KIITOS Sinulle tuntematon (unohdin kiittää, teen sen nyt tässä)
Olin viime vuonna (helmikuu) täydessä raitiovaunussa. Seisoimme käytävällä mieheni kanssa .
Olin tulossa syöpäni kontrollitesteistä ja aloin voida yllättäin tosi huonosti, sanoin hiljaa"kohta mä taidan pyörtyä" , kun sinä (nuori nainen) yllättäen nousit ja tarjosit paikkaasi.
En tiedä tajusinko kiittää Sinua, mutta teen sen nyt tässä.
KIITOS.
Aina julkaisukynnyksen ylittävät härskit tai pahat ihmiset.
Tehdäänkö tähän kiitosketju missä tuntematon on auttanut pyyteettä?
Kommentit (38)
Tästä on jo aikaa mutta pudotin lompakkoni kaupassa (en huomannut lainkaan ja jatkoin matkaani) ja vanhempi suomalaismies sen poimi ja toi minulle. Kiitos vielä uudestaan hänelle.
Vierailija kirjoitti:
Minusta tuo kuuluisi peruskäytöstapoihin, mutta ei nykyaikana enää ajatella muita ihmisiä. Toki poikkeuksiakin on, kuten tämä ihana tyttö. Voimia sinulle vakavan sairauden jaksamiseen ja toivon että paranet pian 💖
Pieni, huomaavainen ele voi olla hyvinkin ratkaiseva.
Niin kuin se tositarina siitä miehestä, joka oli tehnyt kahvilan jonossa päätöksen itsemurhastaan.
Kassaneiti oli sanonut sitten hänen kohdallaan, että tämä teidän kahvinne on jo maksettu, tuo edellä mennyt asiakas maksoi sen. Tuolle miehelle tämä yllättävä huomaavaisuus antoikin voimaa jatkaa ja hän muutti mielensä.
Moni hyvä ja kiltti ihminen jää jalkoihin kun äänekkäimpiä "sankareita" ihaillaan ja nostetaan esiin.
Kuitenkaan ilman hyviä tyyppejä maailma pysähtyisi varmaan viikossa ja olisi täys kaaos.
Yritetään pysyä hyvinä, kaikesta huolimatta.
Kiitos sinulle, joka kaupparuuhkassa sylitit huutavaa vauvaani, kun itsellä oli kädet täynnä.
Todistin kerran poikkeuksellista tapausta, missä kassalla eräs asiakas tuli huonovointiseksi ja sanoi ettei suoriudu ostostensa kanssa kotiin.
Kassaneiti oli aivan ihana : hän kysyi ystävällisellä ja rauhallisella äänellä asuuko ko asiakas lähellä ja kun tämä myönsi, niin kassaneiti huikkasi nuoren vartijan tai vastaavan miehen siitä kaupasta paikalle ja kysyi voisiko mies saattaa asiakkaan kotiinsa ostostensa kanssa.
Kyllä se sopii sanoi tuo mies ja tosissaan niin lähti nuori mies taluttamaan asiakasta ja hänen ostoksiaan kaikessa rauhassa.
Tuli niin hyvä mieli että ihan vanha liikuttui moisesta , nykyaikana kun on kaikilla kiire ja pikakassat ja tehokkuus on kaikki kaikessa.
Kuvaamani tapaus sattui muuten kirkkonummen masalan ruokakaupassa. Hyvin tehty!
Ihana ihminen jolle kiitos on osoitettu.
Ihana sinä, ap, kun vielä muistat ja haluat kiittää!
Lisää tätä.
Miksi aina ne pahat kokemukset jää mieleen ja vilpittömät kivat unohtuu ellei oikein muistele?
Tarvitsemme kaikki myönteisyyttä nyt enemmän kuin koskaan kun moni on niin siipi maassa nykyään...
Vierailija kirjoitti:
Iso kiitos teille kaikille vanhemmille, jotka tulette kauppaan ilman lapsia.
😂😂😂
Kiitos myös ihmisille jotka ette tee lapsia!!!
Kiitos sinulle kun jäit pois ratikasta pysäkkiä aikaisemmin jotta minä ja raattaani mahtuisimme.
Kiitos Sinulle joka silitit lapsesi päätä tänään hellästi ja hymyilit hänelle kaupan ruuhkajonossa.
Kiitos sinulle joka huomasit että reppuni on auki. Pelastit päiväni ja teit minusta paremman ihmisen, joka halusinkin olla.
Kiitos teille mukaville ihmisille, jotka päästätte kiireisen ohitsenne kassajonossa, koska heillä on vain yksi ostos ja teillä viikon ruoat.
Kiitos teille, jotka jäätte pitämään ovea auki perässänne tuleville. Ja teille, jotka annatte tilaa ryhmittyä liikennevaloissa oikealle kaistalle.
Kiitos ylipäätään ihmisille, jotka eivät koe, että kaikki pieni huomaavaisuus on heiltä poissa. Minäkin pyrin samaan.
Kiitos teille, jotka vastaatte asiallisesti somessa keskusteluissa, ettekä käytä tilaisuutta päästä anonyymisti pahoittamaan kanssaihmistenne mieltä tai melttoamaan omaa ideologiaanne (tämä kommenttina tämänkin ketjun palstavelalle=5/10:lle)
Kiitos sinulle joka maltoit pysäyttää autosi ja päästit ihmiset rauhassa suojatien yli.
Kiitos sinulle autoilija joka annoit tietä ja tilaa ruuhkassa vaikka jouduit odottamaan.
Kiitos sinulle nainen, joka olit Maltalla samassa hotellissa. Minulla oli varattuna aika hotellin kampaajalle. Istuin vaunujen kanssa sohvalla, kun kampaaja tulikin hihkaisemaan, että tulenko sitten nyt, kun olisikin vapaata aikaa. Sanoin etten voi, kun minulla on nyt vauva ja mies on hieronnassa. Vieressä ollut nainen lupasi katsoa vauvaa sen aikaa, kun minä olen kampaajalla. Kiitos <3
Kiitos sinulle joka jaksoit neuvoa selkeästi oikean tien eksyneelle vieraassa kaupungissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iso kiitos teille kaikille vanhemmille, jotka tulette kauppaan ilman lapsia.
😂😂😂
Kiitos myös ihmisille jotka ette tee lapsia!!!
Ihana ketju ja sitten pari ilkeämielistä tyyppiä ja nyt minäkin täällä kommentilla pilaan sen.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos sinulle joka huomasit että reppuni on auki. Pelastit päiväni ja teit minusta paremman ihmisen, joka halusinkin olla.
Minä haluan kiittäa samanlaisesta tapauksesta.
Kuljin kyynärsauvoilla Helsingin keskustassa. Takana tullut mies huomautti, että reppuni tasku on auki. Siellä oli lompakkoni. Todella kiitollinen että huomautit!
Minusta tuo kuuluisi peruskäytöstapoihin, mutta ei nykyaikana enää ajatella muita ihmisiä. Toki poikkeuksiakin on, kuten tämä ihana tyttö. Voimia sinulle vakavan sairauden jaksamiseen ja toivon että paranet pian 💖