Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pidin itsestään selvänä, että äänestä Saulia, mutta teinkin vaalikoneen ja tulos olikin ihan toinen. Tee sinäkin ja laita tuloksesi tänne?

Vierailija
04.01.2018 |

https://www.vaalikone.fi/presidentti2018/

Eli Huhtasaarta äänestän todellakin:) N49

Kommentit (117)

Vierailija
61/117 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhtasaari ja Väyrynen täälläkin kolmantena haavisto

Vierailija
62/117 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huhtasaari tuli tännekkin. Salea ajattelin alunoerin äänestää, koska pidän hänestä perisdenttinä. Nyt vaan seuraan ja mielessäni puntaroin, kuinka korostavat kooomusta. Itse kun en koskaan tulii äänestämään Kokoomusta missään.

Sauli vierasti ajatusta olla kokoomuksen ehdokas koska ei ole presidenttinä puolueen jäsen ja on hyvin liberaali kokoomuslainen. Kokoomuksen vasenta laitaa sillon kun oli jäsen. Siksi ihmiset kannattavat yli puoluerajojen.

En minäkään ehkä muissa vaaleissa valitsis kokoomuslaista. Pressan vaali on yli kaiken henkilövaali ja Saulikin asettui ehdolle valitsijayhdistyksen kautta ja kun kansa laajalti kannatti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/117 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhanen, Niinstö, Tovard, Huhtasaari

Vierailija
64/117 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panitteko merkille, että tuossa HS:n arvokartassa kaikki ehdokkaat sijoittuvat vasemmalle? Oikeistolaisimpia olivat Sale ja entinen taistolainen. Tästä huomaa, että Suomessa ei ole yhtään oikeistopuoluetta, on vain eriasteisia demaripuolueita.

Vierailija
65/117 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laura Huhtasaari tuli tulokseksi, mutta minä en todellakaan äänestä naista missään tapauksessa, en vaikka minut uhattaisiin tappaa.

Vierailija
66/117 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harmittaa kun olen kuullut yhdestä presidenttiehdokkaasta todella kuvottavia huhuja joista haluaisin keskustella mutta en uskalla koska pelkään että siitä voi seurata kunnianloukkaussyyte. Itse en ole tätä juttua keksinyt vaan kuulin sen kaveriltani jonka isä on työskennellyt kyseisen ehdokkaan kanssa.

Kysyn nyt näin ympäripyöreästi että oletteko te muut kuulleet eräästä henkilöstä pedofiilihuhuja?

yksi noista on ihan selvä pläkki. kaikki muutkin samanlaiset pyörivät köyhissä maissa. Muista en ole kuullut

Vierailija
67/117 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nils Torvalds  62%

Laura Huhtasaari  59%

Sauli Niinistö  57%

Tuula Haatainen 54%

Matti Vanhanen 52%

Pekka Haavisto 51%

Paavo Väyrynen 47%

Merja Kyllönen 46%

Hmm, valitse nyt sitten näistä 🤔

Vierailija
68/117 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huhtasaari tuli tännekkin. Salea ajattelin alunoerin äänestää, koska pidän hänestä perisdenttinä. Nyt vaan seuraan ja mielessäni puntaroin, kuinka korostavat kooomusta. Itse kun en koskaan tulii äänestämään Kokoomusta missään.

Sauli vierasti ajatusta olla kokoomuksen ehdokas koska ei ole presidenttinä puolueen jäsen ja on hyvin liberaali kokoomuslainen. Kokoomuksen vasenta laitaa sillon kun oli jäsen. Siksi ihmiset kannattavat yli puoluerajojen.

En minäkään ehkä muissa vaaleissa valitsis kokoomuslaista. Pressan vaali on yli kaiken henkilövaali ja Saulikin asettui ehdolle valitsijayhdistyksen kautta ja kun kansa laajalti kannatti.

Kokoomuslainen se on ollut vuosikymmenet ja Kokoomuksen ehdokkaana tuli pressaksi 2012. Pelkkä imagojuttu tuo valitsijayhdistys, haluaa ekalla kierroksella läpi ja tietää hyvin ettei virallisena Kokoomuksen ehdokkaana pääsisi.

Vierailija
69/117 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En anna vaalikoneen määräillä ketä äänestän vaan päätän ihan itse. Olen katsonut heidän esiintymistään ja tutkinut heidän työtään ja toimiaan ja perustan päätökseni siihen.

Vaalikone ei määrää, se kertoo vain sen, kenen ehdokkaan antamien vastausten kanssa olen eniten samaa mieltä. Kyse ei siten välttämättä edes ole siitä, mitä mieltä ehdokas on, vaan siitä, miten hän on halunnut vastata ja millaisen mielikuvan luoda.

Huhtasaari tulee minullekin kaikissa vaalikoneissa ja aika lailla muuttomielipiteiden takia. Sekä tietty siksi, että Huhtasaari uskaltaa vastata "äärivastauksia" eli on selkeästi jotain mieltä. Jos vastaa kaikkeen kutakuinkin steikon keskeltä, saa Niinistön ja Vanhasen ehdokkaiksi.

Vierailija
70/117 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Homo 36v kirjoitti:

Laura Huhtasaari tuli tulokseksi, mutta minä en todellakaan äänestä naista missään tapauksessa, en vaikka minut uhattaisiin tappaa.

odota vain. Kyllä sinut tapetaankin kun homma jatkuu tälläisena vielä muutaman vuoden.

Eli h*m*nkin kannattaisi äänestää Huhtasaarta. Ihan sen saman syyn takia, miksi kaikki muutkin Huhtasaarta äänestää.

Vierailija
71/117 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhtasaari

M47

Vierailija
72/117 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllönen 78%

Haavisto 77%

Haatainen 73%

Niinistö & Torvards 68%

Vanhanen 66%

Huhtasaari  Väyrynen 48%

Haavistoa äänestän.

Vierailija
73/117 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvokartalla hyvin näkyy, että Sauli on osannut vastata kaikkeen sopivasti "En osaa sanoa". Hajuton, mauton. Ei konservatiivi, liberaali, oikealla tai vasemmalla. Kaikkein lähimpänä keskellä. 

Vierailija
74/117 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Homo 36v kirjoitti:

odota vain. Kyllä sinut tapetaankin kun homma jatkuu tälläisena vielä muutaman vuoden.

Eli h*m*nkin kannattaisi äänestää Huhtasaarta. Ihan sen saman syyn takia, miksi kaikki muutkin Huhtasaarta äänestää.

No sanotaan, että jos homo on vähänkään pinnalla maailman asioista, niin kyllä Huhtasaari on paras. Oma homo tuttu ihmettelee kuinka kuplassa osa heistä voi elää ja monet koulutettuja ihmisiä.

Vierailija
75/117 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harmittaa kun olen kuullut yhdestä presidenttiehdokkaasta todella kuvottavia huhuja joista haluaisin keskustella mutta en uskalla koska pelkään että siitä voi seurata kunnianloukkaussyyte. Itse en ole tätä juttua keksinyt vaan kuulin sen kaveriltani jonka isä on työskennellyt kyseisen ehdokkaan kanssa.

Kysyn nyt näin ympäripyöreästi että oletteko te muut kuulleet eräästä henkilöstä pedofiilihuhuja?

yksi noista on ihan selvä pläkki. kaikki muutkin samanlaiset pyörivät köyhissä maissa. Muista en ole kuullut

Puhumme varmaan samasta henkilöstä.

Kaverini isä oli juuri työskennellyt tämän presidenttiehdokkaan kanssa jossain päin Afrikkaa missä tämä henkilö oli ollut hiukan liian tuttavallisissa väleissä paikallisten lasten kanssa. Tästä asiasta kuulemma tietää moni mutta kaikki katsovat asiaa läpi sormien tai eivät ehkä uskalla puhua asiasta.

En kommentoi

Vierailija
76/117 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Torvals 67% ja Huhtasaari kakkosena 65%.

Vierailija
77/117 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhanen

Vierailija
78/117 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastainen ja Haavisto tuli.

Vierailija
79/117 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhtasaari ja en äänestä häntä.

Vierailija
80/117 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pekka Haavisto, kuten odotinkin. Mutta ehkä äänestän silti Salea..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan seitsemän