Oudoin turn-offisi?
Minulla se on jos minua kutsutaan sanalla "beibi"/"baby", oli sitten puhujan kieli suomi tai englanti.
Muita?
Kommentit (438)
Sylkityypit! Hankkikaa oma ketju!
Mies, joka haluaa minun olevan päällä ja tekevän oman ja hänen nautintonsa. Laiskapaska. Oikea mies osaa panna itsekin.
Lonkeron juominen. Ehkä koska itse inhoan sitä
Mies joka haluaa työntää sen vehkeen sisään, vaikka en ole valmis siihen on turn off.
Lisäksi jos alkaa jankata, että anna nyt edes yrittää, ei se satu. Jos kuitenkin tykkäät siitä, mutta kun mun tekee mieli jne...
Jos malttaisi antaa aikaa eikä painostaisi, niin ehkä, mutta muuten ei.
Sanan pimppa käyttäminen
Jos mies sisääni ejakuloimisen jälkeen kysyy: "Miltä tuntu 😋"
1) en tunne sitä purkausta mun märässä pillussa
2) eiköhän mun raukeudesta voi päätellä, että hyvältä tuntu 😰
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sylkikeskustelijat! Mitäs siinä tilanteessa tehdään kun nainen ei vaan olekaan kostunut ja munaa kuitenkin tekisi mieli eikä liukuvoidetta ole saatavilla?
Minä imisin munaa. Edes sen verran että vähän kosteus lisääntyy. Tai jos oikein fiiliksissä siitä niin loppuun asti.
Mutta jos olisit jo imenyt ja ehkä sormettanutkin itseäsi etkä silti olisi märkä? Kuivuusongelmakin voi yllättää satunnaisesti.
No niin, eipä taas osata vastata kun pitäisi kertoa miten toimitaan. Mutuilu on naissukupuolen heikkous 😑
Jos kuivuus on sillä kertaa noin iso ongelma, eikä liukkaria ole, niin sitten jää varmaan panematta. Se sylki ei oikeasti auta mitään. Sama kuin vettä laittais. Ainoa saavutus on, että saa kaikki bakteerit ja virukset vietyä naisen kohdunkaulaan, ja pahimmillaan siellä on sitten 10 vuoden päästä solumuutoksia.
Ei syljessä kylläkään viedä sellaisia bakteereja, jotka aiheuttaisivat jotain pysyvää haittaa. Sitä vaihtuu myös suudellessa.
Sylki todellakin auttaa, mutta ei juurikaan siinä tilanteessa jos nainen ei ole kiihottunut.
Ai, syljessäkö ei muka tartu herpes, papillooma, ja lukuisat bakteerit? Lääketiede ilahtunee tästä tiedosta. Koirankin purema on sitten täysin hygieeninen, kun eihän syljestä tartu "pysyvä haittaa". Ja sillähän ei ole väliä, jos haitta on väliaikainen, esimerkiksi streptokokin aiheuttama tulehdus?
Suudellessa tosiaan vaihtuu sylkeä, ja sen mukana tarttuu esimerkiksi mononukleoosi (eli pusutauti, Eppstein-Barrin virus), joka osalle ihmisistä aiheuttaa myöhemmin kasvaimia ja altistaa MS-taudille. Syljestä on löydetty myös HIV ja B-hepatiitti. Että hyviä sylkihetkiä vaan.
Herpes ja kondylooma voivat tulla limakalvokontaktista, mutta ei syljen välityksellä. Jokainen tartunta on todennäköisempi saada suutelemalla kuin syljen välityksellä.
Vierailija kirjoitti:
Sanan pimppa käyttäminen
Jos mies sisääni ejakuloimisen jälkeen kysyy: "Miltä tuntu 😋"
1) en tunne sitä purkausta mun märässä pillussa
2) eiköhän mun raukeudesta voi päätellä, että hyvältä tuntu 😰
Et taida olla kovin kummoinen sängyssä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sylkibakteereista vauhkoajille sitten pillun nuoleminenkin ehdottoman kiellettyä?
Elämä on valintoja. Pillun nuolemisesta sentään saa jotain iloa sitä vastaan, että ottaa sen riskin saada tauteja (esim herpeksen pilluunsa). Sylkinen muna taas ei tuo mitään lisäarvoa, mutta lisää riskiä saada inhottavia sisätulehduksia, joita pitää käydä gynellä sitten tutkimassa ja hoidattamassa. Jokainen päättää itse mihin rajansa vetää, ja aika moni nainen täällä on vetänyt sen siihen, että syljeskely seksin aikana on turn-off. Jostain syystä sinun on kuitenkin kovin vaikea hyväksyä sitä, ja olet valmis taivuttamaan jopa faktoja saadaksesi jatkaa kuolaamistasi.
Todennäköisesti yksi nainen ja loput ovat trolleja. En ole törmännyt koskaan naiseen, jonka mielestä syljen käyttäminen liukasteena olisi typerää.
Vierailija kirjoitti:
Pieni muna on kyl aika läppä xd
Tämän kommentin peukut kertovat taas aika hyvin millaisia ihmisiä täällä on vastailemassa. 11 ylös ja 0 alas. Miksi ei voisi koskaan olla tällaista keskustelua ilman miesvihaa?
Onhan niitä:
-Huono musiikki-, elokuva- tai naismaku (tai ei pidä musiikista lainkaan, tykkää romanttisista tai pelleily elokuvista, kiihottuu kumimaisista tyhjäpäistä)
-Nolot tanssimoovit
-Geometriset parrat ja "pilluparta"
-Kaulakoru ja sormukset (jotenkin vaan epäilyttävää)
-Pitkät hiukset
-Värikkäät vaatteet tai ns. Hauskat vaatteet
-Tytöttely jos ei ole tuttu henkilö
-Nirsoilu
-Tiukat housut (siis ei sovi niin kenellekään)
-Ääni
-Harrastaa intohimoisesti jotain mihin itsellä ei ole mitään kiinnostusta
-Omistaa naisellisen sisustuksen kodissaan ..............
Nainen joka kulkee nilkat paljastavissa housuissa, hyyi.
Miehen kämppis hiipi huoneeseen, istahti sohvalle ja oli aikeissa alkaa onanoimaan. Se oli sitä opiskelija-aikaa se. Mies vain naureskeli, ja suhde ei jatkunut.
Vierailija kirjoitti:
age is just a number kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka olisi miten kuumat sessiot käynnissä, niin jos mies käyttää omaa sylkeänsä liukkarina. Ehei, tulee stoppi samantien.
Siis oikeasti? Onko näin estoisia naisia? Eli jos sipaisisin suustani sylkeä terskaani ennen kuin tulen sisääsi se olisi stoppi? Suostuisitko sylkäisemään kaluuni sitten, että käytetään sinun sylkeä?
Sama täällä - stoppi tulisi. Johtuen ennen kaikkea siitä, että jos olet malttanut antaa minullekin nautintoa esileikkien aikana (enkä nyt tarkoita oraaliseksiä, vaan ihan yleistä kiihottamista), niin mitään sylkeä ei todellakaan tarvita. So. stoppi tulisi lähinnä sen takia, että olet laiska ja itsekäs paskiainen sängyssä.
Tota noin niin. Mulla on ollut kumppani muutaman kerran niin kiihoissaan, että on kiivennyt syliin heti kun on saatu vaatteet päältä. Pimppi on ollut märkä sisältä, mutta huulet vielä kuivana, niin on ollut pakko hiukan kostuttaa niitä syljellä. Sattuu se sisääntyöntäminen mieheenkin, jos ei ole ihan valuvan märkä.
Tykkään nuolla naista ihan mielettömästi, mutta jos neiti on ollut sitä mieltä, että nyt ei siihen aleta, kun hän haluaa saada munaa sisäänsä, niin minkäs teet?
Hyi vittu! Lisätäänpä nyt listaan samantien myös mies joka käyttää nimitystä pimppa\pimppa naisen alapäästä.Se on Pillu!
Vierailija kirjoitti:
Nyt saan varmaan vihat päälleni mutta... mulle pitkät miehet on turn-off.
Jos mies on komea ja sopusuhtainen, voin häntä ihailla etäältä, vaikka olisi pitkäkin. Mutta en halua yleensä puuhailla mitään tuollaisen miehen kanssa, koska sopusuhtainen, pitkä mies on jo aikamoinen järkäle. (Jos on 190-senttinen ja hoikka, ei yleensä ole sopusuhtainen, vaan typerän näköinen honkkeli.) En halua olla mikään kissanpentu, joka vuorikiipeilee järkäleen päällä. Iso pituusero tuntuu hankalalta ja näyttää mielestäni typerältä.
Miksi saisit vihat päällesi, kun täällä nimenomaan kysyttiin OUTOJA turn offeja. Sylkijankkaus ja itsestäänselvät vastaukset tyyliin huono hygienia ovat kylläkin pilanneet ketjun.
Ihan naurettava tää sylki homma! Etsitte henkilön, joka ei sylje munaansa ja henkilön, jolle koko homma on ihan yks hailee vaikka kurlaisitte koko suunne puhtaaksi.
Kaksoisleuka, ylipaino, kaljamaha... Eli ruma kroppa. Pelien (pleikkari, tietokonepelit jne.) pelaaminen.
Pottunokka ja viivasuu. Molemmilla sukupuolilla yäk
Elämä on valintoja. Pillun nuolemisesta sentään saa jotain iloa sitä vastaan, että ottaa sen riskin saada tauteja (esim herpeksen pilluunsa). Sylkinen muna taas ei tuo mitään lisäarvoa, mutta lisää riskiä saada inhottavia sisätulehduksia, joita pitää käydä gynellä sitten tutkimassa ja hoidattamassa. Jokainen päättää itse mihin rajansa vetää, ja aika moni nainen täällä on vetänyt sen siihen, että syljeskely seksin aikana on turn-off. Jostain syystä sinun on kuitenkin kovin vaikea hyväksyä sitä, ja olet valmis taivuttamaan jopa faktoja saadaksesi jatkaa kuolaamistasi.