Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oudoin turn-offisi?

Vierailija
12.01.2018 |

Minulla se on jos minua kutsutaan sanalla "beibi"/"baby", oli sitten puhujan kieli suomi tai englanti.
Muita?

Kommentit (438)

Vierailija
141/438 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen vaikeasti kuvailtava "naiskohtelu". Mies puhuttelee vaikka leidiksi, availee ovia, kantaa tavarat, haluaa aina tarjota. Näihin liittyy myös sellainen liian ylikohtelias käytös, josta huomaa, että mies ajattelee minun olevan jotenkin aivan erilainen ihminen, koska olen nainen. Olen miettinyt, että joihinkin naisiin ko. kohtelu varmasti tehoaa, sillä aika useim tällainen tyyppi on jonkinlaisen naistenmiehen maineessa. Itselle ihan täydellinen turn off. Haluan mieheltä suoraa puhetta ja järkevää keskustelua, enkä mitään naisille suunnattua liibalaabaa.

Vierailija
142/438 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hesarin Nyt-liitteen syöpäisät mukahauskat artikkelit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/438 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei sylki liukasteena häiritse, päin vastoin. Ei toki niin, että mies sylkäisee ja sitten rynnii sisään, yök. Mieheni on ympärileikattu, ja sen takia ylimääräinen liukaste on välillä paikallaan vaikka kostunkin aivan tarpeeksi. Varsinaisille liukasteille ei vaan ole tullut tarvetta.

Vierailija
144/438 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

age is just a number kirjoitti:

Jos mies harrastaa pyöräilyä semmoinen kortsupuku päällä ja semmoiset "kivat" virtaviivaiset pyöräilylasit päässä. Sekä näyttää naurettavalta, plus että nämä veren maku suussa harrastavat ovat täysiä mulkkuja liikenteessä. 

Tuollaiset pyöräilylasit ovat aivan välttämättömät. Joskus unohdan ottaa ne mukaan ja saa olla poistamassa ötökkää silmästä monta kertaa yhden lenkin aikana. Löysemmistä laseista ne menee silmään sivusta. 

Miksi nimenomaan pyöräilijä näyttää mielestäsi naurettavalta urheiluvaatteissa? Entä trikooissa juoksevat miehet? 

Kuinka lujaa pitää polkea, että menee ötököitä silmään? Ja johtuuko Helsinkiläisten pyöräilijöiden idioottimaisuus siitä, että niillä on silmät täynnä ötököitä?

En tiedä, mutta olen huomannut, että ötököitä menee huomattavasti herkemmin silmään, kun vauhtia alkaa olemaan jotain 30 km/h.

Vierailija
145/438 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isot tissit ja karvattomat genitaalit on ehdoton nono.

Vierailija
146/438 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se että mies pitää koko seksisession ajan jotain ääntä. Jostain syystä tulee vaan kauhea myötähäpeän tunne ja alkaa lähinnä naurattaa, jos mies päästää suustaan jatkuvasti jotain uuh aah -ääniä :D

Mua taas kiihottaa miehen nautinto ja ääntely seksin aikana. Noh, meitä on moneen junaan.

Vierailija
147/438 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äänekäs röyhtäisy tai pieraisu ilman anteeksipyyntöä silloin kun ollaan muiden ihmisten seurassa.

Onko tämä todella mielestäsi outo turn off? Mielestäni on aika itsestään selvää, ettei naista miellyttetä pieremällä. Muutenkin ketju on täynnä ihan tavanomaisia turn offeja, jotka yhdistänevät suurinta osaa ihmisistä.

Luuletko, että sen pieraisun tarkoituis on naisen miellyttäminen? Eiköhän se ole oman olon helpottaminen. 

Joojoo, mutta kun tässä etsitään _outoja_ turnoffeja. Eiköhän se pieraisu ole ihan vaan turnoff kaikille. Koitapa ymmärtää. -ei sama kommentoija

Tässä kommentissasi ei ollut mitään järkeä vastauksena viestiini. 

Vierailija
148/438 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kun sitä pippeliä on niin kiva hieroa. :) Jotkut naiset, esim. minä kiihottuu jäykän elimen räpläämisestä.

Vierailija
149/438 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

jees kirjoitti:

Mutta kun sitä pippeliä on niin kiva hieroa. :) Jotkut naiset, esim. minä kiihottuu jäykän elimen räpläämisestä.

Siis räplääminen on ihan kivaa ja etenkin jos se on liukastettu kunnolla, mutta sellainen hampaat irvessä tumputtaminen ei innosta minua.

Vierailija
150/438 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

KIIRE

Ensin räplätään hätäisesti, sitten annetaan suuseksiä ympäriinsä kuolaten että nainen "kostuu". Sitten aloitetaan vaikka mikälaisella vaihtelevalla rytmillä heilua ja heti kun pääset mukaan nii rytmi vaihtuu. Rytmin vaihdoksia jatketaan ääretön määrä.. Minua alkaa joko naurattaa tai vituttaa.

Vierailija
151/438 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sylkikeskustelijat! Mitäs siinä tilanteessa tehdään kun nainen ei vaan olekaan kostunut ja munaa kuitenkin tekisi mieli eikä liukuvoidetta ole saatavilla?

Vierailija
152/438 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sylkikeskustelijat! Mitäs siinä tilanteessa tehdään kun nainen ei vaan olekaan kostunut ja munaa kuitenkin tekisi mieli eikä liukuvoidetta ole saatavilla?

Minä imisin munaa. Edes sen verran että vähän kosteus lisääntyy. Tai jos oikein fiiliksissä siitä niin loppuun asti.

Vierailija
153/438 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä imisin munaa. Edes sen verran että vähän kosteus lisääntyy. Tai jos oikein fiiliksissä siitä niin loppuun asti.

Mutta jos olisit jo imenyt ja ehkä sormettanutkin itseäsi etkä silti olisi märkä? Kuivuusongelmakin voi yllättää satunnaisesti.

Vierailija
154/438 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruma ex. Mies on jotenkin muka "pilalla", jos on pystynyt olemaan ruman kanssa.

Vierailija
155/438 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä itsekin näin teen, lähinnä siksi että sisään työntyminen olisi helpompaa, eikä tuottaisi kummallekaan kipua. Vaikka nainen olisi kuinka märkä tuntuu ikävältä kun sisään työntyessä kuiva kalu vie liukkauden pois ja sitten joutuu pitkän aikaa hivuttamaan että kosteutta tulisi koko kalun mitalta. Hiukan sylkeä mulkun päähän ja varteen niin luistaa sujuvasti sisään ja kaikki nauttivat.

Vierailija
156/438 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitarkoitus moes sen sormen siis suuhunsa ja nuolasee ja jos ei kostu tarpeeksi niin useamman kerran sitten toistaa operaation?

Yhdellä nuoleskelulla ei kyllä kostuta naistaja miehen värkkiä, ainakaan jos on kunnon kokoinen.

Naisena ei olis kiva katsella sitä syljen ja sormen nuoleskelua. Menis kyllä halut.

Olenkohan onnekas nainen kun nyt vasta kuulen kuinka yleistä syljellä kikkailu onkaan, hyi.

Olen ja ollaan kyllä asiassa pärjännyt *luomuna* tai sitten ostetulla tuotteella.

Vierailija
157/438 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis laittaako mies, taas tabletti temppuili.

Vierailija
158/438 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tota noin niin. Mulla on ollut kumppani muutaman kerran niin kiihoissaan, että on kiivennyt syliin heti kun on saatu vaatteet päältä. Pimppi on ollut märkä sisältä, mutta huulet vielä kuivana, niin on ollut pakko hiukan kostuttaa niitä syljellä. Sattuu se sisääntyöntäminen mieheenkin, jos ei ole ihan valuvan märkä.

Tykkään nuolla naista ihan mielettömästi, mutta jos neiti on ollut sitä mieltä, että nyt ei siihen aleta, kun hän haluaa saada munaa sisäänsä, niin minkäs teet?

No työnnät sormen sinne sisälle ja tuot sen luonnollisen ja toimivan kosteuden huulille sillä sormellasi. Tuntuukin lisäksi niin hemmetin hyvältä. Sylki (ja vesi) kun ei oikeastaan edes liukastuta yhtään, vaan ennemminkin on sellainen nahkea kahden työnnön hätäinen epäliukkari, joka tuntuu hyvin ikävältä. En tajua miten tätä ei tajua. Käsityöt kunniaan!

Vierailija
159/438 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tota noin niin. Mulla on ollut kumppani muutaman kerran niin kiihoissaan, että on kiivennyt syliin heti kun on saatu vaatteet päältä. Pimppi on ollut märkä sisältä, mutta huulet vielä kuivana, niin on ollut pakko hiukan kostuttaa niitä syljellä. Sattuu se sisääntyöntäminen mieheenkin, jos ei ole ihan valuvan märkä.

Tykkään nuolla naista ihan mielettömästi, mutta jos neiti on ollut sitä mieltä, että nyt ei siihen aleta, kun hän haluaa saada munaa sisäänsä, niin minkäs teet?

No työnnät sormen sinne sisälle ja tuot sen luonnollisen ja toimivan kosteuden huulille sillä sormellasi. Tuntuukin lisäksi niin hemmetin hyvältä. Sylki (ja vesi) kun ei oikeastaan edes liukastuta yhtään, vaan ennemminkin on sellainen nahkea kahden työnnön hätäinen epäliukkari, joka tuntuu hyvin ikävältä. En tajua miten tätä ei tajua. Käsityöt kunniaan!

Se liukkaus tulee kyllä sieltä sisältä penikseen, joten ei se nihkeäksi jää. Sen verran liukas, että saa ensimmäisen kerran sisälle. Toki pillustakin voi ottaa liukkautta, mutta mielestäni tarpeetonta, koska kuolalla liukastaminen on niin paljon helpompaa. 

Vierailija
160/438 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seisaaltaan pissaaminen miehellä. Niin ällöä!