Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Parhaan ystävän ex-miehen kanssa seurustelu. Koska kertoa ystävälle? Mitä jos suhteesta ei tulekaan mitään?

Vierailija
01.01.2018 |

Ollaan tapailtu tuon miehen kanssa nyt kuukauden päivät ja eilen sovittiin seurustelevamme. Eihän tässä ketään ole petetty, mutta silti hirvittää kertoa tuolle ystävälle. Entä jos suhde ei jatkukaan pitkään niin en tahtoisi turhaan kitkaa minun ja parhaan ystäväni välille.

Kommentit (228)

Vierailija
21/228 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävien exiin ei kosketa. Tuttujen ja jonkinmoisten kavereiden exiin voi sekaantua, mutta ei ystävien.

Vierailija
22/228 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, muakin vähän ihmetyttää. Luulisin että sellainen mentaalinen no-no olis niin vahva ettei ees ihastusta pääsisi syntymään. Paitsi jos kyseessä on tosin nuoret tai aiempi suhde on ollut lyhyt

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/228 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En pystyis ikinä tohon. Esim suudellessa tai sängyssä on miehellä valta aatella kumpi teista hoitaa hommat paremmin.

Olisin loukkaantunu jos edes mun teinipoikkiksia joku deittais lähipiiristä, kun niitä miehiä tosiaan riittää muuallakin.

mitä väliä tollasella on. mä oon nussinu melkein kaikkien frendien systereitä. kesällä kun olin yhen häät niin siellä 8 plus morsian mitä olen matkan varrella ajellu. Ja ne istu yhessä vaiheessa iltaa samassa pöydässä koko porukka ja otin vielä valokuvan itelle muistoksi.. Tosin ne ei kyllä tiedä sitä miks sen kuvan otin oikeesti muistoksi. Enkä usko et ne on keskenään puhunu et mä oon tuupannu niitä

Vierailija
24/228 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi hemmetti. Olisit kyllä entinen ystävä. Kuinka kauan olet norkoillut ja kuolannut miehen perään? Silloin jo kun he olivat vielä yhdessä? 

Vierailija
25/228 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa mies haluta vieläkin pitää otteessaan ex-vaimoaan. Tällä kertaa parhaan ystävän kautta. Toivottavasti ex-vaimo katkaisee välinsä sinuun, niin saa lopullisen pesäeron entiseen mieheensä. Sairasta sinulta lähteä tuohon mukaan.

Vierailija
26/228 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainut älykäs. Exää ei omisteta.[/quote]

Psykopaatti.

Vierailija
27/228 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuliko ap:lle hyviä vinkkejä, että miten kertoa parhaalle ystävälle, että ex-mies on edelleen kuvioissa mukana tosin tällä kertaa ystävän miehenä? Meinaatko ehdottaa yhteisiä illanviettoja? Miten tuo muuten käytännössä toimii? Kerrotko sinä miehelle asioita, joita ystävä on sulle uskonut ja mies vastaavasti kertoo sulle asioita vaimostaan, joita he ovat kaksin jutelleet? Meinaatko tosiaan, että ystäväsi luottaa suhun tipan tippaa tämän jälkeen? Ihan sama miten asian kerrot, sillä se on mitä luultavammin soronoo. Kieroa peliä.

Vierailija
28/228 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi hemmetti. Olisit kyllä entinen ystävä. Kuinka kauan olet norkoillut ja kuolannut miehen perään? Silloin jo kun he olivat vielä yhdessä? 

Onko ihminen lopultakaan edes ystävä, jos ei salli ystävälle ja exälle onnea? Harmittaisi kyllä, mutta ehkä sitten olisi parempi antaa välien viilentyä ystävään. Tai no, olen kai jäävi sanomaan mitään, kun olen naimisissa siskoni exän kanssa.

Vierailija
29/228 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on kyllä miehennälkäisiä mammoja taas liikenteessä. Miinuksia satelee, jos joku kehtaa kritisoida ap:n toimintaa ystäväänsä kohtaan. Mies kun mies kelpaa. Edes ystävän tunteilla ei ole väliä, siinä vaiheessa kun av-mamma hakee seuraavaa miestään.

Vierailija
30/228 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tuliko ap:lle hyviä vinkkejä, että miten kertoa parhaalle ystävälle, että ex-mies on edelleen kuvioissa mukana tosin tällä kertaa ystävän miehenä? Meinaatko ehdottaa yhteisiä illanviettoja? Miten tuo muuten käytännössä toimii? Kerrotko sinä miehelle asioita, joita ystävä on sulle uskonut ja mies vastaavasti kertoo sulle asioita vaimostaan, joita he ovat kaksin jutelleet? Meinaatko tosiaan, että ystäväsi luottaa suhun tipan tippaa tämän jälkeen? Ihan sama miten asian kerrot, sillä se on mitä luultavammin soronoo. Kieroa peliä.

Luottamukselliset asiat ovat luottamuksellisia, ei niitä jaeta muille missään tilanteessa.

Vierailija
31/228 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko ihminen lopultakaan edes ystävä, jos ei salli ystävälle ja exälle onnea? Harmittaisi kyllä, mutta ehkä sitten olisi parempi antaa välien viilentyä ystävään. Tai no, olen kai jäävi sanomaan mitään, kun olen naimisissa siskoni exän kanssa.

No joo, todellakin olet jäävi sanomaan yhtään mitään. Tuollainen moraaliton ällötys. Sukurutsaa. Yök. Eli mies on paneskellut sekä siskoasi että sua? Kumman pllu tuntuu paremmalta? Oletko kysynyt?

Vierailija
32/228 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaivautuneita hetkiä tulee, kun tuot sen miehen johonkin tilaisuuteen, jossa myös ystäväsi on

Vierailija
33/228 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No joo, todellakin olet jäävi sanomaan yhtään mitään. Tuollainen moraaliton ällötys. Sukurutsaa. Yök. Eli mies on paneskellut sekä siskoasi että sua? Kumman pllu tuntuu paremmalta? Oletko kysynyt?

Kahden vapaan ihmisen seurustelussa ja avioitumisessa ei ole mitään moraalitonta. Me ollaan miehen kanssa sukua keskenämme vain avioliittomme kautta, ei se ole sukurutsaa. Tapoihini ei ole kuulunut muutenkaan kysellä yksityiskohtia kumppanin ja hänen entisensä seksielämästä, joten tämä ei ole poikkeus.

Vierailija
34/228 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama kysymys:

Kuinka läheisiä sinä ja ystäväsi olette?

Kuinka kauan miesystäväsi ja ystäväsi erosta on kulunut aikaa?

Kuinka pitkään heidän suhteensa kesti ja minkälaisin panoksin he olivat suhteessa (suhteen laatu/jälkikasvu)?

Olitko ystäväsi tukena hänen tehdessä eroa?

Olitko kiinnostunut ystäväsi miehestä heidän vielä ollessa yhdessä?

Vierailija
35/228 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kahden vapaan ihmisen seurustelussa ja avioitumisessa ei ole mitään moraalitonta. Me ollaan miehen kanssa sukua keskenämme vain avioliittomme kautta, ei se ole sukurutsaa. Tapoihini ei ole kuulunut muutenkaan kysellä yksityiskohtia kumppanin ja hänen entisensä seksielämästä, joten tämä ei ole poikkeus.

Oletteko saman näköisiä siskon kanssa? Mies ajattelee varmaan häntä kun otat suihin. 

Vierailija
36/228 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis hä?! Jos tyyppi on ex niin se on ex. Mikäs sen parempaa, kuin että ystävä ja ex löytää onnem. Ootte kyllä katkeria ja omistushaluisia, kertoo lähinnä huonosta itsetunnosta.

Vierailija
37/228 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis sisko alkaa panemaan siskonsa entistä miestä??? Jo on sisarkateutta kerrakseen.

Vierailija
38/228 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletteko saman näköisiä siskon kanssa? Mies ajattelee varmaan häntä kun otat suihin. 

Mistähän tuollanen seksipakkomielteisyys johtuu? Mietitkö useinkin, ketä existään puolisosi ajattelee kun harrastatte seksiä?

Vierailija
39/228 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on käynyt noin eli paras ystävä ja ex alkoivat seurustelemaan eromme jälkeen. En tiedä kuinka kauan olivat olleet yhdessä, kun sain asiasta vihdoin tietää, mutta olen melko varma, että eivät aloittaneet suhdettaan minun vielä ollessani exäni kanssa.

Se oli ihan kauheaa, pahin loukkaus ja petos mitä elämässäni on tapahtunut. Ei minulla ollut mitään omistushaluja exääni tms., vaan se tilanteen kauheus tuli siitä, että olin kipuillut huonossa suhteessa jo pitkään ennen eroa ja vuodattanut näitä tuntemuksia entiselle parhaalle ystävälleni. Ex-mieheni käyttäytyi minua kohtaan todella törkeästi monen monituista kertaa ja kun itkin näitä ystävälle hän oli asiaan kuuluvan tyrmistynyt miehen sikamaisuudesta ja kehotti jatkuvasti minua lopettamaan suhteen sellaisen m***un kanssa. 

Se, että hän itse rupesi suhteeseen sikamiehen kanssa sai minut tuntemaan, että hänen mielestään kaikki kokemani vääryydet olivatkin ihan höpöhöpöä, eikä mitään todellista syytä loukkaantumisiini koskaan ollutkaan. Näinhän asian täytyi olla, koska miksi muuten ystäväni haluaisi suhteeseen törkeän miehen kanssa?!

Aloittamalla suhteen exäni kanssa ystäväni siis ikään kuin mitätöi kaikki kokemani nöyryytykset jne. (ihan todellisia asioita, mm. henkistä ja fyysistä pahoinpitelyä, pettämistä). 

Vierailija
40/228 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävien exiin tai nykyisiin ei kosketa. Kyse ei ole kenenkään omistamisesta vaan kunnioituksesta ja luottamuksesta ystävää kohtaan. Ja sitäpaitsi jos ystävä on sen exän jo kokeillut ja huonoksi todennut, niin ei kai kukaan hölmö mene enää kokeilemaan uudelleen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kahdeksan