Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

mies vaihtoi minut melkein 20v nuorempaan

Vierailija
13.01.2018 |

Eikä riitä edes se että
Olen miehen kanssa samassa työpaikassa, mutta niin on tämä uusikin.

Mä kuolen ahdistukseen.

Kommentit (90)

Vierailija
41/90 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika pienet piirit on teidän kylillä, kun kaikki on samassa paikassa töissä. Miehesi vaikuttaa aika laiskalta, kun ei viitsi työpaikkaansa kauempaa naisia katsella.

Vierailija
42/90 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myötätuntoni on sen nuoren naisen puolella. Puistattaa ajatuskin parikytä vuotta vanhemmasta puolisosta. Mullakin olis sillä laskulla 70 ja risat mies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/90 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

. Miten ne halut voi kadota?[/quote]

Sä et ole hyvä ja osaava rakastaja. Kukaan ei viitsi seksiä harrastaa jos ei itse saa siitä mitään. Kannattaa katsella sinne peiliin. Yleensä naisilla halut vaan lisääntyy iän myötä. Valitettavasti miehen kyvyyille ei käy samoin.

Vierailija
44/90 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän siinä on, kun tämäkään tilanne ei olisi aiheuttanut yhtä suurta numeroa, jos uusi nainen olisi saman ikäinen tai vanhempi kuin ap. Antakaa hyvät ihmiset ihmisten olla keiden kanssa haluaa, ikään ja sukupuoleen katsomatta. Ei se ole teiltä pois.

Vierailija
45/90 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikähän siinä on, kun tämäkään tilanne ei olisi aiheuttanut yhtä suurta numeroa, jos uusi nainen olisi saman ikäinen tai vanhempi kuin ap. Antakaa hyvät ihmiset ihmisten olla keiden kanssa haluaa, ikään ja sukupuoleen katsomatta. Ei se ole teiltä pois.

Se on arka aihe, koska naisten katsotaan kulttuurillisesti olevan kertakäyttötavaraa. Miehet palvovat nuoruutta ja näin ollen vanha "käytetty" vaimo voi heittää roskiin uuden tieltä. Tuo on itse asiassa yksi syistä miksi en aio koskaan avioitua... en aio antaa yhdellekään miehelle mahdollisuutta heittää minua roskiin. 

Vierailija
46/90 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on katkeria ja kostonhaluisia naisia. Ensimmäinen ja ainoa reaktio kommentoijilla on pääasiassa täysin epäkypsää.

Erotilanteisiin on yleensä monia ja pitkään kehittyneitä syitä. Yhtä osapuolta on turha syyllistää.

Pariskuntien pitäisi tietysti pystyä keskustelemaan asioista, että ei tule yllätyksenä toisen tai molempien kokema epätyydyttävä parisuhteen tilanne.

Kuitenkin pitäisi pystyä käsittelemään ja suhtautumaan toisen puoliskon uuteen suhteeseen. Mitä se pahan toivominen toisen suhteelle itselle hyvää tuo. Katkeruudessa märehtiminen  ei kerro terveestä ja tasapainoista persoonasta vaan kertoo näiden pahan toivojien hakevan jonkinlaista kompensaatiota omaan huonoon oloon eli nostetaan itseä painamalla toista.

Vierailija
47/90 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

... Tuo on itse asiassa yksi syistä miksi en aio koskaan avioitua... en aio antaa yhdellekään miehelle mahdollisuutta heittää minua roskiin. 

Kyllä tuo asenne kertoo heikosta itsetunnosta ja asioiden hallintakyvystä.

Jos ei anna ei saakaan. Enkä tarkoita vaan seksiä.

Vierailija
48/90 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, ymmärrän hyvin että olet surullinen ja järkyttynyt. Nyt kaikista tärkeintä on pitää itsestäsi huolta: nuku, syö hyvin, ulkoile ja liiku, tapaa ystäviä, lue, käy teatterissa/elokuvissa/konsertissa ja tee kodistasi sellainen, kuin Sinä tahdot!

Yksi tuskallisimmista asioista erossa on unelmista luopuminen. Sinullakin on melko varmasti ollut mielessäsi ajatuksia siitä, millainen tulevaisuus teillä on? Ajatuksia siitä, millaista elämä on kun lapset lähtevät kotoa ja olette kaksin, ja ehkä ajatuksia siitä, miten teille tulee lapsenlapsia yms. Unelmissa on se hyvä puoli, että ne ovat vain ajatuksia päässäsi! Saat ehdottomasti surra toteutumattomia unelmia, mutta muista, että nyt sinulla on mahdollisuus keksiä uusia unelmia ja aktiivisesti toimia niiden täyttymiseksi.

Kannattaa myös muistaa, että joskus, kun elämässä häviää, onkin itseasiassa voittaja.

- Kuvittele millaiseksi voit elämäsi muokata nyt, ja vertaa sitä siihen millaista elämäsi olisi, jos sinulla oli juuri nyt 20v. vanhempi mies. Kumpi elämä vaikuttaa mukavammalta?

- Muistele millaista elämää vietit itse, kun olit tuon toisen naisen ikäinen. Olisiko elämäsi ollut antoisampaa, jos sen sijaan olisitkin ollut 20v. vanhemman miehen kanssa, jolla on lapsia ja joka on hylännyt perheensä?

- Kuvittele, että tietäisit 100% varmuudella, että miehesi pystyy silmääkään räpäyttämättä valehtelemaan, pettämään ja jättämään vaimonsa ja lapsensa. Pitäisitkö häntä saaliina tai hyvänä puolisona? Tahtoisitko tällaisen miehen itsellesi?

- Kuvittele, että joko saisit lapsia tuon ikälopun, pettävän miehen kanssa, tai vaihtoehtoisesti jäisit lapsettomaksi hänen takiaan. Kuulostaako hyvältä?

Teidän kuviossanne on kolme ihmistä; mies, joka paljasti todellisen luonteensa paitsi sinulle, myös lapsillenne ja lähipiirillenne, nainen, joka osoitti minkä arvoisena itseään pitää huolimalla tuollaisen miehen ja sinä, joka sait mahdollisuuden uuteen alkuun puhtaalta pöydältä. Älä käytä aikaasi murehtimalla noita kahta muuta, vaan keskity itseesi ja lapsiisi ja pidä huoli, että teidän on hyvä olla ja teillä on hyvä elämä.

Voimia, rakkautta ja valoa elämäänne! <3

Vierailija
49/90 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

...; mies, joka paljasti todellisen luonteensa...

Aika suorasukainen johtopäätös - mitä ap:n postaus ja tapahtunut kertoo miehen todellisesta luonteesta?? Eron syy voi olla mitä hyvänsä, mitä emme tiedä. Jospa ap:n postaus kertookin AP:n todellisesta luonteesta...?

Muutenkin ko. postaus on aivan skeidaa.

Vierailija
50/90 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tekisi mieli vaihtaa. Sama olisiko uusi nuorempi tai vanhempi kunhan olisi halukas. En ole mikään ikärasisti niin sillä iällä ei ole mulle merkitystä. Kunhan ymmärtää antaa tai edes hoitelee niin sekin riittää. Vasiten kerran odotin koska tuo toinen tekee aloitteen. Kestin vähän yli kaksi viikkoa kunnes kysyin pitääkö täällä maksaa seksistä?

Tuntuu uskomattomalta että tuo sama nainen joskus halusi niin etten ollut puutteessa. Muistan senkin kun yksissä bileissä möläytti humalassa mun tehneen hänestä nymfomaanin. Miten ne halut voi kadota?

Minäpä kerron, sinulta saatuun huonoon seksiin ne halut katoaa. Kun asenne on että sinut pitää tyydyttää. Semmoisia te suomimiehet usein olette, taidon ja kestävyys riittää juuri ja juuri tylsään pikapanoon, nainen jää ilman. Yhtä pieni pili ja aivot on huono yhdistelmä.

Vierailija
51/90 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sehän vasta ahdistavaa olisikin, jos joutuisi seurustelemaan n. 20 vuotta itseään vanhemman papan kanssa. Siihen verrattuna sinulla on asiat ihan hyvällä mallilla, ap.

Ikis päivystää 24/7

Niin. Ikiksellä ei ole muuta elämää kuin nelikymppisten miesten mollaaminen.

Onhan se säälittävää ja oksettavaa.

Ensimmäistä kertaa minua luullaan ikikseksi tällä pastalla, mikä on tavallaan imartelevaa. Mutta ei, kommentin kirjoittajana oli parikymppinen naishenkilö. 40-vuotiaissa ei ole mitään vikaa, mutta olisin mielummin yksin kuin joutuisin sellaisen kanssa tämän ikäisenä seurustelemaan. Eri asia sitten kun itse olen 40+

Vierailija
52/90 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapahtuiko eukonvaihto vain jotta saisi nuorempaa? Miksi ikä on aina se olennaisin oletus vaihtoon?

Vierailija
53/90 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen usein ihmetellyt, miten suuri ero on 50-vuotiaan naisen ja miehen markkina-arvolla. Miehet saavat vanheta rauhassa, mutta nainen on suurennuslasin alla julmasti.

Vierailija
54/90 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytäisipä minunkin ja jättäisi minut.

Vierailija
55/90 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katson peiliin ja mitä minä tein väärin että näin pääsi käymään?

Sairastuin kesällä ja jäin pitkälle saikulle. Kesällä mies vannoi rakkauttaan. Syyskuussa haki avioeroa.

Sen minä tein että sairastuin.

Et mitään muuta? Eikä tuokaan ollut sinun vikasi.

Olet todella harvinainen: täydellinen puoliso! Tuollaisia virheettömiä ei ole ollutkaan koskaan historiassa. Löydät varmasti uuden!

Vierailija
56/90 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Annas kun arvaan? Seksi ei sinun mielestäsi ollut mikään pakollinen osa parisuhdetta ja miehen vonkaus ärsytti ja elit omaa #metootasi, kun aviopuoliso koko ajan ahdistelee? Sitten mies hoksasi, ettei sinulta saa ja vaihtoi sellaiseen naiseen, jota seksi kiinnostaa, joka nyt vaan sattui olemaan nuorempi.

Mistä näitä vi..n pellejä riittää ??

Pidätkö itseäsi jotenkin fiksuna ja sanavalmiina ? Säälittävä sä olet. Empaattisuus on ihan htyvä asia ihmisessä -  sääli ettei sussa ole sitä eikä käytöstapojakaan.

Vierailija
57/90 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tekisi mieli vaihtaa. Sama olisiko uusi nuorempi tai vanhempi kunhan olisi halukas. En ole mikään ikärasisti niin sillä iällä ei ole mulle merkitystä. Kunhan ymmärtää antaa tai edes hoitelee niin sekin riittää. Vasiten kerran odotin koska tuo toinen tekee aloitteen. Kestin vähän yli kaksi viikkoa kunnes kysyin pitääkö täällä maksaa seksistä?

Tuntuu uskomattomalta että tuo sama nainen joskus halusi niin etten ollut puutteessa. Muistan senkin kun yksissä bileissä möläytti humalassa mun tehneen hänestä nymfomaanin. Miten ne halut voi kadota?

Minäpä kerron, sinulta saatuun huonoon seksiin ne halut katoaa. Kun asenne on että sinut pitää tyydyttää. Semmoisia te suomimiehet usein olette, taidon ja kestävyys riittää juuri ja juuri tylsään pikapanoon, nainen jää ilman. Yhtä pieni pili ja aivot on huono yhdistelmä.

No ainahan se vika on vain miehessä... oli haluton kumpi osapuoli tahansa, vika on miehessä. Yhtä ainuttakaan kommenttia en ole täällä lukenut, jossa haluttoman miehen puolisoa arvostettaisiin seksitaitojen puutteesta...

Naiset usein makaa lahnana odottamassa palvelua eivätkä edes tiedä mistä pitävät. Sit haukutaan mies kun ei sekään lue ajatuksia.

Ohis, nainen

Vierailija
58/90 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö vika voi olla naisessa? Pidät (sinä ja yläpeukuttajat) mahdollisena vain, että miehessä on vika? Kuinka realistista tämä on? Ottaen huomioon, että seksi on kelvannut vallan mainiosti vuosikymmenet ja nainen kokee hormonaalisia muutoksia vaikka millä mitalla tuossa vaiheessa elämää. Ja vielä halvennat ja haukut päälle tätä miestä... hohhoijaa...!

Ja sitten ihmetellään miksi tällaisia "täysin viattomia, ongelmista vapaita" naisia lähtee vaihtoon! :D n30+

Vierailija
59/90 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä siinä oli taustalla varmasti paljon muutakin kuin sinun sairastumisesi. Etkä et vain itse ole huomannut omaa muuttunutta käytöstäsi? 

Jep. Huolestuttavalta näyttää aina kun erossa joku pitää itseään virheettömänä ja toisesta antaa kuulua senkin edestä. Nää on nähty.

Vierailija
60/90 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä! Kyllä sä tuosta nouset!

Ja tuossahan käy ne klassiset mutta ei ole enää sun ongelma vaan nautit elämästä.