Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

mies vaihtoi minut melkein 20v nuorempaan

Vierailija
13.01.2018 |

Eikä riitä edes se että
Olen miehen kanssa samassa työpaikassa, mutta niin on tämä uusikin.

Mä kuolen ahdistukseen.

Kommentit (90)

Vierailija
61/90 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies pelästynyt että joutuu omaishoitajaksi ja onkin ottanut itselleen omaishoitajan? Pelästynyt omaa vanhenemistaan? No mutta, nyt todellakin mies tuntee itsensä vanhaksi.

Vierailija
62/90 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämäkin ketju on vain yksi lukuisista todisteista siitä, etteivät miehet keskimäärin osaa rakastaa.

Ap sairastui kesällä ja jo syksyllä mies jätti, mikä on tilastollisestikin todennäköistä silloin kun nainen sairastuu (tilastollisesti miehet jättävät vaimonsa kun vaimo sairastuu, kun taas vaimot eivät jätä miestään kun hän sairastuu) ja nuorempaan vaihtaminen on keski-ikäisten käppänöiden klassikkosiirto.

Ketjun kommentit ja etenkin joidenkin miesten kommentit myös vahvistavat sitä tosiasiaa, että on olemassa suuri joukko miehiä, jotka eivät yksinkertaisesti kykene rakastamaan ja tuntemaan empatiaa.

Suomalaiset miehet tiettyjä vähemmistöryhmiä lukuunottamatta ovat hyvin heikkoja, huonoja ja turhia otuksia joissa ei lämpö asu eikä henki puhalla.

Noloja tyyppejä ja häpeäksi koko kansakunnalle, kuten toki myös ne (nuoret) naiset jotka perheellisen (vanhan) miehen mukaan lähtevät.

Naisten keskuudessa alinta kastia vailla mitään lojaalisuutta kanssasisariaan kohtaan, eli myöskään niitä reppanoita kohtaan ei tarvitse olla lojaali, kunnioittava tai edes ystävällinen.

Kuten ei myöskään sitä perheensä rikkovaa luuseria, joka puolisonsa ja lapsensa hylkää.

(Ja ei, en ole mikään katkera jätetty nainen, vaan kunnialliset perhearvot ja empatiakyvyn omaava parikymppinen)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/90 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Suomalaiset miehet tiettyjä vähemmistöryhmiä lukuunottamatta ovat hyvin heikkoja, huonoja ja turhia otuksia joissa ei lämpö asu eikä henki puhalla."

"Ja ei, en ole mikään katkera jätetty nainen, vaan kunnialliset perhearvot ja empatiakyvyn omaava parikymppinen"

Hassua miten parikymppinen ihminen luulee tietävänsä kaiken kaikesta.

Itse asiassa suomalaiset, kunnialliset arvot ja empatiakyvyn omaavat miehet elättävät heikkoja, huonoja ja turhia otuksia, jotta nämä saavat asua lämpimässä. Näiden elättien kunniallisiin perhearvoihin kuuluu naisten jättäminen sodan jalkoihin.

Vierailija
64/90 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katson peiliin ja mitä minä tein väärin että näin pääsi käymään?

Sairastuin kesällä ja jäin pitkälle saikulle. Kesällä mies vannoi rakkauttaan. Syyskuussa haki avioeroa.

Sen minä tein että sairastuin.

Oliko tämä siis ap? Eihän kukaan melkein 30 vuotta naimisissa ollut voi tosissaan väittää, että kaikki on ollut hienosti kaiken aikaa, ja kolmessa kuukaudessa puoliso päätyy eroon.

Ei kannata pettää itseään näin, silloin asiasta ei pääse yli. On parempi muistella niitä todellisia ongelmia liitossa, niitä aikoja kun itsekin ajatteli että pakkaa laukut saman tien. Jos tekee itselleen jonkun valheellisen sankaritarinan, ei pääse eteenpäin eikä toipumaan.

Siis kurja juttu ja tyhmä mies tietenkin.

N50

Vierailija
65/90 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, aioitkos seuraavan kanssa nalkuttaa vai antaa pillua?

Vierailija
66/90 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sehän vasta ahdistavaa olisikin, jos joutuisi seurustelemaan n. 20 vuotta itseään vanhemman papan kanssa. Siihen verrattuna sinulla on asiat ihan hyvällä mallilla, ap.

Ikis päivystää 24/7

Niin. Ikiksellä ei ole muuta elämää kuin nelikymppisten miesten mollaaminen.

Onhan se säälittävää ja oksettavaa.

Ensimmäistä kertaa minua luullaan ikikseksi tällä pastalla, mikä on tavallaan imartelevaa. Mutta ei, kommentin kirjoittajana oli parikymppinen naishenkilö. 40-vuotiaissa ei ole mitään vikaa, mutta olisin mielummin yksin kuin joutuisin sellaisen kanssa tämän ikäisenä seurustelemaan. Eri asia sitten kun itse olen 40+

Olen 50+, ja vielä vähemmän haluaisin seurustella 70+ miehen kanssa. Itse elän aktiivisen aikuisen vilkasta ja liikunnallista elämää. Näen 70+ papan jo hauraana unohtelevana vanhuksena.

Vierailija
67/90 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän homma mene omalla painollaan ja mies on kohta ruinaamassa takaisin, kun ei löydäkään kadotettua nuoruuttaan.

Vierailija
68/90 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 26v ja iskin ukkomiehen. Olen todella todella ylpeä. Ps. Rakastan tätä 2 teinin isää ja hän minua.

Vierailija
69/90 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen myös juuri vaihtamassa nuorempaan ja kireämpään malliin. Tuntuisi myös että tämä nuorempi malli ei valita vielä niin paljon kuin enemmän ajettu malli.

Eihän se sitten oo kireä? Mitä se pappa höpäjää nyt?

Vierailija
70/90 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksen saa vaihtaa naista lennossa? Kuka sen estää.

Vierailija
71/90 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katson peiliin ja mitä minä tein väärin että näin pääsi käymään?

Sairastuin kesällä ja jäin pitkälle saikulle. Kesällä mies vannoi rakkauttaan. Syyskuussa haki avioeroa.

Sen minä tein että sairastuin.

Oliko tämä siis ap? Eihän kukaan melkein 30 vuotta naimisissa ollut voi tosissaan väittää, että kaikki on ollut hienosti kaiken aikaa, ja kolmessa kuukaudessa puoliso päätyy eroon.

Ei kannata pettää itseään näin, silloin asiasta ei pääse yli. On parempi muistella niitä todellisia ongelmia liitossa, niitä aikoja kun itsekin ajatteli että pakkaa laukut saman tien. Jos tekee itselleen jonkun valheellisen sankaritarinan, ei pääse eteenpäin eikä toipumaan.

Siis kurja juttu ja tyhmä mies tietenkin.

N50

En ole ap, mutta ihan hyvin näkisin tuon olevan mahdollista. Mikään avioliitto ei ole täydellinen, oletan, että nyt puhutaan hyvästä, ei täydellisestä.

Toinen puolisoista voi koko ajan kantaa mukanaan itsetunto-ongelmia, jotka sitten tietyssä vaiheessa purkautuvat ilmoille tuollaisena hullaantumisena. Se ei ole avioliiton vika, vaan tämmöisen ihmisen suhde itseensä ja minäkuva on se paikka, jota hänen ois pitänyt rakentaa.

Hullaantumishölmöilyjen eskaloitumiseen 3 kk riittää hyvin. Ja se minäkuva jää yhä edelleen hoitamatta. Itsetunto, itsensä kunnioittaminen aito itsevarmuus (ei ulkoa buustattu) rakentamatta.

Vierailija
72/90 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku ihana 30+ nainen olis kyllä todella piristävää vaihtelua elämään tällaiselle 50+ miehelle... Olis kiva tehdä kaikkea tuollaisen kanssa, enkä tarkoittanut seksiä, tai siis olisihan se kiva sekstaillakin tuollaisen kanssa. Tulisi sitten makuuhuoneeseenkin elämää.

Jos makuuhuoneessa on 50+ mies, mistä se elo syntyy??? Uhosta.

Vierailija
73/90 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen usein ihmetellyt, miten suuri ero on 50-vuotiaan naisen ja miehen markkina-arvolla. Miehet saavat vanheta rauhassa, mutta nainen on suurennuslasin alla julmasti.

On olemassa kuviteltu markkina-arvo ja todellinen markkina-arvo. Todellisuudessa varttuneemman naisen on helpompi löytää itseään nuorempi seksikumppani kuin varttuneemman miehen. Paljon on mukana miehistä uhoa. Naisilla ei tapahdu mitään niin dramaattista seksin alueella kuin miehillä on potenssiin heikkeneminen tai kokonaan katoaminen.

Kuivuusongelmat ovat helposti hoidettavissa, eikä niitä välttämättä tule, jos seksielämä on aktiivista.

Ja kuinka monta tapausta tiedätte, jossa mies on todella vaihtanut nuorempaan. Lähipiiristä tiedän yhden parin, mutta todettakoot, että mies on miljönääri.

Vierailija
74/90 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karseaa.

Vierailija
75/90 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämäkin ketju on vain yksi lukuisista todisteista siitä, etteivät miehet keskimäärin osaa rakastaa.

Ap sairastui kesällä ja jo syksyllä mies jätti, mikä on tilastollisestikin todennäköistä silloin kun nainen sairastuu (tilastollisesti miehet jättävät vaimonsa kun vaimo sairastuu, kun taas vaimot eivät jätä miestään kun hän sairastuu) ja nuorempaan vaihtaminen on keski-ikäisten käppänöiden klassikkosiirto.

Ketjun kommentit ja etenkin joidenkin miesten kommentit myös vahvistavat sitä tosiasiaa, että on olemassa suuri joukko miehiä, jotka eivät yksinkertaisesti kykene rakastamaan ja tuntemaan empatiaa.

Suomalaiset miehet tiettyjä vähemmistöryhmiä lukuunottamatta ovat hyvin heikkoja, huonoja ja turhia otuksia joissa ei lämpö asu eikä henki puhalla.

Noloja tyyppejä ja häpeäksi koko kansakunnalle, kuten toki myös ne (nuoret) naiset jotka perheellisen (vanhan) miehen mukaan lähtevät.

Naisten keskuudessa alinta ka

Sekä miestenvihaaja feministi, misandria oikein tulvii tekstistäsi.  Joko olet lähdössä ampumaan miehiä?

Vierailija
76/90 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mursitko monen sydämellisen, ahkeran ja mukavan pojan sydämen nuorena? Nyt tiedät miltä se tuntuu.

Vierailija
77/90 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taunin syndrooma?

Vierailija
78/90 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko se morsmaikku hylkäs sen vanhuksen.

Vierailija
79/90 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikähän siinä on, kun tämäkään tilanne ei olisi aiheuttanut yhtä suurta numeroa, jos uusi nainen olisi saman ikäinen tai vanhempi kuin ap. Antakaa hyvät ihmiset ihmisten olla keiden kanssa haluaa, ikään ja sukupuoleen katsomatta. Ei se ole teiltä pois.

Se on arka aihe, koska naisten katsotaan kulttuurillisesti olevan kertakäyttötavaraa. Miehet palvovat nuoruutta ja näin ollen vanha "käytetty" vaimo voi heittää roskiin uuden tieltä. Tuo on itse asiassa yksi syistä miksi en aio koskaan avioitua... en aio antaa yhdellekään miehelle mahdollisuutta heittää minua roskiin. 

Tuo johtuu n.95% todennäköisesti siitä, että vaimo on alkanut pihtaan/ lihonnut liikaa.

Vierailija
80/90 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita kostomekko päällesi.