Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

PSYKOLOGIA 2018

Vierailija
08.01.2018 |

En nopealla vilkaisulla löytänyt keskustelua vuonna 2018 psykaa hakeville, joten eiköhän laiteta keskustelu pystyyn!
Oletteko hakemassa, monennetta kertaa, miltä kevät näyttää?
Itse olen hakemassa Joensuuhun ensimmäistä kertaa.

Kommentit (901)

Vierailija
681/901 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ööööäm sain näköjää vähä reilu 185 pistettä yhteispisteissä. tarkottaako tää sitä että voi olla aika varmoilla fiiliksillä?? en pääse opintopolkuun kattomaan ennen iltaa

Jos hait kaikkiin Hki-Tku-Tre, niin onneksi olkoon opiskelupaikasta!

Olet siis 17. paras hakija, että voit olla hyvillä fiiliksillä! :D

Vierailija
682/901 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläkään ei ole vielä tullut maisterihaun tuloksia. Luulisi että tulevat yo-pohjaisten kanssa yhtä aikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
683/901 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Mistä näkisin ne?

Vierailija
684/901 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hain Helsinkiin maisterihaussa, onko siis jollekin jo tullut tulokset ko hakuun liittyen? Itselläni opintopolussa lukee vielä vain, että valinnat kesken.

Ei ole vielä tietoa. Paljonko sulla on pääsykoepisteet?

Vierailija
685/901 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hain Helsinkiin maisterihaussa, onko siis jollekin jo tullut tulokset ko hakuun liittyen? Itselläni opintopolussa lukee vielä vain, että valinnat kesken.

Sähköpostissa on linkki pistesivustolle

Vierailija
686/901 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sähköpostissa on linkki pistesivustolle

Ok, kiitos tiedosta. Hki maisterin osalta haku on sitten vielä vaiheessa, ei ole vielä tullut sähköpostia.

Vierailija
687/901 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turun tulokset on tullu. Varasijalle jäin. Vittu että vituttaa.

Vierailija
688/901 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonkohan nuo varasijat yleensä liikkuu 

Vierailija
689/901 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla pomppas Joensuun sija 23 ylöspäin nyt kun Helsinki julkaistiin, mutta tuskinpa Helsingin varasijoille kovin montaa paikkaa vapautuu..

Vierailija
690/901 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla pomppas Joensuun sija 23 ylöspäin nyt kun Helsinki julkaistiin, mutta tuskinpa Helsingin varasijoille kovin montaa paikkaa vapautuu..

Siis selvennätkö vähän? Mikä varasija olit aiemmin Joensuuhu ja mikä oot nyt? Multa kadonnut varasijatieto kokonaan eikä näy edelleenkään

Vierailija
691/901 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko sulla joku toinen hakukohde ykkösenä, esim Jyväskylä?

Vierailija
692/901 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis selvennätkö vähän? Mikä varasija olit aiemmin Joensuuhu ja mikä oot nyt? Multa kadonnut varasijatieto kokonaan eikä näy edelleenkään

Vierailija
693/901 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo oli! Kuumottelen just tarkottaako tää sisään pääsyä, opintopolun chatin mukaan "mahdollisesti". Mut siis haluisin tietää onko joensuun varasijat liikkunut kuinka paljon, ärsyttää ku itellä ei näy enää. Ois ihana tietää jos ois jo jossakin edes sisällä.

Vierailija
694/901 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis olin Joensuun varasijalla tyyliin 150 ja nyt olen 23 sijaa ylempänä. Mulla näkyy opintopolussa tälläkin hetkellä varasijalla olo. Ehkä sä oot sit pääsemässä Joensuuhun sisään!

Vierailija
695/901 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ööööäm sain näköjää vähä reilu 185 pistettä yhteispisteissä. tarkottaako tää sitä että voi olla aika varmoilla fiiliksillä?? en pääse opintopolkuun kattomaan ennen iltaa

Jos hait kaikkiin Hki-Tku-Tre, niin onneksi olkoon opiskelupaikasta!

Olet siis 17. paras hakija, että voit olla hyvillä fiiliksillä! :D

jooo jonnekkin sinne päin ;) kiitti, aika jännä, kun oli kokeen jälkeen fiilis että meni huonosti .. toivottavasti muutkin on päässeet sinne minne on halunneet!!:)

Vierailija
696/901 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis olin Joensuun varasijalla tyyliin 150 ja nyt olen 23 sijaa ylempänä. Mulla näkyy opintopolussa tälläkin hetkellä varasijalla olo. Ehkä sä oot sit pääsemässä Joensuuhun sisään!

Haha joo siis mua hämäs ehkä toi "ylempänä" ni en jotenki tajunnut tota lausetta. Ku musta se on "alempana" jos on lähempänä siis sisäänpääsyä. Ei siis varmasti oo kumpikaan sen enempää väärin tai oikein, jotenki vaa hämäännyin. Olin siis yhteispistejonossa viimeks kun näky niin jotain alle 10. varasijalla...

Vierailija
697/901 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä koepisyeillä pääsi Turun toiseenvaiheeseen?

Vierailija
698/901 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haha joo siis mua hämäs ehkä toi "ylempänä" ni en jotenki tajunnut tota lausetta. Ku musta se on "alempana" jos on lähempänä siis sisäänpääsyä. Ei siis varmasti oo kumpikaan sen enempää väärin tai oikein, jotenki vaa hämäännyin. Olin siis yhteispistejonossa viimeks kun näky niin jotain alle 10. varasijalla...

Haha, ymmärrän! :D Kyllähän silti formuloissakin noustaan sijalle yksi (eli ylemmäs), eikä laskeuduta sijalle 1 :D

Vierailija
699/901 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Turun ja Tampereen tulokset tulleet vielä???

Vierailija
700/901 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko Turun ja Tampereen tulokset tulleet vielä???

Turun on tullu. Tampereen ei.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kuusi