Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Parhaan ystävän ex-miehen kanssa seurustelu. Koska kertoa ystävälle? Mitä jos suhteesta ei tulekaan mitään?

Vierailija
01.01.2018 |

Ollaan tapailtu tuon miehen kanssa nyt kuukauden päivät ja eilen sovittiin seurustelevamme. Eihän tässä ketään ole petetty, mutta silti hirvittää kertoa tuolle ystävälle. Entä jos suhde ei jatkukaan pitkään niin en tahtoisi turhaan kitkaa minun ja parhaan ystäväni välille.

Kommentit (228)

Vierailija
41/228 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuollainen, missä ystävä tai sisko nappaa ystävän/siskon entisen miehen, on jotain sairasta kateellisuutta ja mustasukkaisuutta taustalla. Halutaan jotenkin näpäyttää, että minä olen parempi ja saan tämän suhteen toimimaan toisin kuin sinä. Kamalia ihmisiä. Kuka tarvitsee vihollisia kun on tuollaisia ystäviä ja sukulaisia. Niinhän se sanonta meni...

Vierailija
42/228 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyi hemmetti. Olisit kyllä entinen ystävä. Kuinka kauan olet norkoillut ja kuolannut miehen perään? Silloin jo kun he olivat vielä yhdessä? 

Onko ihminen lopultakaan edes ystävä, jos ei salli ystävälle ja exälle onnea? Harmittaisi kyllä, mutta ehkä sitten olisi parempi antaa välien viilentyä ystävään. Tai no, olen kai jäävi sanomaan mitään, kun olen naimisissa siskoni exän kanssa.

No joo, todellakin olet jäävi sanomaan yhtään mitään. Tuollainen moraaliton ällötys. Sukurutsaa. Yök. Eli mies on paneskellut sekä siskoasi että sua? Kumman pllu tuntuu paremmalta? Oletko kysynyt?

Kahden vapaan ihmisen seurustelussa ja avioitumisessa ei ole mitään moraalitonta. Me ollaan miehen kanssa sukua keskenämme vain avioliittomme kautta, ei se ole sukurutsaa. Tapoihini ei ole kuulunut muutenkaan kysellä yksityiskohtia kumppanin ja hänen entisensä seksielämästä, joten tämä ei ole poikkeus.

Oletteko saman näköisiä siskon kanssa? Mies ajattelee varmaan häntä kun otat suihin. 

Mistähän tuollanen seksipakkomielteisyys johtuu? Mietitkö useinkin, ketä existään puolisosi ajattelee kun harrastatte seksiä?

Kukaan mun miehistä ei olisi ikinä kiinnostunut mun siskosta eikä mun sisko todellakaan koskisi minun entisiin miesystäviin. Jotkut katsos kunnioittaa sekä entisiä tyttöystäviään ja omia perheenjäseniään sen verran, etteivät todellakaan haluaisi noin itsekkäästi satuttaa ja loukata. Sinä ja miehesi olette jollain tavalla kieroutuneita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/228 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi helvetti mitä menoa tässäkin ketjussa on. Entiset ovat entisiä. Yleensä ihan syystä. Jos on niin patologisen mustasukkainen, että ei voi sallia exälleen ja ystävälleen, jotka ovat rakastuneet toisiinsa eron jälkeen onnea, niin voisi kyllä sellainenkin mamma katsoa peiliin. Ystäviä ja exiä ei omisteta. Kukaan ei voi omistaa toista ihmistä.

Ymmärrän, että ei huvita olla tekemisissä, jos suhde olisi alkanut pettämisestä tms. Mutta kun on kyse kahdesta vapaasta ihmisestä niin en voi ymmärtää tätä mammojen logiikkaa.

*

Eli jos ap:n ystävä on yhtään normaalijärkinen, niin sille voi kertoa.

Vierailija
44/228 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniit ja rohkeat loppuisi jo ennen alkutekstejä, jos tuttujen eksiin tai nyksiin ei saisi sekaantua.

Vierailija
45/228 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluat pitää ystäväsi edes teoriassa niin kerro, ennen kuin hän kuulee jostain muualta. Edes teoriassa = hän ei välttämättä halua olla ystäväsi enää tai välit menevät hetkeksi poikki, en tiedä.

Kaameinta hänen olisi kumminkin kuulla asiasta toisilta, silloin ei varmaan ole toivoa ystväyyden säilymisestä.

Olisi kyllä kanssa mielenkiintoista kuulla vastauksia täällä esitettyihin kysymyksiin.

Vierailija
46/228 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävät ovat arvokkampia kuin miehet. Kyllä se sulle ap pian valkenee, mutta taitaa olla jo myöhäistä.

Vierailija
47/228 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyi hemmetti. Olisit kyllä entinen ystävä. Kuinka kauan olet norkoillut ja kuolannut miehen perään? Silloin jo kun he olivat vielä yhdessä? 

Onko ihminen lopultakaan edes ystävä, jos ei salli ystävälle ja exälle onnea? Harmittaisi kyllä, mutta ehkä sitten olisi parempi antaa välien viilentyä ystävään. Tai no, olen kai jäävi sanomaan mitään, kun olen naimisissa siskoni exän kanssa.

No joo, todellakin olet jäävi sanomaan yhtään mitään. Tuollainen moraaliton ällötys. Sukurutsaa. Yök. Eli mies on paneskellut sekä siskoasi että sua? Kumman pllu tuntuu paremmalta? Oletko kysynyt?

Kahden vapaan ihmisen seurustelussa ja avioitumisessa ei ole mitään moraalitonta. Me ollaan miehen kanssa sukua keskenämme vain avioliittomme kautta, ei se ole sukurutsaa. Tapoihini ei ole kuulunut muutenkaan kysellä yksityiskohtia kumppanin ja hänen entisensä seksielämästä, joten tämä ei ole poikkeus.

Oletteko saman näköisiä siskon kanssa? Mies ajattelee varmaan häntä kun otat suihin. 

Mistähän tuollanen seksipakkomielteisyys johtuu? Mietitkö useinkin, ketä existään puolisosi ajattelee kun harrastatte seksiä?

Kukaan mun miehistä ei olisi ikinä kiinnostunut mun siskosta eikä mun sisko todellakaan koskisi minun entisiin miesystäviin. Jotkut katsos kunnioittaa sekä entisiä tyttöystäviään ja omia perheenjäseniään sen verran, etteivät todellakaan haluaisi noin itsekkäästi satuttaa ja loukata. Sinä ja miehesi olette jollain tavalla kieroutuneita.

Mietitkö useinkin, ketä existään puolisosi ajattelee kun harrastatte seksiä?

Vierailija
48/228 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tuollainen, missä ystävä tai sisko nappaa ystävän/siskon entisen miehen, on jotain sairasta kateellisuutta ja mustasukkaisuutta taustalla. Halutaan jotenkin näpäyttää, että minä olen parempi ja saan tämän suhteen toimimaan toisin kuin sinä. Kamalia ihmisiä. Kuka tarvitsee vihollisia kun on tuollaisia ystäviä ja sukulaisia. Niinhän se sanonta meni...

Eli mies on pelkkä passiivinen saalis, hänellä ei ole omia tunteita tai sanottavaa kenen kanssa seurustelee?

Vierailija
49/228 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mietitkö useinkin, ketä existään puolisosi ajattelee kun harrastatte seksiä?

Hieman eri tilanne. Tuo kirjoittaja paneskelee SISKONSA entisen miehen kanssa. Voiko sisko tai mies kokonaan jättää oman suhteensa unholaan, kun se toinen on siinä jatkuvasti sukulaissuhteen takia muistuttamassa. Ehkä samaa näköä, samoja maneereita. Sairasta. 

Vierailija
50/228 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli mies on pelkkä passiivinen saalis, hänellä ei ole omia tunteita tai sanottavaa kenen kanssa seurustelee?

Niin sitä sopii miettiä, miksi se mies siirtyy heti ystävään tai siskoon? Onko edelleen kiinni entisessään ja haluaa tätä jollain tavalla satuttaa? Alkaa seurustella entisen tyttöystävän siskon tai parhaan ystävän kanssa, ihan kuin muita ei olisi saatavilla. Kyllä tuo vaikuttaa aika laskelmoivalta ja pahantahtoiselta toiminnalta. Sekä paras ystävä/sisko, että mies kantavat jonkin sortin kaunaa tuossa tilanteessa. 

Vierailija
51/228 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei aikuiset, jättäkää jo se hiekkalaatikko.

Vierailija
52/228 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä parhailla ystävillä on tapana jakaa tärkeitä asioita yhdessä. Nyt sä ap olet valehdellut ystävällesi jo kuukauden. Miten ajattelit hänen suhtautuvan siihen? Miksi et keskustellut asiasta ystävän kanssa heti ja kysynyt mitä mieltä hän asiasta olisi, jos tapailet exää?

Jos olisit mun paras ystävä, et enää haluaisi olla kanssasi missään tekemisissä.

Vierailija
53/228 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei aikuiset, jättäkää jo se hiekkalaatikko.

Ap ei ole sitä jättänyt, suosittelen lämpimästi.

Vierailija
54/228 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä parhailla ystävillä on tapana jakaa tärkeitä asioita yhdessä. Nyt sä ap olet valehdellut ystävällesi jo kuukauden. Miten ajattelit hänen suhtautuvan siihen? Miksi et keskustellut asiasta ystävän kanssa heti ja kysynyt mitä mieltä hän asiasta olisi, jos tapailet exää?

Jos olisit mun paras ystävä, et enää haluaisi olla kanssasi missään tekemisissä.

Näin. Kyllä tuo ystävyys on kuopattu jo.

Vierailija
55/228 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ystävillä ei kuitenkaan ole velvollisuutta jakaa kaikkea, eikä sitä voi millään logiikalla pitää valehteluna.

Vierailija
56/228 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ystävillä ei kuitenkaan ole velvollisuutta jakaa kaikkea, eikä sitä voi millään logiikalla pitää valehteluna.

Älä viitsi puhua paskaa. Siihen on ihan syynsä, miksi ap tuli tänne panikoimaan parhaan ystävänsä reaktiota. Tietää itsekin, että on suhteen salatessaan tai ylipäätään siihen ryhtyessään toiminut niin, että ystävyys on nyt vaakalaudalla. Eli tajuaa jo nyt, että on ollut kelvoton ystävä. Jos ap ajattelisi toimineensa ystävää kohtaan rehellisesti, ei hän täällä nyt olisi pelko persuuksissa, että rikkoo ystävyytensä miehen takia. Mutta kuten sanottu, se on ihan sama miten ja mitä nyt kertoo, koska tuo ystävyys on luultavasti ohi.

Vierailija
57/228 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ystävä ei salli minun olevan onnellinen, hän on entinen ystävä.

Vierailija
58/228 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ystävä ei salli minun olevan onnellinen, hän on entinen ystävä.

Hyvä. Tuollaisia wt-ämmiä ei kukaan haluakaan ystäväksi. 

Vierailija
59/228 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä viitsi puhua paskaa. Siihen on ihan syynsä, miksi ap tuli tänne panikoimaan parhaan ystävänsä reaktiota. Tietää itsekin, että on suhteen salatessaan tai ylipäätään siihen ryhtyessään toiminut niin, että ystävyys on nyt vaakalaudalla. Eli tajuaa jo nyt, että on ollut kelvoton ystävä. Jos ap ajattelisi toimineensa ystävää kohtaan rehellisesti, ei hän täällä nyt olisi pelko persuuksissa, että rikkoo ystävyytensä miehen takia. Mutta kuten sanottu, se on ihan sama miten ja mitä nyt kertoo, koska tuo ystävyys on luultavasti ohi.

Kertomatta jättäminen ei siltikään ole valehtelua, vaikka mustasukkainen mamma sanoisi mitä.

Vierailija
60/228 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kertomatta jättäminen ei siltikään ole valehtelua, vaikka mustasukkainen mamma sanoisi mitä.

Eiköhän ap ole vaikka kuinka monta kertaa valehdellut, ketä on mennyt tapaamaan kun on halunnut salata tuon suhteen parhaalta ystävältään. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kaksi