Pidin itsestään selvänä, että äänestä Saulia, mutta teinkin vaalikoneen ja tulos olikin ihan toinen. Tee sinäkin ja laita tuloksesi tänne?
https://www.vaalikone.fi/presidentti2018/
Eli Huhtasaarta äänestän todellakin:) N49
Kommentit (117)
Haavisto. Häntä olin muutenkin aikonut äänestää.
Haavisto selkeä ykkönen, Huhtasaari Väyrysen kanssa viimeinen
N35
Vaalikoneista tulee Huhtasaari minulle.
Salea aattelin ja sale tuli.
Lauran saa jos on yhtään mistään räväkämmät mielipiteet tai ei vaadi aivotoimintaa ehdokkaaltaan.
Äänestän myös Haavistoa, rakastan Haavistoa <3 <3 <3
sauli
pekka
nils
Tuula
Ja Pekkaa äänestän.
Vierailija kirjoitti:
Mulle ei ole tullut yhdessäkään vaalikoneessa Huhtasaarta. Mitä ihmettä te vastaatte sinne? Vannotte kodin, uskonnon ja isänmaan nimeen ja ympäristöarvoja vastaan?
Mielestäni en todellakaan ole vastannut noin, mutta Huhtasaarta ehdotetaan. 
Ainakin vastasin jotain teollisuuden ja ympäristön väliltä enkä piittaa uskonnosta.
Vierailija kirjoitti:
Mulle ei ole tullut yhdessäkään vaalikoneessa Huhtasaarta. Mitä ihmettä te vastaatte sinne? Vannotte kodin, uskonnon ja isänmaan nimeen ja ympäristöarvoja vastaan?
No tätä ihmettelen itsekin, kun mulle Huhtasaari tuli ykköseksi. Ympäristöarvot ovat mulle äärimmäisen tärkeät. Koti ja isänmaa ovat tärkeät, mutta en vieroksu monikulttuurisuuttakaan. Uskonnolla ei ole niin väliä. Ja silti Huhtasaari oli selkeä ykkönen.
Sekä Hesarin, että YLE:n vaalikoneessa Laura oli ykkösenä. Sauli oli Hesarilla kakkonen, mutta YLE:llä viimeinen. Pekkaa aion äänestää. (puhuttelen ehdokkaita tuttavallisesti heidänetunimillään, koska tuntuu että heovat ikäänkuin perheenjäseniä, minulla ei ole muuta perhettä)
M39
Niinistö ja toisena Haavisto. Jompaa kumpaa äänestän
aika tyhmä saa olla jos äänestää vaalikoneen mukaan. Minä kuuntelen tarkkaan mitä ehdokkaat puhuvat, sieltä sen tietää kuka on paras, eikä huhtasaari todellakaan ole paras millään saralla, aivan naurettava ehdokas ja raakile.
Tunkihan kone mullakin huhtasaarta ja muita joita en äänestä, itseasiassa Niinistön tyrkkäsi ihan viimiseksi yhessä koneessa, vaikka sitä äänestän. 
Vierailija kirjoitti:
Sekä Hesarin, että YLE:n vaalikoneessa Laura oli ykkösenä. Sauli oli Hesarilla kakkonen, mutta YLE:llä viimeinen. Pekkaa aion äänestää. (puhuttelen ehdokkaita tuttavallisesti heidänetunimillään, koska tuntuu että heovat ikäänkuin perheenjäseniä, minulla ei ole muuta perhettä)
M39
Voih, ei muuta perhettä...
Onneksi sinulla on myös AV-perhe :)
Äänestän myös Haavistoa !
Jijtasaari on vastannut kaikkeen paitsi maahanmuuttoon neutraalisti keksilinjalla, niin koneet tyrkkää sitä kaikille. Eihän se asioista mitään tiedä, niin ei ole vastannut puoleen tai toiseen. Täys idiootti koko akka.
Vierailija kirjoitti:
1. Huhtasaari ja 2. Väyrynen tulivat minulle. En olisi ikinä uskonut. En tahtoisi naista presidentiksi, mutta tuo toinen taas on mielestäni liian vanha pressaksi. Mihin tässä nyt sitten repeäisi?!
Väyrynen elää 100-vuotiaaksi. Ei ole liian vanha pressaksi. Pitkäikäistä sukua.
Huhtasaarta pukkaa joka ikinen vaalikone, mutta onneksi en ole tyhmä, vaan tiedän miten nuo koneet toimivat. Haavistolle menee siis ääneni.
Äänestän Huhtasaarta. En jaksa katsella näitä ikivanhoja tyhjää jauhavia poliittisia broilereita.