mies vaihtoi minut melkein 20v nuorempaan
Eikä riitä edes se että
Olen miehen kanssa samassa työpaikassa, mutta niin on tämä uusikin.
Mä kuolen ahdistukseen.
Kommentit (90)
Juuri ollaan juoruttu vähän vastaavasta ja lähes 50v ukko seurusteli 24v kanssa eli itsellään saman ikäisiä lapsia melkein.
Oli pettänyt kuulemma aikaisemmin myös.
No nyt lähti vaimo ja lapset sekä tyttöystävä eli onnea valitsemallaan tiellä ja koko kylä nauraa seläntakana miehelle.
Kyllä siinä oli taustalla varmasti paljon muutakin kuin sinun sairastumisesi. Etkä et vain itse ole huomannut omaa muuttunutta käytöstäsi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sehän vasta ahdistavaa olisikin, jos joutuisi seurustelemaan n. 20 vuotta itseään vanhemman papan kanssa. Siihen verrattuna sinulla on asiat ihan hyvällä mallilla, ap.
Ikis päivystää 24/7
Niin. Ikiksellä ei ole muuta elämää kuin nelikymppisten miesten mollaaminen.
Onhan se säälittävää ja oksettavaa.
Päästä mies menemään? Et sä tee tuolla miehellä ja suhteella mitään. Hän saa nuoremman, vai katkesiko heidän suhdeviritelmä jo – ja sä paremman elämän. Jos jatkat joudut usein miettimään että onko mies nuorempien kanssa sängyssä jo, vaihtaako nuorempaan ja onko teillä erilaiset arvomaailmat jotka eivät kohtaa. Sinkkuna ei ahdista enää, kun käsittelee asiat ajan kanssa. Älä jää miehen koukkuun, jos suinkin pääset irti, keksi miten pääset muualle. Sinkkuus on positiivinen asia ja löydät uutta ideaa elämään monesta paikasta.
Vierailija kirjoitti:
Hanki säkin itselles toyboy ;)
Helpommin sanottu kuin tehty! :DD Ei muutakun matka Gambiaan.
Kyllä tässä olen surullinen lastenkin puolesta.
Yhden kokonaisen yön on ollut heidän kanssaan. Sekin mummolareissu jouluna.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tässä olen surullinen lastenkin puolesta.
Yhden kokonaisen yön on ollut heidän kanssaan. Sekin mummolareissu jouluna.
Kuinka nuoria lapsenne oikein ovat? Jos olette olleet 24 vuotta naimisissa, niin luulisi, että ovat jo suunnilleen aikuisia.
Sinulla on nyt mahdollisuus ihan uuteen elämään. Nauti sen hyvistä puolista. Kun elämä ottaa jotain pois, se usein antaa tilalle jotain parempaa. Tee välttämätön surutyö, mutta älä juutu vanhaan. Katse tulevaisuuteen! Elämällä voi olla Sinulle vielä paljon mieluisia yllätyksiä.
Niin vaihdon minäkin vanhan kantturan 19-vuotta nuorempaan kiinteään naiseen ja uskot tai et, niin kyllä muuten kannatti.
Päivääkään en ole katunut tai kaivannut tuota vanhaa mummoa.
Lapset ovat 18, 16 ja 8.
Kyllä he vielä isäänsä tarvitsevat.
Paljon voimia ap! Sinä kyllä selviät ja olet vielä onnellinen, vaikka sitä nyt on ehkä vaikea edes kuvitella.
Ex-miehelläsi ja uudella naisella tulee tuskin kaikki olemaan kovin auvoisaa. Vaikea kuvitella, mitä yhteistä heillä pidemmän päälle on. Jotenkin myös ihmetetyttää, millainen nainen haluaa itselleen 20 vuotta vanhemman varatun perheenisän...
Ja mitä tulee ex-mieheesi: Sinä ansaitset parempaa!
Nyt otat ekan miehen työpaikalta joka sut huolii. Työnnät kahvihuoneessa kieltä Pertin korvaan ja näytät kaikille kuinka rakastuneita olette.Pistät jälkikasvun joka viikonloppu miehellesi hoitoon.Itket oikeudessa ja pidät suurimman osan omaisuudesta. Vaihda lukot. Vie miehen arvotavarat Helsingin panttiin.Rahoilla ostat megasilikonit ja kasvojen kohotuksen.Pertti tykkää:)
Olen myös juuri vaihtamassa nuorempaan ja kireämpään malliin. Tuntuisi myös että tämä nuorempi malli ei valita vielä niin paljon kuin enemmän ajettu malli.
Tuohon vitutukseen parasta lääkettä on nuori rakastaja. Ota itsellesi vähäksi aikaa itseäsi 15 nuorempi rakastaja, niin saat muuta ajateltavaa. Sen jälkeen tai siinä samalla teet itsestäsi upean leidin ja alat elää juuri sellaista elämää kuin haluat. Ei tarvitse passata miestä, vaan voit keskittyä pelkästään itsellesi iloa tuottaviin asioihin.
Nuori suttura kyllästyy jossain vaiheessa nuupahtaneeseen elättäjäänsä, jolloin tämä pyrkii häntä koipien välissä takaisin sinun hoiviisi. Siinä vaiheessa sinulla on jo oma uusi uljas elämä ja itsekunnioitusta sen verran, ettet tuota säälittävää papparaista enää riesaksesi huoli.
Vierailija kirjoitti:
Olen myös juuri vaihtamassa nuorempaan ja kireämpään malliin. Tuntuisi myös että tämä nuorempi malli ei valita vielä niin paljon kuin enemmän ajettu malli.
Parin vuoden päästä se valittaa ihan yhtä paljon kuin vanhempikin malli. Tuolla taktiikalla sinulle tulee yksinäinen vanhuus.
Joku ihana 30+ nainen olis kyllä todella piristävää vaihtelua elämään tällaiselle 50+ miehelle... Olis kiva tehdä kaikkea tuollaisen kanssa, enkä tarkoittanut seksiä, tai siis olisihan se kiva sekstaillakin tuollaisen kanssa. Tulisi sitten makuuhuoneeseenkin elämää.
Ne päivittää jotka pystyy, elämän kiertokulku on sellainen. Älä ota itseesi
Miehen oli aika siirtyä uuteen vaiheeseen elämässä.
Mitä se vanha patu tekee sitten, kun se nuori ja kireä vaihtaa hänet uuteen? Kun potenssi on hiipumassa, hiukset lähteneet ja maha pulllottaa? Jos on tosirakkautta, niin silloin ei näin käy, mutta jos vain huumaa, niin se haihtuu nopeasti ja arki astuu kuvioon. Täällä tunnutaan syyttävän jätettyä. Syytä voi eroon olla molemmissa. Joskus riittää pelkästään toisen osapuolen ikäkriisi, tässä casessä papalla taitaa olla se.
No mistä se sitten johtui? Kerro meille kun kaikkia kuitenkin kiinnostaa.