Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä miehessäsi on parasta? Hehkutusketju!

Vierailija
04.01.2018 |

Puhutaan kerrankin positiivisista jutuista eikä aina valiteta miehistä. Mikä tekee sun miehestä maailman parhaan miehen?

Kommentit (144)

Vierailija
141/144 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komea, sosiaalinen, lämmin hymy, omaa hyvät käytöstavat, hyvätuloinen, ei pihi, perinteitä arvostava, iso penis, panostaa seksiin ja kestää pitkään. Valitettavasti huonot puskee näidenkin yli ja olen onneton hänen kanssaan.

Vierailija
142/144 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihania viestejä teidän miehistä :) ♡ En edes tiedä mistä aloittaisin, aivan kaikki! Mieheni on kotoisin keski-Euroopasta ja asumme yhdessä toisessa maassa, ei siis kummankaan kotimaa, ja elämämme on ihanaa. Joka päivä tuntuu hauskalta seikkailulta.

Mies on maailman kärsivällisin, auttavaisin ja rakastavin, kertoo ja näyttää tunteensa joka päivä. Tekee pyyteettömästi palveluksia tehdäkseen minut iloiseksi, samoin minä teen hänelle. Mies pistää minut aina etusijalle ja viettää mielummin aikaa minun kanssani kuin vaikka baarissa. Käydään toki molemmat ulkona myös ilman toista, mutta tullaan ajoissa kotiin koska tulee ikävä.

Puhumme aivan kaikesta ja meillä on tosi hauskaa yhdessä. Matkustelemme paljon ja sisustamme kotiamme yhdessä. Olimme ensin puoli vuotta kaukosuhteessa ja nyt asuneet vuoden yhdessä, ja suhteemme paranee vaan :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/144 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehessäni parasta on se, että vaikka hänellä (niin kuin kaikilla) on ollut pettymyksiä elämässään, hän ei koskaan ole alentunut katkeroitumaan tai ajattelemaan rumasti toisista ihmisistä. Hän on positiivinen ja rauhallinen ja löytää aina sen hyvän puolen huonommistakin asioista. Tehnyt minustakin vahvemman ihmisen. Vaikka hän on vähän introvertti ja mietiskelijä, hänestä pitää monet ihmiset ja hänessä on sisäistä vetovoimaa.

Tuo on todella hieno piirre miehessä ja ihmisessä ylipäätäänkin. Pidä kiinni kultakimpaleestasi :D !

Vierailija
144/144 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso ja suonikas penis, taitava kieli, himoköyrijä ja oma hassu biologini😊

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kaksi