Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pidin itsestään selvänä, että äänestä Saulia, mutta teinkin vaalikoneen ja tulos olikin ihan toinen. Tee sinäkin ja laita tuloksesi tänne?

Vierailija
04.01.2018 |

https://www.vaalikone.fi/presidentti2018/

Eli Huhtasaarta äänestän todellakin:) N49

Kommentit (117)

Vierailija
21/117 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestän Huhtasaarta. En jaksa katsella näitä ikivanhoja tyhjää jauhavia poliittisia broilereita.

Vierailija
22/117 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tuli Haavisto.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/117 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haavisto. Häntä olin muutenkin aikonut äänestää. 

Vierailija
24/117 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haavisto selkeä ykkönen, Huhtasaari Väyrysen kanssa viimeinen

N35

Vierailija
25/117 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaalikoneista tulee Huhtasaari minulle.

Vierailija
26/117 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haavisto

Vierailija
27/117 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salea aattelin ja sale tuli.

Lauran saa jos on yhtään mistään räväkämmät mielipiteet tai ei vaadi aivotoimintaa ehdokkaaltaan.

Vierailija
28/117 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestän myös Haavistoa, rakastan Haavistoa <3 <3 <3

Vierailija
29/117 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nils Torvalds pämähti mulle!

Vierailija
30/117 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

sauli

pekka

nils

Tuula

Ja Pekkaa äänestän.

Vierailija
31/117 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle ei ole tullut yhdessäkään vaalikoneessa Huhtasaarta. Mitä ihmettä te vastaatte sinne? Vannotte kodin, uskonnon ja isänmaan nimeen ja ympäristöarvoja vastaan?

Mielestäni en todellakaan ole vastannut noin, mutta Huhtasaarta ehdotetaan. 

Ainakin vastasin jotain teollisuuden ja ympäristön väliltä enkä piittaa uskonnosta.

Vierailija
32/117 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pekka Haavisto 87%.

Vierailija
33/117 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle ei ole tullut yhdessäkään vaalikoneessa Huhtasaarta. Mitä ihmettä te vastaatte sinne? Vannotte kodin, uskonnon ja isänmaan nimeen ja ympäristöarvoja vastaan?

No tätä ihmettelen itsekin, kun mulle Huhtasaari tuli ykköseksi. Ympäristöarvot ovat mulle äärimmäisen tärkeät. Koti ja isänmaa ovat tärkeät, mutta en vieroksu monikulttuurisuuttakaan. Uskonnolla ei ole niin väliä. Ja silti Huhtasaari oli selkeä ykkönen.

Vierailija
34/117 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekä Hesarin, että YLE:n vaalikoneessa Laura oli ykkösenä. Sauli oli Hesarilla kakkonen, mutta YLE:llä viimeinen. Pekkaa aion äänestää. (puhuttelen ehdokkaita tuttavallisesti heidänetunimillään, koska tuntuu että heovat ikäänkuin perheenjäseniä, minulla ei ole muuta perhettä) 

M39

Vierailija
35/117 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinistö ja toisena Haavisto. Jompaa kumpaa äänestän

Vierailija
36/117 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika tyhmä saa olla jos äänestää vaalikoneen mukaan. Minä kuuntelen tarkkaan mitä ehdokkaat puhuvat, sieltä sen tietää kuka on paras, eikä huhtasaari todellakaan ole paras millään saralla, aivan naurettava ehdokas ja raakile.

Tunkihan kone mullakin huhtasaarta ja muita joita en äänestä, itseasiassa Niinistön tyrkkäsi ihan viimiseksi yhessä koneessa, vaikka sitä äänestän. 

Vierailija
37/117 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sekä Hesarin, että YLE:n vaalikoneessa Laura oli ykkösenä. Sauli oli Hesarilla kakkonen, mutta YLE:llä viimeinen. Pekkaa aion äänestää. (puhuttelen ehdokkaita tuttavallisesti heidänetunimillään, koska tuntuu että heovat ikäänkuin perheenjäseniä, minulla ei ole muuta perhettä) 

M39

Voih, ei muuta perhettä...

Onneksi sinulla on myös AV-perhe :)

Äänestän myös Haavistoa !

Vierailija
38/117 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jijtasaari on vastannut kaikkeen paitsi maahanmuuttoon neutraalisti keksilinjalla, niin koneet tyrkkää sitä kaikille. Eihän se asioista mitään tiedä, niin ei ole vastannut puoleen tai toiseen. Täys idiootti koko akka.

Vierailija
39/117 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1. Huhtasaari ja 2. Väyrynen tulivat minulle. En olisi ikinä uskonut. En tahtoisi naista presidentiksi, mutta tuo toinen taas on mielestäni liian vanha pressaksi. Mihin tässä nyt sitten repeäisi?!

Väyrynen elää 100-vuotiaaksi. Ei ole liian vanha pressaksi. Pitkäikäistä sukua. 

Vierailija
40/117 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhtasaarta pukkaa joka ikinen vaalikone, mutta onneksi en ole tyhmä, vaan tiedän miten nuo koneet toimivat.  Haavistolle menee siis ääneni.