Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä miehessäsi on parasta? Hehkutusketju!

Vierailija
04.01.2018 |

Puhutaan kerrankin positiivisista jutuista eikä aina valiteta miehistä. Mikä tekee sun miehestä maailman parhaan miehen?

Kommentit (144)

Vierailija
61/144 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellanen perus välimallinjätkä

Vierailija
62/144 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mahtava sängyssä! Saan joskus tripla orgasmeja ja yksi voi kestää yli 10 sekunttia. Olen aivan taivaissa.

Lisäksi miehellä on sellainen "ongelma" että tulee aika hitaasti pannessa. Kestää puolisen tuntia ennen kuin laukeaa. Ja mä rakastan panemista! Tätä ennen on ollu aina 3 minuutin miehiä joten tää on luksusta.

Ja tässä se kaikki mitä odotat parisuhteelta ? Paneminen. Ymmärrän, että seksi on tärkeää, mutta pitkissä suhteissa voi yllättäen tapahtua ettei seksi aina toimikaan. Silloinko eroat ? Mullakin on hyvä seksisuhde mieheeni, mutta tässäkin ketjussa omasta tekstistäni löysin ainakin kymmenen asiaa, jotka meni tuon panemisen edelle.

Toki on muitakin tärkeitä asioita kuin seksi. Kuten rakkaus, läheisyys, luottamus, kommunikaatio ja niin edelleen. Mutta en kyllä pystyisi elämään suhteessa jossa seksielämää ei olisi lainkaan tai se olisi surkeaa. Ehkä vanhemmiten jos seksidraivi laantuu muttei vielä. Olen nyt 30v seksuaalisesti aktiivinen nainen ja rakastelu on minulle tärkein tapa kertoa että rakastan miestäni. En luovu siitä ikinä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/144 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin pitkään töissä ja kun tulin kotiin, hän oli tehnyt minulle ruokaa. Suurinta rakkautta maailmassa <:

Vierailija
64/144 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turvallisuus, luotettavuus, keskustelutaito, monipuolinen osaaminen, raittius, mahtava huumorintaju, viihtyy kotona ja tekee kodin muidenkin viihtyä, auttavainen, komea, seksuaalisesti puoleensavetävä.

Vierailija
65/144 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tienaa enemmän kuin minä, vaikka eihään sillä pitäisi olla merkitystä.

Vierailija
66/144 |
05.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaavainen, huumorintajuinen, älykäs, positiivinen. Sopivasti samanlainen ja erilainen, antaa minulle omaa aikaa ja tilaa kun sitä tarvitsen. Ja tietenkin: rakastaa juuri minua, hyväksyy minut sellaisena kuin olen. Minä yritän olla yhtä hyvä hänelle, että hänelläkin olisi suhteessa yhtä hyvä olla kuin minulla on.

Vierailija
67/144 |
05.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehellinen ja luotettava. Huomioiva, kiltti, rakastava. Antelias, siinä mielessä ettei säätele huomiota, apua tai vaivannäköä. Ei kyllä pidä tiliä meidän euroistakaan sen puoleen.

Haluaa minua edelleen vaikka olen pyöreä keski-ikäinen perheenäiti. On itse valtavan haluttava ja ihana rakastaja.

On hauska, älykäs ja nokkela. Herkkä ja osaa keskustella tunteista. Osaa pyytää ja antaa anteeksi.

Vierailija
68/144 |
05.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja raitis ja tekevä ja mielikuvitusrikas, älykäs ja käsistään kätevä ja pitää kunnostaan huolta.

Ihanat silmät ja ihana ääni.

69

Vierailija
69/144 |
05.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja hän tuoksuu ja maistuu hyvältä ja on söpön ujo eikä yhtään itsetietoinen, ja on yhtä nörtti kuin minä ja tykkää peleistä ja leffoista.

Ja montakohan kertaa tähän ketjuun kehtaa näitä lisätä kun jäi jotain mainitsematta...

69

Vierailija
70/144 |
05.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekee mulle ruuat ju tukee illalla töistä. Osaa tehä ruokaa, mä en osaa. Oon ny lomalla.

Vierailija
71/144 |
05.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raitis, viisas, rehellinen, tunteellinen, luotettava.

Viisaus ei tarkoita, että samaa mieltä kuin minä. Viisaampi siis.

Luotettavuus ei tarkoita sitä myöskään, vaan ennemmin juuri sillä tavalla, että ei muuta mieltään mun höperehtimisten mukaan. Totinen ja syvällinen oikeastaan.

Myös tunteellisempi kuin minä.

Vierailija
72/144 |
05.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskollisuus ja se, että voin luottaa häneen 100%. Empaattinen, ei hermostu ikinä ja antaa minun "raivota" rauhassa ja sitten sovitaan riidat. Komea, hyväkroppainen, koulutettu ja äärettömän hauska, ei ole yhtään päivää mennyt että en olisi nauranut hänen jutuilleen. Hyväntuoksuinen, pitää kodin siistinä ja on juuri sopiva tarkka asioista, mutta osaa silti nauttia elämästä. Ihana mies. ❤️

Vierailija
73/144 |
05.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on paras ystävä, rakastaja, tuki ja turva. Mies on hauska, älykäs, huomioon ottava, avulias, lämmin ja empaattinen. Kaikin puolin aivan täysi kultakimpale ja hän on parasta mitä minulle on ikinä tapahtunut. En voi kuvitella elämääni ilman häntä.

Vierailija
74/144 |
05.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikot työmatkoilla.

Vierailija
75/144 |
05.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteinen hassuttelu ja pimeät jutut jolle nauretaan hulluna:D Tehään molemminpuolisia palveluksia. En puhu nyt seksistä vaan arjessa toisen huomioimista. Sopiva kiltteys ja se että voi luottaa toiseen. Täälläkin kumppani on ehdottomasti se paras kaveri:)

Vierailija
76/144 |
05.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä isä, ei koskaan räyhää lapsille, tekee kotitöitä, pitkä, tumma ja komea, hyvätuloinen, tykkää vaihtelevasta seksistä.

Vierailija
77/144 |
05.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Rakastava ja hellä, sanoo monta kertaa päivässä rakastavansa mua ja näyttää sen muutenkin. Tiedän että tekisi mitä tahansa vuokseni.

-Älykäs mies ja musta huumorintaju, sopii hyvin yhteen omani kanssa.

-Positiivisin ihminen kenet tunnen, itse en sitä valitettavasti osaa olla.

-Luotan häneen 100 %. Hän myös minuun eikä koskaan epäile eikä rajoita.

- Ahkera (tekee paljon ammatillisesti ja on arvostettu työssään, tekee myös kaikki kotityöt jos en ehdi väliin ajoissa :D )

-Kätevä käsistään, vaikka on akateeminen. Tekee myös remontin tarvittaessa.

- Lukee mua kuin avointa kirjaa. Turha yrittää salata mitään negatiivisiakaan tunteita. Haluaa keskustella aina kaikesta mikä kaihertaa jompaa kumpaa.

-Ihana sängyssä. Huomioi minut aina ja tykätään samankaltaisista jutuista.

Se oikea minulle ja minä hänelle. Rakastan häntä valtavasti.

Vierailija
78/144 |
05.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettei mieheni ole tällainen sankari: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000005514139.html

Vierailija
79/144 |
05.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustelu ja seksi toimii. Yhteinen nauru. Edellisessä suhteessani ei ollut mitään näistä.

Vierailija
80/144 |
05.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äärettömän hyväsydäminen, loistava elämänkumppani hyvinä ja huonoina hetkinä, älykäs, huomaavainen, kekseliäs, innostuva, aina hyväntuulinen, empaattinen, altruisti, komea, hyväntuoksuinen, kestää oikuttelujani, turvallinen, osaa miellyttää naista, hyvin varusteltu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kahdeksan