PSYKOLOGIA 2018
En nopealla vilkaisulla löytänyt keskustelua vuonna 2018 psykaa hakeville, joten eiköhän laiteta keskustelu pystyyn!
Oletteko hakemassa, monennetta kertaa, miltä kevät näyttää?
Itse olen hakemassa Joensuuhun ensimmäistä kertaa.
Kommentit (901)
Onko kenellekään tullut asuntotarjousta Joensuun elliltä?
Laittakaas opintopolun kyttääjät tänne heti viestiä kun tuloksia alkaa tippua!
Miten paljon ennen sähköpostia tulee tulokset opintopolkuun Jkl?
Vierailija kirjoitti:
Mulla tuli, että asuntohakemustasi käsittellään ja olemme yhteydessä mahdollisimman pian
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla tuli, että asuntohakemustasi käsittellään ja olemme yhteydessä mahdollisimman pian
Siis tämä: "Hei!Kiitos hakemuksestasi, käsittelemme sen mahdollisimman pian. " ?
Eipä tullu tulokset vielä tänäänkään😅
mulla näkyy vaan helsingin tilanne
Ei näy jkl mut Joensuun varasijaa kadonnut, siinäkin näkyy kesken. Eli jotain siellä tapahtuu
Julkasis jo ne Tampereen ja Turunki jos kerta ovat arvioineet ne kokeet!!!! en kykene (Helsingissä varasijalla)
Pääsin kakkoskohteeseen, mutta ei mulla ole se mihinkään kadonnut vaikka jkl ykkösenä. Tarkoittaako se, että en jkl päässyt?
EI tarkoita mitään ennen ku siinä lukee esim peruuntunut tai hyväksytty :DD
Sinne hakijapalveluihin voi soittaa ja kysyä Jkl tuloksia, ne ovat jo tulleet mutta eivät vielä päivittyneet opintopolkuun
Mitä kirjoitti:
Pääsin kakkoskohteeseen, mutta ei mulla ole se mihinkään kadonnut vaikka jkl ykkösenä. Tarkoittaako se, että en jkl päässyt?
En mä ihan hirveitä lähtis tulkitsee, mut joillain se tokan (tai myöhemmän)
hetkellinen katoaminen on tosiaan tarkoittanut et pääsee ekaan. Mut en tolleen toisin päin lähtis tulkitsee.
Vierailija kirjoitti:
Sinne hakijapalveluihin voi soittaa ja kysyä Jkl tuloksia, ne ovat jo tulleet mutta eivät vielä päivittyneet opintopolkuun
Soitiko sä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Soitiko sä?
En koska pääsin ykköstoiveeseeni eli Joensuun psykalle. Mutta joku oli kuulemma soittanut tähän 040 08053132. Toi on siis Anu Vaaraniemi, joku opintosihteeri sieltä.
Onks tääl Turun soveltuvuuskokeissa käyneitä? Minkälaiset pääsykoepisteet teillä oli?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Soitiko sä?
En koska pääsin ykköstoiveeseeni eli Joensuun psykalle. Mutta joku oli kuulemma soittanut tähän 040 08053132. Toi on siis Anu Vaaraniemi, joku opintosihteeri sieltä.
Tänä internettrollien aikana uskaltaakohan kukaan soittaa...
Vierailija kirjoitti:
Onks tääl Turun soveltuvuuskokeissa käyneitä? Minkälaiset pääsykoepisteet teillä oli?
vähän päälle 50 siis pääsykokeesta
Luojan kiitos mulla on töitä. Siellä saa edes hetkeks ajatukset muualle. Tulispa kuitenkin tulokset jo huomenna!!