Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pidin itsestään selvänä, että äänestä Saulia, mutta teinkin vaalikoneen ja tulos olikin ihan toinen. Tee sinäkin ja laita tuloksesi tänne?

Vierailija
04.01.2018 |

https://www.vaalikone.fi/presidentti2018/

Eli Huhtasaarta äänestän todellakin:) N49

Kommentit (117)

Vierailija
101/117 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaalikone ei valintaani ratkaise. Niinistö on hoitanut työnsä hyvin.

Vierailija
102/117 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nils, Tuula ja Pekka oli minulla kolmen kärki. Olen erittäin vasemmalla ja liberaali arvokartan mukaan. Todella ihmettelen mitä te Huhtasaaren kanssa samanmieliset olette vastanneet ja miten voitte olla ihmeissänne siitä. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/117 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pekka Haavisto (vihreät) 68%

Ja häntä olen äänestämässä muutenkin, vaikka kysymyksiin vastatessani ajattelin että näistä monista Pekka on kanssani eri mieltä.

Äänestin Haavistoa myös edellisessä peresidentinvaalissa.

Kunnallisvaaleissa olen yleensä äänestänyt demareita.

Vierailija
104/117 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaalikoneen tulokseksi sain Huhtasaaren ja häntä aion äänestääkin.  Arvelen, että suurin osa suomalaisista ajattelee asioista samoin kuin Huhtasaari, mutta silti äänestetää jotain "hienompaa" ehdokasta.  Mielestäni säälittävää, että ihmiset eivät ole rohkeita ja rehellisiä toimimaan todellisten ajatusten ja arvojensa mukaisesti.

Vierailija
105/117 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastasin kaikkin "En osaa sanoa", niin Torvalds tuli ykköseksi 72% ja Huhtasaari kakkoseksi 71% ja Niisitö kolmanneksi 68%

Hajuton ja mauton yrittää olla ärsyttämättä kettään.

Vierailija
106/117 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhtasaari. N49.

Vierailija
107/117 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nils, Tuula ja Pekka oli minulla kolmen kärki. Olen erittäin vasemmalla ja liberaali arvokartan mukaan. Todella ihmettelen mitä te Huhtasaaren kanssa samanmieliset olette vastanneet ja miten voitte olla ihmeissänne siitä. :D

Aika outoa että myös porvariehdokkaat on kyselyssä vasemmalla. Eli porvarit puhuu paskaa.

Vierailija
108/117 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin äänestää Haavistoa ja kuinka ollakaan, Haavisto oli ykkönen! Huhtasaari viimeinen ja hyvä niin, sitä sekopäätä äänestäisinkin vain ase ohimolla.

Vierailija
109/117 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaalikoneen tulokseksi sain Huhtasaaren ja häntä aion äänestääkin.  Arvelen, että suurin osa suomalaisista ajattelee asioista samoin kuin Huhtasaari, mutta silti äänestetää jotain "hienompaa" ehdokasta.  Mielestäni säälittävää, että ihmiset eivät ole rohkeita ja rehellisiä toimimaan todellisten ajatusten ja arvojensa mukaisesti.

Minun mielestäni taas on kansakunnan kannalta suorastaan välttämätöntä, että presidentti on fiksumpi kuin lähipubin Pera. Samoin kansanedustajat ja ylimmät virkamiehet.

Okei, ainahan siellä eduskunnassa muutama kiintiöhölmöilijä menee, mutta enemmistön olisi hyvä tajuta jotain laeista joita ovat säätämässä.

Vierailija
110/117 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattelin äänestää Haavistoa ja kuinka ollakaan, Haavisto oli ykkönen! Huhtasaari viimeinen ja hyvä niin, sitä sekopäätä äänestäisinkin vain ase ohimolla.

Haavisto 1. Niinistö 2. Väykkä viimeinen ja Huhtasaari toiseksi viiveinen.

Vierailija
111/117 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.vaalikone.fi/presidentti2018/

Eli Huhtasaarta äänestän todellakin:) N49

Apua, millaisia tyyppejä täällä oikein on, kun niin monelle tulee Huhtasaari! Itselleni yllättäen tuli Torvalds 72 %, sitten Haavisto 71 %, Kyllönen 69% ja Haatainen 68 %. Eipä noissa paljon eroa tosin ole.

Vierailija
112/117 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhtasaari tuli, mutten todellakaan äänestä häntä. Onkohan taktikoinut laimeat vastaukset kun niin monelle tulee hän? Ehdottomasti Haavisto, pitää vähän laajemmin kuitenkin tuntea ehdokas.

Vierailija
113/117 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Huhtasaari

2.Väyrynen

En vielä kuitenkaan tiiä ketä äänestän.

N24

Vierailija
114/117 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhtasaari 87%.

Viimeisenä Haavisto 69%.

Vanhanen ei jäänyt paljoakaan Laurasta, arvon vielä heidän välillään tai teen toisen vaalikoneen.

Vierailija
115/117 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haavisto <3

Vierailija
116/117 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullekin tuli Huhtasaari ykkösvaihtoehdoksi, mitä todella ihmettelen. Joistakin asioista näköjään ollaan vaalikoneen perusteella samaa mieltä, mutta toisaalta monissa asioissa ollaan täysin eri laidoilla, erityisesti arvokysymyksissä. En ikinä, ikinä, voisi äänestää presidentiksi henkilöä jonka mielestä homoseksuaaleilla ei saisi olla avioliitto-oikeutta.

Vierailija
117/117 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestän Soinia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kuusi