Jättäisitkö nuoret 16 v ja 18 v viikoksi kotiin kahdestaan?
Pohdin kesälomasuunnitelmia. Olisi ihana lähteä pitkästä aikaa reissuun ulkomaille kahdestaan miehen kanssa. Lapset ovat suht rauhallisia ja fiksuja, mutta viikko on toki pitkä aika. Isovanhempia tai muuta turvaverkkoa ei paikkakunnalla juuri ole. Hätätilassa naapurista tai kavereiden vanhemmilta saa toki apua.
Tilaanko matkan vai jätetäänkö koko reissue tekemättä? Koko perheen matkaan ei ole varaa.
Kommentit (85)
Kaverini muutti 15-vuoiaana toiseen kaupunkiin opiskelujen perässä. Sitä ennen oli monet kerrat huolehtinut sisaruksistaan viikonlopun yli. Minä olin ensimmäisen kerran yön yksin vasta täysi-ikäisenä, vaikka olisin aiemminkin pärjännyt. Jos he haluavat jäädä ja tiedät heidän pärjäävän, ei ole ongelmaa.
Itse interreilasin ekan kerran 16-vuotiaana ympäri Eurooppaa eikä silloin ollut edes kännyköitä! Kyllä silloinkin maria tarjottiin Amsterdamissa useaan otteeseen, mutta onneksi on aina ollut järki päässä.
Yksi lapsistani lähti 17-vuotiaana ulkomaille opiskelemaan, kun oli suorittanut koulunsa vähän nopeampaan tahtiin.
Jättäähän jotkut yh:t vauvankin yöksi yksin, kun lähtevät baariin ryyppäämään
En, harrastavat insestiä kuitenkin.
Tuota... tuossa iässä minä asuin jo omillani opiskelupaikkakunnalla.