Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensimmäinen joulu kahdestaan, mies on valittanut lakkaamatta.

Vierailija
26.12.2017 |

Meillä oli ensimmäinen täysin kahdestaan ja nyt on kurja, masentunut olo ja ero mielessä. Meni ihan penkin alle.

Ensimmäinen asia on miehen saamattomuus. Varauduin jo henkisesti etukäteen että joudun tekemään suurimman osan, minkä sitten teinkin. Mutta yllätys yllätys, se ei riittänytkään. Ei tehnyt häntä onnelliseksi. Mies on valittanut, ulissut, haukkunut, kuittaillut ja kommentoinut IHAN kaikkea. Ruokia (jotka tein eri tavalla kuin hänen äitinsä), koristeita (jotka tein huonommin kuin hänen äitinsä), siivousta (en siivonnut saunaa). Miehellä on tapana, että heittää todella vähättelevän kommentin "vitsin" muodossa,ja sitten hermostuu kun kysynki asiasta tai en pysty sekunissa toipumaan ja olemaan iloinen. Nyt syyttää minua että minä pilasin ilmapiirin. Oon kyllä huomannut, että hänen vanhemmillaan on juuri sellainen suhde, että mies heittää paskaa (muidenkin edessä, valitettavasti) ja äiti nielee kaiken ja piipertää ja hyysää mukisematta.

Ihan kuin ois kolmevuotiaan kanssa aikaa viettänyt. Miks täs kinkussa on auran sinappia päällä, meillä on kotitekoista sinappia :( Miks pitää pukeutua, oota mä pelaan tän loppuun, tää sun leipä on pahaa, miks et oo leikannu tonttuja ikkunaan, miks meillä on muovikuusi (no kun hän ei halunnut hakea kuusta, mä otin sitten ilmaiseksi muovikuusen kun sellaista tarjottiin) täällä ei tuoksu yhtään hyvältä, voi voi kun ne mun vanhemmat lähti lomalle tää ei tunnu joululta yhtään kahestaan ynynynyny uliululiululi mömmömmööö. Kaikki pitäis kantaa eteen, ja kun kannan tulee kiukuttelua ja valitusta kun pahaselta teinipojalta.

Mä ajattelin että meille tulee ihana omannäköinen joulu, eikä menty munkaan vanhemmille. Alunperinhän koko idea oli miehen oma. Nyt ymmärrän että kaikki johtui ainoastaan siitä e ttä hänen omat vanhempansa olivat poissa, ei siitä että hän olisi halunnut olla minun kanssani.

Mä en jaksa olla se jolla on vastuu kaikesta. Juhlan järjestämisestä, juhlan onnistumisesta ja tunnelman ylläpitmisestä kun toinen tekee kaikkensa sen sabotoidakseen. Nyt on paraikaa mykkäkoulu meneillään kun olen tänään lähdössä kavereiden kanssa ulos (asia minkä hän on tiennyt jo noin kolme viikkoa ja minne hänet on kutsuttu mukaan). Taidan riipasta oikeen kunnon kännin.

Kommentit (122)

Vierailija
21/122 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ihmeen takia haluat olla yhdessä henkisesti lapsen tasolla olevan miehen kanssa? Et kai seksiä harrasta tuollaisen kanssa? Nimittäin tuollainen on rinnastettavissa pedofiliaan.

Palauta takaisin äidilleen.

Vierailija
22/122 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

19 ja 26. Mies vanhempi.

hah hah, "miehesi" vaikuttaa kyllä 12-vuotiaalle.

Ei saatana mikä vässykkä.

Ja älä edes harkitse, älä mieti, ota ero. Ei ole kyse joulusta, eihän toi nilkki arvosta sua yhtään, ei se sua rakasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/122 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet 19 vuotta ja jo tuossa iässä miestäsi fiksumpi ja aikuisempi. Mies tuosta enää mihinkään tuskin kasvaa tai kehittyy, sinulla on hyvät tsäänssit sopivassa seurassa tai itsesi seurassa kehittyä tosi fiksuksi ja onnelliseksi ihmiseksi. Tee elämäsi palvelus itsellesi ja heivaa tuo jätkä. Ei joulun takia, vaan siksi että hän on idiootti. Ansaitset parempaa. Ja usko pois, saat paremman, kun et huonoa huoli.

Vierailija
24/122 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet 19 vuotta ja jo tuossa iässä miestäsi fiksumpi ja aikuisempi. Mies tuosta enää mihinkään tuskin kasvaa tai kehittyy, sinulla on hyvät tsäänssit sopivassa seurassa tai itsesi seurassa kehittyä tosi fiksuksi ja onnelliseksi ihmiseksi. Tee elämäsi palvelus itsellesi ja heivaa tuo jätkä. Ei joulun takia, vaan siksi että hän on idiootti. Ansaitset parempaa. Ja usko pois, saat paremman, kun et huonoa huoli.

Missä aloittajan fiksuus näkyy? Minusta hän antaa kohdella itseään törkeästi eikä oikeastaan tee asialle mitään.

Vierailija
25/122 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi lapsikulta, teillä molemmilla on vielä niin paljon opittavaa kaikesta! Mutta ennen kuin alatte vääntämään niitä rakkauden hedelmiä, niin viettäkää nyt muutama joulu yhdessä, samoin myös kannattaa oikein hakeutua erilaisiin hankaliin tilanteisiin, missä näkee mitä toinen oikeasti on. Lähtekää muutamaksi viikoksi reppureissaajiksi matkalle Eurooppaan, pariksi viikoksi vaeltamaan rinkat selässä Lappiin teltassa nukkuen tai sitten vaikka pitkäksi viikonlopuksi anoppilaan. Reissuissa ja juhlassa toisen oikea luonne paljastuu ja akanat erottuvat kultajyvistä. Ja sinun ei kannata leikkiä marttyyriä, se ei myöskään mukava luonteenpiirre.

Eiköhän tuon miehen luonne paljastunut jo riittävän hyvin tämän joulun perusteella. Minä en ainakaan tuollaisen kanssa alkaisi elämääni tuhlaamaan, saati lisääntymään.

Vierailija
26/122 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin tuon aloittajan kertomuksen. En nähnyt tuossa suhteessa tulevaisuutta. Toisen arvostus loisti miehen puolelta täysin poissaolollaan.

Ei mene edes huumorin piikkiin tuollainen lähes kaikesta mariseminen, vaikka saattoi osin ollakin jonkin jonneasteelle jääneen mammanpojan sairasta huumoria, jolla joskus on onnistunut saamaan ( entisen, enkä kyllä ihmettele miksi entinen) naisystävänsä palvelemaan nöyrästi itseään.

Vierailija
27/122 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistäppä poika takaisin äitinsä luokse kasvamaan ja mene uutena vuotena katselemaan miehiä.

Vierailija
28/122 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori kulta, teillä ei ole tulevaisuutta. Teet itsellesi palveluksen mitä nopeammin lähdet.

Vierailija
29/122 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nolokulliotus, eiköhän tuon katselu ollut siinä, vai mitä ap.

Vierailija
30/122 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaapa tutulta. Meillä on aivan sama tilanne erona se, että meillä ikää on mittarissa 31 ja 32 ja mies vihaa joulua.

Yritä siinä sitten itse nauttia joulusta, kun toinen valittaa kaikesta. Lahjoista lähtien.

Tosin samaa meillä on arkikin. Mies ei arvosta eikä kunnioita minua pätkääkään.

Vierailija
31/122 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies muulloin tekee osansa kotitöistä ja osoittaa sinulle arvostusta voisin tuossa tilanteessa harkita vielä parisuhdetta. Jos mies vain viettäisi joulut muualla jatkossa.

Valitettavasti epäilen että ei tuo mies muutenkaan osaa käyttäytyä ja silloin on paras erota ilman sen isompia tempauksia.

Vierailija
32/122 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä pakottaa olemaan yhdessä miehen kanssa joka valittaa ja vinkuu eikä itse tee mitään.

Minä olisin sanonut että leikkaa itse ne saatanan tonttusi siihen ikkunaan, tukehtu leipääsi ja hyvästi. Sinua ap kohdellaan juuri niin huonosti kuin annat itseäsi kohdella. Tällaistä elämääkö haluat??? Miksi :O

Vierailija
33/122 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi jestas mikä mieslapsi

Vierailija
34/122 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

19 ja 26. Mies vanhempi.

Miksi noin nuori (19) leikkii kotia henkisesti jälkeenjääneen kanssa? Tiedäthän, että ei tuollaisesta tule muuta kuin paha mieli sinulle. Älä vain sano, että olet jo raskaanakin.

Vierailija
35/122 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin äsken keskustella miehen kanssa. Tilanne loppui siihen että mies lähti kauppaan ostamaan pitsan kun oli kuulemma vielä nälkä ja perunoita ei ole vielä kuorittu (eli siis mun olisi pitänyt pitää ruoka-ajoista huolta, olis näköjään se mun paska kinkku ja perunat kelvanneet kuitenkin).

Kyllä tää on ollut todella silmiä avaavaa. Mää tosissani mietin näitä teidän vastauksia myös ja kavereiden kanssa kun viestittelee niin ajatukset selkiää.

Kun olen rehellinen niin tää ei ole pelkästään toi kitinä ja märinä (saako miehestä ees sanoa että se nalkuttaa) mikä on jo pitkään hiertänyt vaikka en ole ehkä uskaltanut katsoa asiaa silmiin. Muutettiin melkeen välittömästi yhteen kun tavattiin ja oon miettiny et se oli virhe. On kanssa käynyt mielessä halusko mies vaan kotihoitajan itselleen eikä kumppania?

Mua myöskin raivostuttaa miehen mustasukkaisuus ja juurikin mököttäminen kun lähden ulos. Mies on epävarma ja on jotenkin vakuuttunut että mä petän heti jos lähden tyttöjen kanssa baariin vaikka en ole koskaan antanut hänelle syytä olla mustasukkainen. Myöskin yrittää sanoa millasta vaatetta saan laittaa päälle jne. koska muuten näytän että olen "tyrkyllä" hänen mielestä.

Vierailija
36/122 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä pakottaa olemaan yhdessä miehen kanssa joka valittaa ja vinkuu eikä itse tee mitään.

Minä olisin sanonut että leikkaa itse ne saatanan tonttusi siihen ikkunaan, tukehtu leipääsi ja hyvästi. Sinua ap kohdellaan juuri niin huonosti kuin annat itseäsi kohdella. Tällaistä elämääkö haluat??? Miksi :O

Hahaha tiedän et tarkoitit tän tosissaan mut nauroin ääneen :D Jotenkin niin topakka, hauska.

Muutenkin niin mainioita viestejä joissa on hyviä pointteja ja oikeasti antanut ajattelun aihetta. Aina av:ta vaan haukutaan, mut itse sanoisin että mua tää ketju on oikeasti auttanut ja oon iloinen että sen tein.

Vierailija
37/122 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

19 ja 26. Mies vanhempi.

Miksi noin nuori (19) leikkii kotia henkisesti jälkeenjääneen kanssa? Tiedäthän, että ei tuollaisesta tule muuta kuin paha mieli sinulle. Älä vain sano, että olet jo raskaanakin.

Herran jestas, en ole raskaana, mulla on eka vuosi korkeakoulussakin vasta puolessa välissä. Lapsia ei ole todellakaan tarkoitus tehdä yhtään kenenkään kanssa ennen kuin on elämä järjestyksessä.

Kotia oon kyllä leikkinyt jo 16 v tai siis asunut yksin, koska muutin maalta muualle lukioon.

Muutettiin melkeen heti yhteen. Mies oli mun mielestä ensimmäiset 6 kk ihan erillainen ja pikku hiljaa on muuttunut, nyt tää joulu oli ihan katastrofi. :(

Vierailija
38/122 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaapa tutulta. Meillä on aivan sama tilanne erona se, että meillä ikää on mittarissa 31 ja 32 ja mies vihaa joulua.

Yritä siinä sitten itse nauttia joulusta, kun toinen valittaa kaikesta. Lahjoista lähtien.

Tosin samaa meillä on arkikin. Mies ei arvosta eikä kunnioita minua pätkääkään.

Voi ei.. Eiks ookki hirveetä kun toinen jotenkin imee elämänilon susta. Jotenkin älyttömän epäreilua, kun haluaisi nauttia joulusta ja tuntuu että toinen tahalteen pilaa. Se on totta että on mahdotonta itse olla rennolla ja hyvällä fiiliksellä jos toinen vittuilee ja kitisee.

Mulla mies ei valittanut lahjoista, oli ainoa asia mistä ei valittanut (ostin pelejä mitä toivoi).

Vierailija
39/122 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi ei välttämättä tajua, miten hän käyttäytyy. Äänitä salaa kännykällä hänen valitustaan ja anna hänen sitten kuunnella se. Joko hän tajuaa jotain tai sitten ei. Jälkimmäisessä tapauksessa kannattaa erota.

Vierailija
40/122 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on niin selvä tapaus kuin olla voi: jätä tuollainen vätys! En näe kertomustesi perusteella yhtäkään syytä, miksi sinun ei kannattaisi jättää häntä. Löydät satavarmasti paremman miehen. Sinkkuuskin on luksusta, kun vertaa sinun tilanteeseesi.

Vietin itse nuorena tyttönä neljä vuotta vastaavanoloisen pellen kanssa, erotessamme olin 21. Ne vuodet olivat kyllä jälkikäteen ajateltuna hyvin opettavaisia, ja osasin myöhemmin valita itselleni ihanan miehen, koska olin käynyt niin kovan koulun aiemman pellen kanssa. Sinä tunnut jo saaneen riittävästi oppitunteja miehen kanssa, joten siirry eteenpäin! Muutaman vuoden päästä voitte nauraa uuden, rakastavan ja kunnioittavan poikaystäväsi kanssa sitä, millaisen hirviön kanssa yrititkään olla alle parikymppisenä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kolme