Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

PSYKOLOGIA 2018

Vierailija
08.01.2018 |

En nopealla vilkaisulla löytänyt keskustelua vuonna 2018 psykaa hakeville, joten eiköhän laiteta keskustelu pystyyn!
Oletteko hakemassa, monennetta kertaa, miltä kevät näyttää?
Itse olen hakemassa Joensuuhun ensimmäistä kertaa.

Kommentit (901)

Vierailija
661/901 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mietin, tiedä kelle tuo menee :D

Vierailija
662/901 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onks tääl Turun soveltuvuuskokeissa käyneitä? Minkälaiset pääsykoepisteet teillä oli?

vähän päälle 50 siis pääsykokeesta

Okei! Mihin kiintiöön kuulut? Ensikertalainen/pääsykoekiintiö/YO+pääsykoekiintiö?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
663/901 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
664/901 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää soittako tohon numeroon. Ei sieltä saakkaan tietoja puhelimitse. 

Vierailija
665/901 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onks tääl Turun soveltuvuuskokeissa käyneitä? Minkälaiset pääsykoepisteet teillä oli?

Mulla koepisteet 71,60 ja yhteispisteet 162,60. Ja olen ensikertalainen. Ei kyllä tietoakaan olenko pärjännyt pelkällä kokeella vai yhteispisteillä.

Vierailija
666/901 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voikohan Tampereen ja Turun tulokset tulla vielä tänään vai olisko tullut myös aamulla jo..?

Vierailija
667/901 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama homma nyt katos myös joensuun varasija ja tilalle tuli valinta kesken, niiku jklläski

Vierailija
668/901 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Okei! Mihin kiintiöön kuulut? Ensikertalainen/pääsykoekiintiö/YO+pääsykoekiintiö?

ensikertalainen, ja uskoisin että päässyt pääsykoe+YO? mutta en oo varma

Vierailija
669/901 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaapa heti kun Jyväskylän tulokset tulee!

Vierailija
670/901 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännäksi menee, toisella päälle 50p. ja toisella 70p. Kyselin siksi, että itse olen tuossa välissä hakemassa maisterivalinnassa ykkösvaihtoehtona ja mulle ei tullut kutsua Turkuun. Ei-ensikertalaisia, joita siis maisterihaussa väistämättä ollaan, on näköjään 439 hlöä, joista kokeen on tehnyt ainoastaan 213 hlöä. Noista YO+pk-kiintiössä valitaan 9 parasta ja sen jälkeen pk-kiintiössä seuraavat 6 parasta.

Noiden jälkeen olen listan sijalla 48., joten mun pitää toivoa, että noista minua paremmin suoriutuneista vähintään 38 EI satu olemaan maisterivalinnassa hakijoita. Näinköhän käy, tosi jännittävää!

Vierailija
671/901 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännäksi menee, toisella päälle 50p. ja toisella 70p. Kyselin siksi, että itse olen tuossa välissä hakemassa maisterivalinnassa ykkösvaihtoehtona ja mulle ei tullut kutsua Turkuun. Ei-ensikertalaisia, joita siis maisterihaussa väistämättä ollaan, on näköjään 439 hlöä, joista kokeen on tehnyt ainoastaan 213 hlöä. Noista YO+pk-kiintiössä valitaan 9 parasta ja sen jälkeen pk-kiintiössä seuraavat 6 parasta.

Noiden jälkeen olen listan sijalla 48., joten mun pitää toivoa, että noista minua paremmin suoriutuneista vähintään 38 EI satu olemaan maisterivalinnassa hakijoita. Näinköhän käy, tosi jännittävää!

Uskoisin, että jos kokeesta on saanut "vain" 50 pistettä niin yo-pisteiden tulee olla aika hyvät. Katselin meinaan kaikkien tuloksia ja aika kovia pisteitä siellä on vedetty.

Vierailija
672/901 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskoisin, että jos kokeesta on saanut "vain" 50 pistettä niin yo-pisteiden tulee olla aika hyvät. Katselin meinaan kaikkien tuloksia ja aika kovia pisteitä siellä on vedetty.

myönnän että yo-todistuksessani oli vain L:ää ja E:tä = lähtöpisteet 108 t. noin 50 pistettä 

Vierailija
673/901 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

myönnän että yo-todistuksessani oli vain L:ää ja E:tä = lähtöpisteet 108 t. noin 50 pistettä 

Niin arvelinkin. :) Mulla myös paperit täynnä L:ää ja E:tä, mutta löytyy myös ankea englannin C, joka ei todellakaan vastaa omaa tasoani, mutta koe oli jostain eri ulottuvuudesta kirjoitusvuonnani. Tästä harmittavasta syystä lähtöpisteet huononi huomattavasti verrattuna edellisten vuosien pisteytyksiin...

Vierailija
674/901 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännitys tiivistyy. Pakko se oli käydä katsomassa omakin opintopolku, mutta ei siellä tosiaan vielä lue Jkl:n tuloksia. Onneksi enää maksimissaan pari päivää.

Vierailija
675/901 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran oon ollut psykologilla ja sano että kysyn niin vaikeita. Oli tosin sijainen . En oo käynyt sen jälkeen ja itse oon selvittänyt silloisen ongelman.

Vierailija
676/901 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hain Helsinkiin maisterihaussa, onko siis jollekin jo tullut tulokset ko hakuun liittyen? Itselläni opintopolussa lukee vielä vain, että valinnat kesken.

Vierailija
677/901 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ööööäm sain näköjää vähä reilu 185 pistettä yhteispisteissä. tarkottaako tää sitä että voi olla aika varmoilla fiiliksillä?? en pääse opintopolkuun kattomaan ennen iltaa

Vierailija
678/901 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä näette pisteitä? Tulivatko ne sähköpostissa?

Vierailija
679/901 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ööööäm sain näköjää vähä reilu 185 pistettä yhteispisteissä. tarkottaako tää sitä että voi olla aika varmoilla fiiliksillä?? en pääse opintopolkuun kattomaan ennen iltaa

Jos hait kaikkiin Hki-Tku-Tre, niin onneksi olkoon opiskelupaikasta!

Vierailija
680/901 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hain Helsinkiin maisterihaussa, onko siis jollekin jo tullut tulokset ko hakuun liittyen? Itselläni opintopolussa lukee vielä vain, että valinnat kesken.

Ei ole vielä tietoa. Paljonko sulla on pääsykoepisteet?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kahdeksan