Mikä miehessäsi on parasta? Hehkutusketju!
Puhutaan kerrankin positiivisista jutuista eikä aina valiteta miehistä. Mikä tekee sun miehestä maailman parhaan miehen?
Kommentit (144)
En osaa valita parasta joten kirjoitan kaikki mitä nopeasti keksin, oon kuitenkin sitä mieltä että kokonaisuus ratkaisee :D
Osaa olla tosi huomaavainen, hassuttelee kanssani, hyväksyy minut enimmäkseen sellaisena kuin olen, mainitsee usein rakastavansa, kehuu ihanaksi ja nätiksi, usein kannustava, osaa lohduttaa ja pitää lähellä, tekee ihan helvetin hyvää ruokaa, on taitava sängyssä, ihanat kasvot ja etenkin silmät, miehekäs kroppa, kätevä käsistään, fiksu vaikka välillä puhutaankin eri kieltä, jaksaa nostella jopa minua (!), kissaihminen ja tykkää muistakin eläimistä...
Vaikka löytyy myös raivostuttavia piirteitä kuten varmaan kaikista, niin onhan tuo ihmisenä aika mahtava tyyppi❤
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luotettavuus, väkivallattomuus, vastuullisuus, osaaminen.
Nämä ovat itsestäänselvyyksiä hyvässä ihmissuhteessa, kuten moni muukin täällä mainittu asia.
Lisääpä sitten jotain jota sun miehellä on. Vai onko sulla sellaista? Kuiva ja nuiva asenne kuten sulla maybe?
Turvallinen, rehellinen ja luotettava. Sanoo suoraan kun putoo mun jutuista ettei nyt tajua yhtään! Ottaa vastuun kun en itse jaksa. Huumorintajuinen ja mahtava ruuanlaittaja! Ei maailman romanttisin, mutta välillä oikein ihmettelen miten tajuaakin mun tarpeet. Rakastan ♥
Minun mieheni hyväksyy minut omana itsenäni, sanoo joka päivä rakastavansa ja kehuu ja kannustaa minua. Hän on fiksu, hyvä keskustelija, sivistynyt, kiltti ja hauska. Loistava kokki, kätevä käsistään, pukeutuu tyylikkäästi, hyvin varusteltu, kestävä ja minut huomioiva rakastaja. Myös komea ja hyväkroppainen. Hyvässä työssä ja hyväpalkkainen. Kuulostaa ehkä taruolennolta, mutta tällainen minun rakas aviomieheni ja paras ystäväni oikeasti on. Onneksi exänsä ei osannut arvostaa, joten minä sain hänet :-)
On empaattinen ja hyväksyy mut sellaisena kun oon , vaikka mulla on krooninen kipusairaus . On ahkera. Hallitsee hyvin rahankäyttöään. Ei käy ikinä baarissa eikä juo humalahakuisesti. Sanoo joka päivä rakastavansa <3
Äly, varsinkin aitous, ei esitys. Ulkonäkö. Varsinkin äly. Voi helkkari, että mä oon niin lätkässä uudestaan mun aviomieheen, kun se heittää niin älykästä kommenttia, huumoriläppää, ampuu mut. Herramunjeeses, että kävi turkkilaisessa parturissa, enkä oikdein tiedä miten päin olis, toi on kaikinpuolin niiiiiin seksi, keski-ikäinen mies.
Vierailija kirjoitti:
Hyväsydäminen, kiltti, sanoo rakastavansa, ja myös osoittaa sen, hellä, herkkä, runollinen, fiksu, kekseliäs, sopivan kokoinen (kaikkialta), antelias, avulias.... Nämä nyt ensinnä tuli mieleen :-P
Lisäksi on tosi huolehtivainen, aina kyselee onko minulla kaikki hyvin, miten voin tms. Arvostaa kaikkea mitä yhteisessä kodissame tai yhteisen tulevaisuutemme eteen teen. Kehuu minua vaikka näyttäisin juuri heränneeltä linnunpelätiltä...
Urheilullisuus ja hyvä varustelu. On kiva katsoa, kun iso komea kulli pullottaa trikoissa. Osaa myös käyttää sitä.
Yök näitä hehkutusketjuja. Eläimen ihanuutta voi hehkuttaa täysin rinnoin, mutta ihmisellä on aina synkkä puoli. Onpa IHANAA APUA IIK, kun mussukka kehuu kauniiksi ja päänsä sisällä ajattelee, että "vaikka et sinä vedä vertoja naiselle X..."
Jaksaa olla kakaroiden kanssa? No wau. Ottaa kainaloon? Vittu jee.
Nämäkin UPEAT MAHTAVAT miehet ovat niitä, jotka katsovat minua pitkään kaupassa, kadulla, kotona kun tekevät jotain hommaa täällä...
Ihana ääni ja tuoksu. Turvallinen ja hauska. Oma peruskallioni.
Se on vaan ihana <3 Kiltti, älykäs, erittäin yleissivistynyt, komea, hyvä ääni myöskin, avoin lähtemään kaikenlaisiin juttuihin ja seikkailuihin mukaan. Hyvä selvittelemään erimielisyyksiä rationaalisesti, neuvottelemaan ja ratkaisemaan niitä.
Rauhallisuus (tasoittaa omaa temperamenttia), älykkyys, huumorintaju, maanläheisyys, jakaa samat arvot, ulkonäkö miellyttää (minusta hänellä on maailman kauneimmat siniset silmät) 😍
Paljon hyviä ominaisuuksia mutta rakastan yli kaiken sitä kun hän kotoa lähtiessään sanoo minulle että jos tarvitsen mitä vaan voin soittaa hänelle. Asia on itsestään selvyys mutta ihana kun sanoo niin usein <3
Huomaavaisuus.
Ostelee esim välillä pieniä lahjoja mulle ilahduuttaakseni mua. Osti esim söpöt mammapaidat raskauden ajaks (:
Hän jotenkin aina tietää, kun minulla on henkisesti tai fyysisesti paha olo, vaikka yrittäisin piilotella sitä.
Hän auttaa aina, kun on tosi tarve avulle.
Vierailija kirjoitti:
Huomaavaisuus ja kiltteys. Ymmärtää tarpeitani.
Miehesi on siis aisuri, pitää jalkaa ja näyttää valoa taskulampulla kun vietät laatuaikaa :)
Mieheni on tosi älykäs. Hän perustaa maailmankuvansa ja mielipiteensä aina oman ajattelun pohjalta, mutta toisaalta on avoin sille ajatukselle, että oma ajattelutapa jostakin asiasta voi olla väärä. Ihailen tätä suunnattomasti miehessäni. Hän on myös kehityskelpoinen sen suhteen, että ymmärtää minua ja kykenee muuttamaan omaa käyttäytymistään tarvittaessa. Hän haluaa aina minnun parastani ja rakastaa minua paljon. Ihailen myös sitä, miten hän voi 16 vuoden jälkeen edelleen haluta minua niin paljon. Hänen halunsa ja intohimonsa minua kohtaan ei ole vähentynyt vuosien myötä, päinvastoin.
Mieheni on hyvä ja reilu ihminen. Todella älykäs ja taitava asiantuntijatyössään. Ihailen hänen kykyään nähdä maailma toisella tavalla kuin suurin osa muista ihmisistä.
Iso aisa ja miten sillä minua törkkii ihanasti.