Mikä on sinun first world problem tällä hetkellä?
Liian monta vaihtoehtoa ruokaa pakastimessa enkä tiedä mitä kokkaisi.
Kommentit (990)
Vierailija kirjoitti:
Miehen miesflunssa. Ärsyttää kun se lorkkii kotona.
Missä sinä sitten lorkit?
Savunhajuinen ilma ulkoa kun tuuletin työhuoneen.
Vierailija kirjoitti:
Olen laihtunut ja pitäisi ostaa pienemmät farkut. Mut ei vaan jaksa, oikean värin mallailu nettikaupassa on niin rasittavaa.
Tästä päästään mun ongelmaan, oon laihtunu ja ostin farkut joiden väristä en pitänytkään. Nytkin ne on päällä ja syystä tai toisesta väri on näin auringon paisteessa likaisen näköinen, vaikka varmasti ovat puhtaat. Ottaa aivoon koko päivän.
En osaa päättää mitkä värilednauhat valitsen lasten kerrossänkyyn... https://valotehdas.fi/kategoriat/led-nauhat/rgb-ja-rgbw-led-nauhat/
Haluais yhden lisähuoneen ja erillisen vaatekaapin kämppään. Tää kolmio ei riitä neljän hengen perheelle :D
En tiedä mitä tukea mun tuolta Kelasta pitäs hakea ja miten, kauheen hankalilta tuntuu nuo kaikki systeemit, enkä jaksais ees avata konetta ja ottaa selvää (palstailen puhelimella).
Todellinen first world problem kyllä, kun miettii tän maapallon kaikkia köyhimpiä ihmisiä. Miten hakisin ilmaista rahaa omasta kodistani käsin tietokoneellani, hmmm.
Tuskailen yksinäisyyttäni ja sitä, että vain vanhat ja rumat kiinnostuvat minusta. Haluaisin vain jonkun itseni ikäisen ja söpön mutta ilmeisesti olen liian tylsä ja ruma. :(
Sain lapset juuri päiväunille enkä osaa päättää torkunko sohvalla menettäen oman aikani nukkumiseen vai valvonko päikkyajan jolloin saisin tehtyä jotain, mutta väsymys painaisi edelleen..
Laitanko Teslan Model S:n vai Model 3:n tilaukseen.
Pitäisi lähteä ulos ja/tai tehdä koulujuttuja, mutta peiton alla on liian mukava olla. Nälkäkin on.
Kurkkuni on kipeä ja häiritsee kaikkea toimintaa.
Lennot tulevat myyntiin vasta 11 kuukautta ennen lähtöpäivää. Haluaisin varata jo hiihtolomamatkan mallia 2019. Majoitus on jo varattu, tietysti ilmaisella peruutuksella, jos en saakaan järkeviä/kohtuuhintaisia lentoja haluamaani kohteeseen =(
Mies ei vienyt aamulla roskia ovenpielestä ja en millään jaksaisi lähteä viemään kun joutuisin itse tehdä kaksi reissua roskikselle :(
Nukuin tänään taas myöhempään kuin olisin halunnut, harmittaa. Ei mitään aikataulutettua tekemistä (lomautettuna), mutta kaikenlaista rästihommaa mitä olin suunnitellut tekeväni leppoisaan tahtiin. Ärr!
Liian täysi jääkaappi ja pakastin on jatkuva ongelma, vaikka molemmat on täyskorkeita ja taloudessa vaan kolme henkeä.. En myöskään osaa päättää millaiset vaunut hankin tulevalle vauvalle vai käytänkö vielä olemassa olevia ihan hyviä :D
On nälkä ja jääkaappi on niin kaukana (etäisyys 3m).
Ärsyttää, kun rahat riittää vain keskinkertaiseen keittiöremonttiin. Haluaisin ja ansaitsisin luksusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies maalaa sisäkattoja ja maali tuoksuu kauhealle, mun silmiä kutittaa ja kurkku on kipeä. Mutta en valita, koska olin jo kauan pyytänyt maalaamaan ne valkoisiksi. (Ovat hirveät ruskeat mäntypaneelikatot)
Miksi ihmeessä maalaa niitä alkydimaalilla/-lakalla, kun on olemassa ihan yhtä hyviä vesiohenteisia tuotteita? Ei kukaan enää käytä liuotinihenteisia, ellei ole ihan pakko. Terv.rakennusmaalari
Täällä ilmeisesti aika harva tietää mitä tarkottaa first world problem. Se tarkoittaa juuri niitä "Autoni hierova selkänoja meni jumiin ja hieroo nyt koko ajan ajaessani" eikä mitään "En saa omaksi rakastamaani miestä". Tosin jos sanoo " Olen naimisissa Johnny Deppin kanssa, mutta en saa omaksi sitä ja sitä" niin sitten se on first world problem..
Tikkurilan Multistopilla ensin kahdesti ja sitten Tikkurilan Paneelimaalilla. Haisee. Voi olla tietysti tuo pressu tai mieskin.
Otin äsken solunsalpaajan ja nyt oksettaa. Vasta kuuden tunnin päästä saan ottaa pahoinvointilääkkeen. Onneksi vai kerran viikossa reumaan eikä syöpään!
Mietin että pitäisikö tilata uudet kylpyhuoneen kalusteet kun olisivat 40% alennuksessa vaikka vanhatkin ovat ihan kunnossa ja toimivat vielä mutta uudet olisivat kivemman näköiset.