Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi te naiset olette valmiita maksamaan tuhansia jostakin käsilaukusta?

Vierailija
29.12.2017 |

Nahkapala johon on kiinnitetty joku merkki.

Kommentit (211)

Vierailija
61/211 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En maksa,max 50€ laukusta👍

Vierailija
62/211 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laatu maksaa. Ostan, koska minulla on siihen varaa. Tuntuu upealta joka aamu, kun yksi merkkilaukuistani lähtee matkaan. Myös tyttäret ovat perineet rakkauden merkkilaukkuihin ja ovat innokkaasti niitä käyttämässä, kun annan luvan. Enkä ole pätkääkään pinnallinen, vaan aito nainen joka rakastaa merkkilaukkujaan ja haluaa näyttää hyvältä. Koska minulla on varaa siihen. Kuten minulla on myös varaa merkkiautoon.

Kerro ihmeessä, mikä on merkkiauto? Automerkki on tuttu, mutta merkkiautosta en ole vielä kuullut. :D

Kirjoittaa Nissanin omistaja :D

Ei oo Nissania, eikä tuu. Mulla on kyllä muuten monenmerkkisiä autoja pihassa pyörinyt. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/211 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se mikä yhdistää ns. "överihintaisia" tuotteita, on se että niissä on todettu arvon säilyvän edes jokseenkin hyvänä pitkällä aikavälillä. Halpa laukku on jopa lyhyessäkin ajassa arvoton. Laukulla ei myöskään ole mitään ylläpitokustannuksia, kuten esim. kalliissa kelloissa joille pitää tehdä jopa todella kalliitakin huoltoja.

Vierailija
64/211 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mihin ne ylimääräiset rahat pitää tunkea, jos niillä ei saisi ostaa itseä miellyttäviä juttuja, elämyksiä, tavaroita jne.?

Eikö sinua yhtään harmita, että sen yhden laukun hinnalla saisit kymmeniä muita miellyttäviä juttuja, elämyksiä ja tavaroita? Onko se laukusta tuleva elämys tosiaan niin iso?  Vai onko ongelmasi tosiaan, että sinulla on liikaa rahaa etkä tiedä, mihin sen saisit tuhlattua? 

Luetunymmärtämisesi on nolla. En ole hän joka alkuperäinen kirjoittaja. Mene peiton alle tavaamaan uudestaan mistä kyse.

Kerro nyt toki, mistä tuossa on kyse. En ymmärrä, vaikka luen miten monta kertaa. Minusta tuossa sanotaan, että laukkuja ostetaan, koska halutaan ostaa miellyttäviä juttuja. Minä kysyin, että onko se tosiaan niin hieno elämys, että siihen kannattaa tuhlata tuhansia euroja, kun sillä rahalla saisi monia muitakin miellyttäviä juttuja? Mitä kohtaa minä en nyt mielestäsi ymmärtänyt? 

Voin kertoa, että luikkarin laukku on hieno elämys joka päivä. Toisaalta laitan vuodessa parikymmentä tonnia perheen lomamatkaan. Pari huvilaa vuokrattuna Floridasta, uima-altaineen. Pahoittelen, ettei sinulla ole siihen varaa kuten ei myöskään merkkilaukkuihin tai eliittilukioihin tai saati että olisit synnyttänyt jenkeissä, jolloin lapsesi olisivat myös amerikan kansalaisia.

Vierailija
65/211 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mihin ne ylimääräiset rahat pitää tunkea, jos niillä ei saisi ostaa itseä miellyttäviä juttuja, elämyksiä, tavaroita jne.?

Eikö sinua yhtään harmita, että sen yhden laukun hinnalla saisit kymmeniä muita miellyttäviä juttuja, elämyksiä ja tavaroita? Onko se laukusta tuleva elämys tosiaan niin iso?  Vai onko ongelmasi tosiaan, että sinulla on liikaa rahaa etkä tiedä, mihin sen saisit tuhlattua? 

Luetunymmärtämisesi on nolla. En ole hän joka alkuperäinen kirjoittaja. Mene peiton alle tavaamaan uudestaan mistä kyse.

Kerro nyt toki, mistä tuossa on kyse. En ymmärrä, vaikka luen miten monta kertaa. Minusta tuossa sanotaan, että laukkuja ostetaan, koska halutaan ostaa miellyttäviä juttuja. Minä kysyin, että onko se tosiaan niin hieno elämys, että siihen kannattaa tuhlata tuhansia euroja, kun sillä rahalla saisi monia muitakin miellyttäviä juttuja? Mitä kohtaa minä en nyt mielestäsi ymmärtänyt? 

Miten voit olla ymmärtämättä? Vähän kuin kysyisi auton ostaneelta että miksi et ostanut 10 polkupyörää kun olisit samalla rahalla saanut?  No siksi koska hän arvostaa enemmän auton omistamista. Arvostukset vaihtelevat yksilöiden välillä, toiselle erittäina arvokas asia voi olla toiselle arvoton. Vaikka se auto voi olla ehto elannon saamiseksi maalla asuvalle, voi se samainen auto olla vuoden turhake kaupunkilaiselle. Siksi kysymyksesi on hölmö, jokainen lähtökohtaisesti hankkii niitä asioita mitä arvostaa ja mitä tarvitsee, on hölmöä kysyä ulkopuolisena että miksi arvostat tätä vaikka minun mielestäni tämä toinen olisi paljon arvokkaampi. No hän on vain eri mieltä ja arvostaa erilaisia asioita.

t:en kumpikaan aiemmista kirjoittajista

Ihan oikeastiko sinusta laukuilla(!) on yhtä suuri ero kuin autolla ja polkupyörällä? Mitä ihmettä te niillä laukuillanne teette? Jos yhden laukun hinnalla saat 20 täsmälleen samaan tarkoitukseen soveltuaa laukkua, mikä ihme sen eron tekee? Kerro minulle. Mitä sellaista sinä teet sill Vuittonilla, mitä et voi tehdä jonkun 50 euron laukun kanssa? Saako siitä puhallettua kumiveneen tai lukeeko se sinulle iltasadun? 

Vierailija
66/211 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voin kertoa, että luikkarin laukku on hieno elämys joka päivä. Toisaalta laitan vuodessa parikymmentä tonnia perheen lomamatkaan. Pari huvilaa vuokrattuna Floridasta, uima-altaineen. Pahoittelen, ettei sinulla ole siihen varaa kuten ei myöskään merkkilaukkuihin tai eliittilukioihin tai saati että olisit synnyttänyt jenkeissä, jolloin lapsesi olisivat myös amerikan kansalaisia.

No, elämyksensä kullakin. Tuolla jo aiemmin kysyinkin, että onko sinulla liikaa rahaa ja tästä nyt voimme ilmeisesti päätellä, että on. 

Vierailija
67/211 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalliita laukkuja... Onko naiset oikeasti näin tyhmiä? Ei tämän toteamiseen tarvitse vetää mukaan kenenkään muun älyvapaata toimintaa.

Vierailija
68/211 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi te miehet olette valmiit maksamaan tuhansia euroja auton aluvanteista?

Vierailija
69/211 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässähän se tulikin: miksi ostaa yksi hyvä kun samalla rahalla saisi kymmenen sekundaa. Maapallo kiittää.

Vierailija
70/211 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi te miehet olette valmiit maksamaan tuhansia euroja auton aluvanteista?

Ja en osta tonnien käsilaukkua, kolmesataa on tainnut kallein maksaa.

Vierailija
71/211 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten voit olla ymmärtämättä? Vähän kuin kysyisi auton ostaneelta että miksi et ostanut 10 polkupyörää kun olisit samalla rahalla saanut?  No siksi koska hän arvostaa enemmän auton omistamista. Arvostukset vaihtelevat yksilöiden välillä, toiselle erittäina arvokas asia voi olla toiselle arvoton. Vaikka se auto voi olla ehto elannon saamiseksi maalla asuvalle, voi se samainen auto olla vuoden turhake kaupunkilaiselle. Siksi kysymyksesi on hölmö, jokainen lähtökohtaisesti hankkii niitä asioita mitä arvostaa ja mitä tarvitsee, on hölmöä kysyä ulkopuolisena että miksi arvostat tätä vaikka minun mielestäni tämä toinen olisi paljon arvokkaampi. No hän on vain eri mieltä ja arvostaa erilaisia asioita.

Ihan oikeastiko sinusta laukuilla(!) on yhtä suuri ero kuin autolla ja polkupyörällä? Mitä ihmettä te niillä laukuillanne teette? Jos yhden laukun hinnalla saat 20 täsmälleen samaan tarkoitukseen soveltuaa laukkua, mikä ihme sen eron tekee? Kerro minulle. Mitä sellaista sinä teet sill Vuittonilla, mitä et voi tehdä jonkun 50 euron laukun kanssa? Saako siitä puhallettua kumiveneen tai lukeeko se sinulle iltasadun? 

Yksi suuri ero 4000e ja 40e laukulla on, että jos siitä haluaa päästä muutaman vuoden päästä eroon niin kalliilla on jälleenmyyntiarvoa. Jotkut onnekkaat jopa tekevät niillä voittoa tai saavat ainakin omansa takaisin. Ei ihmiset maksa vain siitä konkreettisesta autostakaan, joku maksaa turvallisuudesta, toinen ajomukavuudesta, kolmas ties mistä ja neljäs merkistä.

Nämä kalleimmat laukkumerkit on sellaisia joilla on pitkä historia taustalla, niitä samoja laukkuja on käyttänyt äidit, jopa isoäidit ja ne kulkevat suvussa perintönä. Joku voi haluta maksaa myös siitä, laukku loppuelämäksi ja jää vielä muistoksi lapsenlapsille.

Yleisesti sanoisin että käsilaukku on monelle naiselle yksi niistä harvoista tavaroista joita käytetään päivittäin ihan koko ajan, siksi siitä käyttömukavuudesta on melko helppo maksaa hiukan ekstraa. Sama kuin autossakin, satunnaiseen käyttöön menee melkein mikä tahansa romu mutta päivittäin paljon ajava tarvitsee kunnon auton alleen.

Vierailija
72/211 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se tekee minut onnelliseksi ja minulla on siihen (silloin tällöin) varaa, joten miksi ei?

Minua ainakin huolestuttaisi, jos huomaisin että jonkun vinkuintiassa valmistetun 'luxus' merkin nahkaesineen omistaminen tekisi minut onnelliseksi. Minusta onnellisuus ei ole materian vaalimista vaan hetkien, niiden jotka vietetään tärkeiden ihmisten seurassa tai sitten ihan itsekseen jossakin, jossa "sielu lepää".

Olisi surullista huomata vanhempana, että elämäni onnelliset hetket koostuivat joidenkin vaatehuoneessa rönöttävien chanelien ja vuittoneiden kanniskelusta. Minusta semmoisessa touhuilussa menisi elämä ihan hukkaan 🤔.

Vierailija
73/211 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihminen on valmis maksamaan niistä asioista, joista tykkää. Joku ostaa kalliin kellon, joku toinen hifilaitteet, joku kolmas auton. Minä en ikimaailmassa ostaisi tuhansien eurojen laukkua. Mutta toisaalta ulkomaanmatkaan menee tyypillisesti 4000€ tai enemmän eikä se tunnu minusta tuhlaukselta, joten kuka minä olen tuomitsemaan sitä, joka pistää saman rahan käsilaukkuun? Ulkomaanmatka on viikossa ohi, mutta käsilaukusta on iloa pidempään.

4 tonttua viikon ulkomaanmatkaan? Kerro miten sua huijattiin maksamaan ylihintaa.

Statussymboli voi olla myös se ulkomaanmatka. Egoa pönkitetään kalliilla tavaroilla tai elämyksillä, ja kuten joku jo aiemmin sanoi, siinä ei ole kyse niinkään laadusta vaan puhtaasta bisneksestä ja taitavasta markkinoinnista joka kolahtaa kaltaiseesi oravanpyörässä juoksevaan perustyyppiin.

Resepti:

1/3 uinaillaan

1/3 työpaikalla

1/3 tuhlataan ylimääräisiä rahoja

Vierailija
74/211 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ostin  M.K:n laukun Tukholmasta. Elämäni ensimmäinen aito nahkalaukku. Oli myös ensimmäinen joka pysyy olkapäällä valumatta ja lattialla luhistumatta, kahvat pystyssä. Vuoden jälkeen on kuin uusi. Maksoin siitä alennusmyynneissä 180e.

Vertailun vuoksi aiemmat laukkuni ovat olleet H&M:lta ja ne säilytetään lituskoina vetolaatikoissa tai sitten ne pitää täyttää huiveilla että pysyy pystyssä. Ennen tätä nykyistä laukkuani luulin, että olkapääni ovat epäormaalit kun niissä ei pysy laukun hihna. Nyt ymmärrän, miten Sinkuelämää-sarjassa Samantha pystyi viilettämään kaduilla olkalaukku olalla pysyen ilman,että piti hihnoista kiinni. :D

Aina olen joutunut pitämään hihnasta kädellä.

Kyseinen laukku olalla tunnen myös itsevarmemmaksi oloni. Syytä en tiedä, ehkä status?

Korsin laukut ovat myös hyvää jälleenmyyntikamaa ja säilyttävät arvonsa.

Joten aion kyllä jatkossakin ostaa vaan näitä laadukkaita laukkuja, mutta yli kahtasataa ei ole vielä varaa maksaa. Jos tulotasoni olisivat isommat, voisin hyvinkin maksaa tuplasti enemmän. Kukin varojensa mukaan, mutta paskaan ei pitäisi olla varaa kellään.

Vierailija
75/211 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ostatte kalliita laukkuja, koska ne ovat ihania elämyksiä ja laadultaan hyviä, mutta kuitenkin tärkein asia niissä on se, että niistä pääsee eroon? :D 

Vierailija
76/211 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä ehkä järkyttää sinua, mutta tiedän tapauksen jossa työnhakijoina oli kaksi erittäin tasaväkistä kilpailijaa loppusuoralla ja se toinen sai sen paikan siksi kun siitä oli jäänyt niin laatutietoinen ensivaikutelma sen kalliin laukun perusteella. :D

Joo, nauratti itseänikin, mutta ihan tositarina. Kalliilla tavaroilla ON vaikutus moniin ihmisiin, vaikka sinuun se ei toimisikaan.

Vierailija
77/211 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D Seurustelet jonkun kanssa joka on "superficial". Lopeta tuo seurustelu. Jos sun pitää kysyä tuommoisesta etkä voi vain tuosta noin kuitata visalla, olette eri piireissä. Ei kannata jatkaa. Kuka hel*etti maksaa tonneja tai edes satasia laukusta joka muutamassa vuodessa ei ole minkään hintainen...? Minulla on laukkuja - ei tosin tuossa hintaluokassa ja pitävät hintansa kunhan käytän niitä oikein ja voin myydä samalla hinnalla kuin ostin... (ns sylilaukkuja joihin lentojen määrä jne. ei vaikuta)

Vierailija
78/211 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, elämyksensä kullakin. Tuolla jo aiemmin kysyinkin, että onko sinulla liikaa rahaa ja tästä nyt voimme ilmeisesti päätellä, että on. [/

Sinä olet ilmeisesti niitä euron maksullisia naisia :D :D Olisit lukenut koulussa niin ei tarvitse olla kateellinen. Tämä vauva-sivusto on kyllä ihan mainio. Nykyään kun tapaan heitä, jotka eivät ole elämässä menestyneet niin harvemmin heitä enää säälin tämän sivuston ansiosta.

Vierailija
79/211 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pula-ajan asenne: pitää olla hirveät kasat krääsää, laadusta viis. Ei laadulla ole väliä kun rikki menneen krääsän tilalle voi ostaa uuden krääsän, eikä harmita yhtään kun ei paljon maksanut.

Me kaikki ei katsos enää eletä pula-aikaa. Vähempikin määrä tavaraa riittää, varsinkin jos se on laadukasta, 100% mieleistä, ja pysyy pitkään hyvänä.

Vierailija
80/211 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässähän se tulikin: miksi ostaa yksi hyvä kun samalla rahalla saisi kymmenen sekundaa. Maapallo kiittää.

Kuka sanoi, että sillä samalla rahalla pitäisi ostaa laukkuja? Järjen käyttö sallittu. Maailmassa on muutakin kivaa kuin laukkuja. 

Onhan tämäkin aika hauska peruste kyllä. Pitää käyttää laukkuun rahaa mahdollisimman paljon rahaa, ettei tule ostettua useita laukkuja. :D 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kuusi