Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisitko seurustella vegaanin kanssa?

Vierailija
16.01.2018 |

saa perustella

Voisitko seurustella vegaanin kanssa?

Vaihtoehdot

Kommentit (84)

Vierailija
81/84 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvisruoka on minusta ihan hyvää, mutta vegaanius on ideologiana ihan per sees tä. Moni eläinperäinen tuote on paljon luontoystävällisempi kuin synteettisesti valmistettu. Ja ihmiset ja eläimet on kautta historian eläneet rinnakkain ja hyötyneet toinen toisestaan. Sinä ei ole mitään väärää. Tehotuotannossa ja huonossa kohtelussa on.Ennenvanhaan kun puhuttiin vegaaneista, tarkoitettiin näitä hörhöaivoja joille kaikki eläinten 'hyväksikäyttö' on ihan ehdoton ei. Onko termi nykyään siirtynyt käsittämään ihan vaan kasvissyöjää, en. vegetaristi?

Vierailija
82/84 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin seurustella vegaanin kanssa, ja sillon olisi varmaan helpompi itsekin lopettaa eläintuotteiden syönti. Yritän koko ajan vähentää, mutta tuntuu hankalalta luopua kokonaan, vaikka kiinnostusta onkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/84 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin jos ei tyrkytä sitä mulle

Vierailija
84/84 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisi liian vaikeaksi elämä vegaanin kanssa. Rakastan laittaa ruokaa mutta en tosiaan laittaisi kahta eri illallista eikä meidän pieneen keittiöön mahtuisi kahta ihmistä laittamaan eri ruokia. Enkä todellakaan ryhtyisi itse syömään pelkästään vegaaniruokia, koska oikeasti... hyvä ruoka on yksi elämän suurista nautinnoista, eikä vegaaniruoka yksinkertaisesti yllä samalle tasolle. Olen kyllä syönyt monia eri vegaanisafkoja koska ystäväpiirissäni on monta vegaania, olen myös syönyt vegaanisissa huippuravintoloissa, enkä ole koskaan syönyt sellaista vegaaniruokaa joka olisi ollut niin hyvää että sitä miettisi jälkeenpäin että AAH sitä täytyy saada uudestaan, siitä maksaisin toistamiseen! Elämä on liian lyhyt, mieluummin nautin täysillä silloin tällöin, kuin rajoitan itseltäni kaikki parhaimmat maut kokonaan pois ja teen muutenkin elämästä vaikeampaa jollain radikaalilla ääripääruokavaliolla. Syön kyllä yleisesti kasvispainotteisesti kotona, mutta en kauhistu eläinperäisten tuotteiden käyttämistä ruoanlaitossa enkä todellakaan kieltäydy jostain todella herkullisesta ruoasta sen takia. Kultainen keskitie on aina paras vaihtoehto, kaikki ääripäät ovat elämän kannalta huonoja valintoja, oli kyse sitten politiikasta, uskonnosta tai ruokavaliosta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yksi