Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

1000 € vuokra

Vierailija
13.01.2018 |

Miten toosen pystyy maksamaan jos olen yksin kolmen lapsen kanssa

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuo ole edes iso vuokra, perheasunnosta

Vierailija
2/44 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu millasilla tuloilla maksat

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahalla sekin maksetaan. Rahaa saa esim. töitä tekemällä.

Vierailija
4/44 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutat sellaiseen mihin sinulla on varaa. Kauemmas tarvittaessa.

Itse maksan yli tonnin kaksiosta, mutta asunkin Hki kantakaupungissa. Muuttaisin halvempaan heti jos olisi liian kallis.

Vierailija
5/44 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä maksan 50 €/kk uudehkosta omakotitalosta. Siis asuntolainan korko. Tosta tulee vielä verotuksessa takaisin muutama kymppi. Ehkä 30 €/kk maksan oikeasti.

Lyhennyshän menee käyttötililtäni lainatililleni eli se ei ole kulu.

Käytännössä täällä päin okt:n arvo nousee 800 €/kk eli vaurastun vauhdilla - ihan vain asumalla tasokkaasti ja tilavasti. 🙂 Asuntolainakin loppuu aikanaan ja sitten taidan ostaa kesämökin.

Se on kuule ihan oma valinta maksaako vuokraa vai oman. Koko elämänsä vuokralla asuva maksaan vuokra-asuntonsa 3 - 4 kertaa.

Vuokra-asuminen maksaa helposti 3 000 €/kk enemmän kuin vuokralla johtuen pääoman menettämisestä ja järjettömästä

vuokratasosta.

Vierailija
6/44 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanoiko ap, ettei käy töissä?

Vierailija
7/44 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanoiko ap, ettei käy töissä?

No ei sanonut. Ap kysyi, miten vuokra maksetaan. Vastasin kysymykseen. Jos ap haluaa yksilöllisempää ratkaisua johonkin ongelmaan, ongelmaa kannattaa avata vähän enemmän.

Vierailija
8/44 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä valitsin toisin kirjoitti:

Vuokra-asuminen maksaa helposti 3 000 €/kk enemmän kuin vuokralla johtuen pääoman menettämisestä ja järjettömästä

vuokratasosta.

Itseasiassa tämähän ei ole totta. Vuokralla asuessa ei tarvitse sitoa pääomaa asuntoon vaan sen voi sijoittaa rahastoihin tai osakkeisiin ja tehdä koko ajan voittoa.

Vierailija
9/44 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä maksan 50 €/kk uudehkosta omakotitalosta. Siis asuntolainan korko. Tosta tulee vielä verotuksessa takaisin muutama kymppi. Ehkä 30 €/kk maksan oikeasti.

Käytännössä täällä päin okt:n arvo nousee 800 €/kk eli vaurastun vauhdilla - ihan vain asumalla tasokkaasti ja tilavasti. 🙂 Asuntolainakin loppuu aikanaan ja sitten taidan ostaa kesämökin.

Se on kuule ihan oma valinta maksaako vuokraa vai oman. Koko elämänsä vuokralla asuva maksaan vuokra-asuntonsa 3 - 4 kertaa.

vuokratasosta.

Jep, ja tämä uudehko omakotitalosi sijaitsee jossain perähikiällä katulamputtoman metsätien päässä, vai mitä?

Vierailija
10/44 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan naurettavaa maksaa vuokraa noin paljon! Kannattaa ostaa oma talo.

Vierailija
11/44 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

vuokratasosta.

Niin ja pankkihan myöntää riemusta kiljuen asuntolainan kolmen lapsen yksinhuoltajalle? Ihan turha jeesustella, kun kaikki tiedämme ettei lainaa noin vain saa. Terv. kolmen lapsen yksinhuoltaja, joka sai asuntolainan raadettuaan kynnet verillä vuosikausia

Vierailija
12/44 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

1) Palkalla

2) Asumistuella

3) Toimeentulotuella

4) Toimeentulotuen harkinnanvaraisella lisällä

Jos et saa melko isoa palkkaa niin olet varmaan oikeutettu ainakin joihinkin noista tuista.

Ja kaikki sympatia heille jitka tukia eivät saa vaikka yksinhuoltajia ovatkin, mutta aika pieniä ne rahat silloin ovat kun toimeentulotukea saa.

Vierailija
13/44 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aini, ja tietty työttömyystuet jos olet työtön.

Vierailija
14/44 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kolmiossa tuo vuokra, kaupungin asunto. Stadissa yksiö vuo maksaa ton verran ytimessä.

Vierailija
15/44 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä lisäisin elarit tuohon, niissähän on ihan laskennallisestikin otettu asumiskuluja huomioon

Vierailija
16/44 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

vuokratasosta.

Kainuun korvessa vanha hometalo voi olla ton hintainen, tosin en usko.

Vierailija
17/44 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

vuokratasosta.

Sun okt:n kokonaishinta on siis pienempi kuin uuden Fiatin?

Kiipeäppä ulos katsomaan, jos se onkin Fiat? Muistitko kaskon?

Vierailija
18/44 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

FYI: Vuonna 2018 asuntolainan verovähennysoikeus on 35% koroista. Tämä tarkoittaa, että kun maksat 600€ korkoja vuodessa, voit vähentää verotettavista pääomatuloistasi 210€. Jos sinulla ei ole verotettavia pääomatuloja (tämä on oma arvaukseni, koska et näytä ymmärtävän verotuksesta yhtään mitään), saat alijäämähyvityksenä ansiotulojen verotuksessa 63€. Riippumatta siitä saatko verovähennyksen pääomatuloista tai ansiotuloista, se verovähennys on tuo 63€. Maksat siis omasta pussistasi korkoja 44,75€/kk.

Vierailija
19/44 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahalla tai luonnossa, en nyt heti keksi muuta. Ai niin, työlläkin voi maksaa.

Vierailija
20/44 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän tuo ole edes iso vuokra, perheasunnosta

Hesassa ei ole, mutta muualla Suomea on.