itse omat ruokansa.

Vierailija
19/84 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vegaani ja seurustelen sekasyöjän kanssa. En ihan ymmärrä, mitä toisen ruokailu kuuluu kellekään muulle... Toki jos liha vaikka ällöttää, niin ymmärrän tavallaan ettei halua sitä omaan kotiinsa. Me tehdään niin että ostetaan yhteiset jutut yhteisillä rahoilla (vegaaniset) ja sitten molemmat ostaa omat jutut omilla rahoillaan. 

Vierailija
20/84 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin ihan hyvin seurustella vegaanin kanssa. Aikaisemmin ajattelin asiasta aika rajoittuneesti mutta kun sain töitä ruokapaikasta jossa tehdään paljon vegaanista ruokaa ja osa työkavereista on "kunnon ituhippejä" ja paljon asiakkaista myös niin käsitykset ovat muuttuneet kyllä täysin. Tosi mukavia ja lämpimiä ihmisiä, ja vaikka itse olen edelleen osittain lihansyöjä (tosin vaan riistaa ja kalaa) niin en ole saanut asiasta kertaakaan kuulla poikkipuoleisesti. Ainoastaan sitten muut "kaltaiseni" jaksavat aina jauhaa, että miten kestän olla siellä duunissa, hyppiikö niiden rastoissa pieniä ötököitä, peseytyykö se koskaan ja syökö ne pelkkiä ituja.

M27

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan neljä