Miksi te naiset olette valmiita maksamaan tuhansia jostakin käsilaukusta?
Kommentit (211)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samasta syystä, kuin miksi olen valmis maksamaan 6000€ kellosta?
Laatu joka kestää eliniän ja se fiilis?:D
Sillä ei ole mitään tekemistä laadun kanssa. Status on näiden ainoa syy olemassaoloon.
Et tunnu tietävän laadusta mitään :D
Aikamoinen yleistys..hanki köyhempiä kavereita.
Emme ole. Mutta jos joku tollo mies minulle sellaisen ostaa, niin en minä vastaankaan laita.
Vierailija kirjoitti:
Mihin ne ylimääräiset rahat pitää tunkea, jos niillä ei saisi ostaa itseä miellyttäviä juttuja, elämyksiä, tavaroita jne.?
Eikö sinua yhtään harmita, että sen yhden laukun hinnalla saisit kymmeniä muita miellyttäviä juttuja, elämyksiä ja tavaroita? Onko se laukusta tuleva elämys tosiaan niin iso? Vai onko ongelmasi tosiaan, että sinulla on liikaa rahaa etkä tiedä, mihin sen saisit tuhlattua?
Eurolla ostin kirppikseltä viimeksi laukun :) Paljon enempää en laukkuun rahaa sijoittaisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska voin.
"miksi te miehet ostatte audeja 100 000:lla kun Nissanin saa 20 000:lla"?
Tämä. Miesten lelut maksaa tuhansia tä kymmeniä tuhansia tai satoja tuhansia, ja naisilla nillitetään laukusta joka on usein kuitenkin päivittäisessä käytössä ja välttämätön esine. Toisin kuin vaikka hengenvaarallinen ja saastuttava turhake moottoripyörä.
Miehet eivät ala selitellä ja puolustella itseään, kun nillitetään. Naiset aika usein alkavat. Siksi nillitetään, kun sillä on vaikutusta.
Itse en tajua merkkilaukkuja, mutta hyvä jos niitä haluavat naiset kantavat ne päät pystyssä, selittelemättä.
Naiset on opetettu nöyristelmään miehiä ja siksi tämä miesten netti-invaasio ja naisten jatkuvat kyykytysyritykset onkin niin hyvä juttu. Näin me jatkuvasti opitaan sanomaan teille ja teidän alistusyrityksille fuck you. Tässä mielessä lassukat on parasta mitä naisille on tapahtunut pitkään aikaan.
Ihminen on valmis maksamaan niistä asioista, joista tykkää. Joku ostaa kalliin kellon, joku toinen hifilaitteet, joku kolmas auton. Minä en ikimaailmassa ostaisi tuhansien eurojen laukkua. Mutta toisaalta ulkomaanmatkaan menee tyypillisesti 4000€ tai enemmän eikä se tunnu minusta tuhlaukselta, joten kuka minä olen tuomitsemaan sitä, joka pistää saman rahan käsilaukkuun? Ulkomaanmatka on viikossa ohi, mutta käsilaukusta on iloa pidempään.
Vierailija kirjoitti:
Laatu maksaa. Ostan, koska minulla on siihen varaa. Tuntuu upealta joka aamu, kun yksi merkkilaukuistani lähtee matkaan. Myös tyttäret ovat perineet rakkauden merkkilaukkuihin ja ovat innokkaasti niitä käyttämässä, kun annan luvan. Enkä ole pätkääkään pinnallinen, vaan aito nainen joka rakastaa merkkilaukkujaan ja haluaa näyttää hyvältä. Koska minulla on varaa siihen. Kuten minulla on myös varaa merkkiautoon.
Kerro ihmeessä, mikä on merkkiauto? Automerkki on tuttu, mutta merkkiautosta en ole vielä kuullut. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin ne ylimääräiset rahat pitää tunkea, jos niillä ei saisi ostaa itseä miellyttäviä juttuja, elämyksiä, tavaroita jne.?
Eikö sinua yhtään harmita, että sen yhden laukun hinnalla saisit kymmeniä muita miellyttäviä juttuja, elämyksiä ja tavaroita? Onko se laukusta tuleva elämys tosiaan niin iso? Vai onko ongelmasi tosiaan, että sinulla on liikaa rahaa etkä tiedä, mihin sen saisit tuhlattua?
Luetunymmärtämisesi on nolla. En ole hän joka alkuperäinen kirjoittaja. Mene peiton alle tavaamaan uudestaan mistä kyse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laatu maksaa. Ostan, koska minulla on siihen varaa. Tuntuu upealta joka aamu, kun yksi merkkilaukuistani lähtee matkaan. Myös tyttäret ovat perineet rakkauden merkkilaukkuihin ja ovat innokkaasti niitä käyttämässä, kun annan luvan. Enkä ole pätkääkään pinnallinen, vaan aito nainen joka rakastaa merkkilaukkujaan ja haluaa näyttää hyvältä. Koska minulla on varaa siihen. Kuten minulla on myös varaa merkkiautoon.
Kerro ihmeessä, mikä on merkkiauto? Automerkki on tuttu, mutta merkkiautosta en ole vielä kuullut. :D
Kirjoittaa Nissanin omistaja :D
Vierailija kirjoitti:
Eurolla ostin kirppikseltä viimeksi laukun :) Paljon enempää en laukkuun rahaa sijoittaisi.
Halvalle naiselle sopii halpa laukku, mielellään vielä feikki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luetunymmärtämisesi on nolla. En ole hän joka alkuperäinen kirjoittaja. Mene peiton alle tavaamaan uudestaan mistä kyse.
Kerro nyt toki, mistä tuossa on kyse. En ymmärrä, vaikka luen miten monta kertaa. Minusta tuossa sanotaan, että laukkuja ostetaan, koska halutaan ostaa miellyttäviä juttuja. Minä kysyin, että onko se tosiaan niin hieno elämys, että siihen kannattaa tuhlata tuhansia euroja, kun sillä rahalla saisi monia muitakin miellyttäviä juttuja? Mitä kohtaa minä en nyt mielestäsi ymmärtänyt?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen ihan ilmainen nainen ja minulle tosiaan sopii halpa laukku. Ehkä teillä maksullisilla sitten pitää olla kalliit laukut.
ohis
Minä sain äidin vanhan nahkalaukun ihan ilmaiseksi. En maksaisi moisesta mitään, käytän sitä ehkä kerran kymmenessä vuodessa jossain oikein hienoissa juhlissa. Eikä luultavasti ole mitään merkkiä, en ole kyllä koskaan ajatellut koko asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja kallisko laukku tekee naisesta epähalvan? Höhöhö XD
Vierailija kirjoitti:
En itse maksa laulusta yli 100 e. Ja Vuottonin veskat on omaan silmääni ylikalliita, muovisia muotihärpäkkeitä.
Ylikallis ja ylihuinnoiteltu tuote on ulikallin ja ylihinnoiteltu. Markkinamiesten tuotteistama johon osa lankeaa, brändäykseen. Muoti on tyyliä, mutta ennenkaikkea myös kovan rahan ”bisnestä”. Rahaa ja katetta.
En maksa pelkstä imagosta tai brändistä. Siksi norminahkalaukku alle 200 e riittää, kallein laukku minkä olen ostanut maksoi 90 e. Kesti 5 v joka päiväisessä käytössä. Olen ollut tyytyväinen.
"Vuittonin veska" ei ole muovia :D :D Mitäpä sinä siitä tietäisit :D Ja kestää joka päiväistä käyttöä pidempään kuin 5 v:D Mitäpä sinä siitä tietäisit:D Olen ollut tyytyväinen. Halvan naisen tunnistaa laukusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen ihan ilmainen nainen ja minulle tosiaan sopii halpa laukku. Ehkä teillä maksullisilla sitten pitää olla kalliit laukut.
ohis
Toisilla on varaa ja ura. Kiva ettei sinun sentään maksulliseksi naiseksi tarvitse heittäytyä euron laukun takia :D
Nykyään käytän vain nahkaisia käsilaukkuja. Aiemmin minulla oli ns. merkkilaukkuja, mutta liki kaikki oli muovista tehtyä ja kuluivat nopeasti rumiksi.
Asun "nahkamaassa" ja viimeksi ostin kolme kotimaista, käsintehtyä tyylikästä nahkalaukkua kerralla. Kaupassa oli tarjous, osta kolme, maksa kaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro nyt toki, mistä tuossa on kyse. En ymmärrä, vaikka luen miten monta kertaa. Minusta tuossa sanotaan, että laukkuja ostetaan, koska halutaan ostaa miellyttäviä juttuja. Minä kysyin, että onko se tosiaan niin hieno elämys, että siihen kannattaa tuhlata tuhansia euroja, kun sillä rahalla saisi monia muitakin miellyttäviä juttuja? Mitä kohtaa minä en nyt mielestäsi ymmärtänyt?
Miten voit olla ymmärtämättä? Vähän kuin kysyisi auton ostaneelta että miksi et ostanut 10 polkupyörää kun olisit samalla rahalla saanut? No siksi koska hän arvostaa enemmän auton omistamista. Arvostukset vaihtelevat yksilöiden välillä, toiselle erittäina arvokas asia voi olla toiselle arvoton. Vaikka se auto voi olla ehto elannon saamiseksi maalla asuvalle, voi se samainen auto olla vuoden turhake kaupunkilaiselle. Siksi kysymyksesi on hölmö, jokainen lähtökohtaisesti hankkii niitä asioita mitä arvostaa ja mitä tarvitsee, on hölmöä kysyä ulkopuolisena että miksi arvostat tätä vaikka minun mielestäni tämä toinen olisi paljon arvokkaampi. No hän on vain eri mieltä ja arvostaa erilaisia asioita.
t:en kumpikaan aiemmista kirjoittajista
Lähinnä että on muutettavissa jos tarvetta tulisi.
Kellot ovat myös keräilykohde.
Mihin sitä muuhunkaan rahaa laittaisi jollei kaikkeen kivaan.