Te akateemiset olette usein liian vieraantuneita oikeasta elämästä.
Mä olen ylpeä siitä että oma komea ja fiksu raksamieheni handlaa kaiken mitä pitääkin. Osaa rakentaa kesämökin ja panna. Ei ole jutut korkealentoisia ja molempien äly riittää varsin hyvin tässä elämässä.
Kommentit (129)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi ei. Minä olen akateemisen nainen ja mun akateeminen mies on rakentanut meidän talon. On kesämökkikin. Se osaa myös korjata melkein kaiken. Minä taas fiksaan tietokoneet ja verkko-ongelmat yms. Ihan siltikin vaikka töissä ollaan johtavassa asemassa. Pannakin se osaa ja sillä on iso muna. Ja molemmilla on hieno auto.
Nyt pistit pahan. Kuka pistää vielä paremmaksi? Onks jollain kaksi isomunaista akateemista miestä?
Mun akateemisella miehellä on kaks munaa...
Vierailija kirjoitti:
Suomalainen nainen on koulutuksestaan huolimatta yleensä melko juntti.
Olen huomannut. Aitoa sisäsyntyistä kiinnostusta korkeakulttuuria kohtaan on perin harvalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi ei. Minä olen akateemisen nainen ja mun akateeminen mies on rakentanut meidän talon. On kesämökkikin. Se osaa myös korjata melkein kaiken. Minä taas fiksaan tietokoneet ja verkko-ongelmat yms. Ihan siltikin vaikka töissä ollaan johtavassa asemassa. Pannakin se osaa ja sillä on iso muna. Ja molemmilla on hieno auto.
Nyt pistit pahan. Kuka pistää vielä paremmaksi? Onks jollain kaksi isomunaista akateemista miestä?
Riittääkö, jos on isomunainen akateeminen mies, joka on muutenkin mulkku?
Akateemiset ovat akateemisia. Heräsi muistista jotain uutta taas. Tänään söin kebabin ja totesin että kebab on todella kebabi. Harmi kuin suomessa ei missään työpaikalla puhuta paskaa ja kerrota kunnon kansantarinoita oikeista selviytyjistä. Seksi asiat osataan mutta täytyy vain muistaa aina että akateeminen on akateeminen. No akateeminen on akateeminen. Akateemiset ovat hyvin pukeutuneita mutta he eivät erota todellisuutta median tuoman väöristymän takia ja he opiskelevat epä-akateemisesti mutta he ovat akateemisia koska se ei ole heidän syytä mutta media opettaa heitä vittuilemaan sen lisäksi viellä muita koska kaikki menee akateemisen piikkiin ja tästä heille voidaan maksaa vaikka hyvällä seksillä median hallinnon tahdon voimalla jos ne näin näkevät vain, tai sitten he kouluttavat akateemisesta media persoonan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on isotissinen akateeminen vaimo, jota mä panen akateemisella isolla siittimelläni,jonka juuressa ovat akateemiset isot munani.
Tuota ei usko kukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riittääkö, jos on isomunainen akateeminen mies, joka on muutenkin mulkku?
Kunhan on täys mulkku.
Läjä alapeukkuja avaukseen, olipa yllättävää. Osui ja upposi, palstan huuhaahumanistimammoihin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi paljastit, että sinulla on väljähkö pimpsa?
Annoit just näytteen pienestä prole pilistä.
Oletko sama vai joku toinen väljäpimpsa? Minulla on aika hyvää kokoa oleva meisseli ja suoraan sanottuna oon jo kyllästynyt siihen, että enemmistö tarjokkaista on väljiä. Ilmeisesti väljäpimpsoilla on tapana mainostaa meitä isomunaisia toisilleen.
Mä olen ylpeä, ettei tarvi jutella rahvaiden juttuja ja kehuskella miehen panotaidoilla. Kesämökkiä rakentamaan tai fiksaamaan saa rahalla palkattua raksamiehen.
Maailma on täynnä erilaisia elinympäristöjä ja kuplia. On aika hölmöä olettaa, että se oma kupla olisi jostain syystä oikeampaa ja parempaa elämää kuin jonkun toisen.
Hieno viesti, ap, mutta otsikon perään ei tule pistettä. Piste.
Mees vaikka Ugandaan katsomaan miten käy kun kaikki vaan panee ja rakentelee kesämökkejä.
Mitä sitten on "oikea elämä"? Dokaamista joka viikonloppu ja joskus viikollakin, paskaduunia arkena, tupakan polttoa, lasuilmoja, einesruokaa, ylipainoa, matkailua turistirysissä, jne.
ONNEKSI olen vieraantunut tuosta.
Onpa täällä sivistysväkeä ja älykkäitä juttuja.
Minäkin olen alisuoriutuja, joka on älykkäämpi kuin yli 90% ihmisistä ja vihaan kaikkia ihmisiä tasapuolisesti samoista syistä kuin Pentti Linkola.
Tinder-kokemus joulukuulta... Viestittelin mukavan vähän alle nelikymppisen naisen kanssa, juttu toimi hyvin aiheesta kuin aiheesta. Oltiin sopimassa tapaamista, kun hän kysyi mitä teen työkseni. Kerroin olevani duunari. Tämän jälkeen tuli viestittelyssä hiljaista. Kun huutelin parin päivän päästä, sain valtiolla "osastopäällikkönä" työskentelevältä kissaladylta vastaukseksi "etsin lähinnä oman tasoni miehiä".
tv: 90k€ vuodessa tienaava duunari/osayrittäjä/sijoittaja
Mulla on akateeminen mies, joka osaa remontoida ja rakentaa. On myös hyvä kokki. Ja pannakin osaa. Ja on myös älykäs. En kestäisi tyhmää miestä. Huom. koulutus ja älykkyys ei välttämättä ole sama asia.
Ehkä tälle kissaladylle oli yhdentekevää, paljonko saat ansiotuloja? Kävikö mielessä?
Voi ei. Multa puuttuu akateeminen isomunainen rakastaja. Enkä tätä ennen edes tajunnut sitä puutteeksi. Elämä pilalla.