Kun saa anopilta lahjaksi 80€ teekannun etkä juo teetä
Olen saanut monta kivaa lahjaa appivanhemmilta ja joskus en mitään. Olin viime vuonna onnellinen, kun toivoin kunnon pataa. Oli tosin ostanut aivan tarpeettoman kalliin. Ollaan hyvissä väleissä ja arvostan appivanhempia paljon.
Nyt oli kuitenkin jo etukäteen puhetta, ettei haluta mitään ylimääräistä.tavaraa. Sain mieheltä toivani 2 kirjaa ja olisin ollut tyytyväinen niihin. Sain anopilta silti Marimekon teekannun jonka hinta jotain 80€. Tilaa ei liikaa ole eikä teenjuojia meillä juuri käy. Harmittaa ja varovasti kommentoin lahjaa johon anoppi sanoi voivan käyttää vieraille. Juon toki teetä itse töissä ehkä pari kertaa viikossa, mutten koskaan kotona ja anoppi tietää tämän.
Vähän väkisin ostettu lahja, ei voi mitään. Jostain syystä oli nyt halunnut ostaa" jotain".
Mitä teksitte, minä varmaan säilön tätä aikanani. Ei ole eka design-lahja joka on paketissaan.
Ei ole suuri ongelma enkä tänne juuri kirjoita, mutta nyt aiheettomankin pitkä selostus.
^Lisäyksenä ylläolevaan: jos olet ns. tee-snob, niin sitten varmasti on teekannu kaapissa. Ja kahviloissa on edelleen yleistä teekannujen käyttö, varsinkin kun menet "afternoon tea":lle. Itse olen kahvi-snob, eli jauhan kahvipavut itse. (En ole vielä kokeillut paahtaa papuja itse, ehkäpä jossain vaiheessa...)