Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi te naiset olette valmiita maksamaan tuhansia jostakin käsilaukusta?

Vierailija
29.12.2017 |

Nahkapala johon on kiinnitetty joku merkki.

Kommentit (211)

Vierailija
81/211 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pula-ajan asenne: pitää olla hirveät kasat krääsää, laadusta viis. Ei laadulla ole väliä kun rikki menneen krääsän tilalle voi ostaa uuden krääsän, eikä harmita yhtään kun ei paljon maksanut.

Me kaikki ei katsos enää eletä pula-aikaa. Vähempikin määrä tavaraa riittää, varsinkin jos se on laadukasta, 100% mieleistä, ja pysyy pitkään hyvänä.

Miksi ihmeessä ostat krääsää? Minä ostan kestävää käyttötavaraa kohtuuhintaan. 

Vierailija
82/211 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen 35 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se tekee minut onnelliseksi ja minulla on siihen (silloin tällöin) varaa, joten miksi ei?

Minua ainakin huolestuttaisi, jos huomaisin että jonkun vinkuintiassa valmistetun 'luxus' merkin nahkaesineen omistaminen tekisi minut onnelliseksi. Minusta onnellisuus ei ole materian vaalimista vaan hetkien, niiden jotka vietetään tärkeiden ihmisten seurassa tai sitten ihan itsekseen jossakin, jossa "sielu lepää".

Olisi surullista huomata vanhempana, että elämäni onnelliset hetket koostuivat joidenkin vaatehuoneessa rönöttävien chanelien ja vuittoneiden kanniskelusta. Minusta semmoisessa touhuilussa menisi elämä ihan hukkaan 🤔.

Miten se kallis laukku estää viettämästä aikaa rakkaiden läheisten kanssa? :D

"Sori, tänä jouluna ei tulla käymään kun syödään joulupäivällinen mun chanelin kanssa kotona?"

Miten nämä poissulkevat toisensa? Moderni Sofian valinta, lapset vai käsilaukku?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/211 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä olet ilmeisesti niitä euron maksullisia naisia :D :D Olisit lukenut koulussa niin ei tarvitse olla kateellinen. Tämä vauva-sivusto on kyllä ihan mainio. Nykyään kun tapaan heitä, jotka eivät ole elämässä menestyneet niin harvemmin heitä enää säälin tämän sivuston ansiosta.

Joo tuli jo selväksi, että sinulla on rahaa kuin roskaa. Mutta käytöstapoja sillä ei näköjään ole saanut ostettua. 

Vierailija
84/211 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

EVVK ei siis kiinosta yhtään mitkään merkkilaukut. Olettaisin että enemmistö on meitä.

Vierailija
85/211 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne maksa. Nettikaupasta saa aidon näköisen jollain 100€ niihin tuhansiin verrattuna...

On trendilästä (not) hinnalla millä hyvänsä olla merkkipelle feikkilaukullinen.

Vierailija
86/211 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En itse maksa laulusta yli 100 e. Ja Vuottonin veskat on omaan silmääni ylikalliita, muovisia muotihärpäkkeitä.

Ylikallis ja ylihuinnoiteltu tuote on ulikallin ja ylihinnoiteltu. Markkinamiesten tuotteistama johon osa lankeaa, brändäykseen. Muoti on tyyliä, mutta ennenkaikkea myös kovan rahan ”bisnestä”. Rahaa ja katetta.

En maksa pelkstä imagosta tai brändistä. Siksi norminahkalaukku alle 200 e riittää, kallein laukku minkä olen ostanut maksoi 90 e. Kesti 5 v joka päiväisessä käytössä. Olen ollut tyytyväinen.

"Vuittonin veska" ei ole muovia :D :D Mitäpä sinä siitä tietäisit :D Ja kestää joka päiväistä käyttöä pidempään kuin 5 v:D Mitäpä sinä siitä tietäisit:D Olen ollut tyytyväinen. Halvan naisen tunnistaa laukusta.

Mulle on henk.koht ihan sama mihin ihmiset rahansa laittaa. Mutta esim. tuo ökykallis LV merkki on kärsinyt aikamoisen inflaation, jos sen pitäisi olla jokin statussymboli.

Jossakin vaiheessa joka toisella tytöllä tai naisella roikkui sellanen kädessä. Arvatkaa vaan oliko ne ehtaa kamaa?

Jonkin verran brändäyksestä tietävänä ym. ihmettelen kuinka ihmiset ovat markkinoijien vietävissä. Ok ymmärrän, toisilla on syvälle juurtunut psykologinen tarve tulla nähdyksi ostamiensa merkkien pohjalta ja tarve kuulua johonkin tiettyyn ryhmään näiden pohjalta...

Tehkää ihmiset mitä haluutte ja mikä tekee teidät onnelliseksi. Rahaa se vaan on. Älkää kuitenkaan kannattako rikollisuutta ja ostako näitä feikkejä. Ne alentavat aitoa merkkiä ja luo teistä trashyn wannabe kuvan...

Vierailija
87/211 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä sotketaan jatkuvasti laatu ja luxusbrändi. Laadukkaan nahkalaukun saa 200-300 eurolla ja se kestää helposti 10 vuotta, kun vaan hoitaa. Näitä saa myös eettisesti tuotettuna. Nuo 4000 euron luxuslaukut ostetaan ihan muista syistä, eikä siinä paina kuka ne on tehnyt ja missä (aika paljon on viime aikoina ollut juttua niiden epäeettisistä valmistusoloista). Ja sille MK:n ostajalle: Muutaman vuoden päästä sun laukulla ei ole mitään arvoa (paitsi toki käyttöarvo :). MK roikkuu jokaisen lähiöladyn olkapäällä, joten inflaatio on senkin syönyt ja parin vuoden päästä joku muu on "in".

Vierailija
88/211 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullista lukea noita kommentteja joissa laukkujen puolestapuhujia lynkataan kommenteilla että ”sulla taitaa olla liikaa rahaa” yms. Näyttäisi olevan suorastaan synti jos jollain sattuu rahaa olemaan ja sitä vielä käyttämään. Eikös rahaa juuri sen takia koiteta hankkia että se antaisi vapautta tehdä valintoja?

Vierailija
89/211 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiselle joku kolme tonnia on taloudellisesti sama kuin toiselle kahvikupin haku ärrältä.

Ja onhan se varallisuustaso nyt jollain näytettävä, musta on ihanaa postaa IGhen kun ostan joka kuukaus uuden laukun (n. 8000€) seuraajat likettää ihan hulluna..

Vierailija
90/211 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan samasta syystä kuin miehet kuolaavat huippunopeitten autojen perään. Miksi olisitte valmiit maksamaan satoja tuhansia autosta jonka huippunopeus on 300km tunnissa? Missä voitte ajaa huippunopeutta? Mihin sitä tarvitsette? Statussymboli.

Vierailija
91/211 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska statussymboli

Joo ihan sama syy, kun joku on valmis hankkimaan kohtuuttoman kalliin auton tiloihinsa nähden tai sen uusimman ja kalleimman iPhonen tai monen tonnin tv:n. Mikään näistä ei ole oikeastitarpeellista. Auto ehkä kaikista typerin, kun luksusautot on niin kalliita.

Vierailija
92/211 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samasta syystä kuin miehet tuhlaavat järjettömiä summia peltilehmään, jonka arvo laskee kuin lehmän häntä.

Vierailija
93/211 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Because I can.

Vierailija
94/211 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsityönä tehty oikea luksuslaukku on sijoitus, jonka arvo ei ainakaan laske. Ne voi korjata ja kestävät periaatteessa vaikka satoja vuosia. Halvemmatkin luksuslaukut voi myydä. On varmasti eettisempää kuin ostaa muoviroskaa tai huonosti koneella ommeltuja nahkalaukkuja.

Vierailija
95/211 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska luen pintaliitäjäblogejs ja otan sieltä kaikki vaikutteet.

Vierailija
96/211 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään ei ole suhteellisesti ottaen yhtä kallis kuin vene! Jos veneessä olisi renkaat ja se kulkisi maan päällä, hinnan perästä otettaisiin nolla tai pari pois.

Mutta kun se peltimuovirotisko on vedessä...

Vierailija
97/211 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käsityönä tehty oikea luksuslaukku on sijoitus, jonka arvo ei ainakaan laske. Ne voi korjata ja kestävät periaatteessa vaikka satoja vuosia. Halvemmatkin luksuslaukut voi myydä. On varmasti eettisempää kuin ostaa muoviroskaa tai huonosti koneella ommeltuja nahkalaukkuja.

Tää ei ole totta. Muoti vaikuttaa. Jotkut Hermesin ja Chanelin klassikot pitävät arvonsa, mutta suurin osa menettää sen, vaikka olisivatkin miten käsityönä tehty. Kyllästyttää tää argumentti.

Ja miksi ostan luksuslaukkuja? Minulla ei tosin ole kovin montaa: Fendiltä bug bag, Chanelin musta caviarjumbo, Givencyn musta reppu, LV:n mahinanahkainen laukku ja Guccilta Blossom Bag niillä bambukahvoilla. Näyttävät kivoilta ja halusin jotain itselleni, mitä kaikilla ei ole. Siksi en valinnut tavanomaisia laukkuja. Minun ei tarvitse myydä niitä eteenpäin(niinkuin tietyillä fb kirpuilla näkee: hirveä osto/myyntikierre, koska ei jakseta säästää ja moneen ei ole varaa samaan aikaan), vaan voin ostaa just sen minkä haluan.

Vierailija
98/211 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi te miehet olette valmiita maksamaan kymmeniä/ jopa satoja tuhansia jostakin autosta?

Peltikasa johon on kiinnitetty joku merkki

Vierailija
99/211 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska pystyn:) Se ei varsinaisesti ole mistään muusta pois. Meillä on hyvät tulot miehen kanssa ja matkusteluun ja lapsille riittää rahaa, joten miksi ei?

Vierailija
100/211 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole yhtään tuhansien merkkilaukkua, muutama arvokkaampi kyllä. Enkä itse maksaisi tuhansia, mutta en kritisoi niitä jotka maksaa. Tai ylipäätään mitä kukakin tekee rahoillaan. Joku ostaa merkkilaukkuja, toinen kalliin puhelimen, kolmas tuhlaa ne lähipubissa. Ei voisi vähempää kiinnostaa. Itse tienaan rahani ja teen niillä ihan mitä huvittaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi viisi