Apua! miten rauhotan koiraa?????
Nyt en oo parempaa keksiny ku pitää sitä väkisin sylissä sohvalla. Heti jos päästän muualle niin ryhtyy juoksemaan edestakaisin haukkuen ja ulvoen korvat rikki. Nyt kun tässä pidän sylissä niin välillä saattaa ihan hetken maata rauhassa, suurimman osan kuitenkin hiljaa vinkuen ja välillä uikuttaen. Noh ei sentään ulvo tai hauku. Luun pureskelu rauhottaa sen hetken kun pureskelee sitä luuta, mutta se syö niin nopeeesti ne ettei niitä nyt tavattomasti voi antaa.
Kommentit (83)
Vierailija kirjoitti:
Mene vessaan ja pese kasvosi kylmällä vedellä, sen jälkeen hengittele vähän aikaa ihan rauhassa suun kautta sisään ja nenästä ulos ja sitten menet sohvalle ja olet niinkuin ennenkin (ennen uuttavuotta). Etkä kiinnitä mitään huomiota koko koiraan vaikka se kiipeäisi seinille. Naapurit ei häiriinny siitä koirasta sen enempää kuin ulkona olevasta pommituksestaan. Hyvää uutta vuotta =)
Tässä talossa (rivitalo) on seinät paperia. Itse menettänyt pari kertaa unet naapureiden koirien räksyttämisestä. Kuuluu aika kovaa tänne asti. Eikä ole kyse mistään mun hermoilusta kun en ole lainkaan hermostunut. Nytkin tässä pidin koiraa taas pitkään sylissä ja oon keskittynyt ihan muihin juttuihin. Sitten kun epähuomiossa viestejä kirjoitellessani päästin koiran sylistä pois, niin havahduin siihen että alkoi kamala taukoamaton räyhy taas tuolla keittiössä. Noh kävin hakemassa koiran takaisin syliin sohvalle ja nyt taas aika rauhallinen.
ap
Täällähän on monta hyvää käytännön keinoa. Laitan linkin tutulleni joka pienen paikkakunnan paukkeessa on samanlaisessa tilanteessa, vaikka on vähemmän raketteja. Tänne näyttää jotain mössöäkin tulleen, mutta menkööt ne kirjoittajat leikisti hakkaamaan ja kuristamaan toisiaan ja mitä nyt ehdottelevatkaan. Tuntuu hyvältä tällaisena iltana että eläimistä välitetään yhteisesti.
Auttasko tiukka kapalo? Iso pyyhe ja vauvakapalo?