Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi te naiset olette valmiita maksamaan tuhansia jostakin käsilaukusta?

Vierailija
29.12.2017 |

Nahkapala johon on kiinnitetty joku merkki.

Kommentit (211)

Vierailija
201/211 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kehtaisi kulkea Vuittonin kanssa. Se linkittyy nykyisin niin vahvasti tietynlaiseen ihmistyyppiin.

Vierailija
202/211 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jahas, ketjun aihe siirtynyt Vuittonien haukkumiseen. 

Pidetäänkö kuitenkin mielessä että Vuittonit eivät ole maailman ainoita luksuslaukkuja?

Se vaan on se ainoa merkki millä on oma liike Helsingissä. Tämä blogihuuma muutaman vuoden takaa on ryvettänyt merkin imagoa, ja kun samaan aikaan sattui vielä laadun romahdus niin...

Nykyään niitä näkyy kyllä katukuvassakin vähemmän kuin vielä pari vuotta takaperin. Michael Michael Kors on toinen kalliihko merkki mistä tulee pikemminkin wannabe- kuin luksusvibat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/211 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on se status. Voidaan näyttää muille naisille kuinka tyylikkäitä ja varakkaita ollaan, vaikka totuus on jotain aivan muuta.

"we buy things we don't need with money we don't have to impress people we don't like." lainaus Fight Clubista.

Vierailija
204/211 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en kehtaisi kulkea Vuittonin kanssa. Se linkittyy nykyisin niin vahvasti tietynlaiseen ihmistyyppiin.

Uskaltaisin väittää, että kaikkia LV:n laukkuja et katukuvassa edes tunnistaisi Vuittoneiksi.

Vierailija
205/211 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on se status. Voidaan näyttää muille naisille kuinka tyylikkäitä ja varakkaita ollaan, vaikka totuus on jotain aivan muuta.

"we buy things we don't need with money we don't have to impress people we don't like." lainaus Fight Clubista.

Miksi totuus olisi aivan muuta? Etkö kestä ajatella, että joillakin todella menee hyvin? Onko rehellisempää käyttää rumaa ja halpaa, vaikka todellisuudessa olisi varaa parempaan?

Vierailija
206/211 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä elän niin kädestä suuhun. Jos työpaikka on, elän vielä 7 vuotta.

Ja mulla on Chanel. Se mummomalli.

Meillä on ex.n kanssa lapset viikko viikko ja vuoronperään on lapset jouluna. Ex erosi vaimo nro 2 ja olisi ollut yksin joten kysyin lapsilta ja kutsuttiin isä meille.

Hän oli jossain vaiheessa menossa vanhemmilleen, kysyin onko ok jos pyydetään meille.

Alunperin joulu piti viettää kolmisin mutta meitä olikin 6. Ja tosi hauska joulu olikin.

Jokainen sai lahjoja ja minäkin muutaman. Anoppi oli pakannut laukun laatikkoon ja olin ihan suu auki kun avasin paketin.

Anopilla merkkilaukkuja on ja myös 2 tytärtä. Sanoi vaikka olen hänen pojastaan eronnut, ero ei ole vaikuttanut meidän suhteeseen ja hän on siitä hyvin iloinen. Olin kuitenkin hänen poikansa kanssa 15 v yhdessä, olen läheinen aina.

Hän ei itse tarvitse kaikkia laukkuja ja aloitti vähentämään niitä vähitellen.

Minulla on tammikuussa 2 tilaisuutta, joissa laukku tulee käyttöön.

Vierailija
207/211 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi miehet on valmiita maksamaan tuhansia euroja jostakin...

...automerkistä, ei kukaan niitä kalleimpia hienouksia tarvitse?

...kaiuttimista ja muista hifijutuista?

...prätkävarusteista?

...kilpatason urheiluvälineistä vaikka oikeasti ollaan tavallisia sunnuntaihölkkääjiä?

...kelloista?

...viimeistä huutoa olevista puhelimista ja tietokoneista joiden kalliille ominaisuuksille ei ole koskaan käyttöä?

...jostain vaellus- ja kalastuslomista, hirveä varustelu että pääsisi pöpelikköön itikoiden syötäväksi?

...seksiseurasta kun ei kelpaa se naapurin ylipainoinen yh-Merja johon oikeasti olisi mahkuja?

...jostain hienosteluviineistä ja viskeistä?

Ei voi käsittää.

Vierailija
208/211 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samasta syystä, kuin miksi olen valmis maksamaan 6000€ kellosta?

Laatu joka kestää eliniän ja se fiilis?

Mikään laukku ei kestä omaa elinikää, paitsi jos kuolee nuorena.

eikö ylenpalttinen materialismi ole vähintään noloa tänä päivänä kun pitäisi miettiä luonnon pelastumista?

Vierailija
209/211 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin ostan etelästä useamman kauniin ja erikokoisen laukun, mitä voi vaihtaa fiiliksen mukaan. Vaikka olisi rahaakin paljon niin en osaa kuvitella itseäni ostamassa tuhansien eurojen laukkuja.

Vierailija
210/211 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä tajua miten merkkilaukku tekee taviksesta fiksumman, rikkaamman tai kauniimman?

Vierailija
211/211 |
27.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porokorun Black Friday 2025! Kaikki Bertoni shopping bagit -24% Uusi suomalainen korukauppa-laukkukauppa www.porokoru.com Porokorusta Canvas Cordura materiaalista tehtyjä luontoa säästäviä kestäviä olkalaukkuja/shopping bageja, jossa teräväpiirtoinen väripainatus sekä edessä että takana. https://www.porokoru.com/collections/canvas-ostoslaukut

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi neljä