Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Kielitaitoiset ihmiset ja aktiivimalli
29.12.2017 |
Te, jotka kirjoitatte sujuvasti muutakin kuin suomea, toivottavasti kerrotte kaikkialle rajojemme ulkopuolellekin, mikä Suomen tilanne on. Meillä ei ole enää hallituksesta riippumatonta lehdistöä, ainakaan suurilevikkistä. Onko missään muussa länsimaassa tällaista?
Missä vaiheessa lähdemme oikeasti kadulle?
Kommentit (2)
Kaikkihan Suomessa osaa vähintään paria kolmea kieltä. Äkkiseltään ei tule lähipiiristä mieleen ketään aikuista joka osaisi vain äidinkieltään.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
On meillä tietenkin Apu.