Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä miehessäsi on parasta? Hehkutusketju!

Vierailija
04.01.2018 |

Puhutaan kerrankin positiivisista jutuista eikä aina valiteta miehistä. Mikä tekee sun miehestä maailman parhaan miehen?

Kommentit (144)

Vierailija
121/144 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Intohimoinen, puhuu tunteistaan, ei ikinä hauku mua takaisin riidellessä, puhuu tulevaisuudesta yhdessä, isokokoinen, tuoksuu hyvältä, saa mut tuntee itteni kauniiks,huolehtii kyläillessä mulle ruokaa ja et kaikki on hyvin, antaa mun valita leffoja, antaa omaa tilaa ja se miten se kattoo mua niinku oisin jotai erityistä. <3

Vierailija
122/144 |
08.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on loistava isä!

Hän jaksaa hemmotella minua usein. Ymmärtää minun seksuaalisia tarpeita ja haluaa täyttää välillä niitä, vaikkei itse jaa samanlaisia ajatuksia!

Huomaa arkisia asioita paljon paremmin kuin minä. Esim. Muistaa kaupassa puutteet ja reagoi niihin nopeammin. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/144 |
08.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekee hyvää ruokaa, aina.

Vierailija
124/144 |
08.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehessäni parasta on se, että vaikka hänellä (niin kuin kaikilla) on ollut pettymyksiä elämässään, hän ei koskaan ole alentunut katkeroitumaan tai ajattelemaan rumasti toisista ihmisistä. Hän on positiivinen ja rauhallinen ja löytää aina sen hyvän puolen huonommistakin asioista. Tehnyt minustakin vahvemman ihmisen. Vaikka hän on vähän introvertti ja mietiskelijä, hänestä pitää monet ihmiset ja hänessä on sisäistä vetovoimaa.

Vierailija
125/144 |
08.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se, että on joka päivä jossain vaiheessa sanonut rakastavansa.

Se, että on kärsivällinen ja rauhallinen.

Auttaa minua ja on ollut hyvä isä ja puoliso jo 20 vuotta.

Se, että on aina kohdellut minua kuin prinsessaa, yhä kertoo, että olen niin kaunis - silloin, kun vähiten sitä odotan.

Ja oikeesti - ylipainoa ja selluliittia minulla on.

Se, että saa minut tuntemaan maailman ihanimmaksi naiseksi.

Himoitsee edelleen minua ja minä häntä.

Se, että voin varmasti luottaa häneen.

Oikeesti - mä olen onnellinen nainen, että olen saanut niin ihanan puolison. Kiitos siitä. Ja tämä kaikki on totta.

Hei, mahtavaa! Olen onnellinen puolestasi ja halusin lainata kirjoitustasi, koska voin rehellisesti sanoa samat asiat omasta miehestäni. :) Tosin olemme olleet naimisissa vasta 4 vuotta. Muutoin aivan samat sanat. Nämä  listaamasi ovat kaikki tärkeitä asioita, ja ovat omalla kohdallani olleet myös sellaisia seikkoja, joista moni kohta on puuttunut edellisisistä avoliitoistani ja suhteistani. Kun sitten näin monipuolisesti kohtaa aidosti hyvän ja mukavan, mutta kiinnostavan ja hauskan miehen, pitää oikeasti iloita jopa ääneen kohtaamastaan onnesta. Ja muistaa kertoa siitä myös hänelle.

Vierailija
126/144 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sietää mua.

Vierailija
127/144 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri nyt se, että hän tukee minua kaikessa, mitä teen. Tein juuri raskaan päätöksen lopettaa nyt käymäni koulu kesken ja hakea uuteen. Olen kärsinyt masennuksesta ja ahdistuksesta koulun aikana ja mieskin on huomannut sen. En vain halunnut olla heikko ja lopettaa, vaikka poissaoloja tuli jatkuvasti ja edes koululle meno vaikeutui koko ajan.. Teki pahaa kertoa miehelle eilen ja hävetti niin hemmetisti. Se vaan veti mut halaukseen ja piti siinä. Kertoi olevansa ylpeä musta ja että rakastaa ja tukee mua tuli mitä tahansa. Nytkin melkein tulee itku, kun mietin eilistä.:)

Muita syitä on tietynlainen herkkyys, huomaavaisuus, seksi, ihanat hellittelynimet joita hän keksii.. Näitä riittää :)

Vierailija
128/144 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

131 jatkaa:

Ja se, että hän saa minut tuntemaan, että olen kaunein nainen maailmassa. Enkä todellakaan ole. Mutta kun hän katsoo minua tietyllä tavalla, tuntuu juuri siltä.:)

Vierailija
129/144 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luotettavuus, periksiantamattomuus, viihtyy perheen parissa ja on loistava ja osallistuva isä.

Vierailija
130/144 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ollut vaikea arvata, että tästäkin tuli täällä miesten haukkumis- ja kettuiluvitju.

Vierailija
131/144 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huumorintaju! On aina heittänyt niiiin hauskaa läppää, joka osuu muhun täysillä. Ikinä ei ole tylsää.

Naurettu yhdessä vuodesta -91.

Vierailija
132/144 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on komea (vieläkin, 40+v.), ihastuin häneen aikoinani ensisilmäyksellä. Hänellä on hauskat jutut, nauretaan usein. Hän on myöskin älykäs ja syvällinen, kiintoisa keskustelukumppani. Löytää aina oikeat sanat, kehuu minua. Aina jotakin uutta meneillään. On myös mielikuvituksekas ja rehellinen. Aina samalla aaltopituudella. Sielunveli.

Vierailija
133/144 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa valita yhtä asiaa, joten luettelen monta: herkkyys ja tuntevuus, aitous (ei esitä mitään), vastuuntuntoisuus, ahkeruus, välittäminen, huumori, söpöys ja seksikkyys. Mussukka <3

Vierailija
134/144 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on komea, ainakin minun silmissäni. Hän saa minut nauramaan ja pidän paljon hänen huumoristaan. Hän on myös erittäin kohtelias ja huomioiva. Seksi on parasta mitä ikinä olen kokenut ja se vain paranee. Hänen hymynsä oli ensimmäinen asia mihin kiinnitin huomioni ja se on edelleen niin valloittava. Rakastan!

Vierailija
135/144 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonne, tullaan hyvin juttuun ja mies tykkää keskustella, kuunnella ja hän jopa nauraa oudoille vitseilleni. Meillä on muutenkin samantapainen, kieroutunut huumorintaju. Mies osaa heittäytyä, kokeilla kanssani uusia juttuja ja tehdä yhdessä asioita. Pitää parisuhdettamme tärkeänä. Tekee osansa kotitöistä, työteliäs, toivoo samoja asioita elämältä kuin minä. Eli sovimme hyvin yhteen.

On lisäksi todella hyvännäköinen. <3

Vierailija
136/144 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luotettavuus, uskollisuus, puoleensavetävyys, nauruherkkyys, turvallisuus.....jne.

Vierailija
137/144 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana ketju! Jaksaakonan kaikkea edes kirjata.

Kertoo rakastavansa joka päivä. Sanoo, eetä olen maailman paras nainen ja on ylpeä minusta. Huonoinakin aikoina saa minut tuntemaan niin.

Saa minut nauramaan. Aamun ensimmäinen ja illan viimeinen asia on nauru.

Läheisyys. Pusuttelee ja halii pitkin päivää. Töihin ei kumpikään lähde ilman lähtöpusua.

Seksi on hyvää ja mies on komea. Pitkä,lihaksikas ja tumma.

Luotettava, kiltti ja lähimmäisilleen on valmis tekemään melkein mitä vaan.

Kehityskelpoinen. Jos, jostson onon sanomista pyrkii heti korjaamaan.

Raha ei ratkase vaikka sitä meillä nykyisib alkaa olemaan. On antanut ja suunnittelee kaikkia hyvätekeväisyys juttuja.

Kunnioitan ja rakastan! En viitsi enää pidempää kirjoittaa.

Vierailija
138/144 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämäkin UPEAT MAHTAVAT miehet ovat niitä, jotka katsovat minua pitkään kaupassa, kadulla, kotona kun tekevät jotain hommaa täällä...

Jep. Katsovat pitkään säälien. Ei kannata siitä innostua.

Vierailija
139/144 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monipuolinen seksi. Siihenkin liittyen mielikuvitus ja romanttisuus. Huomaavaisuus arjessa. Antaa takin kun on kylmä ja kantaa kauppakassit ja auttaa kuraisissa paikoiss yms. vaikea selittää. Nämä tulee ensimmäisenä suhdemielessä mieleen. Muuten luovuus ja taiteellisuus ja valtava energisyys ja aikaan saavuus.

Vierailija
140/144 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämäkin UPEAT MAHTAVAT miehet ovat niitä, jotka katsovat minua pitkään kaupassa, kadulla, kotona kun tekevät jotain hommaa täällä...

tästä taisi unohtua nimimerkki "munahaukka"?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yksi