Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oudoin turn-offisi?

Vierailija
12.01.2018 |

Minulla se on jos minua kutsutaan sanalla "beibi"/"baby", oli sitten puhujan kieli suomi tai englanti.
Muita?

Kommentit (438)

Vierailija
101/438 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok tää on kyllä tosi typerää mutta siis mies joka joi kaakaota! Olen kyllä melko varma että kyseessä olivat vain huonot feromonit jonka takia tyyppi ärsytti mutta jotenkin se kaakaon litkiminen (kermavaahdon kanssa) löi vielä sen pisteen i:n päälle...

Vierailija
102/438 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mies kysyy "tuliks sä"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/438 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen kutsuminen esim. mamma, emäntä, eukko, akka, hallitus, myös parempi puolisko aika rajoilla

Vierailija
104/438 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä takia täällä nyt jäädään jankkaamaan noista parista kommentista, pyöräilijöistä ja syljen käyttämisestä liukkarina, ihan kuin ne olisi vääriä mielipiteitä? Eikö tänne pitänyt laittaa outoja turn-offeja? Silloinhan se juuri saa olla semmoinen mitä monikaan ei pidä turn-offina, ei tarvitse suuttua ja ruveta heti puolustelemaan että "kun ne lasit on tarpeelliset!!". Tiedetään! 

En siis kirjoittanut kumpaakaan noista alkuperäisistä kommenteista...

Minulle turn-off on semmoisen "pikkuhousumaiset" bokserit joissa ei siis ole yhtään lahjetta... 

Koska tämä on keskustelufoorumi, eikä näissä kommenteissa olisi juurikaan järkeä jos niistä ei keskustella. 

Vierailija
105/438 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun mies kysyy "tuliks sä"

Tämä! Syljen käyttäminen ei haittaa

Vierailija
106/438 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies on lyhyt. Tulee sellanen tonttu efekti :/

Vierailija
107/438 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:lta ei taitais irrota Justin Bieberille...

Vierailija
108/438 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hätäily, sellanen touhuaminen, touhottaminen. Siis sekä seksissä, että muutenkin.

Joskus on joku mies ollut oikea Puuha-Pete: on "varmuuden vuoksi" kouraissut sieltä ja puristanut täältä, ei mitään niinkuin suunnitelmaa. Ikäänkuin varmuuden vuoksi tekee monia temppuja, mutta hetken aikaa, juuri kun alkaa tuntua joltain, niin sitten on lopettanut ja muuttanut toiseen juttuun...tosi ärsyttävää.

Ei niitä kaikkia asioita tarvita yhdelläkertaa tehdä. D

Tekee muutaman kunnolla mieluummin kuin kymmenen kymmenessä sekunnissa.

Vierailija
109/438 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syljen käyttäminen minullakin yök.

Uskoakseni juuri tuo kookosöljy on kaikkiin tilanteisiin sopivaa, on ainkin luonnontuote.

Jos on aktiivinen mies tai nainen, niin silloin myös on varautunut muuhun liukkariin kuin siihen sylkeen.

Veikkaisin kyllä, että huomattavasti useampi nainen lähtisi jos alkaisi kookosöljyllä häntä valelemaan. Valtaosalla ei ole mitään ongelmaa syljen kanssa. Tässäkin varmaan taas idiootit ajattelevat mielikuvaa siitä, että joku räkäisee heidän pilluunsa. Toisekseen uskomus ei riitä jos puhutaan kondomin käytöstä. Kondomi on ainoa asia, jolla mies voi yrittää ehkäistä naista tulemasta raskaaksi, jonka jälkeen miehellä ei ole enää mitään laillista keinoa ehkäistä lapsen syntymistä. Siten kumin kestävyyden kanssa ei todellakaan lähdetä pelleilemään pelkkään uskomukseen luottaen. 

Vierailija
110/438 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan pahin olisi se jos tietotekniikka ei kiinnostaisi. Toisena varmaan joku ysärifestareilla käyminen tai "mies ei rehuilla elä, salaatti on pupujen ruokaa"-ääliöinti (en ole kasvissyöjä, mutta välttelen lihaa jossain määrin).

Vierailija
111/438 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmälasit

Luurankomaisuus /reilusti alapainoinen

Isot parrat

Englantilainen aksentti (en ole tavannu vielä ketään jonka mielestä engl aksentti EI OLISI hot, yllätyn jos täällä olisi yksikin sellainen :D)

Vierailija
112/438 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tuo syljen käyttäminen on myös aika nou nou!

Onneksi kohdalleni ei ole sattunut kuin yksi joka on tehnyt näin... tosin hän kanssaan olen naimisissa :/ Tietää kyllä asian ja itseasiassa taisi aloittaakin tuon vasta sen jälkeen kun asiasta mainitsin. Ei tosin ole tehnyt kuin muutaman kerran noin!

En tiedä mikä siinä on, vaikka muuten siedän ulosteet ja virtsan seksissä.

Myös ruuan kanssa nirsoilu on aika no, no! Naismaiset kimahdukset ja huudot, jotain ”kamalaa” tehtäessä.

Vierailija
113/438 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ihmettä: miksi naiset lähtisi karkuun kookosöljyä?

Se ensinnäkin tuoksuu miellyttävästi kookokselle ja ei ole mitään öljyä vaan melko kiinteää, mutta lämmetessään sitten muuttuu.

Olen nainen ja en osaisi enää olla ilman sitä. Vaikka ei tarvitsisi kostutukseen niin lisää nautintoa suuresti, niin myös sille miehelle! Voihan myös leikitellä. On kait sitä paljon muutakin kuin pelkkä akti?

Olet ollut vissiin kovin estyneiden naisten kanssa tai olet estynyt itse.

Sylki vastaan kookosöly 0 - 10.

Sylkimies ei saisi multa mitään, kookosmies aika paljonkin.

Vierailija
114/438 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kun nainen käyttää korkokenkiä. Jalka epäluonnollisessa asennossa, pahaa tekee.

Mies, 37

Vierailija
115/438 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ei sitä kookosöljyä "valella". Taidat olla aika tumpelo seksiasioissa.

Ja usko jo nyt: useat naiset eivät tykkää syljestä.

Vierailija
116/438 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi ihmettä: miksi naiset lähtisi karkuun kookosöljyä?

Se ensinnäkin tuoksuu miellyttävästi kookokselle ja ei ole mitään öljyä vaan melko kiinteää, mutta lämmetessään sitten muuttuu.

Olen nainen ja en osaisi enää olla ilman sitä. Vaikka ei tarvitsisi kostutukseen niin lisää nautintoa suuresti, niin myös sille miehelle! Voihan myös leikitellä. On kait sitä paljon muutakin kuin pelkkä akti?

Olet ollut vissiin kovin estyneiden naisten kanssa tai olet estynyt itse.

Sylki vastaan kookosöly 0 - 10.

Sylkimies ei saisi multa mitään, kookosmies aika paljonkin.

Onneksi minä harrastan seksiä vähän avomielisempien naisten kanssa, eikä heitä sylki haittaa. Ei minulla ole mitään ongelmaa käyttää kookosöljyä liukasteena siihen sopivassa tilanteessa. Kuitenkaan sen aika ei ole läheskään jokaisella seksikerralla ja sylki on käytössä lähes aina. 

Vierailija
117/438 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äänekäs röyhtäisy tai pieraisu ilman anteeksipyyntöä silloin kun ollaan muiden ihmisten seurassa.

Onko tämä todella mielestäsi outo turn off? Mielestäni on aika itsestään selvää, ettei naista miellyttetä pieremällä. Muutenkin ketju on täynnä ihan tavanomaisia turn offeja, jotka yhdistänevät suurinta osaa ihmisistä.

Olihan täällä ainakin yksi oikeasti kysymykseen vastaava turn off. Mies, joka halusi naisen pesevän hampaat ennen suihinottoa. Mutta se vastaus on tietty saanut paljon alapeukkuja. Tyypillistä av:tä! Enkä itse ole sitä kirjoittanut. Nauratti vaan näin naisena av-mammat.

Vierailija
118/438 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ja ei sitä kookosöljyä "valella". Taidat olla aika tumpelo seksiasioissa.

Ja usko jo nyt: useat naiset eivät tykkää syljestä.

Tarkoitit varmaankin sano, että olen aika tumpelo kokkauksessa? En kyllä siinäkään, mutta en välitä kookoksen mausta, joten se on minulle aika vierasta. 

Vierailija
119/438 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äänekäs röyhtäisy tai pieraisu ilman anteeksipyyntöä silloin kun ollaan muiden ihmisten seurassa.

Onko tämä todella mielestäsi outo turn off? Mielestäni on aika itsestään selvää, ettei naista miellyttetä pieremällä. Muutenkin ketju on täynnä ihan tavanomaisia turn offeja, jotka yhdistänevät suurinta osaa ihmisistä.

Luuletko, että sen pieraisun tarkoituis on naisen miellyttäminen? Eiköhän se ole oman olon helpottaminen. 

Vierailija
120/438 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sydämiä viheltelevä hymiö.