Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensimmäinen joulu kahdestaan, mies on valittanut lakkaamatta.

Vierailija
26.12.2017 |

Meillä oli ensimmäinen täysin kahdestaan ja nyt on kurja, masentunut olo ja ero mielessä. Meni ihan penkin alle.

Ensimmäinen asia on miehen saamattomuus. Varauduin jo henkisesti etukäteen että joudun tekemään suurimman osan, minkä sitten teinkin. Mutta yllätys yllätys, se ei riittänytkään. Ei tehnyt häntä onnelliseksi. Mies on valittanut, ulissut, haukkunut, kuittaillut ja kommentoinut IHAN kaikkea. Ruokia (jotka tein eri tavalla kuin hänen äitinsä), koristeita (jotka tein huonommin kuin hänen äitinsä), siivousta (en siivonnut saunaa). Miehellä on tapana, että heittää todella vähättelevän kommentin "vitsin" muodossa,ja sitten hermostuu kun kysynki asiasta tai en pysty sekunissa toipumaan ja olemaan iloinen. Nyt syyttää minua että minä pilasin ilmapiirin. Oon kyllä huomannut, että hänen vanhemmillaan on juuri sellainen suhde, että mies heittää paskaa (muidenkin edessä, valitettavasti) ja äiti nielee kaiken ja piipertää ja hyysää mukisematta.

Ihan kuin ois kolmevuotiaan kanssa aikaa viettänyt. Miks täs kinkussa on auran sinappia päällä, meillä on kotitekoista sinappia :( Miks pitää pukeutua, oota mä pelaan tän loppuun, tää sun leipä on pahaa, miks et oo leikannu tonttuja ikkunaan, miks meillä on muovikuusi (no kun hän ei halunnut hakea kuusta, mä otin sitten ilmaiseksi muovikuusen kun sellaista tarjottiin) täällä ei tuoksu yhtään hyvältä, voi voi kun ne mun vanhemmat lähti lomalle tää ei tunnu joululta yhtään kahestaan ynynynyny uliululiululi mömmömmööö. Kaikki pitäis kantaa eteen, ja kun kannan tulee kiukuttelua ja valitusta kun pahaselta teinipojalta.

Mä ajattelin että meille tulee ihana omannäköinen joulu, eikä menty munkaan vanhemmille. Alunperinhän koko idea oli miehen oma. Nyt ymmärrän että kaikki johtui ainoastaan siitä e ttä hänen omat vanhempansa olivat poissa, ei siitä että hän olisi halunnut olla minun kanssani.

Mä en jaksa olla se jolla on vastuu kaikesta. Juhlan järjestämisestä, juhlan onnistumisesta ja tunnelman ylläpitmisestä kun toinen tekee kaikkensa sen sabotoidakseen. Nyt on paraikaa mykkäkoulu meneillään kun olen tänään lähdössä kavereiden kanssa ulos (asia minkä hän on tiennyt jo noin kolme viikkoa ja minne hänet on kutsuttu mukaan). Taidan riipasta oikeen kunnon kännin.

Kommentit (122)

Vierailija
61/122 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi on pakko muuttaa heti yhteen? Siitä onkin vaikeampi lähteä parempaa elämää etsimään. Tutustukaa

hyvät ihmiset toisiinne paremmin ennen yhteen muuttoa! Toivottavasti ap nyt alat etsimään asuntoa ja

jatkossa tutustut itseesi ensin ja opettelet itsenäistä elämää,sitten ehkä seuraavassa suhteessa maltat

tutustua myös mieheen syvällisemmin ennen kuin alat leikkiä kotia!

Vierailija
62/122 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

19 ja 26. Mies vanhempi.

Jos eivät joulut suju, ei suhde toimi muutenkaan. Jätä se.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/122 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiltti mies olisi vaan hymissyt tyytyväisenä ja vastannut kaikkeen "kyllä, kulta".

Niin. Miettikääpä naiset sitä.

Kiltti mies ja palstauli ovat täysin eri asioita. Ap:n mies on pariutumaan onnistunut uli, ei kiltti mies.

terkuin kiltin ja ihanan miehen kanssa joulun viettänyt.

Vierailija
64/122 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetä mieslapsi takaisin äitsykän hoiviin.

Vierailija
65/122 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi luoja mikä pikku pentu kitisijä aikuinen mies! Mieshän on aivan selvästi narsisti, jäänyt kolmevuotiaan tasolle. Suhde ei tuosta paremmaksi tule, pahenee vaan tuollaisen vinkujan kanssa. Itse lähtisin suhteesta ja lujaa !!!

Vierailija
66/122 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun äidit laittaisivat ne mammanpojat tekemän edes jotain jouluna niin niistä ei kasvaisi tuollaisia. Edes että kinkun hunnuttaminen tai kuusen hoito olisi pojan vastuulla.

Vierailija
67/122 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi on pakko muuttaa heti yhteen? Siitä onkin vaikeampi lähteä parempaa elämää etsimään. Tutustukaa

hyvät ihmiset toisiinne paremmin ennen yhteen muuttoa! Toivottavasti ap nyt alat etsimään asuntoa ja

jatkossa tutustut itseesi ensin ja opettelet itsenäistä elämää,sitten ehkä seuraavassa suhteessa maltat

Parempi vaan heti alkaa leikkimään kotia, niin paljastuu nopeammin toisen kaikki huonot puolet. Erillään asuessa pystyy esittämään jopa vuosikausia, mutta vasta todellinen arki paljastaa, mikä toinen oikeasti on.

Vierailija
68/122 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parempi vaan heti alkaa leikkimään kotia, niin paljastuu nopeammin toisen kaikki huonot puolet. Erillään asuessa pystyy esittämään jopa vuosikausia, mutta vasta todellinen arki paljastaa, mikä toinen oikeasti on.

Eksäni pystyi esittämään 2-vuotta, kolmekymppinen nainen, narskuhan sieltä tuli esille kahden vuoden jälkeen.

Vierailija
69/122 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eksäni pystyi esittämään 2-vuotta, kolmekymppinen nainen, narskuhan sieltä tuli esille kahden vuoden jälkeen.

Ja saman katon alla asuttiin, niin vain 2-vuoden jälkeen se todellinen minä tuli sieltä esiin.. hänen ilkeä minänsä.

Vierailija
70/122 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä puoli on, että opit kantapään kautta jo 19-vuotiaana, millaisia miehiä pitää välttää viimeiseen asti. Jotkut tuhlaavat siihen elämästään paljon pidemmän ajan.

Hyviä miehiä on paljon. Omani siivosi jouluksi, teki jouluruokia ja leiåoi torttuja. Kantoi kuusen ja koristeli lasten kanssa. Laittoi jouluvalot. Osti lahjoja (ei kalliilla, koska ei paljon rahaa, vaan ajatuksella) kaikille ja myös anopilleen. Käytiin yhdesdä kirkossa ja joi jouluna vain lasillisen viiniä. Antoi lopuksi hyvää seksiä ja sanoi, että rakastaa mua. Minä tein tietysti vastaavia asioita hänen puolestaan.. Tällaista on elämä myös vanhempieni kotona, vaikka ovat jo vanhoja kumoikin. Tällaisen pitäisi olla ylipäätään siis minimivaatimus parisuhteessa, ei siis yliluonnollisen poikkeuksellisen täydellistä, jokaisen itseään kunnioittavan ihmisen mielestä. Ap:n kuvaus on vastaavasti ihan järkyttävää parisuhdehelvetti.

Vierailija
71/122 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi kun äidit laittaisivat ne mammanpojat tekemän edes jotain jouluna niin niistä ei kasvaisi tuollaisia. Edes että kinkun hunnuttaminen tai kuusen hoito olisi pojan vastuulla.

Mitäs isät tekevät sen aikaa kun äiti kasvattaa pojan?

Vierailija
72/122 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittu mikä teletappiturpa!!sano että leivot kaulimella kohta pipartaikinan lisäks ukkos naaman. Kerta ei sua arvosta ni potkase helevettiin. Jos se susta välittäis ni ei ois tollane kuspää

Vierailija
73/122 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eksäni pystyi esittämään 2 vuotta, kolmekymppinen nainen, narskuhan sieltä tuli esille kahden vuoden jälkeen.

Ja saman katon alla asuttiin, niin vain 2 vuoden jälkeen se todellinen minä tuli sieltä esiin.. hänen ilkeä minänsä.

Poistin kommentistasi ylimääräisen välimerkin!

Vierailija
74/122 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti kunnon mammanpoika. Otan osaa. Oma mies kehui miten hyvin jaksoin siivota ja laittaa ruokaa, ja miten tekemäni laatikot ovat maailman parhaita joita on koskaan syönyt. Harmitteli miten itse ei jaksanut olla niin ahkera. Oli meidän ensimmäinen joulumme yhdessä ja paras joulu pitkiin aikoihin.

Vierailija
75/122 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi olla totta. Jos on niin JUOKSE!

Vierailija
76/122 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä tyttö hyvä tuhlaa yhtään enempää kallisarvoisia nuoruusvuosiasi tuohon mieslapseen... Mitä kauemmit olet sen kanssa, sitä enemmän sua kaduttaa kun lopulta eroatte. Jos 26v on nuin pentu vielä ja kohtelee sua nuin ala-arvoisesti, ei se siitä mihinkään ole kummenemassa.

Vierailija
77/122 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti kunnon mammanpoika. Otan osaa. Oma mies kehui miten hyvin jaksoin siivota ja laittaa ruokaa, ja miten tekemäni laatikot ovat maailman parhaita joita on koskaan syönyt. Harmitteli miten itse ei jaksanut olla niin ahkera. Oli meidän ensimmäinen joulumme yhdessä ja paras joulu pitkiin aikoihin.

Oletko tosissasi? Mammanpojalta tuokin kuulostaa, anteeksi nyt vain.

Vierailija
78/122 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi ei. Mä oon ollut ihan hirvee valittaja kanssa koko joulun. säälin miestäni, joka on sitä joutunut kuuntelemaan. Latasin jouluun vähän liikaa odotuksia ja purin ne sitten ääliömäisesti kiukkuilemalla.

Mutta hyvä, kun oot nyt menossa kavereiden kanssa. Yritin kanssa ehdottaa miehelleni, että menisi tänään kavereidensa kanssa katsomaan matsia, toivottavasti lähtisi.

Tsemppiä. Minä pyysin kyllä anteeksi ja sainkin, toivottavasti myös miehesi tajuaa olleensa ääliö.

Joskus auttaa, kun valittaja kokee herätyksen ja myöntää olevansa tyhmä. Virheiden korjaamista helpottaa, jos toinen suhtautuu kuin kiukuttelevaan lapseen: muistaen riidankin keskellä, että kiukuttelija tarvitsee hyväksyntää ja että huonoista tavoista pois oppiminen vie aikaa.

Vierailija
79/122 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osallistui siis itsekin siivoukseen, teki mielestäni enemmän kuin minä, mutta omasta mielestään ei tehnyt tarpeeksi. Ruuanlaittoon en anna osallistua, olen keittiönatsi. Olin etukäteen varoittanut miten muutun jouluna pirttihirmuksi, mutta tänä jouluna niin ei käynytkään. 😄

Vierailija
80/122 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osallistui siis itsekin siivoukseen, teki mielestäni enemmän kuin minä, mutta omasta mielestään ei tehnyt tarpeeksi. Ruuanlaittoon en anna osallistua, olen keittiönatsi. Olin etukäteen varoittanut miten muutun jouluna pirttihirmuksi, mutta tänä jouluna niin ei käynytkään. 😄

OK. Sain tekstistäsi kuvan, että mies ei osallistunut lainkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kuusi