Mikä on sinun first world problem tällä hetkellä?
Liian monta vaihtoehtoa ruokaa pakastimessa enkä tiedä mitä kokkaisi.
Kommentit (990)
Kylppärin lattialla oli vettä ja sukka kastui kun astuin siihen. Märkä sukka tuntuu inhottavalta jalassa. En jaksais kävellä alakertaan hakemaan kuivia ja ilman sukkia tulee kylmä jalkoihin.
Tekisi mieli ostaa kolmas auto.
Vierailija kirjoitti:
Se että oon helvetin ihastunut yhteen mieheen. Harmi vaan että olen suhteessa ja sekin on naimisissa. Tää koko juttu on sekoittanut ja ajanut kriisiin mun omankin suhteen. Tää marraskuu on tässä tunnetilassa vaan jotenkin nyt liikaa.
Mä olen rakastunut työkaveriini, joka on 8 vuotta nuorempi. Minä olen parisuhteessa, hän ei. Tosin hän ei edes tiedä että olen rakastunut häneen.
Työpaikalla työkaverit ovat satavarmoja että mies on ihastunut minuun ja mun täytyy esittää, että hei ei todellakaan ole. Ja samalla toivon, että kunpa näin oliskin. Tätä on jatkunut jo puolivuotta ja musta tuntuu että en pysty kohta pian enää hengittämään. Haluisin vaan sanoa sille, että tiedätkö, oot maailman ihanin.
Pitäisi kääntää jalkaterää joka on sohvapöydällä että näkisi tekstit tvstä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se että oon helvetin ihastunut yhteen mieheen. Harmi vaan että olen suhteessa ja sekin on naimisissa. Tää koko juttu on sekoittanut ja ajanut kriisiin mun omankin suhteen. Tää marraskuu on tässä tunnetilassa vaan jotenkin nyt liikaa.
Mä olen rakastunut työkaveriini, joka on 8 vuotta nuorempi. Minä olen parisuhteessa, hän ei. Tosin hän ei edes tiedä että olen rakastunut häneen.
Työpaikalla työkaverit ovat satavarmoja että mies on ihastunut minuun ja mun täytyy esittää, että hei ei todellakaan ole. Ja samalla toivon, että kunpa näin oliskin. Tätä on jatkunut jo puolivuotta ja musta tuntuu että en pysty kohta pian enää hengittämään. Haluisin vaan sanoa sille, että tiedätkö, oot maailman ihanin.
Tiedän ton ahdistavan tunteen, oon roikkunut tässä tilanteessa jo alkuvuodesta saakka. Viime viikonloppuna romahdin totaalisesti, en vaan jaksaisi omassa suhteessa esittää että kaikki on hyvin. Kun en edelleenkään tiedä jäädäkö vai lähteä. Tää ihastusjuttu on molemminpuolista, se on puhuttu ja selvää, mutta panokset on liian kovat, siinä menee niin monen ihmisen elämä sekaisin. Tänään tuijotin ikkunasta pimeää, sateista iltaa ja teki mieli hajota palasiksi siihen lattialle. Olispa kevät.
Vierailija kirjoitti:
Kylppärin lattialla oli vettä ja sukka kastui kun astuin siihen. Märkä sukka tuntuu inhottavalta jalassa. En jaksais kävellä alakertaan hakemaan kuivia ja ilman sukkia tulee kylmä jalkoihin.
Pidät kahta/tupla sukkaa jalassa - eka kastuu, ja eikun uutta sukkaa tilalle! :)
(sama vika jäppisellä.. :))
Liian monta matchia tinderissä. Ei tiedä minkä ukon valkkais huomiselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedän ton ahdistavan tunteen, oon roikkunut tässä tilanteessa jo alkuvuodesta saakka. Viime viikonloppuna romahdin totaalisesti, en vaan jaksaisi omassa suhteessa esittää että kaikki on hyvin. Kun en edelleenkään tiedä jäädäkö vai lähteä. Tää ihastusjuttu on molemminpuolista, se on puhuttu ja selvää, mutta panokset on liian kovat, siinä menee niin monen ihmisen elämä sekaisin. Tänään tuijotin ikkunasta pimeää, sateista iltaa ja teki mieli hajota palasiksi siihen lattialle. Olispa kevät.
Meillä menee miehen kanssa ihan paskasti. Ei mua kiinnosta sen jutut yhtään ja eroa olen tehnyt jo ainakin pari vuotta. Viimeinen uskallus vaan puuttuu, lapsen takia.
Unohdin laittaa ulkoporealtaan aamulla lämpiämään ja nyt vaimo on pahalla päällä kun oli suunnitellut iltaa porealtaassa. Pidän altaassa nyt 25c peruslämpöä, josta se nousee haluttaessa 38c noin kymmenessä tunnissa. Mun first world problem on siis se että altaan vesi ei lämpene tunnissa :-)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä menee miehen kanssa ihan paskasti. Ei mua kiinnosta sen jutut yhtään ja eroa olen tehnyt jo ainakin pari vuotta. Viimeinen uskallus vaan puuttuu, lapsen takia.
Meillä sama tilanne, miehen mielestä kaikki ok, mä oon voinut huonosti tässä suhteessa jo pidempään, mutta lapselle en sitä haluaisi tehdä että lähden. No, en tässäkään tilanteessa ole kovin läsnäoleva äiti.
Tuuletus hormit poistettu linja saneerauksen yhteydessä, vaikka rukoilin, että saisin pitää omät hyvät hormini. Tuuletus on ainoa keino saada raitista ilmaa, mutta kylmät säät estävät riittävän tuuletuksen. Ikkunat pitäisi olla auki koko ajan. Nyt aiemmin terve kotini on nyt erittäin epäterveellinen. Sisäilma on kuvottava.
Minun pitäisi ommella opiskelujen näyttöä varten. Itse valitsin tuon tekniikan, kun ei ollut oikein muuta vaihtoehtoa. Harmi vaan, kun olen viimeksi ommellut ompelukoneella 7-luokalla ja nyt olen lähemmäs 30. Pitäisi vaatteita tehdä, enkä osaa yhtään ja näyttö arvioidaan. Kohta nostan kädet pystyyn ja luovutan, kun en pärjää enää. Ei ole kivaa enää, kun en kerran osaa tarpeeksi ja näyttö arvioidaan aika raakasti ja arvostellaan. Pitäisi 5 vaatetta tehdä ihan ilman apua. Opiskelut vielä etänä paljolti. En pysty tähän ja minulla huono ompelukonekin. Koulutus sinänsä ei ole mikään ompelijan koulutus, mutta sitäkin pitäisi jotenkin osata. En jaksa enää.
Ostin miesystävälleni yllätyksenä olutjoulukalenterin. Kuulin vasta tilauksen tehtyäni, että hänellä on 24 oluen laatikko autotallissaan jemmassa. Unohti ottaa sen kesän mökkireissulle. Kun kalenteri saapuu, tulemme olemaan pulassa oluen kanssa. Hän joutunee lahjoittamaan sitä mullekin. Kauheeta.
Etkö osaa suomeksi sanoa kysymystäsi? Eikö kielessämme ole vastinetta muka tuolle ilmaukselle?
Mökiltä tyhjennetty viinavarasto ei mahdu kotona kaappeihin. Tai mahtuu jos jaksaa raivata.
Ei ole yhtään puhtaita boksereita, joten joudun olemaan tänään munasillaan kunnes saan pyykit pestyä ja kuivattua
Vierailija kirjoitti:
Unohdin laittaa ulkoporealtaan aamulla lämpiämään ja nyt vaimo on pahalla päällä kun oli suunnitellut iltaa porealtaassa. Pidän altaassa nyt 25c peruslämpöä, josta se nousee haluttaessa 38c noin kymmenessä tunnissa. Mun first world problem on siis se että altaan vesi ei lämpene tunnissa :-)
Jos vaimosi sinne halusi polskimaan, niin miksi hän ei laittanut lämpöjä päälle?
Kekomuurahaisia lappaa sisälle solkenaan.
Ostin audi GT sähköauton ja nyt harmittaa etten tilannut RS mallia jossa 100hv enemmän. Tuo 520hv ei vaan riitä.