Mikä on sinun first world problem tällä hetkellä?
Liian monta vaihtoehtoa ruokaa pakastimessa enkä tiedä mitä kokkaisi.
Kommentit (990)
Paysafecardissa on liikaa rahaa, en keksi mitä sillä voisi ostaa.
Lapsi oksenteli yöllä ja siksi jää kaverin synttärit väliin. Nyt kuuntelen kiukuttelua, kun haluaisi mennä ja nyt on hyvä olo. Mutta kun ei sinne voi mennä, kun on yön oksentanut. Ei ole terve silloin niin me ei mennä tartuttamaan niitä kavereita.
Mulla on liian monta vaihtoehtoa erilaisia kasvovoiteita, seerumeita, silmänympärysvoiteita ja puhdistustuotteita, enkä osaa päättää missä järjestyksessä niitä käyttäisin. Ostin joulua ennen kaksi kosmetiikkakalenteria, joissa tuli paljon pienikokoisia tuotteita, myös normaalikokoisia. Lisäksi ostin viisi kosmetiikkalahjapakkausta sekä sen lisäksi olen ostanut yksittäisiä tuotteita.
No, se mikä on hyvä asia, niin eipähän tarvitse vähään aikaan tuollaisia ostaa, korkeintaan puristepuuteri säännöllisesti :D
Käsittämättömän vaikea ex-puoliso. Ei hoida ollenkaan lasten asioita, mikä näkyy heidän oireiluinaan. Entisestään on korostunut exän itsekkyys ja omahyväisyys, oikea malliesimerkki minäminäminä-maassa asuvasta. Sitten mulle, joko suoraan tai kautta rantain, valittaa, kun lapset vittuilevat hänelle päin näköä.
Ostais peilin ja katsoisi siihen.
Hiukset ovat epäsiistit: latvat kuivat ja harmaata pukkaa tyvestä, mutta en viitsi varata aikaa kampaajalle.
Ostin syksyllä alesta kivan uimapuvun. Nyt olen kuitenkin laihtunut talven aikana sen verran, että uimapuku on himpun liian iso.
Pitää lihoa takaisin vanhoihin mittoihin tai ostaa uusi uikkari.
Miksi woltin kuski koputtaa ovelle (kuuluu huonosti asunnon toiseen päähän) eikä soita ovikelloa? Ruoka ehti jäähtyä, kun ei kuultu koputusta ja lähdettiin kurkkimaan, missä viipyy. Siellähän oven takana se ruoka nöpötti.
Tietääkö joku, miksi woltin kuskit eivät soita ovikelloa?
mies ei laita ruokaa eikä tee mitään kun tulee töistä. itse olen väsynyt, kun oon koko viikon maannu sohvalla. miehet on sikoja.
Woltin kuskit on sellaisesta maasta kotoisin jossa ovikelloa ei ole keksitty vielä
En muistanut ostaa sinappia. Nyt ei makkaraperunat maistu miltään.
näin kirjoitti:
Meidän uudessa sähköautossa on sittenkin väärä väri
Muista hakea keskusteluapua. :)
Synttärit ja 20€ rahaa. Kahvit saa juuri ostettua....
Vierailija kirjoitti:
Synttärit ja 20€ rahaa. Kahvit saa juuri ostettua....
Ja lisävuodet ahdistaa... Nytkö lapsuus loppuu 48v.
Perintökiistat. Yhteisomistuksessa sisarusten kanssa mm. kiinteistöjä ja metsää. Meidän kohdalla yhteisomistus ei toimi. Riitoja. EI löydy ratkaisua, että kaikki olisivta tyytyväisiä.
Vierailija kirjoitti:
näin kirjoitti:
Meidän uudessa sähköautossa on sittenkin väärä väri
Muista hakea keskusteluapua. :)
Suosittelisin lisää rahaa ja uusien asioiden ostoa.
Sain ison perinnön enkä tiedä miten se kannattaisi sijoittaa.
Ei huvita lähteä kauppaan ja tehdä kunnon ruokaa. Maharöllykkä on kasvanut, urheilu on jäänyt vähemmälle työn ja opiskelun vuoksi. Tekis mieli vähän päivittää sisustusta kotona, mut en tiedä koska ehdin.
Pitäis jaksaa palauttaa tytön merkkikengät nettikauppaan ja tilata toinen koko tilalle.
On tää rankkaa.