Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka näitä käyttää? Kasvoseerumi, silmänympärysgeeli....

Vierailija
13.01.2018 |

Valokynä, dekolteevoide, meikinkiinnitysruiske ymym
Aina on Nivean sininen toiminut kohtaan kuin kohtaan.

Kommentit (652)

Vierailija
421/652 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ladatkaa tämä CosEthics. Sieltä löytyy missä on minkäkinlaiset Inc litaniat!

Tulette yllättymään kuinka moni tuote on myrkkyä.

Vierailija
422/652 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ladatkaa tämä CosEthics. Sieltä löytyy missä on minkäkinlaiset Inc litaniat!

Tulette yllättymään kuinka moni tuote on myrkkyä.

SIIS

CosmEthics sovellus

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
423/652 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täytän ensi kuussa 27 vuotta. Ihoni on ollut aina hankala, sillä olen perinyt äidiltäni aknen ja hankalan sekaihon. Olen viimein saanut aknen nujerrettua kokonaan oikeilla tuotteilla ja sopivilla e-pillereillä. Kasvoillani on arpia ja ensimmäisiä vanhenemisen merkkejä. Kumpaankin on ollut uskomattoman suuri vaikutus hyvillä seerumeilla ja tiivisteillä! Aloitin ihon tehohoidon jo viime kesänä, ja uskon ihon olevan ensi kesään mennessä parhaimmassa kunnossa, mitä ihoni on ollut sitten lapsuuden. Iho on nyt tasainen, tasaisen sävyinen, kuulas ja hyvin kosteutettu. Arvet vaalenevat koko ajan. Käytän retinoidiseerumia iltaisin, glykolihappokasvovettä aamuisin ja hyaluronihapposeerumia aamuin illoin. Silmänympärysvoidetta olen käyttänyt koko aikuisiän.

Olisin itsekin tyytyväinen, jos pärjäisin vedellä, saippualla ja Nivealla. Hormonaalinen akne on vain aika vaikea hoidettava. Luultavasti se palaa sitten, kun jätän pillerit pois raskautta suunnitellen. Käyttämäni tuotteet ovat kuitenkin edullisia, sillä käytän Deciemin tuotteita. Näistä on karsittu turha luksus ja markkinointi pois. Jäljellä on oikeasti tutkittuja tehoaineita, eikä mitään ylimääräistä. Esim. hyaluroniseerumi maksaa n. 7e ja retinoidiseerumi alle kympin. Nämä kestävät päivittäisessä käytössä 2-3kk.

Paljon tutkittuja ja oikeasti toimivia tehoaineita ihonhoidossa on esim. hyaluronihappo, A-ja C-vitamiinit, AHA- ja BHA-hapot, arbutiini ja skvalaani. Jopa ihotautilääkärit voivat määrätä A-vitamiinivoidetta reseptillä. Käytän tällaisia tuotteita mielelläni, koska näen konkreettisen eron ihossani.

Geeneillämme on suurin vaikutus ihoomme. Jos sinulla on luonnostaan hyvä iho, ehkä kannattaisi olla iloinen siitä, eikä käyttää aikaansa huonompionnisten tuotteiden käytön ihmettelyyn.

Mitä tuotteita käytät? Minulla on kohtuu hyvä iho, mutta haluaisin silti pitää siitä parempaa huolta..,

Vierailija
424/652 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse siirryin korealaiseen kosmetiikkaan, siellä köytetään paljon seerumeita ym, ja iho paremmassa kunnossa kuin koskaan ennen. Koreassa kosmetiikka paljon edellä kehityksessä kuin täällä.

Sama. Viime keväänä siirryi k-kosmetiikkaan ja ero ihon kunnossa on selkeä. Laatu on tosiaan valovuosia edellä länsimaisiin merkkeihin verrattuna, eikä vaikuttavat aineet ole inci-listan häntäpäässä edullisissakaan korealaisissa tuotteissa.

Sama homma. Ennen siirtymää käytin vain luomukosmetiikkaa ja yritän pärjäillä mahdollisimman vähällä tuotemäärällä. Iho oli ihan pskakunnossa koko ajan.

Siirryin 10-vaiheen ihonhoitorutiiniin ja ei ole ollut koskaan näin sileää ja hehkuvaa ihoa. Osa kosmetiikasta on luomua: whamisaa, nurmen kamomillakasvovesi, evolvea, osa normi korealaista.

Vierailija
425/652 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko joillakin kokemusta Nivean muista tuotteista? Itseäni kiinnostaisi edullisen hinnan ja hyvän saatavuuden vuoksi, mutta en tiedä millaista laatua tuotteet ovat. En kyllä itse esimerkiksi sitä Nivea Cremeä(?) kasvoilleni laittaisi, vaikuttaa aika paksulta tuotteelta käytettäväksi kasvoille.

Vierailija
426/652 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käytän Avitcid-voidetta, reseptivoide.

Vierailija
427/652 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko joillakin kokemusta Nivean muista tuotteista? Itseäni kiinnostaisi edullisen hinnan ja hyvän saatavuuden vuoksi, mutta en tiedä millaista laatua tuotteet ovat. En kyllä itse esimerkiksi sitä Nivea Cremeä(?) kasvoilleni laittaisi, vaikuttaa aika paksulta tuotteelta käytettäväksi kasvoille.

Nivea creme on samaa tavaraa kuin la mer, joka on kulttivoiteiden kulttivoide.

Vierailija
428/652 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on lievästi atooppinen iho, ja koen tarvitsevani silmänympärysvoidetta. Käytän silmänympärysvoidetta myös luomille, koska ne kuivuvat todella herkästi. Yksinään silmänympärysvoide ei kuitenkaan ole minun iholleni tarpeeksi kosteuttava, vaan tarvitsen muuallekkin kasvoille menevän kasvovoiteen siihen päälle. Silmänympärysvoide auttaa siihen, ettei kasvovoide polttele ja kirvele luomilla ja silmänympärysiholla, mitä se yksinään laitettuna minulla tekee.

Kasvovoiteesi on hyvin vesipitoinen ja siksi polttelee kun sitä menee atooppiseen ihottumaan/tosi kuivalle iholle(hyvin öljy/rasvapitoinen ei tätä tee).Mutta miksi ihmeessä laitat kasvovoidettakin sinne silmänympärysiholle?

Siksi, koska yksinään silmänympärysvoiteet eivät minulla riitä kosteuttamaan silmänympärysihoa.

Sun pitää vaihtaa voidetta silmänympärysiholle. Kokeile Avenea.

Millä muuten peset kasvosi? Suosittelen puhdistusöljyä,kosteuttaa myös sitä silmänympärysihoa.

Olen käyttänyt silmänympärysvoiteena Vichyn, Clarinsin ja tällä hetkellä käytössä Lieracin. Yksikään näistä ei ole sopinut minulle yksinään, vaan olen aina joutunut laittamaan kasvovoiteet silmänympärysvoiteiden päälle. Minulla on pillereistä johtuen myös aknea, joten kasvojenpuhdistustuotteetkin ovat tulleet testatuiksi. Puhdistusvaahdot, akneiholle tarkoitetut puhdistusgeelit, puhdistusmaidot, misellivedet jne. Kaikista parhaiten kasvoilleni sopii kuitenkin geelimäinen tuote.

Tuo Avenen silmp.ymp.voide sopii nimenomaan monille joilla atooppista ihottumaa luomilla ja silmänymp.iholla. Kokeile! Ja vaikka sinulla olisi rasvainen iho ja akne,puhdistusöljyä suosittelen. Rasva liukenee rasvaan,eli on yllättävän tehokas putsari. Geelimäinen puhdistustuote on ihan myrkkyä kuivalle silmänympärysiholle ja kyllähän sitä pestessä sinnekin yleensä päätyy,ellet käytä huuhteluun esim.vanulappuja. Itse en voi talvisin tai syksyisin edes harkita geelimäistä,koska atooppinen silmänympärysiho räjähtäisi käsiin.

T. Toinen rasvaisen ja atooppisen ihon omaava

Vierailija
429/652 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En oo ikinä käynyt kosmetologilla. Uskon terveisiin elämäntapoihin ja vältän aurinkoa. Ts en makaa auringossa.

Sulla ei sit ikinä ole ollut esim mustapäitä nuorena ja sun kulmat on luonnostaan niin tummat ettei tarvii kun nyppiä. Joskus se kestovärjäys lyhentää ja helpottaa niitä aamurutiineja.

Onnea.

Kulmakarvat voi helposti värjätä ja muotoilla ihan itsekin.

Miksi ihmeessä niitä edes pitää muotoilla saati värjätä? Täyttä rahan tuhlausta lähteä tuollaisia kosmetologille teettämään. Kosmetologit muutenkin yhtä turhan kanssa.

Vierailija
430/652 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tätä inhoan Suomessa ja suomalaisissa kun itseensä ja ulkonäköönsä ei saisi panostaa yhtään. Jo niinkin lähellä kuin Ruotsissa on hyväksyttävää ehostautua ja laittautua. Mielenkiontoista muuten, että Japanissa ja Etelä-Koreassa, joissa teknologiassa ollaan niin paljon Suomea edellä, panostetaan myös ihonhoitoon paljon länsimaita enemmän.

Vierailija
431/652 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En oo ikinä käynyt kosmetologilla. Uskon terveisiin elämäntapoihin ja vältän aurinkoa. Ts en makaa auringossa.

Sulla ei sit ikinä ole ollut esim mustapäitä nuorena ja sun kulmat on luonnostaan niin tummat ettei tarvii kun nyppiä. Joskus se kestovärjäys lyhentää ja helpottaa niitä aamurutiineja.

Onnea.

Kulmakarvat voi helposti värjätä ja muotoilla ihan itsekin.

Miksi ihmeessä niitä edes pitää muotoilla saati värjätä? Täyttä rahan tuhlausta lähteä tuollaisia kosmetologille teettämään. Kosmetologit muutenkin yhtä turhan kanssa.

Jaa,minusta on ihanaa olla hemmoteltavana. Rentoutua hieronnassa tai kasvohoidossa ja antaa jonkun muun hoitaa jalat viimeisen päälle kuntoon.

Melkoista ammattitaidon aliarviointia muutenkin näkynyt aiemmissa viesteissä,kun kuvitellaan osaavansa kaikki yhtä hyvin itse kuin ammattilainen. Saahan sitä kuvitella..

Vierailija
432/652 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin 28-vuotiaana olen käyttänyt e-pillereitä akneen 14 vuotta, Roacuttan-kuureja takana kolme ja antibioottikuureja ties kuinka monta. 19-vuotiaaksi asti uskoin ihotautilääkäriä, joka sanoi ettei akneen auta mikään muu, kuin nuo edellämainitut. Pesin kasvot suihkusaippualla ja kasvovoiteena käytin perusvoidetta. Sen jälkeen siirryin käyttämään akneiholle tarkoitettuja puhdistusaineita, joissa on lähes poikkeuksetta alkoholia. Mikään ei auttanut, e-pillerit hillitsivät hieman, mutta Roacuttan oli ainoa jolla ihon sai hetkeksi hyväksi. Vuoden päästä akne kuitenkin palasi, vaikka iho oli jatkuvasti kuiva ja kiristävä.

Nyt kuuteen vuoteen en ole tarvinnut mitään muuta, kuin e-pillerit ja yhden ab-kuurin. Jätin alkoholin kokonaan pois iholta, puhdistan ihon ensin puhdistusöljyllä, sitten mineraaliputsarilla, perään kuivalle iholle tarkoitettu kasvovesi, kuoriva seerumi iltaisin, kosteuttava aamuisin ja aamulle sekä illalle on oma kosteusvoide. Kahdesti viikossa laitan naamion ihon tilanteen mukaan. Ainoa ongelma on satunnaiset näpyt ja ajoittainen pintakuivaus talvella, joka kuitenkin häviää heti kun vaihdan kosteuttavampaan voiteeseen. Työpaikan vaihtuessa ja 3 viikkoa työttömänä ollessa vaihdoin kaiken kosmetiikan mahdollisimman halpaan ja vähensin määrän mahdollisimman pieneksi, se oli ainoa kerta, kun minulle on aloitettu ab-kuuri rutiinin muuttamisen jälkeen.

Minua ei kiinnosta, vaikka vaikutus olisi pelkkää lumetta ja vain mielikuvituksen voimalla ihoni on parempi. Maksan mielelläni noihin tuotteisiin menevän rahan, vaikka se olisi pelkkää ostettua mielenrauhaa. Ihmiset, joilla ei ole ollut koko kasvoja, kaulaa ja rintaa peittävää, todella kipeää aknea tuskin ymmärtävätkään, kuinka iso helpotus on, kun joku auttaa. Jos e-pillereillä ja kosmetiikalla saan ihon pysymään kunnossa, niin käytän mielelläni rahat niihin. Roakuuri on todella rankka sivuvaikutuksiltaan ja olen kiitollinen siitä, ettei ole tarvinnut moneen vuoteen käyttää. Muutama kymppi kuukaudessa on myös aika vähän rahaa verrattuna siihen, kuinka paljon rahaa aknen hoitamiseen lääkkeillä ja ihon peittämiseen meni. Lievä akne vaikeaan verrattuna on niin iso helpotus, että jokainen saa ihan vapaasti pitää minua markkinoinnin uhrina tai bimbona, ihan vapaasti vaan.

Vierailija
433/652 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän misellivettä puhdistukseen (käytän vain ripsiväriä ja huulipunaa eli kevyempi puhdistus riittää), päivä- ja yövoidetta ja seerumia. Silloin tällöin käytän AHA-kuorintaa. Iho on minulla aina ollut puhdas ja tasainen väriltään, mutta kuiva eli etenkin talvisaikaan tarvitsee käyttää reilusti kosteuttavia tuotteita. En käytä kovin kalliita tuotteita, koska osaan sen verran lukea ainesosalistoja että osaan etsiä tarvitsemani tehokkaat ainesosat myös halvemmista tuotteista. Kallein taitaa olla n. 30 e seerumi, mutta se on tosi riittoisaa ja pieni pullo kestää kauan. Aina kallis ei ole hyvää tai tehokasta! Tiedän myös mitä vältellä, esim. jojobaöljy ei suurina määrinä sovi iholleni vaan aiheuttaa pienen pientä näppyä. 

Vierailija
434/652 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina jaksan ihmetellä, miten naiset haksahtavat näihin seerumeihin ja silmäryppyvoiteisiin ym. Katsomalla jo tuotesisältöä voi nähdä, mitä myrkkyjä ainesosat ovat iholle. Olen varma että esim kookosöljy on tuhat kertaa parempi ihon kosteuttaja. Paremmin kuin mitkään rasvat, toimii liikunta ja hyvä ruokavalio.

T. N34, joka näyttää 10v nuoremmalta

Öljy ei kosteuta tippaakaan, koska siinä ei ole vettä. Se voi estää oman ihon kosteuden haihtumista iholta muidostamalla ihoa suojaavan kalvon. Jos tarvitsee kosteutusta ja jaluaa käyttää öljyä, pitää levittäö alle kosteusvoidetta ja päälle öljyä.

Vierailija
435/652 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten joku rasva tai öljy voisi muuttaa sitä, mikä on geeneissä?

Vierailija
436/652 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa lukea Anna Nystenin kirja Kemikaalikimara.

Hän on kemiantekniikan diplomi-insinööri ja tehnyt kirjan yhteistyössä lääkärien, tullilabrojen, thl:n ja muiden tahojen kanssa.

Esimerkiksi sanapari dermatologisesti testattu ei tarkoita yhtään mitään.

Se, että jostain tuotteesta on jätetty parabeenit pois, tarkoittaa sitä että ne on korvattu jollain vahingollisemmalla aineella. Jos dödöstä on jätetty alumiinit pois, se on korvattu jollain vielä vahingollisemmalla aineella.

Kannattaa oikeasti perehtyä kemikaaleihin eikä luottaa siihen, miten jonkun tuotteen testiryhmä on "kokenut" asian.

Ja jos ostaa EUn ulkopuolelta kemikaaleja, kannattaa muistaa ettei niissä ole kuluttajansuojaa ja voivat olla täynnä kiellettyjä myrkkyjä.

Voi koko terveytensä pilata.

Vierailija
437/652 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käytän: Silmänympärysgeeli, silmänympärysvoide, erillinen yövoide ja erillinen päivävoide näin kesällä UV-suojalla, aurinkovoide, vartalovoide, suihkusaippua, shampoo, hoitoaine pois huuhdeltava, hoitoaine hiuksiin jätettävä, kynsilakka. Näin kesällä lomalla en juuri meikkaa, töissä yleensä puuteri, ripsari, huulipuna. Juhliin myös luomiväri.

Kyllähän noita kivoja kosmetiikkatuotteita olisi, muttei aika ja mielenkiinto riitä tuon enempään. :)

Vierailija
438/652 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

just mietin 40v ikäisenä, että tarviiko ihonhoitoon laittaa se 100€kk, ei oikein olisi pienipalkkaisena varaa, mutta seerumit ja öljyt ym maksaa..

Lidlin cien-voiteet ajaa saman asian ja maksaa n. 3e/purkki.

Joo, mutta haisee oksennukselta, ostan mieluummin kasvovoiteen, joka tuoksuu, kun sellaisen, joka haisee.

Vierailija
439/652 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen kyllä sitä, että v-laan ihmisisille, joita ei koskaan ole nähty.

Miten voi olla niin hyvä iho? Miten voi olla rypytön?

.

Tietysti tässä voi valehdella ummetlammet läpikotaisin, mutta miksipä kukaan sen tekisi, koska kukaan ei voi sinua nähdä?

Jos niin teet, miksi?

.

Ei sille mitään voi, että jotkut pysyvät freesin näköisinä vuosikymmenestä toiseen, vaikka joisivat alkoholia viikottain eivätkä vetäisisi kuin sitä "Tummelia silmäkulmaan".

Jotkut vain pysyvät rypyttöminä ilman 800 €:n voiteita.

.

Jotkut taas vanhenevat ulkonäöltään jo kolmekymppisinä, vaikkeivät joisi kuin 6 L vettä päivässä ja söisi erittäin terveellisesti.

.

GEENIT vaikuttavat hyvin paljon siihen, miten kukin vanhenee.

Ei siihen mitkään kalliit seerumit auta.

Vierailija
440/652 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi näyttää nuoremmalta. Haluan vanheta arvokkaasti ja näyttää ikäiseltäni, mitä hävettävää siinä on? Kuitenkinhan me kaikki kuollaan joskus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yksi