mies vaihtoi minut melkein 20v nuorempaan
Eikä riitä edes se että
Olen miehen kanssa samassa työpaikassa, mutta niin on tämä uusikin.
Mä kuolen ahdistukseen.
Kommentit (90)
Vierailija kirjoitti:
Joku ihana 30+ nainen olis kyllä todella piristävää vaihtelua elämään tällaiselle 50+ miehelle... Olis kiva tehdä kaikkea tuollaisen kanssa, enkä tarkoittanut seksiä, tai siis olisihan se kiva sekstaillakin tuollaisen kanssa. Tulisi sitten makuuhuoneeseenkin elämää.
Meinaat, että mulkkus virkistyisi. Ehkä hetkeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sehän vasta ahdistavaa olisikin, jos joutuisi seurustelemaan n. 20 vuotta itseään vanhemman papan kanssa. Siihen verrattuna sinulla on asiat ihan hyvällä mallilla, ap.
Ikis päivystää 24/7
Niin. Ikiksellä ei ole muuta elämää kuin nelikymppisten miesten mollaaminen.
Onhan se säälittävää ja oksettavaa.
Ensimmäistä kertaa minua luullaan ikikseksi tällä pastalla, mikä on tavallaan imartelevaa. Mutta ei, kommentin kirjoittajana oli parikymppinen naishenkilö. 40-vuotiaissa ei ole mitään vikaa, mutta olisin mielummin yksin kuin joutuisin sellaisen kanssa tämän ikäisenä seurustelemaan. Eri asia sitten kun itse olen 40+
Olen 50+, ja vielä vä
Taidat nähdä harhojakin. Olen 70+ pappa ja minulla on ihan normaalin terävä-älyinen ja ilman apuvälineitä kävelevä 95 v. sukulaisnainen.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen 26v ja iskin ukkomiehen. Olen todella todella ylpeä. Ps. Rakastan tätä 2 teinin isää ja hän minua.
Todella todella typerää 'ylpeyttä'.
On täysin luonnollista että nuori nainen rakastuu itseään huomattavasti vanhempaan mieheen ja toisinpäin. Näin luonto on meidät tarkoittanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sehän vasta ahdistavaa olisikin, jos joutuisi seurustelemaan n. 20 vuotta itseään vanhemman papan kanssa. Siihen verrattuna sinulla on asiat ihan hyvällä mallilla, ap.
Ikis päivystää 24/7
Niin. Ikiksellä ei ole muuta elämää kuin nelikymppisten miesten mollaaminen.
Onhan se säälittävää ja oksettavaa.
Ensimmäistä kertaa minua luullaan ikikseksi tällä pastalla, mikä on tavallaan imartelevaa. Mutta ei, kommentin kirjoittajana oli parikymppinen naishenkilö. 40-vuotiaissa ei ole mitään vikaa, mutta olisin mielummin yksin kuin joutuisin sellaisen kanssa tämän ikäisenä seurustelemaan. Eri a
Siis sukulaisena, ei kumppanina.
Tämä mies on varmasti todellinen alphauros koska pystyi saamaan suomalaisen 20v nuoremman naisen tuosta vain.
Tässä pätee automiesten vanha viisaus: kannattaa vaihtaa tarpeeksi ajoissa, ettei tule huoltokuluja paljon, eikä arvo laske.
Hassua että täällä syytetään vain miestä tietämättä ap:sta juuri mitään. Voihan vaikka olla kamala nalkuttaja joka on henkisesti manipuloinut miestään. Mutta joo
Vierailija kirjoitti:
- Kuvittele, että tietäisit 100% varmuudella, että miehesi pystyy silmääkään räpäyttämättä valehtelemaan, pettämään ja jättämään vaimonsa ja lapsensa. Pitäisitkö häntä saaliina tai hyvänä puolisona? Tahtoisitko tällaisen miehen itsellesi?
Kukaan täysjärkinen nainen ei koskisi pitkällä tikulla tällaiseen mieheen. Kun pystyy toimimaan noin, tekee sen varmasti uudestaan kyllästyessä.
Tunnen vain yhden tällaisen tapauksen, suhde kesti alle kaksi vuotta ja mies on vaihtanut naista vuoden välein eron jälkeen, vain ensimmäinen ja eron aiheuttanut nainen oli nuorempi. Nykyinen nainen on ex-vaimoa vanhempi.
Voi olla, että olet jo kahden vuoden kuluttua onnellinen, että pääsit ex-miehestäsi eroon, mutta kyllä pitkästä avioliitosta eroaminen ottaa aina koville. Mene eroryhmään ja terapiaan, noita saa ilmaiseksi perheasianneuvottelukeskuksesta, jos ei ole varaa yksityiseen. Kirkkoon ei tarvitse kuulua.
Miehen viidenkympin villitys kestää vähemmän aikaa kuin teini-ikä, mutta olen samaa mieltä, että liiton ongelmiakin pitäisi vähitellen alkaa käsitellä, miehesihän ei mikään ihannemies ollut. Jos olisi ollut, näin ei olisi käynyt. On parempi olla yksin kuin epäluotettavan ihmisen kanssa.
Niin, ja miten kävi eronneelle ystävälleni. Hän löysi ihan lähipiiristä rakastajan, jota ei ole halunnut julkistaa kenellekään, koska on tosiaan samaa ystäväpiiriä. Mieskin on eronnut, mutta ajan mittaan hänestäkin on paljastunut piirteitä, joiden takia hänestä todennäköisesti tulee ex-rakastaja. Laastarina silti toiminut hyvin.