Mistä motivaatiota laihdutukseen, 97kg
painoin vuosi sitten kun viimeksi kävin puntarilla. Sen jälkeen vaatteet alkanut kiristämään mutta puntarille en uskalla. Seksielämä surkeaa, kun ei jaksa tehdä mitään, läskit painaa keuhkoja. Siksi välttelen seksiä miehen kanssa. Mutta kuitenkaan tuo ei ole riittävä motivaattori, kun ilmankin pärjää.
Ois kiva näyttää hyvältä kesällä, mutta en jaksa kärsi ä puolta vuotta.ä sen takia.
Kuitenkin läskit estää elämästä.
Jos joku lupaisi 20 000 e jos jussiksi laihtuisin 20kg niin varmasti onnistuu! Mutta "turhaan" en jaksa siihen asti kärsiä. Vaikka olisihan se kiva kun lapset pääsisi uimaan kesällä. Mies ei käytä ja itse en kehtaa mennä.
Mistä saatte motivaatiota dieettiin?
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
painoin vuosi sitten kun viimeksi kävin puntarilla. Sen jälkeen vaatteet alkanut kiristämään mutta puntarille en uskalla. Seksielämä surkeaa, kun ei jaksa tehdä mitään, läskit painaa keuhkoja. Siksi välttelen seksiä miehen kanssa. Mutta kuitenkaan tuo ei ole riittävä motivaattori, kun ilmankin pärjää.
Ois kiva näyttää hyvältä kesällä, mutta en jaksa kärsi ä puolta vuotta.ä sen takia.
Kuitenkin läskit estää elämästä.
Jos joku lupaisi 20 000 e jos jussiksi laihtuisin 20kg niin varmasti onnistuu! Mutta "turhaan" en jaksa siihen asti kärsiä. Vaikka olisihan se kiva kun lapset pääsisi uimaan kesällä. Mies ei käytä ja itse en kehtaa mennä.
Mistä saatte motivaatiota dieettiin?Tee kuten minä eli palkitset itsesi jokaisesta viidestä kilosta, joka on pudonnut. Säästä herkkurahat palkintoa varten. Olet vuoden päästä hoikempi ja omistat ainakin laadukkaat kengät ja laukun jne.
En edes pysty ajattelemaan vuoden päähän... Nuorempana laihduin helposti ja mukavasti ja energiaa riitti. Oli vain h*lvetin kallista, 100e-150e per vuorokausi, eli am fetamiini
Olen mies ja 178 cm pitkä. Painoin puolivuotta sitten 95 kg, olin siis aivan järkyttävän näköinen (läski). Nyt painan 80 kg ja olen jo reilusti siedettävämmän näköinen, mutta vieläkin voisi 5 kg ottaa pois.
Kuinka pitkä siis olet? Nainen ja tuollainen paino, järkyttävää, jos nyt et sitten ole pituudeltasi luokkaa 2 metriä.
Vierailija kirjoitti:
Jätä ensimmäisenä herkut pois, tee kävelylenkkejä. Uinti on myös hyvä.
Herkkuja saa olla mutta oikeanlaisia. Itse palkitsen itseni mieleiselläni konvehtirasialla aina kun olen pudottanut viisi kiloa. Syön sen ja palaan ruotuun. Siten olen laihtunut jo 30 kiloa.
Laihduttaminen on vaikeinta siinä vaiheessa kun painon putoaminen hidastuu ja voi käydä niin ettei laihdu yhtään viikkoihin.
Up