Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi miksi seksin "pitää" kuulua suurimpaan osaan parisuhteista :(

Vierailija
25.12.2017 |

Ja miksi romanttisia miehiä on niin vähän :((((

Kommentit (230)

Vierailija
1/230 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluat siis romantiikkaa ilman seksiä...?

Vierailija
2/230 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee seuranhakuilmoitus, jossa kerrot olevasi aseksuaali.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/230 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kannattaa jo suhdetta solmiessa tehdä selväksi, että ei itse halua seksiä, eikä pidä sitä suhteen tärkeänä peruselementtinä.

Vierailija
4/230 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska parisuhde ja kaverisuhde ovat eri asioita.

Vierailija
5/230 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Romanttiset aseksuaalit ovat huomattavan pieni vähemmistö. Jopa vapaaehtoisesti lapsettoman on helpompi löytää kaltaistaan seuraa.

Sinänsä varmasti hankala tilanne. Aromanttisella aseksuaalilla on varmasti helpompaa, kun ei kaipaa sitä parisuhteen rakkauselementtiä, vaan arjen jakajaksi käy vaikka hyvä ystävä.

Vierailija
6/230 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska seksi nyt on ainut asia, johon naista tarvitsen. Muuten tulisin aivan hyvin toimeen yksinäni pelkät kissat seuranani.

Vierailija
7/230 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluat siis romantiikkaa ilman seksiä...?

Oi kyllä <3

Etäsuhteet ovat olleet hyviä tähän tarkoitukseen, mutta lopulta mies päätyy aina haluamaan seksiä ja suhde täytyy lopettaa :(

Rakastuin yhteen, mutta oli pakko jättää hänet tuon seksiasian takia. Rankkaa :(

Vierailija
8/230 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska parisuhde ja kaverisuhde ovat eri asioita.

Seksitön parisuhde ei ole kaverisuhde. En romantisoi kavereitteni kanssa vaan ainoastaan rakastamani henkilön kanssa.

Vierailija
9/230 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluaisin molemmat, seksistä ja romantiikasta pitävän miehen. Seksiä saa helposti, romantiikka ja mikään vakavampi onkin vaikeampi löytää.

Vierailija
10/230 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene yhteen mun exän kanssa. Tosi herkkä, romanttinen ja hyvä mies, mutta aseksuaali. Sulle vois olla hyvä kumppani.

Vierailija
11/230 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene yhteen mun exän kanssa. Tosi herkkä, romanttinen ja hyvä mies, mutta aseksuaali. Sulle vois olla hyvä kumppani.

Oi mistä hänet voi löytää? :)

Vierailija
12/230 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen asia pitää kertoa ennen suhdetta tai heti alkuun. Kyllä se seksuaalikin kärsii, kun hänelle luontainen rakastaminen on mahdotonta.

Vierailija
13/230 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä niitä on, ehkä jotkut vielä vapaanakin. Mun miestä tuskin haittaisi vaikka meillä ei olisi ikinä seksiä. Minun mielikseni sitä kuitenkin välillä on.

Vierailija
14/230 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin tahdon! Seksi ei kiinnosta, mutta halailu ja kainalossa nukkuminen kelpaisi. :)

Vierailija
15/230 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuollainen asia pitää kertoa ennen suhdetta tai heti alkuun. Kyllä se seksuaalikin kärsii, kun hänelle luontainen rakastaminen on mahdotonta.

Kyllä minä kerron, mutta monet miehet kuvittelevat, että seksi alkaa kiinnostamaan... He ovat tottuneet siihen, että vonkaamalla saa ja luonto tikanpojan puuhun ajaa. Eivät usko, haluavat haasteen jne.

ap

Vierailija
16/230 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No missä kulkee rajasi, oletko täysin tunteeton miehiä kohtaan, saako sinua esim. halata, pitää kädestä tai ottaa kainaloon.

M50

Vierailija
17/230 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No missä kulkee rajasi, oletko täysin tunteeton miehiä kohtaan, saako sinua esim. halata, pitää kädestä tai ottaa kainaloon.

M50

Raja kulkee sukupuolielimissä ja seksissä. Tykkään halailla, olla lähekkäin jne.

Vierailija
18/230 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksin ymmärrän. Mällien nielemistä ja perseseksiä en. Siksi en ole koskaan suhteeseen kelvankut enkä tule kelpaamaankaan.

Vierailija
19/230 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M50

En todellakaan ole tunteeton miehiä kohtaan. Tunnen syvää rakkautta ja ihastumista, mutta en valitettavasti tunne seksuaalista halua. Aivot ja sydän on miehessä se juttu, joka saa ihastumaan, ei ulkonäkö. Timmikään kroppa ei herätä minkäänlaista seksuaalista halua.

Vierailija
20/230 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos romanttinen mies, jonka kanssa elät parisuhteessa, tyydyttää sinun romantiikantarpeesi, mutta haluaa myös seksiä, josta sinä taas et välitä, niin kai se on sinulle ok, että mies tyydyttää seksin tarpeensa parisuhteenne ulkopuolella?

Itse olen mies, joka tykkää romantiikasta, mutta jolle myös seksi on tärkeää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yhdeksän