Kuka näitä käyttää? Kasvoseerumi, silmänympärysgeeli....
Valokynä, dekolteevoide, meikinkiinnitysruiske ymym
Aina on Nivean sininen toiminut kohtaan kuin kohtaan.
Kommentit (652)
Vierailija kirjoitti:
Täältäkin suositus Frantsilalle, erityisesti silmänympärysvoiteelle ja puhdistustuotteille. Ovat kaiken lisäksi suloisen nostalgisissa pakkauksissa :)
Nykyään tosin tarvitsen lähinnä tuota silmänympärysvoidetta, olen siirtynyt putsailemaan ja kosteuttamaan kasvot jojobaöljyllä. Se on korvannut kosteusvoiteen, huulirasvan ja meikinpoistoaineen, ei voi kuin suositella.
Eikö iho jää kovin rasvaisen tuntuiseksi? Olen miettinyt jonkun öljyn testaamista, mutta pelkään että iho menee "tukkoon". On suht hintavia...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täältäkin suositus Frantsilalle, erityisesti silmänympärysvoiteelle ja puhdistustuotteille. Ovat kaiken lisäksi suloisen nostalgisissa pakkauksissa :)
Nykyään tosin tarvitsen lähinnä tuota silmänympärysvoidetta, olen siirtynyt putsailemaan ja kosteuttamaan kasvot jojobaöljyllä. Se on korvannut kosteusvoiteen, huulirasvan ja meikinpoistoaineen, ei voi kuin suositella.
Eikö iho jää kovin rasvaisen tuntuiseksi? Olen miettinyt jonkun öljyn testaamista, mutta pelkään että iho menee "tukkoon". On suht hintavia...
Joillekin sopii, joillekin ei. Täytyy vaan testata eri öljyjä, että mikä on paras. Mulle ei jojoba sopinut, kuten ei oliivi tai kookoskaan, eniten oon tykännyt aprikoosinsiemenöljystä. Kyllähän ne sen verran rasvaseksi naaman jättää, etten päivällä meikin alla käyttäisi, ainoastaan yöllä käytän toisinaan.
Vierailija kirjoitti:
Näkeekö sen päällepäin kuka käyttää silmänympäryvoidetta ja kuka ei? Mihin sitä edes tarvii? Olen 47v enkä ole vielä käyttänyt ja tuskin tulen koskaan käyttämäänkään.
Onko sun silmänympärysiholla ryppykä?
Mulla ei ole, ikää 50 v, silmänympärysvoiteita oon kätttänyt 30-vuotiaasta. Kasvojen iholla ryppyjä on muutenkin todella vähän.
Vierailija kirjoitti:
Käytän noita kaikkia. Ehkä ei tarvitse sitten kymmenen vuoden päästä ihmetellä, miksi naama on kuin maanjäristysalue.
Silmänympärysvoide on erikseen siksi, että iho on silmien alueella paljon ohuempi kuin muu kasvojen iho. Dekolteelle eri voide kuulostaa turhalta, mutta tuo ei. Eikä näiden kaikkien erilaisten tuotteiden tarvitse olla kalliita.
Itä-Aasiassa panostetaan erityisen paljon ihonhoitoon aikamoisella tuotearsenaalilla ja jotenkin jännästi siellä naiset ovat usein nuorekkaita ja hyväihoisia.
Dekolteen iho on myös ohuempi. Useilla naisilla se on kämmenselän lisäksi se alue, josta ikääntymisen näkee ensimmäisenä. Ja minä näin 50-kymppisenä naisena käytän sille aluelle omia tuotteitaan.
Vierailija kirjoitti:
Nyt vuoden käyttänyt korealaista ihonhoitosysteemiä eikä ole vanhaan paluuta. Aiemmin piti jatkuvasti lisäillä kosteusvoiteita otsalle ja poskipäihin, jopa kesällä, kun ihoa kiristi kuivuudesta. Kokeilu oli sekä perusvoiteita että apteekin ja selektiivisen kosmetiikan merkkejä. Ja ikää 30-v. Jatkuvasti oli näppyjä ja suurentuneita ihohuokosia.
Nykyään panostan ihon pesuun ja kosteuttamiseen ihan eri tavalla, olen hakenut vinkkejä suurimmaksi osaksi youtubesta ja blogeista. Niissä näkee myös minkätyyppistä aine on, vaikka ei se tietenkään samanlaista ole kuin testeripurkista kokeilu. Lempimerkkejä tällä hetkellä: Pyunkang Yul, Cosrx, Dr.Jart+ ja ei-korealaisista The Ordinary.
Ihonhoito iltaisin:
Skinfood Black Sugar Cleansing Oil - levitänkuivin käsin kuivalle iholle ja sillä saa pois päivän aikana kertyneet liat ja mahdolliset meikit pois (myös kevyt silmämeikki).
Palasaippualla (esim. Madara, Flow) ja vedellä pesen edellinen kerroksen pois. Pesen myös kaulan ja dekolteen.
Pyunkang Yul Mist Toner suihke suoraan iholle tai The Ordinary Glycolic Acid Toning Solution tai Dr.Jart.+ Toner, annan vaikuttaa hetki.
Cosrx Advanced Snail Mucin Power Essence, annan vaikuttaa hetki.
Sitten laitan 1-2 seerumia. Esim. silmien ympärille ja otsaan The Ordinary Argireline, muualle The Ordinary Buffet tai Niacinamide + Zinc. Annan vaikuttaa ennen kosteusvoidetta.
Cosrx Honey Ceramide Eye Cream tai Mizon Snail Eye Cream
Kasvovoiteeksi vaihdellen Dr.Jart+ ceramidin voide, Cosrx Snail tai Aloe vera tai Hyaluronic Acid voide tai The Ordinary Natural Moisturizing Factors + HA.
Silloin tällöin laitan kasvovoiteiden jälkeen Cosrx Overnight mask (honey tai rice)
Hoitotuotteita laitan kasvojen lisäksi kaulalle ja dekolteelle.
Aamuisin pesen kasvot Cosrx Low pH geelillä, laitan kasvovettä ja essencea, sitten yksi seerumi esim. The Ordinary EUK 134 tai Matrixyl 10% ja lopuksi silmänympärysvoide ja kasvovoide.
Kasvojen kuorinta kerran kuussa Meine Base suolalla ja pari kertaa kuussa Missha Super Aqua D-tox peeling geelillä.
Ja ennen kuin kauhistelee hoitovaiheita ja tuotteiden määrää, googlatkaa hintoja =) Näistä merkeistä kallein on Dr.Jart+ ja toiseksi kallein Pyunkanf Yul. Ja paremman hoitorutiinin ansiosta käytän vähemmän meikkivoiteita ja vain juhlissa peiteaineita ja valokyniä.
Ohis: Muistattehan, että näillä palstoilla pyörii kommentoijia jotka kirjoittavat maksullisia mainoksia. Mainostaminen on siirtynyt someen ja piiloutuu sieviin kuviin ja tarinoihin hyvistä kokemuksista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näkeekö sen päällepäin kuka käyttää silmänympäryvoidetta ja kuka ei? Mihin sitä edes tarvii? Olen 47v enkä ole vielä käyttänyt ja tuskin tulen koskaan käyttämäänkään.
Onko sun silmänympärysiholla ryppykä?
Mulla ei ole, ikää 50 v, silmänympärysvoiteita oon kätttänyt 30-vuotiaasta. Kasvojen iholla ryppyjä on muutenkin todella vähän.
Niin minullakin, 55 v. enkä ole käyttänyt kuin jotain perusrasvoja enkä edes päivittäin. Minun rypyttömyyteni on paljolti geneettinen juttu, mutta myös elämäntavat auttavat: en polta, en juo, en koskaan ota aurinkoa ja suorassa auringonpaisteessa suojaan tehokkailla aurinkorasvoilla ihoni - en ryppyjen, vaan melanoomariskin vuoksi (sukurasite). Silti vaikka ryppyjä ei ole, ikä näkyy myös kasvoissa: se nuoruudenpyöreys katosi, leuan alle kertyy ylimääräistä nahkaa. So not, Nykäsen sanoin, enemmän kuin rypyt tai heltat ihmisessä kiinnittää huomiota katseeseen, ilmeeseen ja olemukseen. Positiivinen, huumorintajuinen ihminen joka selvästi viihtyy omissa nahoissaan on viehättävä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt vuoden käyttänyt korealaista ihonhoitosysteemiä eikä ole vanhaan paluuta. Aiemmin piti jatkuvasti lisäillä kosteusvoiteita otsalle ja poskipäihin, jopa kesällä, kun ihoa kiristi kuivuudesta. Kokeilu oli sekä perusvoiteita että apteekin ja selektiivisen kosmetiikan merkkejä. Ja ikää 30-v. Jatkuvasti oli näppyjä ja suurentuneita ihohuokosia.
Nykyään panostan ihon pesuun ja kosteuttamiseen ihan eri tavalla, olen hakenut vinkkejä suurimmaksi osaksi youtubesta ja blogeista. Niissä näkee myös minkätyyppistä aine on, vaikka ei se tietenkään samanlaista ole kuin testeripurkista kokeilu. Lempimerkkejä tällä hetkellä: Pyunkang Yul, Cosrx, Dr.Jart+ ja ei-korealaisista The Ordinary.
Ihonhoito iltaisin:
Skinfood Black Sugar Cleansing Oil - levitänkuivin käsin kuivalle iholle ja sillä saa pois päivän aikana kertyneet liat ja mahdolliset meikit pois (myös kevyt silmämeikki).
Palasaippualla (esim. Madara, Flow) ja vedellä pesen edellinen kerroksen pois. Pesen myös kaulan ja dekolteen.
Pyunkang Yul Mist Toner suihke suoraan iholle tai The Ordinary Glycolic Acid Toning Solution tai Dr.Jart.+ Toner, annan vaikuttaa hetki.
Cosrx Advanced Snail Mucin Power Essence, annan vaikuttaa hetki.
Sitten laitan 1-2 seerumia. Esim. silmien ympärille ja otsaan The Ordinary Argireline, muualle The Ordinary Buffet tai Niacinamide + Zinc. Annan vaikuttaa ennen kosteusvoidetta.
Cosrx Honey Ceramide Eye Cream tai Mizon Snail Eye Cream
Kasvovoiteeksi vaihdellen Dr.Jart+ ceramidin voide, Cosrx Snail tai Aloe vera tai Hyaluronic Acid voide tai The Ordinary Natural Moisturizing Factors + HA.
Silloin tällöin laitan kasvovoiteiden jälkeen Cosrx Overnight mask (honey tai rice)
Hoitotuotteita laitan kasvojen lisäksi kaulalle ja dekolteelle.
Aamuisin pesen kasvot Cosrx Low pH geelillä, laitan kasvovettä ja essencea, sitten yksi seerumi esim. The Ordinary EUK 134 tai Matrixyl 10% ja lopuksi silmänympärysvoide ja kasvovoide.
Kasvojen kuorinta kerran kuussa Meine Base suolalla ja pari kertaa kuussa Missha Super Aqua D-tox peeling geelillä.
Ja ennen kuin kauhistelee hoitovaiheita ja tuotteiden määrää, googlatkaa hintoja =) Näistä merkeistä kallein on Dr.Jart+ ja toiseksi kallein Pyunkanf Yul. Ja paremman hoitorutiinin ansiosta käytän vähemmän meikkivoiteita ja vain juhlissa peiteaineita ja valokyniä.
Ohis: Muistattehan, että näillä palstoilla pyörii kommentoijia jotka kirjoittavat maksullisia mainoksia. Mainostaminen on siirtynyt someen ja piiloutuu sieviin kuviin ja tarinoihin hyvistä kokemuksista.
Mä voin ite kokemuksesta allekirjottaa korea-kosmetiikka kommentoijan kokemukset. Itse käyttänyt 2vuotta korealaisia aineita, eikä oo muihin enää vaihtamista! Listalta löytyvät Cosrxin tuotteet ovat aivan priima kamaa ja hintaa näillä tuotteilla on n. 10-15€/purnukka koreasta tilattuna.
Korealaiseen ihanteeseen kuuluu ehdottomasti nuorekkuus mikä näkyy myös heidän meikkaustekniikoissa ja meikkituotteissa vs. Länsimainen vahva ja näyttävä kaiken peittävä-meikki. Kaneus on siellä TODELLA isoa bisnestä, ja ne tyypit kyllä tietää ihonhoidon salat.
Oon saanu lähipiiriltä ja tuntemattomilta ihasteluja ihoni kunnosta ja jotkut on myös pyytäny, että tilaan heille luottotuotteitani. Mulla on aina ollu suht hyvä iho, mutta korea-tuotteiden jälkeen se hehkuu terveenä ja sileänä. Ja tää ei oo maksettu mainos vaan vilpitön vinkki teille jotka haluutte parantaa teidän ihon kuntoa! B)
Vierailija kirjoitti:
Kun nainen täyttää 50, loppuu nämä "en tarvitse erikoistuotteita"lotkautukset. Vaikka olisi mitkä geenit, rupsahtaminen alkaa takuuvarmasti. Tai sitten ei osata katsoa peiliin, ei haluta nähdä asioita. Tämän voi havaita helposti vertaamalla nuoruuskuvia tähän päivään.
On siinäkin perustelu. Ei ne sitä naamansa ryppyjen perusteella sano vaan koska rypyt naamassa ei ole kamala asia.
Vierailija kirjoitti:
Olen sitä mieltä, että geenit ja terveelliset elämäntavat määrittelevät lopputuloksen. Itse olen siitä elävä esimerkki. Kuten äitini ja mummonikin.
Ystävä hyvä, me olemme kaikki geeniemme ja elämäntapojemme tuloksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainakin kannattaa opetella lukemaan edes jonkin verran inci listoja, sillä kalliit tuotteet ovat usein ihan "tyhjästä" maksamista. Esim. lancomen 100 € seerumi on lähes identtinen tuoteselosteeltaan kuin lorealin vastaava (lancome, kerastase ym on muutenkin lorealin omistamia merkkejä).
Ja Lancomen tuotteet myydään tuolla L'Orealin nimellä marketeissa, ja ne pakkaukset ovat vaan halvemmat mutta tuotteiden sisällöt samat :) Olen tiennyt tämän jo noin 10 vuotta.
Varmasti myydään pitkälti mielikuvilla. Mutta incilistoistahan ei käy ilmi tuotteiden pitoisuuksia - nehän voivat vaihdella. Osviittaa antaa toki järjestys missä ovat listattu.
Kylläpäs tällainen ketju houkuttelee noita piilomainostajia. Liekö joku sellainen aloittanutkin koko ketjun. Kyllä teidät tunnistaa noista tarkkaan kirjoitetuista tuotemerkeistä ja tuotteiden nimistä. Itse onneksi huomaan piilomainonnan heti, koska äo:ni on sen verran korkea. Todella hämmentävää miten niin monet menee lankaan. Instagramissa ja muuallakin ihan tosissaan luulevat että joku mainostuote on oikeasti maailman paras, kun heidän lempinäyttelijä ym. sitä kehuu siinä ja käyttää. Oikeasti ei edes käytä kuin sen kuvan verran, koska saa siitä rahaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joillekin sopii, joillekin ei. Täytyy vaan testata eri öljyjä, että mikä on paras. Mulle ei jojoba sopinut, kuten ei oliivi tai kookoskaan, eniten oon tykännyt aprikoosinsiemenöljystä. Kyllähän ne sen verran rasvaseksi naaman jättää, etten päivällä meikin alla käyttäisi, ainoastaan yöllä käytän toisinaan.
Ei kun testaamaan eri öljyjä siis, voihan se natsata vaikka kerrasta :D Joku kokeilusetti pikkupulloilla olisi kyllä kätevä, ihoni kun tuntuu välillä ottavan itseensä melkein mistä tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Niin siskot, rasvatkaa että saatte miehen
Hauska, kaikki yläpeukuttaa mut varmaan eri syistä!
Oikeastaan ihon kuntoon vaikuttaa eniten ikä, geenit, aurinko, ravinto, alkoholi, tupakointi jne. Myös liiallinen pesu ja rasvaus on pahaksi, ihon täytyy antaa myös hengittää ja tuottaa omaa rasvaa, esim. yöaikaan. Jos haluaa kauniin ihon keski-iässä, on elintapoihin kiinnitettävä huomiota jo nuorena: ei tupakointia, ei liiallista auringonottoa ja alkoholin käyttöä ja terveellinen ruokavalio.
Huomenta. Tulipas tästä mun hämmästelystä suosittu ketju. Hyllytin töissä näitä satasen purnukoita ja mietin kuka näitä tarvitsee kun joka kropan kohtaan on eri salva.
En siis mainosta mitään kun en mistään mitään tiedä kun en ole kokeillut.
Että korealaisia koirankohturasvojakin olis nyt tilattava.
Nyt kyllä tarvitsisin hyvän vinkin; mikä rasva käy nuhaisen nenän rasvaamiseen? Se mun nivea 😃 kirvelee. Huulirasva auttoi vähän mutta nahkaa lähtee ihan laattoina.
-Ap-
Vierailija kirjoitti:
Huomenta. Tulipas tästä mun hämmästelystä suosittu ketju. Hyllytin töissä näitä satasen purnukoita ja mietin kuka näitä tarvitsee kun joka kropan kohtaan on eri salva.
En siis mainosta mitään kun en mistään mitään tiedä kun en ole kokeillut.
Että korealaisia koirankohturasvojakin olis nyt tilattava.
Nyt kyllä tarvitsisin hyvän vinkin; mikä rasva käy nuhaisen nenän rasvaamiseen? Se mun nivea 😃 kirvelee. Huulirasva auttoi vähän mutta nahkaa lähtee ihan laattoina.
-Ap-
vaseliini jos et ole menossa ulos tai La Mer voide :D
No kuka ei käyttäisi? Luulisi noiden olevan jo vakiintuneita juttuja jokaisen naisen kosmetiikkahyllyssä.
Ei näköjään sitten.
Minä YRITÄN käyttää, kaapissani on pari seerumia ja tällaisen 60-v ihon ihana ruusuvoide, jota telkussakin mainostetaan. Yritän kovasti, koska haluan uskoa että rypyt ja juonteet silottuvat. Mutta olen atoopikko jo lapsesta saakka, ja iho on välillä tosi ärtyisä. Silloin on pakko siirtyä vain siihen, että pesee kasvot vedellä ja rutkasti perusvoidetta. Ei tästä naamasta enää mitään saa, pakko kohta uskoa. Kunhan nyt vain tuon punoituksen sais pois. Ehkä noi seerumit tulee vuoden sisällä käytettyä pikku hiljaa, kun en raski kallista tavaraa roskiinkaan heittää. Noita kaikkia mainostetaan hypoallergeenisiksi, mutta joskus niitä käyttäessä ihoa todella kirvelee.
t. Vanha atooppinen ryppyinen rupikonna
Vierailija kirjoitti:
Kylläpäs tällainen ketju houkuttelee noita piilomainostajia. Liekö joku sellainen aloittanutkin koko ketjun. Kyllä teidät tunnistaa noista tarkkaan kirjoitetuista tuotemerkeistä ja tuotteiden nimistä. Itse onneksi huomaan piilomainonnan heti, koska äo:ni on sen verran korkea. Todella hämmentävää miten niin monet menee lankaan. Instagramissa ja muuallakin ihan tosissaan luulevat että joku mainostuote on oikeasti maailman paras, kun heidän lempinäyttelijä ym. sitä kehuu siinä ja käyttää. Oikeasti ei edes käytä kuin sen kuvan verran, koska saa siitä rahaa.
Miksi noin vainoharhainen ihan kaikesta?
En pidä blogia tai instagramitiliä, en omista edes Facebook-tiliä. Olen maksanut kaikki tuotteeni ja hoitoni itse, ja kehun niitä jotka olen todennut toimiviksi! Minusta tämä on reilua toimintaa, tämän päivän maailmassa jossa löytyy paljon maksettuja blogisponsoreita.
t. se nelikymppinen
260 jatkaa: jos jollain kokemuksia noista korealaisista kangasnaamioista niin saa jakaa :) En ole nimittäin vielä ehtinyt kokeilla niitä.