Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Parhaan ystävän ex-miehen kanssa seurustelu. Koska kertoa ystävälle? Mitä jos suhteesta ei tulekaan mitään?

Vierailija
01.01.2018 |

Ollaan tapailtu tuon miehen kanssa nyt kuukauden päivät ja eilen sovittiin seurustelevamme. Eihän tässä ketään ole petetty, mutta silti hirvittää kertoa tuolle ystävälle. Entä jos suhde ei jatkukaan pitkään niin en tahtoisi turhaan kitkaa minun ja parhaan ystäväni välille.

Kommentit (228)

Vierailija
1/228 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävyytenne on ollut ohi siitä lähtien kun aloitte miehesi kanssa tapailemaan. Kerro heti pikimmiten totuus niin entinen ystäväsi pääsee sinusta eroon. 

Vierailija
2/228 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pystyis ikinä tohon. Esim suudellessa tai sängyssä on miehellä valta aatella kumpi teista hoitaa hommat paremmin.

Olisin loukkaantunu jos edes mun teinipoikkiksia joku deittais lähipiiristä, kun niitä miehiä tosiaan riittää muuallakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/228 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoisin pikimmiten. Mitä kauemmin odotat, sitä vaikeampaa se on ja uskoisin että ”mukavampaa” ystävällesikin on kuulla uutinen suhteellisen tuoreeltaan kuin vasta kuukausien päästä.

Vierailija
4/228 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletpa kamala ystävä.

Vierailija
5/228 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei haittaisi, jos exäni ja ystäväni rakastuisivat toisiinsa. Ei se multa ole pois.

Vierailija
6/228 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pystyisi tuollaiseen ikimaailmassa. Kannattaa lopettaa suhde heti alkuunsa..

Vierailija
7/228 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu todella paljon millaisissa väleissä ystäväsi ja hänen exänsä nyt ovat. Ja miksi eronneet.

En kyllä itse pystyisi moiseen ja mun mielestä on kyllä ihan kirjoittamaton sääntö että kavereiden entisiin eikä nykyisiin sekaannuta.

Vierailija
8/228 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle olisit entinen ystävä.

Vierailija
9/228 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En pystyis ikinä tohon. Esim suudellessa tai sängyssä on miehellä valta aatella kumpi teista hoitaa hommat paremmin.

Olisin loukkaantunu jos edes mun teinipoikkiksia joku deittais lähipiiristä, kun niitä miehiä tosiaan riittää muuallakin.

Huh huh kuinka lapsellisia kommentteja.

Ap jos ystäväsi on ihan normaali, tervejärkinen ei teidän välit siittä miksikään muutu. Mutta ilmeisesti on paljon myös ihmisiä ketkä haluaa tehdä asioista hankalia, niin sitten ei kestä, mutta onko sitten edes kovin hyvä ystävä ollutkaan?

Vierailija
10/228 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ei haittaisi, jos exäni ja ystäväni rakastuisivat toisiinsa. Ei se multa ole pois.

Ainut älykäs. Exää ei omisteta.

Vierailija
11/228 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkasen enemmän infoa olis kiva jos mielipiteitä haluat!

Vierailija
12/228 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pikkupaikkakunnalla yksin jää, jos ei kenenkään entistä voi ottaa.

Vierailija
13/228 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok elikäs te olette tapailleet nyt kuukauden. Kauan ystäväsi oli naimisissa tämän miehen kanssa 3kuukautta vai 30vuotta? Milloin he erosivat 5kuukautta vai 5vuotta sitten?

Vierailija
14/228 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huh huh kuinka lapsellisia kommentteja.

Ap jos ystäväsi on ihan normaali, tervejärkinen ei teidän välit siittä miksikään muutu. Mutta ilmeisesti on paljon myös ihmisiä ketkä haluaa tehdä asioista hankalia, niin sitten ei kestä, mutta onko sitten edes kovin hyvä ystävä ollutkaan?

Kyllä minä miettisin nimenomaan ap:sta millainen ystävä on ollut kun koko ajan kärkkynyt ystävänsä ex-miehen perään. Hyi helv...

Vierailija
15/228 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on ex-miehellä ja ex-ystävällä onnettomat sosiaaliset taidot, jos ei muualta seurustelukumppania löydy. Lähinnä vastenmielistä.

Vierailija
16/228 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on ex-miehellä ja ex-ystävällä onnettomat sosiaaliset taidot, jos ei muualta seurustelukumppania löydy. Lähinnä vastenmielistä.

Muhi sinä katkeruudessasi kun exät ratsastavat kohti auringonlaskua😍

Vierailija
17/228 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten jollekin tuollainen voi olla ongelma? Mikä omistusoikeus on eronneeseen ihmiseen? Aivan sairasta.

Mulle ei olis ongelma jos exäni alkais olla jonkun ystäväni kanssa. Tuskin alkaa mutta miten ihmeessä asia minua vaivaisi. Haluan että exäni löytää jonkun jonka kanssa on onnellinen ja toivon onnea myös ystävilleni.

Itselläni täydellinen parisuhde ja ei todellakaan tarvetta omistaa exääni millään tavalla. Huh.

Vierailija
18/228 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tumpula ex-mies pääsee helpolla, ei tarvitse panostaa yhtään ap:lle tulee tunne kuinka paljon parempi hän on kuin ex-ystävänsä, kun kelpasi ex-miehelle.

Kuulostaa ihan wt-porukan soidinmenoilta, joku lähiöbaari tai pieni kylä, josta lähes koko ikäluokka on muuttanut pous.

Vierailija
19/228 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos seurustelunne alkoi vasta sen jälkeen kun ystäväsi oli jo eronnut, niin asia ok.

Se on totta, että ystävän kumppaniin ei kosketa silloin kun he ovat yhdessä. Mutta eron jälkeen ei kait mitään väliä kuka kenenkin kanssa seurustelee.

Vierailija
20/228 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on aika nostaa asia esille ja hyväksyä ystävältä mahdollisesti rajukin ensireaktio loukkaantumatta, varmasti suhteen salailu kirpaisee ihan siitä syystä, että mikä tahansa "selän takana salaillen tehty" tuntuu pahalta, loukkaavalta ja väärältä ystävästä.

Millä oikeudella muuten noin moni pitää exiä "ominaan" suhteen päätyttyä ja kokevat oikeudekseen kieltää entisensä tapailun ystävältä/kavereilta ja miksi ihmeessä, itsekästä se ainakin on? Pelottaako, että onnistuukin ja tulevat onnellisiksi yhdessä vai mikä siinä häiritsee noin kovasti?

Keskinäiset suhteet varmaan muuttuvat ainakin hetkellisesti ja aika näyttää mitä tapahtuu, mutta antakaa rakkaudelle mahdollisuus.

Itse olin 15 vuotta sitten samassa tilanteessa ja katsoimme myös rauhassa ja salassa aluksi mitä tästä oikein on kehittymässä vai onko mitään.

Ystävyys/kaveruus ei sitten kestänyt parisuhteen paljastumista, miksi, en tiedä. Kaverini ja mieheni suhteen päättyminen ja siihen johtaneet syyt eivät liittyneet minuun/meihin lainkaan ja suhde oli päättynyt eroon jo aiemmin, sekä molemmat ns. jatkaneet jo elämäänsä.

Onneksi annoimme rakkaudelle mahdollisuuden ja yhdessä ollaan edelleen.

Arvatkaa onko kaduttanut kertaakaan, miksi tämän ei olisi pitänyt tapahtua ja emme olisi saaneet tulla onnellisiksi yhdessä, keltä tämä nyt on pois, exän/kaverin onnesta vai?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kolme