Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi miksi seksin "pitää" kuulua suurimpaan osaan parisuhteista :(

Vierailija
25.12.2017 |

Ja miksi romanttisia miehiä on niin vähän :((((

Kommentit (230)

Vierailija
181/230 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastan kumppanin kanssa astraaliseksiä, olenko silti aseksuaali?

https://www.seiska.fi/Hotnow/Makuuhuoneen-uusi-villitys-oletko-kokeillu…

Vierailija
182/230 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä enempi luen tätä ketjua, sitä enempi tulee olo, että aseksuaalisuudessa on kyse siitä, ettei ihminen ole vaan tältä osin kasvanut aikuiseksi. Minulla on valitettavasti tällainen olo myös parista aseksuaalista, jotka tunnen oikeassa elämässä.

Ja muutamasta seksuaalista tulee mieleen että he ovat "tietämättään" raiskaajia (haluttoman kanssa makaaminen tai nukkuvaan yhtyminen).

Jos seksiin on toisen suostumus, ei se ole raiskaamista.

Minua ei aina seksi huvita, mutta eipä ole oma seksuaalisuuteni mennyt rikki siitä, että nuolen kumppanilleni orgasmin.

Vaikka kuinka minä yritän niin minä en pysty näkemään sinun seksuaalista näkemystäsi kahden ihmisen välisenä seksinä vaan lähinnä sellaisena että kumppani auttaa toista masturboimaan. Sellainen on ok jossain yhden yön heitossa, mutta en pysty liittämään samaa tunnetta pitkäaikaiseen kumppaniin.

Vertaisin seksiä lähinnä hieronnan antamiseen ja saamiseen. Minusta on mukavaa antaa jalkahieronta, vaikka toinen ei jaksaisikaan antaa sitä juuri sillä hetkellä takaisin. Minusta kun kivaa, kun kumppanini nauttii. Vastaavasti hän antaa minulle hartiahieronnan joskus vaatimatta mitään vastineeksi.

Seksi perustuu samaan tapaan molemminpuoliselle anteliaisuudelle ja sille, että vilpittömästi haluaa tuottaa toiselle nautintoa ja saa siitä iloa. Jos tämä puuttuu, seksisuhde ei voi olla hyvä.

Tästä minä saan sitten sen käsityksen että on menty yhteen sellaisen kanssa joka on liian erilainen kuin itse kun se elokin perustuu siihen että kummatkin vuoretellen tekevät asioita joista eivät pidä. Tai että pidetään jotain velkakirjaa tekemättömistä asioista. Anteliaisuuteenkin liittyy se mielikuva että seksi on jotain annettavaa materiaa - vaihtokauppa tavaraa - kuin yhteinen nautinto. Minusta on ihan normaalia olla vastavuoroinen ilman että siihen liittyy sellainen ajatus maailma että "sinä annat nyt niin minä korvaan sen tuolla myöhemmin" tai jotain tuollaista.

Anteliaisuus on nimenomaan sitä mprmaalia vastavuoroisuutta – sitä, että haluaa antaa ja nauttii siitä, että voi antaa. Minä pidän hierontojen antamisesta ja orgasmien antamisesta. Silloin se nautinto on yhteinen. Jos olet joskus saanut hyvää mieltä siitä, että olet antanut lahjan, tiedät kyllä, mitä tarkoitan.

En olisi yhdessä sellaisen kanssa, jonka mielestä hierontaa tai seksiä voi olla vain silloin, kun molemmat sattuvat haluamaan sitä samaan aikaan. Tuo on niin hölmö rajoitus kuin olla ja pääsee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/230 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä enempi luen tätä ketjua, sitä enempi tulee olo, että aseksuaalisuudessa on kyse siitä, ettei ihminen ole vaan tältä osin kasvanut aikuiseksi. Minulla on valitettavasti tällainen olo myös parista aseksuaalista, jotka tunnen oikeassa elämässä.

Ja muutamasta seksuaalista tulee mieleen että he ovat "tietämättään" raiskaajia (haluttoman kanssa makaaminen tai nukkuvaan yhtyminen).

Minua ei aina seksi huvita, mutta eipä ole oma seksuaalisuuteni mennyt rikki siitä, että nuolen kumppanilleni orgasmin.

Vaikka kuinka minä yritän niin minä en pysty näkemään sinun seksuaalista näkemystäsi kahden ihmisen välisenä seksinä vaan lähinnä sellaisena että kumppani auttaa toista masturboimaan. Sellainen on ok jossain yhden yön heitossa, mutta en pysty liittämään samaa tunnetta pitkäaikaiseen kumppaniin.

Vertaisin seksiä lähinnä hieronnan antamiseen ja saamiseen. Minusta on mukavaa antaa jalkahieronta, vaikka toinen ei jaksaisikaan antaa sitä juuri sillä hetkellä takaisin. Minusta kun kivaa, kun kumppanini nauttii. Vastaavasti hän antaa minulle hartiahieronnan joskus vaatimatta mitään vastineeksi.

Seksi perustuu samaan tapaan molemminpuoliselle anteliaisuudelle ja sille, että vilpittömästi haluaa tuottaa toiselle nautintoa ja saa siitä iloa. Jos tämä puuttuu, seksisuhde ei voi olla hyvä.

Tästä minä saan sitten sen käsityksen että on menty yhteen sellaisen kanssa joka on liian erilainen kuin itse kun se elokin perustuu siihen että kummatkin vuoretellen tekevät asioita joista eivät pidä. Tai että pidetään jotain velkakirjaa tekemättömistä asioista. Anteliaisuuteenkin liittyy se mielikuva että seksi on jotain annettavaa materiaa - vaihtokauppa tavaraa - kuin yhteinen nautinto. Minusta on ihan normaalia olla vastavuoroinen ilman että siihen liittyy sellainen ajatus maailma että "sinä annat nyt niin minä korvaan sen tuolla myöhemmin" tai jotain tuollaista.

Anteliaisuus on nimenomaan sitä mprmaalia vastavuoroisuutta – sitä, että haluaa antaa ja nauttii siitä, että voi antaa. Minä pidän hierontojen antamisesta ja orgasmien antamisesta. Silloin se nautinto on yhteinen. Jos olet joskus saanut hyvää mieltä siitä, että olet antanut lahjan, tiedät kyllä, mitä tarkoitan.

En olisi yhdessä sellaisen kanssa, jonka mielestä hierontaa tai seksiä voi olla vain silloin, kun molemmat sattuvat haluamaan sitä samaan aikaan. Tuo on niin hölmö rajoitus kuin olla ja pääsee.

Eli kun päätän antaa sinulle lahjaksi kuppaushoidon niin sinä hitto otat sen silloin kun minä päätän, ei väliä mitä olet tekemässä tai haluatko sitä, oletko migreenissä tai luu poikki tai puolikuollut. Sinun on otettava se vastaan miellyttääksesi minua ....

Vierailija
184/230 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli kun päätän antaa sinulle lahjaksi kuppaushoidon niin sinä hitto otat sen silloin kun minä päätän, ei väliä mitä olet tekemässä tai haluatko sitä, oletko migreenissä tai luu poikki tai puolikuollut. Sinun on otettava se vastaan miellyttääksesi minua ....

Ei, mutta minä en ainakaan ole juuri koskaan migreenissä tai sairas tai loukkaantunut. Jos sairastaisin niin paljon, että sillä on vaikutusta seksielämään, hakeutuisinkin kyllä perinpohjaisiin tutkimuksiin.

Mikä tässä asiassa on sinusta vaikea ymmärtää? Selitän kyllä mielelläni, jos vain osaan.

Vierailija
185/230 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotkut naiset tarvitsevat nimenomaan yhdynnän. Itseä nuoleminen ei tyydyttäisi.

Ikävä juttu. Tämä on kuitenkin poikkeus.

No eihän se ole mitenkään poikkeavaa, että nainenkin tarvitsee yhdyntää! Ei seksuaalinen tyydytys tarkoita orgasmia.

Se on poikkeavaa, että tarvitsee yhdyntää jokaisella seksikerralla voidakseen nauttia seksistä. Kokonaan ilman yhdyntää ei varmaan monikaan haluaisi olla, mutta siitä ei nyt ollutkaan kysymys.

Minä taas en välitä orgasmeista, vaan yhdyntä itsessään on minulle Se Juttu. Huipentuipa se mihinkään tai ei. Ja kyllä, olen saanut ihan oikeita orgasmeja, ja niitä voin tehtailla itselleni yksinkin. Toisen ihmisen kanssa yhdyntä on se, mitä haluan.

Vierailija
186/230 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotkut naiset tarvitsevat nimenomaan yhdynnän. Itseä nuoleminen ei tyydyttäisi.

Ikävä juttu. Tämä on kuitenkin poikkeus.

No eihän se ole mitenkään poikkeavaa, että nainenkin tarvitsee yhdyntää! Ei seksuaalinen tyydytys tarkoita orgasmia.

Se on poikkeavaa, että tarvitsee yhdyntää jokaisella seksikerralla voidakseen nauttia seksistä. Kokonaan ilman yhdyntää ei varmaan monikaan haluaisi olla, mutta siitä ei nyt ollutkaan kysymys.

Minä taas en välitä orgasmeista, vaan yhdyntä itsessään on minulle Se Juttu. Huipentuipa se mihinkään tai ei. Ja kyllä, olen saanut ihan oikeita orgasmeja, ja niitä voin tehtailla itselleni yksinkin. Toisen ihmisen kanssa yhdyntä on se, mitä haluan.

En epäile kokemustasi. Huomautin vain, että tuo on aika harvinaista. USeimmat pariskunnat nauttivat monipuolisesta seksistä, joissa välillä ollaan yhdynnässä, välillä on suuseksiä, välillä masturboidaan yhdessä ja niin edelleen.

Vierailija
187/230 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En epäile kokemustasi. Huomautin vain, että tuo on aika harvinaista. USeimmat pariskunnat nauttivat monipuolisesta seksistä, joissa välillä ollaan yhdynnässä, välillä on suuseksiä, välillä masturboidaan yhdessä ja niin edelleen.

Siis molemmat tyydyttävät itseään samassa tilassa? Mikä pointti siinä on?

Vierailija
188/230 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis molemmat tyydyttävät itseään samassa tilassa? Mikä pointti siinä on?

Oletko aseksuaali?

Vierailija
189/230 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo-o, sama ongelma ap. No eipä se mitään, hyvin pärjään yksinkin. 

Olet ilmeisesti ns. aseksuaali ihminen.

Jos sinulla on romanttisia tunteita ja kaipaat läheisyyttä ihmistä kohtaan, voiko kohde olla kumpi vain.. mies tai nainen. Ovatko tunteesi erilaisia, riippuen sukupuolesta?

Koetko alastoman nais tai miesvartalon kiusalliseksi?

Aseksuaali ei ilmeisesti koe seksuaalista halua, mutta koetko seksuaalisuuden ja seksin epämiellyttäväksi?

Jos puolisosi pyytäisi hieromaan hartioitaan, voisitko tehdä hänelle palveluksen?

Jos puolisosi pyytäisi tyydyttämään hänet käsin, voisitko tehdä hänelle palveluksen?

Ei voi olla kumpi vain, en ole bi. En kiinnostu naisista romanttisessa mielessä. Koen alastomuuden vieressäni kiusalliseksi, koska normielämässä ihmiset pitävät vaatteet päällään. Maalauksissa alastomuus ei ole kiusallista. En oikeastaan tiedä mitä seksuaalisuus on. En ole koskaan kokeillut seksiä, koska se ei kiinnosta minua. En kiihotu enkä innostu joten miksi kokeilisin sitä? Jos haluttaisi niin toki kokeilisin, ei vaan haluta. Hieron vaikka random-ihmisen hartiat, ei siinä ole mitään seksuaalista. Seksuaalinen tyydytys taas on seksuaalista joten miksi ihmeessä vertaat ei-seksuaalista ja seksuaalista asiaa? Pitäisikö mieshierojan aina tyydyttää jokainen asiakas myös seksuaalisesti?

Kiitos vastauksesta.

Vertasin niitä siksi, että jos et koe jotain asiaa epämiellyttäväksi, mikset voisi suoda rakastamallesi ihmiselle palvelusta joka tuottaa hänelle mielihyvää.

Ilmeisesti koet sen kuitenkin siis epämiellyttäväksi.

Yhtälailla voimme ajatella, että pyydät puolisosi ottamaan matot lattialta ja kysyt voisiko hän käydä tamppaamassa ne.

Hänkin voi kokea sen epämiellyttäväksi, mutta tekee luultavasti sen kuitenkin.

Se on elämää... antamista ja saamista.

Seksi = mattojen tamppaus

Joo, täytyy sanoa, että en missään nimessä haluaisi olla sellaisen ihmisen kanssa tekemistä jolle seksi vastaa mattojen tamppausta. Tiedän myös, että en ole jäänyt mistään paitsi jättämällä väliin sinä mattona olemisen, jota mies hetken tamppailee... Luojan kiitos, aseksuaalisuus on SIUNAUS! Kiitos sinulle joka kirjoitit tuon viestin !!!

:D

Ollaanpas täällä herkkänahkaisia. Vähän huumorintajua kiitos. Elämä ei ole niin vakaa. Ei edes seksi. Hienoa, jos olet löytänyt oman siunauksesi. Nauti siitä.

Ei kannata osallistua keskusteluun, jos sitten lopulta ei uskalla seisoa sanojensa takana vaan luikkii piiloon tuon "Vitsi, vitsi, relaa!"-selityksen taakse.

Seksiä voi vallan hyvin vertailla maton tamppaukseen, tai hartioiden hieromiseen. Se voi myös olla enemmänkin, mutta joskus se voi olla pelkkä palvelus kumppanille, ja näin ollen rakkaudenosoitus. Vaikka omasta puolesta jättäisi mielummin väliin sillä kertaa. 

Meillä se olen minä jolle riittäisi harvemminkin, mutta ei hän sitä tiedä, eikä saa tietääkään.

M38

Mattojen tamppaus tai muut kotityöt ei kylläkään ole mikään "palvelus toiselle" vaan jos yhdessä asutaan niin kotityöt on ihan yhtälailla kummankin velvollisuus. Mun exä oli laiska kotitöissä ja jäikin pian exäksi kun möläytteli sen tasoista tekstiä että "jos seksiä olis useammin etkä pitäis karenssilla riitojen jälkeen niin saattaisin halutakin miellyttää sua." Joo mähän teinkin kotitöitä kans ihan häntä miellyttääkseni... ja ennenkuin joku asiaan tarttuu niin loukkasi ja satutti riitojen yhteydessä julmasti, mistä johtuen ei kumma kyllä tehnyt mieli seksiä sillä sekunnilla kun hän päätti joskus minta päivääkin rähjättyään leppyä. Never again.

Vierailija
190/230 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

... ja ennenkuin joku asiaan tarttuu niin loukkasi ja satutti riitojen yhteydessä julmasti, mistä johtuen ei kumma kyllä tehnyt mieli seksiä sillä sekunnilla kun hän päätti joskus minta päivääkin rähjättyään leppyä. Never again.

Joo, en myöskään käsitä tuota, että jos rakastelee intiimisti niin samalle ihmiselle voi sitten rähjätä..

Vierailija
191/230 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksistä ei saa mitään pysyvää mielihyvää. Samalla ottaa riskin taudeista tai ei-toivotuista jälkeläisistä. Jooeikiitos.

Vierailija
192/230 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikset ota koiraa?

Vierailija
193/230 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen ei halua seksiä, ratkaisuksi suosittelen tiiliskiveä. Se ei juo kaljaa sohvalla, ei kinua seksiä, ei käy vieraissa, ei kuorsaa, kuuntelee narinoita kyllästymättä, kukaan ei yritä iskeä tiiliskiveäsi, eikä tarvitse hävetä sen käytöstä koskaan, ei vanhene. ei riitele kanssasi. Silloin ei kai haittaa, ettei maksa elämisen kuluja, ei tee lumitöitä, ei vaihda autoon talvirenkaita, ei tee kanssasi lapsia, eikä osallistu niiden kasvattamiseen, ei ole turvanasi myöhäisillä kävelyillä, ei hiero hartioitasi, ei sano rakastavansa sinua, eikä tee yhtään mitään muutakaan. NAINEN, OTA PARIKSESI TIILISKIVI, EIKÄ SINUN TARVITSE ENÄÄ MIETTIÄ, HALUAAKO PARISI SEKSIÄ, ENEMMÄN KUIN SINÄ. OLETTE VIHDOINKIN TASOISSA. "TIILITALOSSA ASUU ONNELLINEN PERHE".

Vierailija
194/230 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se on se itsekäs ja vähemmän rakastava joka haluaa tunkeutua eikä hyväksy toisen kieltoa ilman mökötystä/riitelyä/henkistä etääntymistä. Kukaan ei vahingoitu siitä ettei saa tunkeutua. Sehän on arkea suurimmalle osalle yksineläjistä/jopa suhteissa olijoille. Mutta sitä se vaurioittaa, jonka pitää jotenkim rakkauden nimessä antaa kroppansa toisen käyttöön. Se hajottaa sisintä hiljalleen ja tappaa halut ja rakkauden.

Niin mitkä halut se tappaa? Eihän naisella tuossa tapauksessa ole haluja, mitä tappaa. 

Vierailija
195/230 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kävin ketjun aivan alussa mainostamassa aseseksuaalia exääni samankaltaiselle naiselle sopivana kumppanina. Sen jälkeen ketjuun on ilmestynyt mitä kummallisimpia ehdotuksia. .. sekotettu aseksuaalisuus kaveruuteen, ehdotettu suostumista seksiin vaikkei itsellä tekisi mieli ja neuvottu hankkimaan koira kumppaniksi.

Kuulkaahan pöljät. Minun ja exäni suhde oli seksin puuttumista lukuunottamatta normaali seurustelusuhde. Tai no mies oli keskimääräistä miestä tunneherkempi. Käveltiin käsi kädessä kaupungilla, halailtiin ja pussailtiin, mies osoitti kiintymystään sanoin ja teoin, oli mustasukkainen jos joku muu mies osoitti. ..ei se ollut mitään kaveruutta. Mutta seksiä ei ollut koskaan. Aluksi syytin siitä itseäni, mutta mies sanoi ettei hän koskaan ollut halunnut seksiä ja vika ei ollut minussa. Itse en pystynyt jatkamaan seksitöntä suhdetta ja siihen se kariutui.

Kuulehan pöljä. Aika monen mielestä seurustelusuhteeseen kuuluu seksi. Erittäin olennaisena osana. Eli ilman sitä seksiä seurustelusuhde ei ole "normaali". No, kuka sitten saa määritellä sen, mikä on normaali? Minusta se oikeus kuuluu yhtä paljon enemmistölle kuin aseksuaaleille.

Enemmistö määrittää aina normaalin, sitähän se tarkoittaa. Joko normaali, tai poikkeava. Normaali ei ole terveen synonymi, poikkeava ei ole sairaan synonymi.

Enemmistöllä ei ole oikeutta määritellä normia, vaan enemmistön teot määrittää normin, mikä on normaalia. Tavanomaista, yleistä.  

Vierailija
196/230 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikset ota koiraa?

Kuinka romanttinen oma koirasi on?

Vierailija
197/230 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos nainen ei halua seksiä, ratkaisuksi suosittelen tiiliskiveä. Se ei juo kaljaa sohvalla, ei kinua seksiä, ei käy vieraissa, ei kuorsaa, kuuntelee narinoita kyllästymättä, kukaan ei yritä iskeä tiiliskiveäsi, eikä tarvitse hävetä sen käytöstä koskaan, ei vanhene. ei riitele kanssasi. Silloin ei kai haittaa, ettei maksa elämisen kuluja, ei tee lumitöitä, ei vaihda autoon talvirenkaita, ei tee kanssasi lapsia, eikä osallistu niiden kasvattamiseen, ei ole turvanasi myöhäisillä kävelyillä, ei hiero hartioitasi, ei sano rakastavansa sinua, eikä tee yhtään mitään muutakaan. NAINEN, OTA PARIKSESI TIILISKIVI, EIKÄ SINUN TARVITSE ENÄÄ MIETTIÄ, HALUAAKO PARISI SEKSIÄ, ENEMMÄN KUIN SINÄ. OLETTE VIHDOINKIN TASOISSA. "TIILITALOSSA ASUU ONNELLINEN PERHE".

Toivottavasti pystyt aloittamaan ongelmiesi käsittelyn ja saat mahdollisuuden terapiaan.

Vierailija
198/230 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

voiko olla aseksuaali tietämättään?

Vierailija
199/230 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

voiko olla aseksuaali tietämättään?

Tavallaan voi. Jos ei ole kuullut termiä ja määritelmää, mutta toimii aseksuaalin tavoin.

Vierailija
200/230 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo-o, sama ongelma ap. No eipä se mitään, hyvin pärjään yksinkin. 

Olet ilmeisesti ns. aseksuaali ihminen.

Jos sinulla on romanttisia tunteita ja kaipaat läheisyyttä ihmistä kohtaan, voiko kohde olla kumpi vain.. mies tai nainen. Ovatko tunteesi erilaisia, riippuen sukupuolesta?

Koetko alastoman nais tai miesvartalon kiusalliseksi?

Aseksuaali ei ilmeisesti koe seksuaalista halua, mutta koetko seksuaalisuuden ja seksin epämiellyttäväksi?

Jos puolisosi pyytäisi hieromaan hartioitaan, voisitko tehdä hänelle palveluksen?

Jos puolisosi pyytäisi tyydyttämään hänet käsin, voisitko tehdä hänelle palveluksen?

Ei voi olla kumpi vain, en ole bi. En kiinnostu naisista romanttisessa mielessä. Koen alastomuuden vieressäni kiusalliseksi, koska normielämässä ihmiset pitävät vaatteet päällään. Maalauksissa alastomuus ei ole kiusallista. En oikeastaan tiedä mitä seksuaalisuus on. En ole koskaan kokeillut seksiä, koska se ei kiinnosta minua. En kiihotu enkä innostu joten miksi kokeilisin sitä? Jos haluttaisi niin toki kokeilisin, ei vaan haluta. Hieron vaikka random-ihmisen hartiat, ei siinä ole mitään seksuaalista. Seksuaalinen tyydytys taas on seksuaalista joten miksi ihmeessä vertaat ei-seksuaalista ja seksuaalista asiaa? Pitäisikö mieshierojan aina tyydyttää jokainen asiakas myös seksuaalisesti?

Kiitos vastauksesta.

Vertasin niitä siksi, että jos et koe jotain asiaa epämiellyttäväksi, mikset voisi suoda rakastamallesi ihmiselle palvelusta joka tuottaa hänelle mielihyvää.

Ilmeisesti koet sen kuitenkin siis epämiellyttäväksi.

Yhtälailla voimme ajatella, että pyydät puolisosi ottamaan matot lattialta ja kysyt voisiko hän käydä tamppaamassa ne.

Hänkin voi kokea sen epämiellyttäväksi, mutta tekee luultavasti sen kuitenkin.

Se on elämää... antamista ja saamista.

Et ymmärrä seksistä mitään. -eri

Kyllä hän ymmärtää, hän ei vaan halua mystifioida sitä.

-eri eri.

Ja juuri se tarkoittaa, että ei ymmärrrä seksistä mitään.

Asoiden mystifiointi ei ole niiden ymmärtämistä, itse asiassa silloin mennään kauemmas ymmärtämisestä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kahdeksan