Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mies ostaa kaupasta herkkuja vain itselleen

Vierailija
08.01.2018 |

mieheni on muuten kiva ja huomioonottava, ja meillä on yhteiset rahat. Minua on alkanut ärsyttää kun mies kaupasta tullessaan mussuttaa edessäni herkkuja navan täyteen muttaei osta minulle mitään. tänään osti 5 suklaapatukkaa mitkä söi pelatessaan, en edes viitsinyt kysyä totko mullekkin tai saisinko yhden kun hän vastaa vaan siihen "kultaaa" syyttävällä äänensävyllä. Välillä taas "pitää pitää huolta sun linjoista" mikä on vähän loukkaavaa, olen ihan normaalipainoinen. tekeekö muidn miehet tätä?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
08.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tee, enkä tuollaista kakaraa edes katselisi.

Vierailija
2/17 |
08.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet iso tyttö jo, osta omat herkkusi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
08.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

5 patukkaa, pelit ja alentuva tapa puhua...

Vierailija
4/17 |
08.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta yhteiset rahat

Vierailija
5/17 |
08.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai "yhteiset rahat" jotka mies käyttää itseensä? Tämähän hupaisaa.

Vierailija
6/17 |
08.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostamme omat ruokamme, kun on eri rahat. Jos olisi yhteiset rahat, niin tottakai kaikki menisi puoliksi.

Sinulla on lompakkoloismies, joka maksattaa ruokansa sinulla.

Vierailija
7/17 |
08.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo yrittää ostaa herkkuja myös minulle. Vaaditaan tahdonvoimaa että jaksaa koko ajan kieltäytyä. Toivoisin ettei tarjoasi minulle.

Vierailija
8/17 |
08.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap varmaan alkaa vasta tajuamaan tämän, kun lukee muiden kirjoittamana. Ei ole ehkä käsittänyt, että mies elää eri todellisuudessa kuin hän itse. Jos siis ap on elänyt vaaleanpiäumaisessa haavetodellisuudessa, jossa hän elää oikeassa parisuhteessa ja on perustamassa oikeaa perhettä, kun on yhteiset rahatkin. Mies on elänyt todellisuudessa "on muija jolta saa säännöllistä seksiä ja joka tekee kotityöt ja joka maksaa hänen elämäänsä ja joka ärsyttää välillä paljonkin valittaessaan mutta on toistaiseksi kuitenkin hyödyllinen ja sen arvoinen ja pysyy kohtuuhiljaisena kun sille välillä vähän lässytttää tunteista".

Vierailija
9/17 |
08.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

herkkuja...

Vierailija
10/17 |
08.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eiköhän tässä ole se perinteinen kaava, eli mies tienaa paljon enemmän kuin ap, joten turha alkaa jostain patukoista nillittämään.

Vierailija
11/17 |
08.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö kysy suoraan miksi tekee noin?  Kyllä mun mies tuo aina herkkuja myös mulle, itse asiassa enemmänkin kuin itselleen.

Vierailija
12/17 |
08.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vähän kyllä lapsellista, jos ei pyydettäessä yhtään voi antaa. 🙄 Ei meilläkään mies minulle erikseen mitään osta, ellen pyydä. Koska en hirveästi syö karkkia, mutta ostaa kyllä kerrallaan niin paljon, että siitä liikenee minullekin, jos haluan.

Vierailija
13/17 |
08.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tosimiehiä näy irtokarkkeja poimimassa. Karkit, suklaat, limsat, keksit jne. on naisia ja lapsia varten. Selaisia joilla ei ole itsekuria varten.

Vierailija
14/17 |
08.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joey doesn't share food! Jos haluat karkkia, niin se on ilmoitettava ennen kauppareissua eikä niin, että aletaan sitten toisen herkkuja ruinaamaan.

Vierailija
15/17 |
08.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntisin itseni homoksi jos olisin irtokarkkihyllyllä.

Vierailija
16/17 |
08.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No vähän kyllä lapsellista, jos ei pyydettäessä yhtään voi antaa. 🙄 Ei meilläkään mies minulle erikseen mitään osta, ellen pyydä. Koska en hirveästi syö karkkia, mutta ostaa kyllä kerrallaan niin paljon, että siitä liikenee minullekin, jos haluan.

Eli mies syö kahden ihmisen karkit jos sinä et ota yhtään?

Oma syynsä toki.

Vierailija
17/17 |
08.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuntisin itseni homoksi jos olisin irtokarkkihyllyllä.

Normaalia settiä homofobilta.

"Seksuaalisilla ennakkoluuloilla tarkoitetaan heteroseksuaalien vihamielisyyttä ja kielteisiä asenteita, jotka kohdistuvat homoseksuaaleihin"

https://fi.wikipedia.org/wiki/Homofobia

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kuusi