Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä miehessäsi on parasta? Hehkutusketju!

Vierailija
04.01.2018 |

Puhutaan kerrankin positiivisista jutuista eikä aina valiteta miehistä. Mikä tekee sun miehestä maailman parhaan miehen?

Kommentit (144)

Vierailija
81/144 |
05.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska ja sosiaalinen, viihdyttävää seuraa, kaikkien kanssa tulee juttuun. Sellaista luontaista empatiaa ja ratkaisukeskeisyyttä omaava. Avoin ja jolle myös helppo avautua.

Vierailija
82/144 |
05.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska, älykäs, ei ikinä jättäisi minua pulaan, ymmärtäväinen, kannustava, empaattinen, paras ystäväni, mielikuvitusrikas hupiukko ja tarinankeksijä jos pyydän vaikka iltasatua XD, hölmöilee vapaasti mun kanssa ja maailman seksikkäin. Mun mies <3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/144 |
05.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikunnallisuus, hellyys, se että osoittaa minulle rakastavansa. Ihana, toimelias, lasten ja minun kanssa touhuava mies.

Vierailija
84/144 |
05.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paksu lompakko.

T. Aivan tavallinen nainen.

Vierailija
85/144 |
05.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se, että on joka päivä jossain vaiheessa sanonut rakastavansa.

Se, että on kärsivällinen ja rauhallinen.

Auttaa minua ja on ollut hyvä isä ja puoliso jo 20 vuotta.

Se, että on aina kohdellut minua kuin prinsessaa, yhä kertoo, että olen niin kaunis - silloin, kun vähiten sitä odotan.

Ja oikeesti - ylipainoa ja selluliittia minulla on.

Se, että saa minut tuntemaan maailman ihanimmaksi naiseksi.

Himoitsee edelleen minua ja minä häntä.

Se, että voin varmasti luottaa häneen.

Oikeesti - mä olen onnellinen nainen, että olen saanut niin ihanan puolison. Kiitos siitä. Ja tämä kaikki on totta.

Ihana mies sinulla :) vaali tuommoista aarrettasi! Kaikkea hyvää teille!

Vierailija
86/144 |
05.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehellinen, tukee, tekoja

Vierailija
87/144 |
05.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastaa minua vaikka välillä kiukuttelen ja olen lihonut 20kg.

Ei ole peukalo keskellä kämmentä eli osaa korjata, rakentaa ja remontoida.

Huolehtii lapsistamme.

On lojaali läheisilleen.

Vierailija
88/144 |
05.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehessäni on parasta se että hän on pysynyt vierelläni jo 10v ja kertoo päivittäin kuinka paljon rakastaa minua ja tyttöämme. :') hän on myös maailman parhain isä tyttärellemme <3

Vierailija
89/144 |
05.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyväsydäminen, kiltti, sanoo rakastavansa, ja myös osoittaa sen, hellä, herkkä, runollinen, fiksu, kekseliäs, sopivan kokoinen (kaikkialta), antelias, avulias.... Nämä nyt ensinnä tuli mieleen :-P

Vierailija
90/144 |
05.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on ahkera

Vierailija
91/144 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkomaalainen, raitis, tukee kaikessa ja innostuu asioista (ei tosikko), seksikas ja hauska. Pyytaa anteeksi kun on aihetta ja antaa anteeksi, ei kanna kaunaa.

Vierailija
92/144 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luotettavuus, väkivallattomuus, vastuullisuus, osaaminen.

Nämä ovat itsestäänselvyyksiä hyvässä ihmissuhteessa, kuten moni muukin täällä mainittu asia.

Vierailija
93/144 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehellinen, persoonallinen, suorasanainen, komea, vahva, hyvä luonne, nallekarhu. 😊

Vierailija
94/144 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älykäs, pystyy juttelemaan kaikenlaisesta, eläinrakas kuten minäkin, seksi, tekee pyytämättä kotitöitä, hauska naurattaa pissat housuun, luotettava ja avulias, halaa ja pussaa, on silti meidän äijä, nostaa painoja ja lenkkeilee, empaattinen.

21 vuotta naimisissa.

Vierailija
95/144 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on kiltti, huomaavainen, pitää huolta että mulla on kaikki asiat hyvin, tuoksuu aina hyvältä (en ymmärrä tätä) komea, täydellinen huumorintaju ja älykäs 😇 6/5

Vierailija
96/144 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lukenut foorumia ja todennut, että mammojen mielestä miehet ovat syvältä. Mitä valehtelette sen turvin kun kysymys on asetettu näin.

Vierailija
97/144 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teki minusta ihan oikean toimivan kartanon rouvan. Ottaa sängyssä huomioon fetissini ja on vastuuntuntoinen isä. Pitää itsestään huolta.

Vierailija
98/144 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on uskomattoman kiltti, pitkämielinen, joustava ja luotettava. Todellinen elämäni tukipilari. Ei ole asiaa jota hän ei osaisi hoitaa, minulla on olo että kaikki järjestyy hänen kanssaan. Lisäksi hän on fiksu, komea ja hauska. Olen joka päivä niin kiitollinen siitä että tuollainen kultakimpale rakastaa juuri minua ja haluaa jakaa elämänsä kanssani <3.

Vierailija
99/144 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaavaisuus, herkkyys, turvallisuus, luotettavuus, ystävällisyys, kiltteys. Ei siis liian kiltti kynnysmatto mutta sellainen normaali. Rauhallisuus, ei räjähdä tai suutu juuri koskaan.

Vierailija
100/144 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kun hän muuttaa kohta pois ja tekee mun elämästä tuhat kertaa nautinnollisempaa ❤

No oli se hyvä panemaankin, mutta kyllä toi sen lähteminen on vielä parempi juttu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kolme